Että onko ns laura palmerin päiväkirja saatavana kirjastosta tms... Muistaisin että joitain kirjoja twin peaksin tiimoilta on tullut mutta tietääkö kukaan tarkemmin?
Tietääkö kukaan
3
870
Vastaukset
- kirja!
omistan laura palmerin salaisen päiväkirjan. sen sai tilattua (vuosia sitten) lähimpään kirjakauppaan. luulis, et sarjan taas alettua, niitä alkaa saamaan kirjastoista ja kaupoista
- Betis20
Kyllä se löytyy kirjastosta. Kannattaa lukea, on hyvä!! Pitäs itsekin lukea uudestaan;)
...se kirjastosta löytyy. Ainakin meillä päin. Toinenkin Twin Peaks-kirja on suomennettu. Se toinen, Dale Cooperin elämänkerta, koostuu Cooperin tekemistä nauhoituksista ajalta ennen tv-sarjan tapahtumia.
Se on kiintoisa kirja, joka parhaimmillaan hieman valottaa Cooperin taustoja ja tapahtumia, joihin sarjassa viitataan mm Windom Earlen suhteen... Mutta kirjailija on myös hiukan oikaissut, sillä osa nauhoituksista, joita Cooper teki 12-vuotiaasta lähtien, oli tuhoutunut tulipalossa ja osan oli FBI takavarikoinut ja niin edelleen...
Lisäksi tuossa kirjassa joitakin aiempia tapahtumia kuvataan tavalla, jotka menevät täysin ristiin elokuvan Fire walk with me tapahtumien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059