Taidan lopettaa Canal+ tilauksen

alkaa potuttaa

Tuo aliarvioiva meininki canal :lla. Sama kai se on sit katella netistä ilmaiseks trailereita kuin maksaa leffasta jonka päälle lätkästään "tietoa tulevista ohjelmista" vaikka ne tiedot saisi hyvin digiboksin omasta EPG:stäkin.

Showtime sentään vielä kunnon kanava vaikka se ei esitäkään niitä kaikkein uusimpia leffoja mutta Showtime ei sentään tee tollasta v-mäistä juttua mitä Canal . Mut toiminnan ja sci-fin ystäville kyllä ihan kelvollinen, tulihan tällä viikolla esimerkiks Star Trek: Kapina ja muitakin Trekkareiden (Star Trek-fanien) suosikkeja siellä on pyörinyt.

8

1273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopetin

      Canalin tilauksen ja olen ratkaisuuni enemmän, kuin tyytyväinen... suuntasin lautasen uudelleen ja siirryin kilpailevan yhtiön, Viasatin asiakkaaksi.... paskaahan sieltäkin tulee, niinkuin kaikilta kanavilta, muttei tuutin täydeltä...ja leffat vaihtuu... Canalilla pyörii samat leffat jo toista vuotta... ja kanavia supistettiin... helppo päätös oli... en ainakaan vielä kadu. jalkapallon vuoksi roikotin Canalia pitkään, mutta nykyään sitäkin näkee paljon muualtakin.

      • eikä ne samat

        pyöri vuodesta toiseen niinkuin sä väität! Se kierto on KAKSI KUUKAUTTA JA SIT UUDET KEHIIN! Ja pakkohan noiden on uusia, mitäs siitä tulis että vain kerran esitettäis ja missaat sen? Siinähän sitten itket. Mä vähän ihmettelen tota urputusta ja paskapuhetta että muka samat pyöris jatkuvasti.

        Ei ei. Mä ajattelin vaihtoa siksi koska ne lätkäisee leffan lopputekstien päälle niitä omia kanavajuttujaan, se risoo toden teolla näin kovaa elokuvien ystävää ja toinen mikä risoo kanssa on se että sitä bitratea eli bittivirtaa pienennettiin, samalla kun pienennettiin myös virheenkorjaukseen käytettyjen bittien määrää datavirrassa!

        Sinänsä Canalin valikoimista ei ole valittamista, leffat on hyviä ja jokaiselle löytyy jotain. Mutta nuo tekniset asiat on ne jotka mua riepoo.


      • ei, ei, ei .....
        eikä ne samat kirjoitti:

        pyöri vuodesta toiseen niinkuin sä väität! Se kierto on KAKSI KUUKAUTTA JA SIT UUDET KEHIIN! Ja pakkohan noiden on uusia, mitäs siitä tulis että vain kerran esitettäis ja missaat sen? Siinähän sitten itket. Mä vähän ihmettelen tota urputusta ja paskapuhetta että muka samat pyöris jatkuvasti.

        Ei ei. Mä ajattelin vaihtoa siksi koska ne lätkäisee leffan lopputekstien päälle niitä omia kanavajuttujaan, se risoo toden teolla näin kovaa elokuvien ystävää ja toinen mikä risoo kanssa on se että sitä bitratea eli bittivirtaa pienennettiin, samalla kun pienennettiin myös virheenkorjaukseen käytettyjen bittien määrää datavirrassa!

        Sinänsä Canalin valikoimista ei ole valittamista, leffat on hyviä ja jokaiselle löytyy jotain. Mutta nuo tekniset asiat on ne jotka mua riepoo.

        Älä nyt höpötä .... viitsitkös vilkaista uudestaan Canalin ohjelmistoa ja vrt. esim. viime kevään ohjelmistoa... siellä pyörii elokuvia tälläkin hetkellä, jotka pyörivät jo viime keväänä. Onko sulla eri Canal, kuin muilla? :-) Soitin sinne asiakaspalveluun ja tiedustelin asian laitaa ja sanoivat, että muutosta ei ole luvassa ... joten pistin Canalin pois.


      • "viimeiset esitykset...
        ei, ei, ei ..... kirjoitti:

        Älä nyt höpötä .... viitsitkös vilkaista uudestaan Canalin ohjelmistoa ja vrt. esim. viime kevään ohjelmistoa... siellä pyörii elokuvia tälläkin hetkellä, jotka pyörivät jo viime keväänä. Onko sulla eri Canal, kuin muilla? :-) Soitin sinne asiakaspalveluun ja tiedustelin asian laitaa ja sanoivat, että muutosta ei ole luvassa ... joten pistin Canalin pois.

        ja toisaalta ensi-iltojakin jos kerran pyörii samat leffat vuodesta toiseen? Mulla on ihan sama Canal mutta tuntuu että jollakin tuntuu vuosilta se jos sama leffa pyörii kaks kuukautta sen vuoksi että kaikki varmasti ehtii nähdä sen.


      • ulkomaalainen

        ..sitä minä kysyn. Vai siirsit Viasatille. No, onko siinä kaikissa filmeissa suomenkieliset tekstit? Minä ainakin katson jo toistakymmentä vuotta maksuttomia kanavia oman lautasen kautta. Eli ne laatukanavat, joita euroopalaiset Ylet lähettävät kansalaisilleen yli rajojen, maksutta.

        Tietysti pitäisi olla vähän kielitaito, mutta sehän paranne, kun katsot "vieraskielisia" ohjelmia. Monet näistä ovat jo sellaisenaan hyviä, ooperat, urheilu jne.. Joskus on käynyt niin, että kun mtv3 haluasi raha katsomissen, minä tiesin, missä joku Ylen tapainen yleisradio olikin ostanut oikeudet vapaaseen katseluun ja katsoin siellä. Siitäpä saivat.

        Älkä olkaa perässähiihtäjiä, ajatelka itse.


      • ghghghghg
        ulkomaalainen kirjoitti:

        ..sitä minä kysyn. Vai siirsit Viasatille. No, onko siinä kaikissa filmeissa suomenkieliset tekstit? Minä ainakin katson jo toistakymmentä vuotta maksuttomia kanavia oman lautasen kautta. Eli ne laatukanavat, joita euroopalaiset Ylet lähettävät kansalaisilleen yli rajojen, maksutta.

        Tietysti pitäisi olla vähän kielitaito, mutta sehän paranne, kun katsot "vieraskielisia" ohjelmia. Monet näistä ovat jo sellaisenaan hyviä, ooperat, urheilu jne.. Joskus on käynyt niin, että kun mtv3 haluasi raha katsomissen, minä tiesin, missä joku Ylen tapainen yleisradio olikin ostanut oikeudet vapaaseen katseluun ja katsoin siellä. Siitäpä saivat.

        Älkä olkaa perässähiihtäjiä, ajatelka itse.

        Esim. ens kesän formulat näkyy RTL.ltä suorana ihan ilmattiiks.


      • ulkomaalainen
        ghghghghg kirjoitti:

        Esim. ens kesän formulat näkyy RTL.ltä suorana ihan ilmattiiks.

        Ellei kansalaiset itse ovat aktiivisia lisämään kilpailupaineita mediayhtiöille, ne eivät ainakaan ryhdy mihinkään alennuskampanjoihin, eikä tarjonnan parannuksiin.

        Ihan sama kuin elintarvikkeiden kanssa, siinä piti ensin Lidl tulla, näyttämään mitä on mahdollista, siten muutkin ryhtivät tarkistamaan hintojaan.

        Eli hankitkaa oman satelliittilautasen ja vapaan digiboksin ja katsokaa ilmeiseksi. Mutta suomenkielisia alatekstit ei siten ole. Joten tämä on kielitaitoisten etuoikeus (onhan siinä toki paljon hyviä ohjelmia, johon ei tarvitsekaan kielitaitoa).


    • anal+

      Puoli vuotta oli canal kaapelissa 7 kanavaa 29€/kk , mafiaveljet ja wallander tulivat uudelleen ja uudelleen koko sen ajan.

      Vaihto viasatille 16 kanavaa(oikeasti 12) 24€/kk
      Ohjelmia ympärivuodokauden toisin kuin canal .
      Ja mikä parasta Tänään Valuev vs. Mccline sport3 Amin asikaisen kommentoimana ja suorana.

      En voi kun ihmetellä canal meininkiä, mutta kaitse on hyvä jos sm-liiga kiinnostaa,onneksi ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe