Mulla on ongelma.. koulussa tuntuu että kohta tulee pissat housuun ja ei ees oikeesti pissata ja joka paikassa sama tunne jos ajattelee pissaamista.. ja pelottaa että kohta lirahtaa :(
Pari kertaa kännissä pissiny sänkyyn tai jonnekin.. Se jo pelottaa! mitä tästä tulee, elänkö mä koko ikäni tän pelon kanssa? en uskalla mennä edes minnekään yöksi.. Ja muutenki pelottaa jos pois kotoa.. :(
ongelma
5
1971
Vastaukset
- tulehdukselta
kuullostaa,tuo vaiva.
- korvien välissä?
Ihan oikeasti voi olla. Ja mitä enemmän sitä miettii, sitä varmemmin pissa housuihin tulee.
Kuitenkin kylmyys lisää näitä tuntemuksia, joten pidä itsesi lämpimänä.
Minulla on kaksi läheistä sukulaista, jotka taistelevat tämän saman asian kanssa päivittäin. Mihinkään ei voi lähteä, ellei käy sitä ennen vessassa ja juomista on myös vältettävä, jos aikoo mennä johonkin.
Toisella on vielä sekin vaikeus, ettei sitä pissaa saa millään tulemaan, kun toiset odottavat ja kuitenkin on hätä. Joskus hänen on ollut pakko vaan lähteä ja kun asia on unohtunut, niin vielä muutaman tunninkaan kuluttua ei ole kiire vessaan.
Koulussa kannattaa varmuuden vuoksi käydä vessassa, koska se voi rauhoittaa, jos saa vähänkin tulemaan. Silloin pystyy asian unohtamaan.
Kylläkai sinä yöksi jonnekin voit mennä, kun et juo illalla, varsinkaan alkoholia, etkä paljon muutakaan ja käyt vessassa.
Jos kuitenkin tarkoituksesi on kännätä vieraassa paikassa, niin kyllä siinä on suuri vaara, että peti on aamulla märkä, kun alat pelkäämän sitä. Yritä ainakin saada rakkosi tyhjäksi ennen nukkumistasi.
Tämä asia on erittäin kiusallinen ja se on päivittäin otettava huomioon ja yritettävä ehkäistä ennalta, koska se muodostuu lähes neuroottiseksi peloksi.
Kun on kaikki varotoimet tehnyt, niin sen voi kuitenkin pystyä unohtamaan, ehkä ajanmittaan kokonaankin.
Lääkäriltä saa lääkkeitäkin, mutta ne ovat usein epämiellyttäviä, koska aiheuttavat sen, ettei saa mitään tulemaan, vaikka on kova hätä.
Sinun kannattaisi kuitenkin mennä ensimmäiseksi lääkärille ja pyytää lähete laboratorioon, jos kuitenkin on virtsarakkotulehdus. - rakko
Kuulostaa tavalliselta yliaktiiviselta rakolta.
Oikeasti, lääkärille voi mennä ihan häpeämättä ja vaivaan on olemassa hyvin siedettyjä lääkkeitä. Ite oon kärsinyt vaivasta jo monta vuotta ja nyt kaduttaa vain se, miksen mennyt aikoinaan ajoissa lääkärin juttusille... - tenat
mulla on kanssa sama ongelma mää käytän sen takia Tena pants medium vaippoja vaipoissa voit unohtaa vaivan mää olen ainaskin huomannut kuin housuissa on pikkuhousujen siasta vaipat niin olo on huoleton enkä muista koko asiaa ja vaipat viellä tuntuu mukavemmalta jalassa kuin pikku housut
- ...........
itselleni on viime viikkojen aikana tullut sama fobia.. pelkään ihan kamalasti että kastelen housuni. mistä tämä oikein johtuu???? olen hyvin masentunut tämän takia......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674054Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981235- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078