Kuinka moni katsoi aikoinaan?

....

Kuinka moni on katsonut sarjan aikoinaan kun se esitettiin 1. kerran? Minä katsoin, ja täytyy sanoa että on kun katsoisi ennen näkemätöntä sarjaa, en meinaan muista yhtään mitään...

13

1332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaaja.

      561 074.

    • jotakin muistan

      Mielenkiintoinen

    • mieleen

      mutta kiinitän huomiota ihan eri asioihin. Silloin aikoinaan sarjassa oli mielestäni jotain pahaenteisen pelottavaa.

    • ...minä...

      ...kiinnostuin elokuvasta ja ohjauksesta. Twin Peaksissa juuri ohjaus ja leikkaus ja äänen taitava käyttö henkilöiden persoonan ja tunteiden luojana innosti. Twin Peaksin kautta tutustuin sitten David Lynchin elokuviin ja siitä se lähti...

    • ILoveLara

      Katsoin silloin ihan ensimmäisellä kerralla, sarja uusittiin joku vuosi sitten mutta silloin en ruvennut katsomaan, ja nyt taas kolahtaa! Mutta nyt sarja ei pelota niin paljon kuin silloin kun ei tiennyt tappajaa, nyt voi keskittyä lukuisiin sivuhahmoihin.

    • joku

      otsikko

    • Ikäloppu11

      Katsoin silloin sarjan alusta loppuun ja tykkäsin. Nyt katsoin aloitusjakson ja hämmästelin, miten silloin osa näyttelijoistä oli nuoren minäni mielestä kauhean vanhoja, nyt he näyttävät ihan itseni ikäisiltä enkä todellakaan tunne olevani vanha X). Teinit taas ovat todella teinien näköisiäkin, kuten Lara Flynn Boyle mm. Niin se aika kuluu..;D

    • silloin aikanaan

      molemmat esityskerrat ja kahdentoista vuoden jälkeen ainoa minkä oikeesti muista on se mieltön jännä, outo tunnelma jonka Lynch ja Frost onnistuivat taikomaan, kaikkien sarjojen äitäsarja :)

    • Katsoin sarjan jo silloin ja molemmat uusinnatkin, sen torsoksi pätkityn kierroksen 1995 ja täyden kierroksen vuosituhannen vaihteessa.

      Muistan sarjan aika hyvin, mutta aina löytyy jokin uusi pieni yksityiskohta, joka kiinnittää huomiota.

      Ja kylläpä se Audrey Horne sitten vaan onkin yhä edelleen aivan hel-ve-tin seksikäs nainen! Twin Peaksin "kissakatras" aiheutti melkoista vipinää ekalla esityskierroksella kun sarjaa armeijan harmaissa katseltiin...

      Kyllä muuten oli Albertia esittänyt Miguel Ferrer sileäposkinen mies Twin Peaksissa verrattuna miehen nykyrooliin sarjassa Yli synkän virran. Onhan niillä toki väliäkin lähes pari vuosikymmentä.

      Jos voisin rakentaa itseni uudelleen eri osista, niin ottaisin itselleni Miguel Ferrerin äänen.

    • B.O.B.

      Katoin ekan esityskerran... jämäuusintaa en kattonu ja Viimeks ku uusittii nii katoin. ja nyt on tullu seurattua, aina vaan yhtä hyvä ja karmiva.

    • Maricela

      Tykkäsin heti sarjasta vaikka en pahemmin varmaan mitään ymmärtänyt. Toisen kerran kun tuli niin sieltä täältä katsoin.

    • tumpura

      katsoi ja aion nytkin sinnikkäästi katsoa, kun ei kaikkea enää muista...muisti palailee pätkittäin;) Olin päättänyt et jaksan valvoa joka jakson maikkarilat, mut nyt su en jaksanutkaan ja joudun ens la valvoo viel pidempään että nään Subilta!!

    • Hansuli s.1976

      Kaikki kerrat on katottu: 1991, 1995, 2001(?) ja nyt taas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe