huom! itsestäni mielenkiintoiseen asiaan.
Olen politiikka palstoilla kirjoitellut "omana itsenäni" Elikkä kuvani kanssa kommentteja.
Kuinka ollakkaan, palsta KOKOOMUS, sieltä tuli törkyä? Toki ymmärrän että palstoille kirjoittelee kuka hyvänsä, mutta? Miksi juuri tämä palsta?
Senkun pitäisi vastata myös minun unelmiani, jos käyttäytyisin ja ajattelisin sen mukaan mikä oma tilanne on.
TOsin ,onnekseni en ääntäni noille anna. :)
Olen törmännyt
2
334
Vastaukset
Monillakaan ei oikeasti ole mitään varsinaista sanottavaa politiikasta, kuten ehkä olet huomannutkin. Kirjoittajat mollaavat mieluummin poliitikkoja ja toisia kirjoittajia kun sen voi tehdä anonyymisti, kuin että ottaisivat kantaa yhteiskunnallisiin asioihin. Monilla näille palstoille mollauksiaan tekevillä tuskin on edes asiakeskusteluun tarvittavia kykyjäkään.
On tietenkin huomattava, että poliitikkojen tekemien päätösten ja niiden seurausten arvostelu on eri asia kuin henkilökohtainen ajojahti. Samat politiikassa mukana olevat henkilöt ovat sangen usein olleet tekemässä myös hyviä päätöksiä kansalaisille. Kannattaa ottaa siis kantaa asia kerrallaan, meidänkin.
Seuraavat pari kuukautta elämme aikaa, jonka aikana lausutuille lupauksille ja "antaa ymmärtää" viesteille lasketaan vaalien jälkeen kevyet tai vähän raskaammat mullat. Mielenkiintoista kampanjoita on seurata, vaikka lähinnä keskiarvotilastoihin perustuvaan joitakin ihmisiä kohtaan kylmään päätöksentekoon toivoisin edes hitusen inhimillisyyttä minäkin.- Helinä-keiju3
Sosiaalidemokraattisella palstalla olen törmänny aivan viheliäisen typeriin ja törkyviestejä kirjoittaviin aktiividemareihin. Itsekin päätin ruveta olemaan typerä nimimerkillä perhedemari.
Ps. jos mokaat, niin sano olevasi ruotsalainen.
Eli ei mee juttus läpi, Sandra pieni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302688
- 681566
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321278Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/1051231- 111168
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671095Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91992Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175988IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56969Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸44968