sitten aukeaa?
Koskas
15
1272
Vastaukset
- mainos.
mainos. törkeää!
- riittää
...vai meinaatko, että jos kellonaika paljastetaan, niin savonlinnalaiset viettävät yön makuupussissa ulko-oven edessä päästäkseen bonuspannulle ensimmäisen sadan joukossa?
- Ärhäkkä
riittää kirjoitti:
...vai meinaatko, että jos kellonaika paljastetaan, niin savonlinnalaiset viettävät yön makuupussissa ulko-oven edessä päästäkseen bonuspannulle ensimmäisen sadan joukossa?
en silti viettäisi öitäni makuupussissa yhden ABC-myymälän (jonninjoutavan) kanssa :(((
- Morse head
Ärhäkkä kirjoitti:
en silti viettäisi öitäni makuupussissa yhden ABC-myymälän (jonninjoutavan) kanssa :(((
Ole noin ärhäkkä. Eiköhän edellinen kommentti ollut huumoria. Taidat olla aamuäreä :-)))
- riittää kun saat
Ärhäkkä kirjoitti:
ilmaista leipää ja viinereitä.
- Morse head
riittää kun saat kirjoitti:
ilmaista leipää ja viinereitä.
Asian ytimeen. Maistuis varmaan sullekkin, jos joku kävisi noutamassa puolestasi. Kun itse et ilkeä, jos sattuisi joku tuttu vaikka näkemään. Hui että hävettäs.
- on paljon parempaa
Morse head kirjoitti:
Asian ytimeen. Maistuis varmaan sullekkin, jos joku kävisi noutamassa puolestasi. Kun itse et ilkeä, jos sattuisi joku tuttu vaikka näkemään. Hui että hävettäs.
sekä Laurikaisen ihanat lörtsyt. Vai saako niitäkin leipätorilta?
- usein
on paljon parempaa kirjoitti:
sekä Laurikaisen ihanat lörtsyt. Vai saako niitäkin leipätorilta?
ole saanut kuin myös omenalörtsyjä.
- SILLEEN
AAAABEEEEECEEEEEE Kissa kävelee tikapuita pitkin taivaaseen.
hahhahahaaaa....... Aika monessa paikassa tuossa aamuntunteina eli sanotaan nyt vaikka että 6:00
Aukeaa se yölläkin jos sattuu olemaan tiirikka tai rautakanki mukana.- JA ABC
Mikä hemmitin AAPEECEE?
- ONKS SE JOTAIN SYÖTÄVÄÄ? - sehän
on auki ympäri vuorokauden.Huomaa kyllä juntti-imitzi.
- OOT...
sehän kirjoitti:
TOLLO!!!!
MITES SE MENIKÄÄN, KUKA TOISTA HAUKKUU NIIN?
...ON ITSE!!!! sehän kirjoitti:
On taas äidin pikku talttahammas elämänsä iskussa.
- onkii...
SavoRULES kirjoitti:
On taas äidin pikku talttahammas elämänsä iskussa.
Mitäs sitten?
ääliö!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671