1. Mitä tarkoittaa evankeliumi?
Oppilaan vastaus: Ilon sanomaa
Opettajan mielestä: Hyvää sanomaa
0.5/1 pistettä
2. Mistä evankeliumit kertovat?
Oppilaan vastaus: Jeesuksesta ja hänen teoistaan
Opettajan kommentti: Myös hänen kuolemastaan ja ylösnousemuksestaan.
0.25/1 pistettä
Aikasta tiukka arvostelu.
Tiukka uskonnonopettaja
4
607
Vastaukset
- Minätässätaas
Siinähän se jo tulikin
- The Rat
Nykykristinuskon tärkeimpiä asioita on Jeesuksen kuolema ja ylösnousemus. Vastauksesi muistuttavat erehdyttävästi jotain ihan muuta uskontoa... :)
Ykköskohdassa en havainnut vastaavaa perustavaa mokaa. Suomennoskysymys?- enemmän
hukkaan heitettyä opiskeluaikaa kuin tollasten satujen opiskelu.
- arabimaissa
enemmän kirjoitti:
hukkaan heitettyä opiskeluaikaa kuin tollasten satujen opiskelu.
pääsee taivaaseen. Se, se vasta veristä on. Siinähän kerrotaan kuinka tarkasti tulee valita sellainen paikka, jossa on mahdollisimman paljon vääräuskoisia. Senjälkeen painat vain napista. Kansojen teurastuksia iltasaduiksi Irakin sunnimuslimien vaiko siiamuslimienko mukaan, vai olisiko valittava hizpollahilainen tyyli. No ainakin valinnan varaa on. Otetaan vielä Muhmed Attan tyyli niin saadaan vähän enemmän jännitystä. Onhan vielä Bin Laadenin tyylikin olemassa. Mitä niistä saduista kun dokumentoituja tosikertomuksiakin löytyy pihvin pimein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222