Uskonnonvapausko?

"Meillä on sananvapaus", näin sanotaan. Se toimii siihen hetkeen saakka, kun joku saa
Jumalalta tehtäväksi sanoa mitä Sanassa sanotaan, siihen päättyy hänen sanojensa vapaus
tämän maailman jumalan, Saatanan ja hänen poikansa Antikristuksen, valtakunnassa,
kuten kirjoitettu on:

"Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen
valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat. Kaikki maan asukkaat kumartavat
sitä - kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut teurastetun
Karitsan elämänkirjassa."

Ja keitä nämä "kaikki ne", tänäkin päivänä ja tässäkin maassa ovat? Ne ovat niitä,
jotka etsivät Jumalaa ihmiskäsin tehdyistä temppeleistä ja kulkevat erilaisten
ihmisoppien vallassa olevien pappien perässä heidän käsiensä alta itselleen
Jumalan kirousta hankkimassa, kuten kirjoitettu on:

"Kirottu on se mies (nainenkin), joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan,
mies, jonka sydän luopuu Herrasta. Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla,
kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla missä kukaan ei asu."

Tällaiset ihmiset ovat antikristuksia, joille heidän jumalansa on antanut uudet nimet:
He ovat paaveja, patriarkkoja, piispoja, pappeja, evankelistoja, saarnaajia jne. Vääryyden
ihmisiä, joista kirjoitettu on:

"Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla tehden petollisia
tunnustekoja ja ihmeitä. Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska
he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.
Siksi Jumala lähettää (lähetti jo vuonna 90) rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat
valheeseen ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen
vaan ovat valinneet vääryyden."

Miksi tämänkin maan ns. uskovat ja kristityt sitten uskovat valheeseen. Siksi,
koska kirjoitettu on:

"Jumala näet panee heidät toimimaan oman suunnitelmansa mukaisesti. Siksi he
myös yksissä tuumin antavat kuninkaanvaltansa Pedolle siihen saakka kun Jumalan
sanat toteutuvat."

Ja kenen kohdalla hänen sanansa toteutuvat? Ne toteutuvat vain hänen valittujensa
kohdalla, joiden nimet ovat tuossa teurastetun Karitsan elämänkirjassa, jotka eivät
ole suostuneet kumartamaan Petoa, ja jos isiltä perityn tyhjänpäiväisen elämän
perintönä ovat johonkin porttoseurakuntaan tulleet liitetyksi, he saavat jossakin
elämänsä vaiheessa kokea todeksi Jumalan kutsun lähteä pois joka ainoasta
porttoseurakunnasta ennen kuin Jumala ne lopullisesti tuhoaa:

"Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman
kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan ja kaikki maailman kauppamiehet ovat
rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään. Minä kuulin taivaasta
toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette
minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi
alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö
ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

Näiden tuhoaminen on kerrottu Hesekielin kirjan luvussa 9 ja Ilmestyskirjan luvussa 18.

Tämä ihmiskunnan lopun ajan raju eksytys sai alkunsa jo alkuseurakunnan viimeisinä
hetkinä, jolloin uskosta luopuminen tapahtui ensiksi Efeson seurakunnassa juuri
niin kuin Paavali oli sen sieltä lähtiessään ennustanut. Silloin sen seurakunnan
keskelle ilmestyivät ensimmäiset antikristukset, ihmisoppien opettajat, joista
Diotrefes valittiin seurakunnan johtajaksikin, jonka toimesta viimeinen elossa
ollut Jeesuksen opetuslapsi, Johannes, passitettiin vankeuteen Patmos saarelle,
pois seurakunnalta totuutta vaatimasta, kuten hän vankeudessa kirjoitti:

"Minä, veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva
kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos nimiselle saarelle, koska olin
julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta."

Kun tällä tavoin alettiin alkuperäisestä uskosta luopua, niin Johannespa ei enää
kirjoittanutkaan: "Mikään ei tuota minulle suurempaa iloa kuin se, että tiedän
lasteni elävän uskossa", vaan:

"Mikään ei tuota minulle suurempaa iloa kuin tiedän lasteni elävän totuudessa."

Lopullisesti Saatana sai tämän maailman hallintaansa 300-luvulla, kun se sai
alistettua valtansa alle keisari Konstantinuksen. Silloin joutuivat romukoppaan
niin Jumalan kuin Jeesuksenkin käskyt, joiden tilalle hän piispojensa johdolla
laaditutti uskontunnustukset, joten lähetyskäskystäkin jäi voimaan vain kaste,
jota sitten lähdettiinkin oikein innolla, jopa aseiden voimalla levittämään.
Pyhä Henki oli maailmasta poistunut, ja siksi se oli helppo korvata Saatanan valheen
hengellä, jota Jeesuksen nimessä tietenkin lähdettiin levittämään.

Tämä onnistui erittäin hyvin, koska Jumala oli jo Golgatalla luopunut esivallan
valitsemisesta ja holhoamisesta ja samalla potkinut pellolle kaikki papit.
Näin niin maallinen kuin hengellinenkin valta maailmassa siirtyi tämän maailman
jumalan käsiin. Todistukseksi tämän vallan vaihtumisesta Jumala salli roomalaisten
tuhota vuonna 70 Jerusalemin temppelinkin niin perusteellisesti, että Jeesuksen
ennustus sen tuhosta täydellisesti toteutui:

"Kun Jeesus oli lähdössä temppelistä, sanoi eräs hänen opetuslapsistaan: "Opettaja,
katso! Mitkä kivet, mikä rakennus!" Jeesus vastasi: "Katso nyt näitä mahtavia
rakennuksia. Kaikki revitään maahan, tänne ri jää kiveä kiven päälle."

Jumala antoi tämän kaiken tapahtua, ettei näiden lopun ajan temppeleiden, kirkkojen
ja rukoushuoneitteen joukossa olisi ainuttakaan, joka olisi Jumalan pystyttämä,
koska nämä kaikki ihmiskäsin tehdyt temppelit ovatkin Saatanan synagogia, joiden
isännyyttä Saatana heti Jeesuksellekin tarjosi, kun hän toimiontansa aloitti:

"Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtasi, sillä se on annettu
minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdon.
Jos kumarrat minua tämä kaikki on sinun."

Jeesus ei kumartanut, mutta pian tulivatkin sitten nämä antikristukset,
jotka kumarsivat ja siksi tämänkin maa on täynnä näitä ihmiskäsin tehtyjä temppeleitä.

Ja kun Jumala jätti myös esivallan Saatanan hallintavallan alle, niin on itsestään
selvää, että se kouluttaa ilmaiseksi porttokirkoilleen paimenet ja kerää
heille yrityksiltäkin verorahoja, jotta piispojen ja pappien ei tarvitsisi kärsiä puutetta.
Heidän menestyksensä turvaamiseksi on esivalta säätänyt sellaisenkin lain, jossa sanotaan:

"Joka julkisesti pilkkaa Jumalaa tai loukkaamistarkoituksessa julkisesti herjaa ja
häpäisee sitä, mitä uskonnonvapauslaissa tarkoitettu kirkko tai uskonnollinen yhdyskunta
muutoin pitää pyhänä, voi oikeus tuomita teosta sakkoa tai vankeutta enintään kuusi kuukautta."

Kun tässä mainitaan Jumalan nimi, on syytä heti tutkia hänen omat ilmoituksensa tästä
samasta asiasta. Onko hän todella sanonut, että kaikki se, mikä ihmisten mielestä
on pyhää, on hänestä lähtöisin?

"Te tekopyhät! Oikein Jesaja teistä ennusti, kun hän sanoi: - Tämä kansa kunnioittaa
minua huulillaan, mutta sen sydän on kaukana minusta. Turhaan he minua palvelevat,
kun opettavat oppejaan, ihmisten tekemiä käskyjä."

Jeesus sanoi heille: "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala
tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."

Voiko tätä selvemmin sanoa: "Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta on Jumalalle iljetys."
Näin on täysin varmaa, ettei tätä lakia ole laadittu Jumalan, vaan hänen vastustajansa,
tämän maailman jumalan tahdon mukaan varmistamaan sen, ettei kukaan hänen hallitsemassa
maailmassa voisi julistaa totuutta ilman rangaistusta. Näin se on myös varmistanut, että
kuka tahansa, joka hänen tahtonsa mukaisen kirkkokunnan tai uskonlahkon perustaa
- kuten niitä on tämäkin maa jo täyteen perustettukin - saa heti lainsuojan totuutta
vastaan. Kun taas ne, jotka Jumala on kutsunut, kouluttanut ja lähettänyt totuutta
julistamaan jäävät tällaista lainsuojaa vaille, kuten kirjoitettu on:

"Voi teitä, jotka teette lainkäytöstä katkeraa koiruohoa ja jätätte heitteille oikeuden.
Te vihaatte sitä, joka kaupunginportin kokouksessa vaatii oikeaa tuomiota ja inhoatte
sitä, joka kertoo totuuden."

"Onko minusta siis tullut teidän vihamiehenne, kun sanon teille totuuden?"

"Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu
maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut ja siksi maailma vihaa teitä."

"Tähän päivään saakka olemme olleet koko maailman kaatopaikka, ihmiskunnan pohjasakkaa."

Mikäli tämä kirjoitus saa tänne jäädä, tulen jatkossa tarkemmin kertomaan siitä,
miten totuus on näissä porttoseurakunnissa ja Suomi24 uskontokeskusteluissa torjuttu.
Olen tullut ulosheitetyksi jopa kirkosta eronneiden palstalta, vaikka itse erosin
kirkosta jo 11 vuotta sitten. Ja siitä, miten tulin viimeksi ulosheitetyksi
raamattukeskustelusta. Sieltä sain lähtölahjana kehotuksen painua huuhaa-palstalle,
ja ehkäpä sinne päädynkin, jos minut täältäkin pois ajetaan.

23

4046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m-bin-abd

      Oli puhetta että voi kysellä sinulta ja nyt paremman palstan puuttuessa, voi kai kysyä täälläkin.

      Vaikka rippikoulut ym olenkin käynyt, en raamatusta/kristinuskosta juurikaan tiedä/muista.
      (enkä ole kääntymässä, mutta yleistiedon kannalta kiinnostaa)

      - Pelastuuko kaikki kristityt jo pelkästään sillä, että Jeesukseen uskoo? (vai pitääkö tehdä/noudattaa jotain muutakin?)

      • Sillä Saatanan kaikki hengetkin uskoo, eivätkä silti tule pelastumaan:

        "Sinä uskot, että Jumala on yksi ainoa. Oikein teet - pahat hengetkin uskovat sen ja vapisevat.
        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön."

        Tähän liittyen Jeesus sanoo:

        "Jos te rakastette minua, te noudatatte minun käskyjäni.
        Minä käännyn Isän puoleen ja hän antaa teille toisen
        puolustajan, joka on kanssanne ikuisesti. Tämä puolöustaja
        on Totuuden Henki. Maailma ei voi Henkeä saada, sillä maailma
        ei näe eikä tunne häntä. Mutta te tunnette hänet,
        sillä hän pysyy luonanne ja on teissä. En minä jätä teitä orvoiksi, vaan tulen luoksenne."

        "Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani.
        Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jämme asumaan hänen luokseen."

        Raamatun totuudesta olisi niin paljon selvitettävää,
        ja paljon sitä olen näissä keskusteluissa saanutkin selvittää,
        kunnes minut uskontokeskusteluista ajettiin ulos,
        koska totuus on tällekin kansalle sietämätöntä
        kuultavaa. Siksi minä erittäin mielelläni lähettäisin
        sinullekin galleria-sivulla mainitun kirjan, jotta
        saisit rauhassa tutkia minkälaisen tien Jumala oli
        jo äidin kohdussa minulle valmistanut kuljettavaksi.

        Käy lukemassa myös Kirkosta eroamisen palstalle tekemäni avaus.


      • m-bin-abd
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sillä Saatanan kaikki hengetkin uskoo, eivätkä silti tule pelastumaan:

        "Sinä uskot, että Jumala on yksi ainoa. Oikein teet - pahat hengetkin uskovat sen ja vapisevat.
        Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön."

        Tähän liittyen Jeesus sanoo:

        "Jos te rakastette minua, te noudatatte minun käskyjäni.
        Minä käännyn Isän puoleen ja hän antaa teille toisen
        puolustajan, joka on kanssanne ikuisesti. Tämä puolöustaja
        on Totuuden Henki. Maailma ei voi Henkeä saada, sillä maailma
        ei näe eikä tunne häntä. Mutta te tunnette hänet,
        sillä hän pysyy luonanne ja on teissä. En minä jätä teitä orvoiksi, vaan tulen luoksenne."

        "Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani.
        Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jämme asumaan hänen luokseen."

        Raamatun totuudesta olisi niin paljon selvitettävää,
        ja paljon sitä olen näissä keskusteluissa saanutkin selvittää,
        kunnes minut uskontokeskusteluista ajettiin ulos,
        koska totuus on tällekin kansalle sietämätöntä
        kuultavaa. Siksi minä erittäin mielelläni lähettäisin
        sinullekin galleria-sivulla mainitun kirjan, jotta
        saisit rauhassa tutkia minkälaisen tien Jumala oli
        jo äidin kohdussa minulle valmistanut kuljettavaksi.

        Käy lukemassa myös Kirkosta eroamisen palstalle tekemäni avaus.

        Saako sen kirjan emailin kautta vai postilla? (kun asun ulkomailla nyt). Email löytyy myös profiilistani.

        Toinen kysymys olisi kolmiyhteydestä..onko sinulla siihen joku hyvä selostus?

        (siis miten se toimii, kun jos raamatun mukaan Jumala on Jeesusta jossain voimakkaampi (vai onko) ja sitten toisissa kohdissa Jeesus rukoilee Jumalaa(itseään-kö?)).

        En ole oikein selventävää selitystä löytänyt, että miten se oikein toimisi käytännössä.


      • m-bin-abd kirjoitti:

        Saako sen kirjan emailin kautta vai postilla? (kun asun ulkomailla nyt). Email löytyy myös profiilistani.

        Toinen kysymys olisi kolmiyhteydestä..onko sinulla siihen joku hyvä selostus?

        (siis miten se toimii, kun jos raamatun mukaan Jumala on Jeesusta jossain voimakkaampi (vai onko) ja sitten toisissa kohdissa Jeesus rukoilee Jumalaa(itseään-kö?)).

        En ole oikein selventävää selitystä löytänyt, että miten se oikein toimisi käytännössä.

        Kyllä minä sen kirjan voin ulkomaillekin postissa lähettää ja olen muutaman lähettänytkin.
        Se maksaa vähän enemmin kuin paketti kotimaassa, mutta ei se minun talouttani kaada.

        Sitten kolmiyhteisestä Jumalasta. Omassa elämässäni olen saanut sen näin kokea:

        Raamatun ensimmäinen lause kuuluu: "Alussa Jumala loi taivaan ja maan."
        Ja samassa luvussa selviä myös, ettei Jumala ollut silloinkaan yksin,
        vaan hänen rinnallaan oli myös silloin hänen Poikansa: "Jumala sanoi:
        "Tehkäämme ihminen, tehkäämme hänet kuvaksemme, kaltaiseksemme..."

        Nuoruudessa minäkin vain puhuin Jumalasta, kun 40 vuotta elin hänen vihansa alla.
        Näin koin, että hän kosti minulle, aviottomana syntyneelle lapselle vanhempieni
        pahoja tekoja. Kun jokaisen pienen onnenhetken jälkeen tiesin pian tulevan
        Jumalan koston.

        Kun Vanhan liiton aikana papit, jotka Jumala oli valinnut oman sanomansa levittäjäksi
        osoittautuivat lopulta täysin pettureiksi, niin Uuden liiton myötä hän lähetti
        oman Poikansa hänen totuutensa tuojaksi. Oletko lukenut Raamatusta profeettojen
        kirjat Jesajasta Malakiaan? Jos olet niin tiedät miten Jumala jokaisen profeettansa
        kautta välitti vain vihaa pappeja kohtaan ja varoitti kansaa näistä kelvottomista
        paimenista.

        Vanhan liiton aikana Jumala myös valitsi maallisen esivallan, tuomarit
        ja kuninkaat, mutta kun niissäkin oli pettureita, niin lopulta hän Golgatan
        tapahtumien yhteydessä hylkäsi niin papit kuin kuninkaatkin:

        "Oman majansa hän tuhosi, hävitti puutarhansa, löi maan tasalle pyhäkkönsä.
        Juhlapäivän ja sapatin hän antoi unohtua Siionissa. Kauhistuttavassa
        vihassaan hän hylkäsi kuninkaan ja papit."

        Kun Jumala sitten lähetti heidän tilalle oman Poikansa, niin Raamatusta
        saamme lukea, ettei hänen valittu kansa uskonut myös hänen omaa Poikaansakaan.

        Kaiken takana on tietenkin tämän maailman jumala, Saatana, joka taivaassa nousi
        kapinaan Jumalaa ja hänen Poikaansa vastaan. Hävisi ja syöstiin maan päälle.
        Ja tänne hän sitten lopulta tämän lopun ajan valtakuntansa perusti,
        kun 300 luvulla Rooman keisari Konstantinuksen kautta sai tämän maailman
        hallintaansa. Niin maallisen kuin hengellisenkin vallan.

        Ja saadakseen edes omat valittunsa pelastettu Saatanan valtakunnasta,
        Jumala joutui lopulta uhraamaan oman Poikansa, ja ainoastaan hänen kautta
        on ihmisillä mahdollisuus päästä iankaikkiseen elämään:

        "Jokainen, joka huutaa avuksen Herran nimeä, pelastuu."

        Näin kävi lopulta minullekin. Ja sitten Pyhä Henki. Sen voisi parhaiten
        kuvata taivasnetiksi. Se välittää Jeesukselta tietoa hänen omilleen.
        Kaiken sen, mitä Jumala on minullekin puhunut ja mitä on opettanut, se on tapahtunut
        tämän Pyhän, eli Totuuden Hengen välityksellä:

        "Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei
        näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee ja ilmoittaa teille,
        mitä on tuleva. Hän kirkastaa minut, sillä sen, minkä hän teille ilmoittaa, hän saa minulta."

        Ja tuo Jeesuksen kirkastuspaikka ihmisille on sen ahtaan portin tai oven takana.
        Ja tässä vielä Jeesuksen omat sanat hänestä ja Isästä:

        "Totisesti, totisesti: mitä ikinä te pyydätte Isältä minun nimesäni, sen hän antaa teille."

        "Rakastaahan Isä itse teitä, koska te olette rakastaneet minua ja uskoneet,
        että olen tullut Jumalan luota."

        Kun Jeesus oli noussut taivaaseen ainoaksi ja oikeaksi ylipapiksi Jumalan
        ja ihmisten välille, ja kun tässä lopun ajassa kaikki papit ovat edelleen
        Saatanan palkkaamia pappeja, niin Jumala etsii itse omansa ja johdattaa heidät
        tuon ahtaan portin kautta Poikansa eteen. Hän puhdistaa ihmisten sydämet,
        ennen kuin lahjoittaa sinne tuon oman Henkensä.

        Tästä Jumalan kutsusta voit lukea Hesekielin kirjan luvusta 34.


      • m-bin-abd
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä minä sen kirjan voin ulkomaillekin postissa lähettää ja olen muutaman lähettänytkin.
        Se maksaa vähän enemmin kuin paketti kotimaassa, mutta ei se minun talouttani kaada.

        Sitten kolmiyhteisestä Jumalasta. Omassa elämässäni olen saanut sen näin kokea:

        Raamatun ensimmäinen lause kuuluu: "Alussa Jumala loi taivaan ja maan."
        Ja samassa luvussa selviä myös, ettei Jumala ollut silloinkaan yksin,
        vaan hänen rinnallaan oli myös silloin hänen Poikansa: "Jumala sanoi:
        "Tehkäämme ihminen, tehkäämme hänet kuvaksemme, kaltaiseksemme..."

        Nuoruudessa minäkin vain puhuin Jumalasta, kun 40 vuotta elin hänen vihansa alla.
        Näin koin, että hän kosti minulle, aviottomana syntyneelle lapselle vanhempieni
        pahoja tekoja. Kun jokaisen pienen onnenhetken jälkeen tiesin pian tulevan
        Jumalan koston.

        Kun Vanhan liiton aikana papit, jotka Jumala oli valinnut oman sanomansa levittäjäksi
        osoittautuivat lopulta täysin pettureiksi, niin Uuden liiton myötä hän lähetti
        oman Poikansa hänen totuutensa tuojaksi. Oletko lukenut Raamatusta profeettojen
        kirjat Jesajasta Malakiaan? Jos olet niin tiedät miten Jumala jokaisen profeettansa
        kautta välitti vain vihaa pappeja kohtaan ja varoitti kansaa näistä kelvottomista
        paimenista.

        Vanhan liiton aikana Jumala myös valitsi maallisen esivallan, tuomarit
        ja kuninkaat, mutta kun niissäkin oli pettureita, niin lopulta hän Golgatan
        tapahtumien yhteydessä hylkäsi niin papit kuin kuninkaatkin:

        "Oman majansa hän tuhosi, hävitti puutarhansa, löi maan tasalle pyhäkkönsä.
        Juhlapäivän ja sapatin hän antoi unohtua Siionissa. Kauhistuttavassa
        vihassaan hän hylkäsi kuninkaan ja papit."

        Kun Jumala sitten lähetti heidän tilalle oman Poikansa, niin Raamatusta
        saamme lukea, ettei hänen valittu kansa uskonut myös hänen omaa Poikaansakaan.

        Kaiken takana on tietenkin tämän maailman jumala, Saatana, joka taivaassa nousi
        kapinaan Jumalaa ja hänen Poikaansa vastaan. Hävisi ja syöstiin maan päälle.
        Ja tänne hän sitten lopulta tämän lopun ajan valtakuntansa perusti,
        kun 300 luvulla Rooman keisari Konstantinuksen kautta sai tämän maailman
        hallintaansa. Niin maallisen kuin hengellisenkin vallan.

        Ja saadakseen edes omat valittunsa pelastettu Saatanan valtakunnasta,
        Jumala joutui lopulta uhraamaan oman Poikansa, ja ainoastaan hänen kautta
        on ihmisillä mahdollisuus päästä iankaikkiseen elämään:

        "Jokainen, joka huutaa avuksen Herran nimeä, pelastuu."

        Näin kävi lopulta minullekin. Ja sitten Pyhä Henki. Sen voisi parhaiten
        kuvata taivasnetiksi. Se välittää Jeesukselta tietoa hänen omilleen.
        Kaiken sen, mitä Jumala on minullekin puhunut ja mitä on opettanut, se on tapahtunut
        tämän Pyhän, eli Totuuden Hengen välityksellä:

        "Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei
        näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee ja ilmoittaa teille,
        mitä on tuleva. Hän kirkastaa minut, sillä sen, minkä hän teille ilmoittaa, hän saa minulta."

        Ja tuo Jeesuksen kirkastuspaikka ihmisille on sen ahtaan portin tai oven takana.
        Ja tässä vielä Jeesuksen omat sanat hänestä ja Isästä:

        "Totisesti, totisesti: mitä ikinä te pyydätte Isältä minun nimesäni, sen hän antaa teille."

        "Rakastaahan Isä itse teitä, koska te olette rakastaneet minua ja uskoneet,
        että olen tullut Jumalan luota."

        Kun Jeesus oli noussut taivaaseen ainoaksi ja oikeaksi ylipapiksi Jumalan
        ja ihmisten välille, ja kun tässä lopun ajassa kaikki papit ovat edelleen
        Saatanan palkkaamia pappeja, niin Jumala etsii itse omansa ja johdattaa heidät
        tuon ahtaan portin kautta Poikansa eteen. Hän puhdistaa ihmisten sydämet,
        ennen kuin lahjoittaa sinne tuon oman Henkensä.

        Tästä Jumalan kutsusta voit lukea Hesekielin kirjan luvusta 34.

        Sinäänsä outoa että kristityt sinua vastustavat, kun eihän heidän pitäisi ketään tuomita, sekä vaan kääntää toista poskea muutenkin..

        mutta asiaan taas,
        -Onko raamatun mukaan Jumala täysin kaikesta erillainen, ei mihinkään (luotuun) verrattavissa oleva?

        (kun raamatussa on jotain kohtia jossa ihmisen pitäisi pyrkiä täydellisyyteen kuten Jumala..verrataanko siinä ihmistä Jumalaan - ja että ihminen pystyisi itse tulemaan täydelliseksi kuten Jumala?)

        Matt. 5:48 Olkaa siis täydellisiä, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on täydellinen.


      • m-bin-abd kirjoitti:

        Sinäänsä outoa että kristityt sinua vastustavat, kun eihän heidän pitäisi ketään tuomita, sekä vaan kääntää toista poskea muutenkin..

        mutta asiaan taas,
        -Onko raamatun mukaan Jumala täysin kaikesta erillainen, ei mihinkään (luotuun) verrattavissa oleva?

        (kun raamatussa on jotain kohtia jossa ihmisen pitäisi pyrkiä täydellisyyteen kuten Jumala..verrataanko siinä ihmistä Jumalaan - ja että ihminen pystyisi itse tulemaan täydelliseksi kuten Jumala?)

        Matt. 5:48 Olkaa siis täydellisiä, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on täydellinen.

        Ei mitään muuta.

        Silloin kun hän otti minutkin kiinni kaikkein inhottavimmasta synnistä,
        avirikoksesta, hän todella vaati minua tunnustamaan se vaimoilleni.
        Se iltayö oli tuskien yö. Kun Jumala sekä Saatana, kumpikin lukivat
        minulle kuolemantuomion. Jumalan tuomio oli tulossa, jos en tunnusta,
        ja Saatanan tuomio, jos tunnustan. Edessä oli siis vain kaki tuhon tietä.

        Sen tuskan keskeltä kuitenkin tulivat huulilleni sanat: "Herra Jeesus armahda!"
        Hän tuli, puhdisti sydämen ja antoi sinne sinetiksi Totuuden Henkensä.

        Ja juuri tämän Hengen saaneena olen uskontokeskusteluissa ollut
        tekopyhien ihmisen vainon kohteena, kuten Jeesus tämän ennalta sanoi:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi ja he ovat saaneet osakseen maailman
        vihan, koska eivät kuulu maailmaan niin kuin en minäkään kuulu."

        "Kaikki vihaavat teitä minun niemni tähden, mutta se,joka kestää loppuun asti, pelastuu."

        Tästä Hengestä osalliseksi pääseminen edellyttää Jeesuksen käskyjen noudattamista:

        "Jos te rakastatte minua, te noudatatte minun käskyjäni. Minä käännyn Isän
        puoleen ja hän antaa teille toisen puolustajan, joka on kanssanne ikuisesti.

        Tämä puolustaja on Totuuden Henki. Maailma ei voi Henkeä saada, sillä maailma
        ei näe eikä tunne häntä. Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy luonanne ja on teissä.
        En minä jätä teitä orvoiksi, vaan tulen luoksenne."

        Kun ihminen on saanut sydämeensä Kristuksen Totuuden Hengen, hän voi sanoa:

        "Sellainen kuin Jeesus on sellaisia olemme mekin tässä ajassa."

        "Kaikki, joita Jumalan Henki johtaa, ovat Jumalan lapsia."


      • m-bin-abd
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei mitään muuta.

        Silloin kun hän otti minutkin kiinni kaikkein inhottavimmasta synnistä,
        avirikoksesta, hän todella vaati minua tunnustamaan se vaimoilleni.
        Se iltayö oli tuskien yö. Kun Jumala sekä Saatana, kumpikin lukivat
        minulle kuolemantuomion. Jumalan tuomio oli tulossa, jos en tunnusta,
        ja Saatanan tuomio, jos tunnustan. Edessä oli siis vain kaki tuhon tietä.

        Sen tuskan keskeltä kuitenkin tulivat huulilleni sanat: "Herra Jeesus armahda!"
        Hän tuli, puhdisti sydämen ja antoi sinne sinetiksi Totuuden Henkensä.

        Ja juuri tämän Hengen saaneena olen uskontokeskusteluissa ollut
        tekopyhien ihmisen vainon kohteena, kuten Jeesus tämän ennalta sanoi:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi ja he ovat saaneet osakseen maailman
        vihan, koska eivät kuulu maailmaan niin kuin en minäkään kuulu."

        "Kaikki vihaavat teitä minun niemni tähden, mutta se,joka kestää loppuun asti, pelastuu."

        Tästä Hengestä osalliseksi pääseminen edellyttää Jeesuksen käskyjen noudattamista:

        "Jos te rakastatte minua, te noudatatte minun käskyjäni. Minä käännyn Isän
        puoleen ja hän antaa teille toisen puolustajan, joka on kanssanne ikuisesti.

        Tämä puolustaja on Totuuden Henki. Maailma ei voi Henkeä saada, sillä maailma
        ei näe eikä tunne häntä. Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy luonanne ja on teissä.
        En minä jätä teitä orvoiksi, vaan tulen luoksenne."

        Kun ihminen on saanut sydämeensä Kristuksen Totuuden Hengen, hän voi sanoa:

        "Sellainen kuin Jeesus on sellaisia olemme mekin tässä ajassa."

        "Kaikki, joita Jumalan Henki johtaa, ovat Jumalan lapsia."

        Kiitoksia vaan edelleen kommenteista.

        Sitten, mitenkä sinusta raamatussa menee kuva ja patsas kiellot? (eikös siellä sanota että älä tee kuvaa taivaassa olevista, meressä olevista tms..)
        Ja kuitenkin on Jeesus patsasta, kala logoa(?), taisi valkopartaista miestäkin olla joskus..

        Sekä onko ristin merkillä joku alkuperäinen tarkoitus? vai tuliko se mukaan myöhemmin?


      • m-bin-abd kirjoitti:

        Kiitoksia vaan edelleen kommenteista.

        Sitten, mitenkä sinusta raamatussa menee kuva ja patsas kiellot? (eikös siellä sanota että älä tee kuvaa taivaassa olevista, meressä olevista tms..)
        Ja kuitenkin on Jeesus patsasta, kala logoa(?), taisi valkopartaista miestäkin olla joskus..

        Sekä onko ristin merkillä joku alkuperäinen tarkoitus? vai tuliko se mukaan myöhemmin?

        Tällainen on Jumalan ehdoton kielto:

        "Älä tee itsellesi patsasta äläkä muutakaan jumalankuvaa, älä siitä,
        mikä on ylhäällä taivaalla, älä siitä, mikä on alhaalla maan päällä,
        äläkä siitä, mikä on vesissä maan alla.

        Älä kumarra äläkä palvele niitä, sillä minä, Herra, sinun Jumalasi,
        olen kiivas Jumala. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset
        vastaamaan isien pahoista teoista, vaadin tilille ne, jotka vihaavat minua.

        Mutta polvesta polveen minä osoitan armoni niille tuhansille, jotka rakastavat
        minua ja noudattavat minun käskyjäni. Älä käytä väärin, Herran, Jumalasi nimeä,
        sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka käyttää väärin hänen nimeään."

        Miksi kuitenkin kaikki ihmiskäsin tehdyt temppelit ovat täynnä
        jos jonkinlaista patsasta ja kuvaa, ja ihmiset jopa ihannoivat niitä?

        Tämän on saanut aikaan tämän maailman jumala, Saatana ja hänen
        Kristusta matkiva poikansa, Antikristus. Kun hän tämän maailman lopullisesti
        300-luvulla hallintaansa sai hän aloitti piispojensa ja pappiensa johdolla
        valtavan rakennusohjelman, jonka tuloksena koko maailma on jo täynnä
        temppeleitä, kirkkoja, moskeijoita ja rukoushuoneita, ja yhä vain uusia rakennetaan.

        Tämä kaikki vain siksi, koska se tietää, että juuri näillä toimilla
        se saa Jumalan vihan entistä enemmän kohdistumaan hänen hallinnassa oleviin ihmisiin.
        Koska se itse ei enää taivaaseen pääse, se näillä toimilla vie mennessään
        kadotukseen kaikki muutkin hänen kannattajansa, ja niitä on: "kuin meren rannalla hiekkaa."

        Risti uskon tunnuksena sai alkunsa tästä:

        "Kun Pilatus istui tuomarinistuimellaan, hän sai vaimoltaan sanan:
        "Älä tee mitään sille pyhälle miehelle. Näin hänestä viime yönä pahaa unta."

        Mutta ylipapit ja vanhimmat yllyttivät väkijoukon pyytämään Barabbakselle
        armahdusta ja Jeesukselle kuolemantuomiota. Maaherra kysyi nyt:
        "Kumman näistä kahdesta haluatte? Kumman päästän vapaaksi?"
        Väki vastasi: "Barabbaksen." Pilatus kysyi: "Mitä minä sitten teen
        Jeesukselle, jota sanotaan Kristukseksi?" Kaikki vastasivat: "Ristiinnaulittakoon!"

        Kun Jumala näki hyväksi antaa Poikansa ilmetyä minulle elokuussa 1985,
        olin silloin 48-vuotias. Täyttäessäni 50, pyysin vaimolta lahjaksi pientä
        kaulassa pidettävää kultaristiä, jonka takana olisi kaiverrettuna
        syntymäpäiväni ja tuo kyseinen elokuun päivä.

        Kun sen sain se roikkui kaulassani jatkuvasti, kunnes etäänä päivänä
        katsellessani televisiosta ohjelmaa, jossa muutama piispa oli
        toimittajien haastateltavana, ja jokaisella oli kaulassa mahtavien
        ketjuen päässä roikkuva iso kultainen risti. Silloin Pyhä Henki
        kysyi: "Miksi haluat olla noiden tekopyhien kaltainen?"

        Silloin otin ristin kaulastani, ja se on nyt Raamatun välissä,
        siinä Luukkaan evankeliumin kohdassa, jossa Jeesus sanoo:

        "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee
        teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."

        En kuitenkaan ole voinut ristiä täysin hyljätä, koska siinä Jeesus
        kaikki minunkin syntini Jumalan eteen anteeksiannettavaksi vei.

        Olen valmistanut sellaisia kynttelikköjä, joissa
        on noin 20 cm korkea risti,
        ja jalustassa paikka kolmelle tuikkukunttilälle,
        ja noin 3 cm korkuisessa
        jalustassa on teksi: "Risti on tyhjä, missä hän on?"

        Siihen voi sytyttää tuikut: Isälle, Pojalle ja Pyhälle Hengelle.
        Tai sitten voi sytyttää keskimmäisen tuikun Jeesukselle,
        ja yhden tuikun sille ryövärille, joka Jeesuksen seurassa pelastui,
        ja jättää sen toisen ryövärin tuikun sytyttämättä.
        Miksi vain toinen pelastui?
        Se selvinnee sinulle kun luet: Luuk.23:39-43


      • voipi tietää
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tällainen on Jumalan ehdoton kielto:

        "Älä tee itsellesi patsasta äläkä muutakaan jumalankuvaa, älä siitä,
        mikä on ylhäällä taivaalla, älä siitä, mikä on alhaalla maan päällä,
        äläkä siitä, mikä on vesissä maan alla.

        Älä kumarra äläkä palvele niitä, sillä minä, Herra, sinun Jumalasi,
        olen kiivas Jumala. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset
        vastaamaan isien pahoista teoista, vaadin tilille ne, jotka vihaavat minua.

        Mutta polvesta polveen minä osoitan armoni niille tuhansille, jotka rakastavat
        minua ja noudattavat minun käskyjäni. Älä käytä väärin, Herran, Jumalasi nimeä,
        sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka käyttää väärin hänen nimeään."

        Miksi kuitenkin kaikki ihmiskäsin tehdyt temppelit ovat täynnä
        jos jonkinlaista patsasta ja kuvaa, ja ihmiset jopa ihannoivat niitä?

        Tämän on saanut aikaan tämän maailman jumala, Saatana ja hänen
        Kristusta matkiva poikansa, Antikristus. Kun hän tämän maailman lopullisesti
        300-luvulla hallintaansa sai hän aloitti piispojensa ja pappiensa johdolla
        valtavan rakennusohjelman, jonka tuloksena koko maailma on jo täynnä
        temppeleitä, kirkkoja, moskeijoita ja rukoushuoneita, ja yhä vain uusia rakennetaan.

        Tämä kaikki vain siksi, koska se tietää, että juuri näillä toimilla
        se saa Jumalan vihan entistä enemmän kohdistumaan hänen hallinnassa oleviin ihmisiin.
        Koska se itse ei enää taivaaseen pääse, se näillä toimilla vie mennessään
        kadotukseen kaikki muutkin hänen kannattajansa, ja niitä on: "kuin meren rannalla hiekkaa."

        Risti uskon tunnuksena sai alkunsa tästä:

        "Kun Pilatus istui tuomarinistuimellaan, hän sai vaimoltaan sanan:
        "Älä tee mitään sille pyhälle miehelle. Näin hänestä viime yönä pahaa unta."

        Mutta ylipapit ja vanhimmat yllyttivät väkijoukon pyytämään Barabbakselle
        armahdusta ja Jeesukselle kuolemantuomiota. Maaherra kysyi nyt:
        "Kumman näistä kahdesta haluatte? Kumman päästän vapaaksi?"
        Väki vastasi: "Barabbaksen." Pilatus kysyi: "Mitä minä sitten teen
        Jeesukselle, jota sanotaan Kristukseksi?" Kaikki vastasivat: "Ristiinnaulittakoon!"

        Kun Jumala näki hyväksi antaa Poikansa ilmetyä minulle elokuussa 1985,
        olin silloin 48-vuotias. Täyttäessäni 50, pyysin vaimolta lahjaksi pientä
        kaulassa pidettävää kultaristiä, jonka takana olisi kaiverrettuna
        syntymäpäiväni ja tuo kyseinen elokuun päivä.

        Kun sen sain se roikkui kaulassani jatkuvasti, kunnes etäänä päivänä
        katsellessani televisiosta ohjelmaa, jossa muutama piispa oli
        toimittajien haastateltavana, ja jokaisella oli kaulassa mahtavien
        ketjuen päässä roikkuva iso kultainen risti. Silloin Pyhä Henki
        kysyi: "Miksi haluat olla noiden tekopyhien kaltainen?"

        Silloin otin ristin kaulastani, ja se on nyt Raamatun välissä,
        siinä Luukkaan evankeliumin kohdassa, jossa Jeesus sanoo:

        "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee
        teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."

        En kuitenkaan ole voinut ristiä täysin hyljätä, koska siinä Jeesus
        kaikki minunkin syntini Jumalan eteen anteeksiannettavaksi vei.

        Olen valmistanut sellaisia kynttelikköjä, joissa
        on noin 20 cm korkea risti,
        ja jalustassa paikka kolmelle tuikkukunttilälle,
        ja noin 3 cm korkuisessa
        jalustassa on teksi: "Risti on tyhjä, missä hän on?"

        Siihen voi sytyttää tuikut: Isälle, Pojalle ja Pyhälle Hengelle.
        Tai sitten voi sytyttää keskimmäisen tuikun Jeesukselle,
        ja yhden tuikun sille ryövärille, joka Jeesuksen seurassa pelastui,
        ja jättää sen toisen ryövärin tuikun sytyttämättä.
        Miksi vain toinen pelastui?
        Se selvinnee sinulle kun luet: Luuk.23:39-43

        Mistä voi tietää kummalla puolella Jeesuksen ristiä oli se ryöväri joka pelastui? Vai onko sillä mitään merkitystä?


      • voipi tietää kirjoitti:

        Mistä voi tietää kummalla puolella Jeesuksen ristiä oli se ryöväri joka pelastui? Vai onko sillä mitään merkitystä?

        Mieti myös näitä Jeesuksen sanoja:

        "Joka yrittää turvata elämänsä, kadottaa sen, mutta joka sen kadottaa,
        on pelastava sen omakseen. Minä sanon teille: Sinä yönä on kaki samalla vuoteellaan:
        toinen otetaan, toinen jätetään. Kaksi naista on yhdessä jauhamassa:
        toinen otetaan, toinen jätetään. Kaksi miestä on pellolla, toinen
        otetaan, toinen jätetään.

        "Missä, Herra?" kysyivät opetuslapset. Hän sanoi:
        "Missä on haaska, sinne kokoontuvat korppikotkat."


    • jósette

      Ehkäpä et nyt kuitenkaan päädy sinne huuhaaseen muutakuin evankeliointi-tarkoituksessa. Ihmisten keskellä meillä on ahdistus Herrassa onni ja rauha.

      Sanoivatpa ihmiset mitä sanoivat, mitä merkitystä sillä loppujen lopuksi on. Sinä ja Jeesus olette tiimi ja Herrasi on voimallinen pitämään sinut lujin sitein itsessään.

      Maailma huutaa ääneensä ihmisiä jotka kertoisivat heille Vapahtajasta. Nyt murjotukset nurkkaan, niistetään nenu ja pestään naama. Huomenna on uusi työpäivä.

      • Sillä olen aloittanut metsätyöt. Polttopuiden kaatamisen kevätauringon kuivatettavaksi.

        Pyhä Henki sen sitten näyttää, milloin palaan ja mihin keskusteluun palaan.

        Mielelläni lahjoittaisin sinullekin tuon galleria-sivullani olevan kirjan,
        jos tahtoisit sen vastaanottaa. Siitä saat selvän kuvan, miten luterilainen
        kirkko lahkoineen torjui totuuden ja miten Pyhä Henki minut sieltä pois johdatti.


      • weijo
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sillä olen aloittanut metsätyöt. Polttopuiden kaatamisen kevätauringon kuivatettavaksi.

        Pyhä Henki sen sitten näyttää, milloin palaan ja mihin keskusteluun palaan.

        Mielelläni lahjoittaisin sinullekin tuon galleria-sivullani olevan kirjan,
        jos tahtoisit sen vastaanottaa. Siitä saat selvän kuvan, miten luterilainen
        kirkko lahkoineen torjui totuuden ja miten Pyhä Henki minut sieltä pois johdatti.

        Voisit tulla keskustelemaan vasta avatulle foorumille.
        osoite on: http://groups.msn.com/Etsiville

        Pyhä Henki toimii!

        Kun saisimme nyt monia uskosta osattomiakin tulemaan keskustelufoorumille.
        Uskon, että alkuperäisen kristinuskon mujkaisella evankeliumilla vielä voidaan
        saavuttaa monia ihmisiä.

        Siunausta!


      • weijo
        weijo kirjoitti:

        Voisit tulla keskustelemaan vasta avatulle foorumille.
        osoite on: http://groups.msn.com/Etsiville

        Pyhä Henki toimii!

        Kun saisimme nyt monia uskosta osattomiakin tulemaan keskustelufoorumille.
        Uskon, että alkuperäisen kristinuskon mujkaisella evankeliumilla vielä voidaan
        saavuttaa monia ihmisiä.

        Siunausta!

        Kysymyksiä kolminaisuudesta satelee yhä kaikista ihmisryhmistä.
        Kysymys aiheesta esitettiin täälläkin.

        Jumalan kolminaisuuus on vaivannut monia uskoon tulleita. Se vaivasi itseänikin
        siinä määrin, että nuorena (1970 luvun puolen välin jälkeen) aloin tutkia
        asiaa "suurennuslasin kanssa".
        Tutkimusteni tuloksena syntyi kirja nimeltä AJATUKSIA JUMALASTA...
        Tätä kirjaa saa tilata osoitteesta
        Seurakuntatila, Sofiankatu 3 A
        20100 Turku
        Kirjan teksti on luettavissa myös täältä:
        http://www.jeesus-on-herra.com/kirjoitukset/ajatuksiajumalasta.htm


      • weijo kirjoitti:

        Voisit tulla keskustelemaan vasta avatulle foorumille.
        osoite on: http://groups.msn.com/Etsiville

        Pyhä Henki toimii!

        Kun saisimme nyt monia uskosta osattomiakin tulemaan keskustelufoorumille.
        Uskon, että alkuperäisen kristinuskon mujkaisella evankeliumilla vielä voidaan
        saavuttaa monia ihmisiä.

        Siunausta!

        Maan hengellisen eksytyksen pääjohtopaikalla todella tiedetä, että sen jälkeen kun
        alkuseurakunnat katosivat historian hämärään, Kristus ei ole kutsunut yhtä
        ainoaa ihmistä mihinkään näihin lopun ajan ihmisoppien porttoseurakuntiin,
        jollainen tämäkin näyttää olevan, johon minä nyt kutsun sain, vaan tälläkin
        hetkellä hän kutsuu kaikkia omiansa pois näistä ihmisoppien valheitten pesäkkeistä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000282&posting=22000000022781892

        Jos minä, Totuuden Hengen saaneena, lähtisin mukaan tällaiseen joukkoon,
        jonka kutsukirjoituksessa sanotaan:

        "Sivusto on antamassa vauhtia sille totuuden kehykselle, jonka kautta ihmiset
        suurin joukoin tulevat elävään uskoon, täyttyvät Pyhällä Hengellä ja ottavat
        upotuskasteen vedessä Jeesuksen nimeen."

        Niin minä todella syyllistyisin Pyhän Hengen pilkkaan, jos kerran kastettuna
        menisin tähän Saatanan kastealtaaseen ja saisin lopullisen kadotustuomion.

        Eikö teidänkään joukossanne ole ketään, joka ymmärtäisi mitä nänä sanat tarkoittavat:

        "Yksi on Herra, yksi usko, yksi kaste."

        Ja mitä vielä Pyhään Henkeen tulee, sitä ei Jumala alkuseurakuntien jälkeen ole
        antanut yhdenkään ihmisen käsien alta keheenkään ihmiseen, sillä se henki, jota
        teilläkin ihmisiin vuodatetaan on Saatanan pojan, Antikristuksen, valheen henki.

        Joten jatkakaa, kuten Jeesus sanoi:

        "Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi. Te käärmeet, te kyykäärmeitten
        sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?"


      • ei teuvosunilainen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Maan hengellisen eksytyksen pääjohtopaikalla todella tiedetä, että sen jälkeen kun
        alkuseurakunnat katosivat historian hämärään, Kristus ei ole kutsunut yhtä
        ainoaa ihmistä mihinkään näihin lopun ajan ihmisoppien porttoseurakuntiin,
        jollainen tämäkin näyttää olevan, johon minä nyt kutsun sain, vaan tälläkin
        hetkellä hän kutsuu kaikkia omiansa pois näistä ihmisoppien valheitten pesäkkeistä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000282&posting=22000000022781892

        Jos minä, Totuuden Hengen saaneena, lähtisin mukaan tällaiseen joukkoon,
        jonka kutsukirjoituksessa sanotaan:

        "Sivusto on antamassa vauhtia sille totuuden kehykselle, jonka kautta ihmiset
        suurin joukoin tulevat elävään uskoon, täyttyvät Pyhällä Hengellä ja ottavat
        upotuskasteen vedessä Jeesuksen nimeen."

        Niin minä todella syyllistyisin Pyhän Hengen pilkkaan, jos kerran kastettuna
        menisin tähän Saatanan kastealtaaseen ja saisin lopullisen kadotustuomion.

        Eikö teidänkään joukossanne ole ketään, joka ymmärtäisi mitä nänä sanat tarkoittavat:

        "Yksi on Herra, yksi usko, yksi kaste."

        Ja mitä vielä Pyhään Henkeen tulee, sitä ei Jumala alkuseurakuntien jälkeen ole
        antanut yhdenkään ihmisen käsien alta keheenkään ihmiseen, sillä se henki, jota
        teilläkin ihmisiin vuodatetaan on Saatanan pojan, Antikristuksen, valheen henki.

        Joten jatkakaa, kuten Jeesus sanoi:

        "Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi. Te käärmeet, te kyykäärmeitten
        sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?"

        eikö teuvo suni olekaan uskossa ja taivaaseen matkalla.


      • ei teuvosunilainen kirjoitti:

        eikö teuvo suni olekaan uskossa ja taivaaseen matkalla.

        matkalla taivaaseen, sillä ahtaassa portissa Pyhä Henki tuo ihmisen sydämeen totuuden,
        koska ainoastaan se voi ihmisen pelastaa:

        "Jos te pysytte uskollisina minun sanalleni, te olette todella opetuslapsiani.
        Te opitte tuntemaan totuuden, ja totuus tekee teistä vapaita."

        "Mikään ei tuota minulle suurempaa iloa kuin se, että kuulen lasteni elävän totuudessa."

        Rakkaus, armo ja vain niistä puhuminen vailla totuutta on Saatanasta peräisin olevaa
        valherakkautta ja valhearmoa, joilla tämäkin kansa on johdettu tähän lopun ajan
        rajuun eksytykseen. Se paljastui jo tämän lahkon etusivultakin, jossa oli kuva ja teksti:

        "Weijo kertoo Jumalan armosta."

        Minä kuulun siihen yhteen ja ainoaan oikeaan lahkoon, johon Paavalikin kuului,
        kun ylipapit hänet pidättivät:

        "Me olemme havainneet, etä tämä mies on tuhoisa kuin rutto. Hän on nasaretilaisten
        lahkon johtaja, ja kaikkialla, joka puolella maailmaa hän on lietsomassa
        levottomuutta juutalaisten keskuudessa. Hän yritti saastuttaa temppelinkin,
        mutta siitä teosta me otimme hänet kiinni."

        Tätä ruttoa Saatanan ihmisoppien palvelijat tänäkin päivänä pelkäävät
        kuin ruttoa, siksi minutkin on ajettu Suomi24 uskontokeskusteluista ulos.
        Sillä todella harvassa ovat ne ihmiset joiden ainoana haluna on päästä selville totuudesta.


      • poulet
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Maan hengellisen eksytyksen pääjohtopaikalla todella tiedetä, että sen jälkeen kun
        alkuseurakunnat katosivat historian hämärään, Kristus ei ole kutsunut yhtä
        ainoaa ihmistä mihinkään näihin lopun ajan ihmisoppien porttoseurakuntiin,
        jollainen tämäkin näyttää olevan, johon minä nyt kutsun sain, vaan tälläkin
        hetkellä hän kutsuu kaikkia omiansa pois näistä ihmisoppien valheitten pesäkkeistä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000282&posting=22000000022781892

        Jos minä, Totuuden Hengen saaneena, lähtisin mukaan tällaiseen joukkoon,
        jonka kutsukirjoituksessa sanotaan:

        "Sivusto on antamassa vauhtia sille totuuden kehykselle, jonka kautta ihmiset
        suurin joukoin tulevat elävään uskoon, täyttyvät Pyhällä Hengellä ja ottavat
        upotuskasteen vedessä Jeesuksen nimeen."

        Niin minä todella syyllistyisin Pyhän Hengen pilkkaan, jos kerran kastettuna
        menisin tähän Saatanan kastealtaaseen ja saisin lopullisen kadotustuomion.

        Eikö teidänkään joukossanne ole ketään, joka ymmärtäisi mitä nänä sanat tarkoittavat:

        "Yksi on Herra, yksi usko, yksi kaste."

        Ja mitä vielä Pyhään Henkeen tulee, sitä ei Jumala alkuseurakuntien jälkeen ole
        antanut yhdenkään ihmisen käsien alta keheenkään ihmiseen, sillä se henki, jota
        teilläkin ihmisiin vuodatetaan on Saatanan pojan, Antikristuksen, valheen henki.

        Joten jatkakaa, kuten Jeesus sanoi:

        "Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi. Te käärmeet, te kyykäärmeitten
        sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?"

        Tuo sinun viestisi siis koskee silloin myös sinuakin ja tuomitset sillä myös itsesi!
        Sinun ja Weijon "totuuksissa", ei ole mitään eroa!
        Julistatte ja saarnaatte aivan samoja asioita!
        -Kehoitatte ihmisiä eroamaan kirkosta.
        -Vihaatte pappeja.
        -Vihaatte luterilaisia, helluntalaisia j.n.e.
        -Tuomitsette muita saatanan omiksi.
        -Olette korottaneet itsenne muiden yläpuolelle.
        -Teillä on yksi ja ainoa "totuus".
        -Olette saaneet julistustehtävänne itseltään Jumalalta.
        -J.N.E.

        Ehkäpä teillä vielä kaiken lisäksi on sama kengän numerokin.
        Olette kuin kaksi marjaa.
        Weijon tuomitessasi, tuomitset myös itsesi, Weijon peilikuvan!


      • poulet kirjoitti:

        Tuo sinun viestisi siis koskee silloin myös sinuakin ja tuomitset sillä myös itsesi!
        Sinun ja Weijon "totuuksissa", ei ole mitään eroa!
        Julistatte ja saarnaatte aivan samoja asioita!
        -Kehoitatte ihmisiä eroamaan kirkosta.
        -Vihaatte pappeja.
        -Vihaatte luterilaisia, helluntalaisia j.n.e.
        -Tuomitsette muita saatanan omiksi.
        -Olette korottaneet itsenne muiden yläpuolelle.
        -Teillä on yksi ja ainoa "totuus".
        -Olette saaneet julistustehtävänne itseltään Jumalalta.
        -J.N.E.

        Ehkäpä teillä vielä kaiken lisäksi on sama kengän numerokin.
        Olette kuin kaksi marjaa.
        Weijon tuomitessasi, tuomitset myös itsesi, Weijon peilikuvan!

        Täällä en vastaa. Jos vastaisin totuudella, sinä
        heti poistattaisit tämänkin avauksen.


    • että täysin

      käsittämätöntä skeidaa kirjoittelet...

      Ei voi kun ihmetellä. Noin se "HERRA" sumentaa aivot. Saat säälini.

    • Anonyymi

      Onko rokotteen ottaminen väärin/oikein?
      Sananvapauslaki ei mainitse siitä.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4238
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2090
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1550
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1367
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1039
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1025
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      132
      995
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      238
      992
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe