mikä on teistä tällä hetkellä kiinnostavinta päikkäreissä? minusta on se kun john, bo ja ne muut selvittää sitä marlenan "haudan ryöstöö". teistä?
kiinnostavinta?
8
488
Vastaukset
- SuklaaSydän_
Musta se on jännintä, kun ne saarella olevat koittaa keksiä miten ne pääsis pois ja on se haudan ryöstökin aika jännää, ja sit vielä kun se Jan koittaa salailla sitä Shawnia! :D
- päivien viemää
mustakin se saari kohtaukset on hauskoja,ja jännittäviä
- patsy
Sami ja Lucas, niiden suhteen kiemurat. Janin metkut on kanssa tosi hauskoja, koska Heather Lindell on niin hyvä näyttelijä.
- Tuttiduu
Tossa olikin jo vastaus.. harmittaa kun sarja menee niin hitaasti eteenpäin :S Haluisin jo tietää mitä Jan juonittelee seuraavaks :)
- mimimimimimi
juu mäkin tykkään siitä ku ne selvittää marlenan ruumiin katoamista
- Kaarina
Mä ihmettelen sitäkin, että miksi sen sarjan tyyli muuttui..? Tai ainakin siltä tuntuu... Ennen se oli aidompi, mutta nyt siihen on lisätty kaikenlaisia yliluonnollisuuksia. Ja välillä ne asiat tuntuu niin kummilta ja hitaasti eteneviltä, että alkaa tuntua, että ne kirjoittajat, tai mitkä lie, eivät itsekään oikein tiedä miten jatkaa. Kokoajan tulee vain uusia kiemuroita eikä mikään tunnu ratkeavan... Tää oli pälätystä.
- Kaarina
Haluaisin kyllä pian saada tietää, että miten se toinen Salem on tehty. Mutta mä kyllä ihmettelen yhtä juttua... Kun se kerran on niin huolellisesti suunniteltu paikka, kaikki on niin samanlaista... Niin miksi Marlenan arkku piti jättää tyhjäksi? Kyllä saman näköisen nuken teko olisi onnistunut, jos kerran Salemin näköisen kaupungin tekokin sujui niin hyvin. Vai oliko arkku jostain syystä tarkoituskin jättää tyhjäksi?
Niin mä haluan tietää, että mikä on toisen Salemin tarkoitus.- Monskuliini
Haluisin tietää, että miten Bellelle ja Philippille käy ja mitä Jan seuraavaks juonii, ja Mitä Shawnille käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167190- 1992577
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082120En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761568Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911109- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46979- 87925
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738