ongelma

apua

Mulla on ongelma.. koulussa tuntuu että kohta tulee pissat housuun ja ei ees oikeesti pissata ja joka paikassa sama tunne jos ajattelee pissaamista.. ja pelottaa että kohta lirahtaa :(
Pari kertaa kännissä pissiny sänkyyn tai jonnekin.. Se jo pelottaa! mitä tästä tulee, elänkö mä koko ikäni tän pelon kanssa? en uskalla mennä edes minnekään yöksi.. Ja muutenki pelottaa jos pois kotoa.. :(

5

1975

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulehdukselta

kuullostaa,tuo vaiva.

• korvien välissä?

Ihan oikeasti voi olla. Ja mitä enemmän sitä miettii, sitä varmemmin pissa housuihin tulee.

Kuitenkin kylmyys lisää näitä tuntemuksia, joten pidä itsesi lämpimänä.

Minulla on kaksi läheistä sukulaista, jotka taistelevat tämän saman asian kanssa päivittäin. Mihinkään ei voi lähteä, ellei käy sitä ennen vessassa ja juomista on myös vältettävä, jos aikoo mennä johonkin.
      Toisella on vielä sekin vaikeus, ettei sitä pissaa saa millään tulemaan, kun toiset odottavat ja kuitenkin on hätä. Joskus hänen on ollut pakko vaan lähteä ja kun asia on unohtunut, niin vielä muutaman tunninkaan kuluttua ei ole kiire vessaan.

Koulussa kannattaa varmuuden vuoksi käydä vessassa, koska se voi rauhoittaa, jos saa vähänkin tulemaan. Silloin pystyy asian unohtamaan.

Kylläkai sinä yöksi jonnekin voit mennä, kun et juo illalla, varsinkaan alkoholia, etkä paljon muutakaan ja käyt vessassa.
      Jos kuitenkin tarkoituksesi on kännätä vieraassa paikassa, niin kyllä siinä on suuri vaara, että peti on aamulla märkä, kun alat pelkäämän sitä. Yritä ainakin saada rakkosi tyhjäksi ennen nukkumistasi.

Tämä asia on erittäin kiusallinen ja se on päivittäin otettava huomioon ja yritettävä ehkäistä ennalta, koska se muodostuu lähes neuroottiseksi peloksi.
      Kun on kaikki varotoimet tehnyt, niin sen voi kuitenkin pystyä unohtamaan, ehkä ajanmittaan kokonaankin.

Lääkäriltä saa lääkkeitäkin, mutta ne ovat usein epämiellyttäviä, koska aiheuttavat sen, ettei saa mitään tulemaan, vaikka on kova hätä.

Sinun kannattaisi kuitenkin mennä ensimmäiseksi lääkärille ja pyytää lähete laboratorioon, jos kuitenkin on virtsarakkotulehdus.

• rakko

Kuulostaa tavalliselta yliaktiiviselta rakolta.
      Oikeasti, lääkärille voi mennä ihan häpeämättä ja vaivaan on olemassa hyvin siedettyjä lääkkeitä. Ite oon kärsinyt vaivasta jo monta vuotta ja nyt kaduttaa vain se, miksen mennyt aikoinaan ajoissa lääkärin juttusille...

• tenat

mulla on kanssa sama ongelma mää käytän sen takia Tena pants medium vaippoja vaipoissa voit unohtaa vaivan mää olen ainaskin huomannut kuin housuissa on pikkuhousujen siasta vaipat niin olo on huoleton enkä muista koko asiaa ja vaipat viellä tuntuu mukavemmalta jalassa kuin pikku housut

• ...........

itselleni on viime viikkojen aikana tullut sama fobia.. pelkään ihan kamalasti että kastelen housuni. mistä tämä oikein johtuu???? olen hyvin masentunut tämän takia......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      81
      9205
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      66
      2855
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      20
      2166
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      158
      2039
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      21
      1983
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1901
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      30
      1750
    8. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      47
      1607
    9. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      103
      1512
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1266
    Aihe