Faxit Annelille Halosen käskystä

.

Tuossako on koko sopan totuus?

Fax-jupakkaa on pyöritelty suunnasta jos toisestakin aivan suhteettomasti. Siitä tuli ennen syntymäänsä Lipposen raskaan virheen seli-seli-suojavaate, pitävä kulissi punikeille, vaarallinen väliverho kaikille muille jotka sitä uskaltaisivat vastustaa. Fax-kliseellä voitiin peittää totuus - Lipposen laittomat sopimiset WDC:ssä 9.12.2002 - ainostaan siksi, että koko poliittinen järjestemämme, eduskunta, valtioneuvosto, persidentti-instituutio, oikueskanslerin virasto, ennen itsenäinen oikeuslaitoksemme, syytäjät ja media tottelevat nöyrästi punakoneen tahtoa.

Valheelista fax-väliverhoa käyettiin näennäisaiheena myös siksi, että sillä päästiin lyömää Keskustaa, kun sillä valheen peitteen ohessa päästiin kostamaan Anneli Jäättenmäelle tämän tavaton röyhkeys kun hän usklasi nolata itsensä Lipposen kaikenkansan edessä suorassa TV-lähetyksessä!

Riippumatta siitä kenen käskystä faxit lähettiin, on asia kaikessa asiattomuudessaan selkeä osoitus SDP-SAK:n ja punakoeen härskistä, kaiken yli kävelevästä harvainvallasta!

Olen täysin vakuuttunut että Anneli Jäätteenmäen poikkeuksellista esiintymistä eduskunnassa aiheen noustessa esiin edelsi juuri ennen käsittelyä jokin todellinen pommi, uhkaus, vakava pelotin, jokin sellainen poikkeuksellinen asia joka sai aina sanavalmiin juristin, kokeneen poliitikon Annelin perustellisesti hämilleen.

Jokainen ajatteleva kansalainen ymmärtää että ei Jäätteenmäki menisi valmistautumattoman tilaisuuteen, jonka aihe kaikkine kysymyksineen oli täysin ennakoitavissa.

Mikä oli SE SUURI POMMI, joka hänelle heitettiin juuri ennen istunnon alkua?

Ehkä oli niin, että Manniselta tiedoksi saamaansa Tarja Halosen keskeistä osuutta Jäätteenmäki ei uskaltanut paljastaa...

Sillointuo POMMI OLI HALOSEN OSUUS jolla puakone ajoi Lipposen seinää vasten, ulos vallan keskttymästä jossa pääosaa esittävät nyt vanhat stalinistit Halonen ja Tuomioja!

Ehkä oli myös niin tehtiin Annelille tiettäväksi että jos hän puhuu Halosesta, joutuu hän valtakunnanoikeuteen. KArvaat kokomusket vakuuttavat, että SDP-oikeuden käsittelyn lopputolosta ei yhdenkään poliitikon tarvitse arvailla:

Langatava tuomio punakoneen viholliselle on varma, kun sen ylivallan joku erehtyy asettamaan kyseenalaiseksi.

MAnninen faxaili Halosen käskystä, kerto asiasta ennakkoon Annelille, mutka kumpikaan ei voinut tuoda esiin Halosen osuutta muutenkin täysin mahdottomassa kriisissä, jollaisia syntyi ja syntyy vain sosialismin pakkovallan diktatuureissa, ei laisinkaan aidoissa länsimaisissa demokrarioissa!

Siksikö siis Anneli oli ymmällään, kun hän eduskunnassa täysin poikkeavalla tavalla joutui selvässä asiassa poikkeukselliseen, huonoon asemaan?

Seppo Hietanen
"kerimäki st"
CITY-Keskusta

27

1102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • F.B.I.

...ja korkealla tasolla. Kustutaan agentit Mulder ja Scully tutkimaan asiaa (joka on samaa luokkaa kuin tuon kulttisarjan möröt)!

• ja kertoa!

Pitäähän tällä tylsällä saitilla olla jotain hauskaa. Kukapa sitä pystyisi paremmin tarjoamaan kuin kepun mieliharmi, saitin suurin pelle ja pölvästi "toimittaja" Hietanen!

• Noin sen täytyy mennä. Halonen käski Mannista faksaamaan Annelille ja unohtamaan sen, kuka käski. Anneli ja Manninen sitten salasivat asian kaikilta, erityisesti Haloselta, joka oli antanut luvan faksata ja kiellon muistella käskyä. Halonen ei voinut sanoa Manniselle, että lähetäpäs ukko noita papereita Annelille, koska silloin asiasta ei olisi muodostunut niin salaperäistä ja juonikasta. Halonen ei voinut pyytää myöskään Annelia kaaffeelle ja antaa papereita itse, koska Anneli juo vain teetä. Tämän vuoksi fakseista piti sopia Mamma Rosassa vai oliko Rosa Mammassa kahden kesken ilman Halosen yöunet vievää kahvia.

Kyllä se oli Halonen, joka käski, sitten kielsi ja lopulta antoi fudut. Erittäin onnistunut juoni. Motiivi ei vain selvinnyt, mutta väliäkös sillä.

• Jaba_43

Onhan täällä jo moni kertonut, että Manninen pantiin faksaamaan tietoja Jäätteenmäelle, jotta Jäätteenmäki kampeaisi Lipposen pois Halosen ja Tuomiojan tieltä, koska Lipponen kaveerasi liikaa USAn kanssa, mikä ei ent. sadankomitealaisille ja Vietnam-mielenosoitusten veteraaneille sopinut, koska USAn imperialismia on edelleen vastustettava.

Näinhän tämän ovat saitin lipposfanit selitelleet moneen otteeseen, jos muistat.

• punaisen torin mafia

Kuten olet usein todistanut, Halonen ja koko muu demariporukka ovat vain SAK:n tahdottomia juoksupoikia ja -tyttöjä. Kaiken takana ei olekaan nainen vaan mies!

Käskyä Annelin erottamisesta ei siis suinkaan antanut Halonen, vaan käsky tuli suoraan päämajasta Hakaniemenpunaisentorin kupeelta, SAK:n linnakkeesta, punakoneen moottorista, komujen pesästä.

Matti Putkonen, varmistaakseen vedonlyöntinsä voiton, siis hyvin itsekkäin motiivein, käski Halosen hoitaa Anneli pihalle keinolla millä hyvänsä, muutoin maa menee yleislakkoon. SAK:n ex-juristina Halonen kyllä osasi hoitaa asian jälkiä jättämättä, ja kun demareiden eduskuntaryhmässäkin Heinäluoman koko pitkän SAK uran mukanaan tuoma taito oli käytössä ei viattomalla kepulaisella ole paljoakaan tehtävissä. Alkio-opiston opit ovat kevyttä kauraa kun punakoneen sirppi alkaa päitä leikata täydellä voimallaan.

Näin sen täytyy olla.

• Jaba_43

Tärkeämpää olisi selvittää se, mihin poliisi ei tutkinnassaan pystynyt, eli se kuka toimitti Ilta-Sanomille ja Iltalehdelle samaan aikaan valokopiot UM:n alkuperäisistä keskustelumuistioista sen jälkeen, kun oli paljastunut, että Jäätteenmäki siteerasi niiden sisältöä omassa nettipäiväkirjassaan Manniselta saamansa faksin perusteella.

Vasta iltapäivälehdille toimitetut kopiot nimittäin paljastivat poliisille vuodon tapahtuneen. Ilman sitä ei poliisitutkinnan käynnistämiseen olisi ollut laillista aihetta.

• On aivan sama, millä tavalla epäily rikoksesta syntyy. Jäätteenmäkihän oli nettipäiväkirjassaan sanatarkasti kertonut salaisten papereiden sisällöstä ja heilutellut paperia tv-lähetyksessä. Muutakin epäilyn aihetta kuin iltapäivälehtien kopiotiedot siis oli olemassa.

Kai se on niin, että vain Mannisella lähettäjänä ja Jäätteenmäellä saajana oli tarkka tieto siitä, mitä faksauksessa siirtyi osapuolelta toiselle. Jos tieto olisi ollut jollakulla muulla, Mannisen tai Jäätteenmäen olisi pitänyt kaiketi kertoa tuosta tiedosta muille. Jäätteenmäkeä kai asiasta epäiltiin ja muistaakseni Mannisen asianajaja vihjaili myös siihen suuntaan.

• ;-) = )-:

Olet sinä armoton tosikko, melkein kuin Oiva. Nytkin piti pilata se hauskuus, joka oli kehittymässä huippuunsa cittarin kustannuksella.

Mutta eiköhän se cittari taas uutta huuhaata keksi, joten katko hauskuudessa jää vain väliaokaiseksi.

• JormaKKorhonen
        ;-) = )-: kirjoitti:

Olet sinä armoton tosikko, melkein kuin Oiva. Nytkin piti pilata se hauskuus, joka oli kehittymässä huippuunsa cittarin kustannuksella.

Mutta eiköhän se cittari taas uutta huuhaata keksi, joten katko hauskuudessa jää vain väliaokaiseksi.

>> Mutta eiköhän se cittari taas uutta huuhaata keksi, joten katko hauskuudessa jää vain väliaokaiseksi.

• Suutarin pieru
        JormaKKorhonen kirjoitti:

>> Mutta eiköhän se cittari taas uutta huuhaata keksi, joten katko hauskuudessa jää vain väliaokaiseksi.

Kapi kusipukki vetäisi kuusi kossua lounaalla ja taas kaunainen paska lentää. Katkera elämälle on Kapi, kovin katkera. Miksi vanha mies vittuilee?

• Jaba_43
        Mielipidepankki kirjoitti:

On aivan sama, millä tavalla epäily rikoksesta syntyy. Jäätteenmäkihän oli nettipäiväkirjassaan sanatarkasti kertonut salaisten papereiden sisällöstä ja heilutellut paperia tv-lähetyksessä. Muutakin epäilyn aihetta kuin iltapäivälehtien kopiotiedot siis oli olemassa.

Kai se on niin, että vain Mannisella lähettäjänä ja Jäätteenmäellä saajana oli tarkka tieto siitä, mitä faksauksessa siirtyi osapuolelta toiselle. Jos tieto olisi ollut jollakulla muulla, Mannisen tai Jäätteenmäen olisi pitänyt kaiketi kertoa tuosta tiedosta muille. Jäätteenmäkeä kai asiasta epäiltiin ja muistaakseni Mannisen asianajaja vihjaili myös siihen suuntaan.

>>On aivan sama, millä tavalla epäily rikoksesta syntyy.>Jäätteenmäkihän oli nettipäiväkirjassaan sanatarkasti kertonut salaisten papereiden sisällöstä ja heilutellut paperia tv-lähetyksessä. Muutakin epäilyn aihetta kuin iltapäivälehtien kopiotiedot siis oli olemassa.>Kai se on niin, että vain Mannisella lähettäjänä ja Jäätteenmäellä saajana oli tarkka tieto siitä, mitä faksauksessa siirtyi osapuolelta toiselle.>Jos tieto olisi ollut jollakulla muulla, Mannisen tai Jäätteenmäen olisi pitänyt kaiketi kertoa tuosta tiedosta muille.>Jäätteenmäkeä kai asiasta epäiltiin ja muistaakseni Mannisen asianajaja vihjaili myös siihen suuntaan.

• Jaba_43
        ;-) = )-: kirjoitti:

Tosikkonahan minä aina koetan fokustaa huomion olennaiseen, mikä ei ihan joka asiassa ole Hagiksen punanuttujengi - tai sitten on. ;-)

• JormaKKorhonen
        Suutarin pieru kirjoitti:

Kapi kusipukki vetäisi kuusi kossua lounaalla ja taas kaunainen paska lentää. Katkera elämälle on Kapi, kovin katkera. Miksi vanha mies vittuilee?

Äläkä käytä noin rumia sanoja, Keris, sillä minua täällä tänään paheksuttiin, kun sanoin "helvetti".

Kerishän siis olet, sillä ei kukaan toinen voisi nähdä noin vääristyneesti, että minä olisin katkera elämälle. Kuten tuossa edellä jo toetean, sinä aina projisoit omaa olotilaasi toisiin. Miksi? Helpottaako se pahaa oloasi, jos kuvittelet muillakin sellaisen olevan?

Älä kuule kuvittele ainakaan minusta, sillä minulla on oikein leppoisa olo ja hauskaa sinua seuratessani! Enkä koe käyttäytyväni edes sopimattomasti, jos minulla on hauskaa kustannuksellasi. Olethan melko hyvä koomikko, vaikkakin kai tahattomasti.

Ja kossua en ota koskaan muulloin kuin joskus ruokaryypyksi hyvällä aterialla, mutta tänäinen lounaani oli ihan raitis, sillä olin liikkeellä autolla.

Kuulepa, mitä Omar Khaijam opetti eräälle, joka näki ja kuvitteli sinun laillasi harhoja:

Oi ulkokultainen! Vain pieni pyyntö täytä:
        jo säästä sanojas, älä suotta suuta käytä.
        Minä kyllä suoraan kuljen, sinä katsot kieroon vain:
        siis hoida silmiäs, ettei ne väärin näytä!

• Jaba_43

Äläkä käytä noin rumia sanoja, Keris, sillä minua täällä tänään paheksuttiin, kun sanoin "helvetti".

Kerishän siis olet, sillä ei kukaan toinen voisi nähdä noin vääristyneesti, että minä olisin katkera elämälle. Kuten tuossa edellä jo toetean, sinä aina projisoit omaa olotilaasi toisiin. Miksi? Helpottaako se pahaa oloasi, jos kuvittelet muillakin sellaisen olevan?

Älä kuule kuvittele ainakaan minusta, sillä minulla on oikein leppoisa olo ja hauskaa sinua seuratessani! Enkä koe käyttäytyväni edes sopimattomasti, jos minulla on hauskaa kustannuksellasi. Olethan melko hyvä koomikko, vaikkakin kai tahattomasti.

Ja kossua en ota koskaan muulloin kuin joskus ruokaryypyksi hyvällä aterialla, mutta tänäinen lounaani oli ihan raitis, sillä olin liikkeellä autolla.

Kuulepa, mitä Omar Khaijam opetti eräälle, joka näki ja kuvitteli sinun laillasi harhoja:

Oi ulkokultainen! Vain pieni pyyntö täytä:
        jo säästä sanojas, älä suotta suuta käytä.
        Minä kyllä suoraan kuljen, sinä katsot kieroon vain:
        siis hoida silmiäs, ettei ne väärin näytä!

...joku Keriksen tyyliä matkiva saattaa vedättää Sinua provosoitumaan ja vastaamaan huuhaateksteihin, joita luulet Keriksen kirjoittamiksi, ja nauraa partaansa, kun saa Sinut ansaan?

Eipä silti, että tuosta haittaa Sinulle olisi, mutta ajattelin kertoa, kun juolahti mieleeni tuokin mahdollisuus.

• JormaKKorhonen
        Jaba_43 kirjoitti:

...joku Keriksen tyyliä matkiva saattaa vedättää Sinua provosoitumaan ja vastaamaan huuhaateksteihin, joita luulet Keriksen kirjoittamiksi, ja nauraa partaansa, kun saa Sinut ansaan?

Eipä silti, että tuosta haittaa Sinulle olisi, mutta ajattelin kertoa, kun juolahti mieleeni tuokin mahdollisuus.

Jos joku haluaa esiintyä Keriksen tavoin, niin siitä vaan! Silloin hän saa myös vastaanottaa sitä samaa, jota Keriskin aina saa.

Mutta kenellä sellaisia mielihaluja voisi olla ja miksi? No, onhan meitä joka junaan ja joku tulee vielä resiinalla perässä.

• Jaba_43

Jos joku haluaa esiintyä Keriksen tavoin, niin siitä vaan! Silloin hän saa myös vastaanottaa sitä samaa, jota Keriskin aina saa.

Mutta kenellä sellaisia mielihaluja voisi olla ja miksi? No, onhan meitä joka junaan ja joku tulee vielä resiinalla perässä.

Ajattelin vain kertoa, mitä mieleeni juolahti; en sen kummempaa.

• Ginnyskainen91

Upeaa City! Minulle nousi kyyneleet silmiin, kun luin viestisi. Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Anneli oli oikeassa.
      Erityisesti kohta:
      "Langatava tuomio punakoneen viholliselle on varma, kun sen ylivallan joku erehtyy asettamaan kyseenalaiseksi."
      Se on tosiaankin totta. Demareiden punakoneistoa ei saa kyseenalaistaa. Halonen siinä oli takana, Mannisesta vaan keksittiin sijaiskärsijä.

"Olen täysin vakuuttunut että Anneli Jäätteenmäen poikkeuksellista esiintymistä eduskunnassa aiheen noustessa esiin edelsi juuri ennen käsittelyä jokin todellinen pommi, uhkaus, vakava pelotin, jokin sellainen poikkeuksellinen asia joka sai aina sanavalmiin juristin, kokeneen poliitikon Annelin perustellisesti hämilleen. "
      Näinpä. Miten kansa voi olla täynnä idiotteja, jotka uskovat, että Anneli oli valehtelija ja paha? Eikö kansalaisilla ole aivotoimintaa vai saako Lipposen punakone heidät uskomaan kaiken tahtomansa?

• JormaKKorhonen

Ensin ajattelin sinun olevan ihan tosissasi, mutta pistäydyin profiilillasi, ja kun näin sinun olevan vasta 15-vuotias ja kerrot näin

>> Olen ahkera politiikan seuraaja, nuori ja hassu tyttö, jolla täysi-ikäisyys on aika kaukana

• röh-röh

Ensin ajattelin sinun olevan ihan tosissasi, mutta pistäydyin profiilillasi, ja kun näin sinun olevan vasta 15-vuotias ja kerrot näin

>> Olen ahkera politiikan seuraaja, nuori ja hassu tyttö, jolla täysi-ikäisyys on aika kaukana

Kuka on welluz, mikä on profiili?
        Näitä sivuja joskus seuratessani olen saanut sellaisen käsityksen että Korhonen pitää itseään melko kykenevänä naistenmiehenä. Siitäkö nyt on puhe?

• JormaKKorhonen
        röh-röh kirjoitti:

Kuka on welluz, mikä on profiili?
        Näitä sivuja joskus seuratessani olen saanut sellaisen käsityksen että Korhonen pitää itseään melko kykenevänä naistenmiehenä. Siitäkö nyt on puhe?

...sellainen kuuluu tapoihin, ja upseerilla ja herrasmiehellä tietysti käytöstapoja on.

Voi, kuule, kyllä minä tykkään tytöistä! Olen tykännyt aikoinani ihan tuon ginnyskaisenkin ikäisistä tytöistä, myöhemmin vähän vanhemmista tytöistä, sitten melkoisesti vanhemmista tytöistä, ja nykyisin tykkään eniten Ginnyskaistakin nuoremmista tytöistä! Niitä kun on minulla lapsenlapsina ja jopa lapsenlapsenlapsina!

Itse asiassa tykkään edelleen ihan kaikenikäisistä tytöistä, ja ilokseni olen huomannut, että ihan kaikenikäiset tytöt tykkäävät myös minusta, tällaisesta harmaapäästä, eri ikäiset tytöt varmaan eri syistä, mutta kaikki tykkääminen aina lämmittää tykätyksi itsensä kokevan mieltä!

Vai olet minua kykenevänä naistenmiehenä pitänyt. No, ehkä itsekin saatoin joskus pitää itseäni sellaisena silloin, kun oli vielä selkä notkea ja se yksi paikka jäykkä, mutta nykyisin kun tahtoo olla enemmän toisinpäin, niin ei ole syytä erään sonnimiehen tavoin leuhkia - ei sikikään, että minua saatettaisiin silloin luulla yhtä kyvyttömäksi kuin sonnimiestä ilmeisen aiheellisesti näköjään pidetään noiden leuhkimistensa perusteella!

Se profiili on sellainen, jota sinulla ei ole. Eli jokainen rekisteröitynyt saa oman profiilin näille palstoille, ja profiililla näkyy merkintä myös 10 viimeisestä sitä katsomassa käyneestä rekisteröityneestä henkilöstä. Sellainen oli se Welluzkin, joka sai Keriksen hormoonit hyrräämään niin, etteivät ole vieläkään tasoittuneet. Klikkapa lippua minun nimeni perässä, niin pääset minun profiililleni, mutta käyntijälkeä sinusta sinne ei jää, koska et ole rekisteröitynyt.

• Lasol-huuruissa näkee punakoneen tuomien pikku-ukkojen tanssivan karvaisen pään ympärillä...

• sinun haiseva

karvainen alapääsi joka tanssii koklippien kokomustaa tanssia.

• JormaKKorhonen

Niin päättelen, ja poistit avauksesi. No, onhan sinulla siihen oikeus saitin sääntöjen mukaan, ja kertoohan se, että sinulla sittenkin on väläyksittäin selvempiä hetkiä.

Mutta turhauttaa tuollainen siksi, että samalla poistuu omat sanomiset. Kun tuossa poistamassasi avauksessasi väitit minun vihaavan sinua, niin vastasin siihen seuraavalla, jonka haluan saattaa tässä vielä muidenkin tietoon - siksi, kunnes poistat tämänkin avauksesi:

- - -

Sinä siis jatkat hupilinjalla
      Kirjoittanut: JormaKKorhonen 10.1.2007 klo 20.27

Hyvä niin. Vaikka komiikkasi on ilmeisesti tahatonta, on se kuitenkin hauskaa, ja parempi sinä siinä olet kuin politiikasta puhuessasi. Joten sinua lainaten: pidä linja!

Sanot itseäsi tarkoittaen:

>> kuka on Kapin kauhean kaunan, syttäkin synkemmän, suohautaakin kuolettavamman, ikuisesti kestävän, leppymättömän vihan ja vainon kohde?> Aivan, mutta miksi>>

olisi minua raivostuttanut. Mutta jo kauan olen tilanteesi tajunnut ja vihani on tyystin laantunut.

Käsityksesi politiikasta on myös niin omituinen, että siihen ei voi suhtautua muuten kuin huumorilla. ”Suosittuna tuotemerkkinä ja tehokkaana voimavarana” 19 ääntä saatuasi yhä kehtaat täällä esiintyä ”poliitikkona” ja antaa neuvojasi keskustan johdolle ja herjata eräitä aitoja, viisaita keskustalaisia! Mistä se kertoo? No, ethän sinä sitä tajua.

Voi, Keris, koeta jo päästä edes siitä harhastasi, että vihaisin sinua! Ei sinun kaltaisiasi vihata, niille vain nauretaan. Joskus sanoin sinua tarkoittaen: Ei jalkakäytävälle levinnyttä oksennustakaan tai kengänpohjaan tarttunutta koiranpaskaakaan vihata, niitä vain inhotaan. Nyt en edes inhoa, sinä vain suuresti huvitat minua kuten kaikkia muitakin.

• pyytäen

ihmettelen, miksi kirjoitit edellisen viestin, ellet ole sekaisin.

Toivottavasti et ole, joten poista pian edellinen viestisi, jooko?

• JormaKKorhonen
        pyytäen kirjoitti:

ihmettelen, miksi kirjoitit edellisen viestin, ellet ole sekaisin.

Toivottavasti et ole, joten poista pian edellinen viestisi, jooko?

Alunperin se oli vastaus Keriksen vinoiluun, mutta kun se ilmeisesti oli liian hyvä, niin Keris poisti vinoilunsa ja sen myötä viestini.

Uudestaan laitoin sen siksi, että se saisi hänet hieman ajattelemaan - vitsi, vitsi - että kannattaako esittää sellaista, joka heti hävettää niin, että se pitää poistaa.

Olkoonpa siis viestini siinä, kun se on ihan asiallisesti paikallaan.

• aikojen parhaan

Alunperin se oli vastaus Keriksen vinoiluun, mutta kun se ilmeisesti oli liian hyvä, niin Keris poisti vinoilunsa ja sen myötä viestini.

Uudestaan laitoin sen siksi, että se saisi hänet hieman ajattelemaan - vitsi, vitsi - että kannattaako esittää sellaista, joka heti hävettää niin, että se pitää poistaa.

Olkoonpa siis viestini siinä, kun se on ihan asiallisesti paikallaan.

viestisi? Sen, jossa oli yhteensä kuusi pistettä. Nyt ei palstalta löydy kuin paskakirjoituksiasi.

• pääkokkina

Monet pienet ja suuremmatkin yksityiskohdat puhuvat sen puolesta.
      Kun vaalit ovat ohitse, toivon, että joku toimittaja tekisi äänettömän tv-ohjelman kaikista ihmisten ilmeistä, mitkä liittyvät tähän asiaan. En ole koskaan ennen nähnyt toimittajien naureskellen selostavan eduskunnasta uutisille jotain tärkeää. Ja monta muuta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1293
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe