kiinnostavinta?

pindy

mikä on teistä tällä hetkellä kiinnostavinta päikkäreissä? minusta on se kun john, bo ja ne muut selvittää sitä marlenan "haudan ryöstöö". teistä?

8

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuklaaSydän_

      Musta se on jännintä, kun ne saarella olevat koittaa keksiä miten ne pääsis pois ja on se haudan ryöstökin aika jännää, ja sit vielä kun se Jan koittaa salailla sitä Shawnia! :D

    • päivien viemää

      mustakin se saari kohtaukset on hauskoja,ja jännittäviä

    • patsy

      Sami ja Lucas, niiden suhteen kiemurat. Janin metkut on kanssa tosi hauskoja, koska Heather Lindell on niin hyvä näyttelijä.

    • Tuttiduu

      Tossa olikin jo vastaus.. harmittaa kun sarja menee niin hitaasti eteenpäin :S Haluisin jo tietää mitä Jan juonittelee seuraavaks :)

    • mimimimimimi

      juu mäkin tykkään siitä ku ne selvittää marlenan ruumiin katoamista

      • Kaarina

        Mä ihmettelen sitäkin, että miksi sen sarjan tyyli muuttui..? Tai ainakin siltä tuntuu... Ennen se oli aidompi, mutta nyt siihen on lisätty kaikenlaisia yliluonnollisuuksia. Ja välillä ne asiat tuntuu niin kummilta ja hitaasti eteneviltä, että alkaa tuntua, että ne kirjoittajat, tai mitkä lie, eivät itsekään oikein tiedä miten jatkaa. Kokoajan tulee vain uusia kiemuroita eikä mikään tunnu ratkeavan... Tää oli pälätystä.


    • Kaarina

      Haluaisin kyllä pian saada tietää, että miten se toinen Salem on tehty. Mutta mä kyllä ihmettelen yhtä juttua... Kun se kerran on niin huolellisesti suunniteltu paikka, kaikki on niin samanlaista... Niin miksi Marlenan arkku piti jättää tyhjäksi? Kyllä saman näköisen nuken teko olisi onnistunut, jos kerran Salemin näköisen kaupungin tekokin sujui niin hyvin. Vai oliko arkku jostain syystä tarkoituskin jättää tyhjäksi?

      Niin mä haluan tietää, että mikä on toisen Salemin tarkoitus.

      • Monskuliini

        Haluisin tietää, että miten Bellelle ja Philippille käy ja mitä Jan seuraavaks juonii, ja Mitä Shawnille käy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      69
      3974
    2. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1517
    3. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      53
      1213
    4. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      64
      1132
    5. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      23
      1014
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      980
    7. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      115
      977
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      902
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      46
      771
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      768
    Aihe