Tästä linkistä voit tilata ilmaisen 18 päivän koekatselun, jos sinulla on antennioverkon digiboksi.
http://campaign.canaldigital.fi/18/index.html
Ilmaista Canal digitalia 18 pv
6
3438
Vastaukset
- cnyyvannzn
tuo samainen kortti muuten avaa kaikki canal digitalin suomi-viihdepaketin kanavat kun sen lykkää conax-purkajalla tökättyyn satelliittiboksiin.
eli discovery, showtime, animal planet, canal jne..
tuo prepaid-kortti ei ole edes paritettu, joten toimii cam-moduulin kanssakin.
itsellä on viasatin tilaus ja sen lisäksi tulee ärrältä haettua välillä tuo canalin prepaid.- Kanava Kalle
Tämä kortti on täysin ilmainen ja voimassa vain 18 vrk. Canal Digitalin sivuston mukaan se käy vain antennitalouksiin. Ärrältä eikä mistään muualtakaan tätä korttia ei voi noutaa.
- cnyyvannzn
Kanava Kalle kirjoitti:
Tämä kortti on täysin ilmainen ja voimassa vain 18 vrk. Canal Digitalin sivuston mukaan se käy vain antennitalouksiin. Ärrältä eikä mistään muualtakaan tätä korttia ei voi noutaa.
tuo on tismalleen sama kortti kuin se ärrällä myytävä, poikkeuksena että sen saa tilattua ilmaiseksi kerran per talous.
- muuta
Kanava Kalle kirjoitti:
Näkyi tuolla ilmaisella kortilla satelliittipuolella kaikki perhe-paketin kanavat!
- joppeli
Kaippa tämä on sellainen kortti joka ei jatku esim. vuoden sopimuksella jos ei tuota peru?
- tietyn ajan
ja se sopimus pitää erikseen jatkaa jos haluaa katella jatkossakin. Niin noissa sopimuksissa lukee. Jos se jatkuisi silti automaattisesti niin se on sopimusrikkomus johon Canal Digitalilla ei ole varaa koska kuluttajaviranomainen puuttuu jo silloin asiaan. Mutta se ei varmasti jatku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683089
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702950Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672849On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli331841- 601627
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181609- 351575
- 591526
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,151430