ongelma

apua

Mulla on ongelma.. koulussa tuntuu että kohta tulee pissat housuun ja ei ees oikeesti pissata ja joka paikassa sama tunne jos ajattelee pissaamista.. ja pelottaa että kohta lirahtaa :(
Pari kertaa kännissä pissiny sänkyyn tai jonnekin.. Se jo pelottaa! mitä tästä tulee, elänkö mä koko ikäni tän pelon kanssa? en uskalla mennä edes minnekään yöksi.. Ja muutenki pelottaa jos pois kotoa.. :(

5

1942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulehdukselta

      kuullostaa,tuo vaiva.

    • korvien välissä?

      Ihan oikeasti voi olla. Ja mitä enemmän sitä miettii, sitä varmemmin pissa housuihin tulee.

      Kuitenkin kylmyys lisää näitä tuntemuksia, joten pidä itsesi lämpimänä.

      Minulla on kaksi läheistä sukulaista, jotka taistelevat tämän saman asian kanssa päivittäin. Mihinkään ei voi lähteä, ellei käy sitä ennen vessassa ja juomista on myös vältettävä, jos aikoo mennä johonkin.
      Toisella on vielä sekin vaikeus, ettei sitä pissaa saa millään tulemaan, kun toiset odottavat ja kuitenkin on hätä. Joskus hänen on ollut pakko vaan lähteä ja kun asia on unohtunut, niin vielä muutaman tunninkaan kuluttua ei ole kiire vessaan.

      Koulussa kannattaa varmuuden vuoksi käydä vessassa, koska se voi rauhoittaa, jos saa vähänkin tulemaan. Silloin pystyy asian unohtamaan.

      Kylläkai sinä yöksi jonnekin voit mennä, kun et juo illalla, varsinkaan alkoholia, etkä paljon muutakaan ja käyt vessassa.
      Jos kuitenkin tarkoituksesi on kännätä vieraassa paikassa, niin kyllä siinä on suuri vaara, että peti on aamulla märkä, kun alat pelkäämän sitä. Yritä ainakin saada rakkosi tyhjäksi ennen nukkumistasi.

      Tämä asia on erittäin kiusallinen ja se on päivittäin otettava huomioon ja yritettävä ehkäistä ennalta, koska se muodostuu lähes neuroottiseksi peloksi.
      Kun on kaikki varotoimet tehnyt, niin sen voi kuitenkin pystyä unohtamaan, ehkä ajanmittaan kokonaankin.

      Lääkäriltä saa lääkkeitäkin, mutta ne ovat usein epämiellyttäviä, koska aiheuttavat sen, ettei saa mitään tulemaan, vaikka on kova hätä.

      Sinun kannattaisi kuitenkin mennä ensimmäiseksi lääkärille ja pyytää lähete laboratorioon, jos kuitenkin on virtsarakkotulehdus.

    • rakko

      Kuulostaa tavalliselta yliaktiiviselta rakolta.
      Oikeasti, lääkärille voi mennä ihan häpeämättä ja vaivaan on olemassa hyvin siedettyjä lääkkeitä. Ite oon kärsinyt vaivasta jo monta vuotta ja nyt kaduttaa vain se, miksen mennyt aikoinaan ajoissa lääkärin juttusille...

    • tenat

      mulla on kanssa sama ongelma mää käytän sen takia Tena pants medium vaippoja vaipoissa voit unohtaa vaivan mää olen ainaskin huomannut kuin housuissa on pikkuhousujen siasta vaipat niin olo on huoleton enkä muista koko asiaa ja vaipat viellä tuntuu mukavemmalta jalassa kuin pikku housut

    • ...........

      itselleni on viime viikkojen aikana tullut sama fobia.. pelkään ihan kamalasti että kastelen housuni. mistä tämä oikein johtuu???? olen hyvin masentunut tämän takia......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe