Voisiko joku auttaa, minkä aloituksen alla on kerrottu minun osallistuneen homobileisiin Vantaalla tänään? Tapahtuma on totta, mutta haluaisin lukea kirjoitukset.
Pyydän apua
31
1974
Vastaukset
- poikalapsi
Menitkös kertomaan evankeliumista vai levittämään eheytysvalhetta, sinä lahkoon viettelijä?
Tulit sitten kaapista lopultakin. Lopeta nyt myös nuo homofobiset kirjoitukset.- poikalapsi
jukka.finland kirjoitti:
Mistä kyseinen kirjoitus löytyy?
En tiedä. Vastaapas nyt itse, oi jumaluusluulon ylipappi.
Menit varmaan kertomaan rietasta teoriaasi siittä, kuinka rakkaus jäljittelee himoa sinun päässäsi. - frihet
poikalapsi kirjoitti:
En tiedä. Vastaapas nyt itse, oi jumaluusluulon ylipappi.
Menit varmaan kertomaan rietasta teoriaasi siittä, kuinka rakkaus jäljittelee himoa sinun päässäsi.Oi ole kiltti ja vastaa aamulla aloittamasi avauksen esittämääni kysymykseen sinäkin arvon yliperämies.
- Vastaa..
Miksi TAAS muutat puheenaihetta?
Jukka esitti asiallisen kysymyksen ja sinä alat TAAS haastamaan riitaa, miksi?
Vastaa kun kysytään. - on taas
frihet kirjoitti:
Oi ole kiltti ja vastaa aamulla aloittamasi avauksen esittämääni kysymykseen sinäkin arvon yliperämies.
liikekannalla! Valehurskas frihet siis! Vaikken hyväksy homoutta, niin jos olet oikea uskovainen sinun ei pitäisi herjata toisa. Olet vaan hurskastelija!
- poikalapsi
Vastaa.. kirjoitti:
Miksi TAAS muutat puheenaihetta?
Jukka esitti asiallisen kysymyksen ja sinä alat TAAS haastamaan riitaa, miksi?
Vastaa kun kysytään.Milloin Jukka on itse vastannut suoraan kysymykseen, jonka olen hänelle esittänyt? Mitä asia sitä paitsi sinulle kuuluu?
- koska...
poikalapsi kirjoitti:
Milloin Jukka on itse vastannut suoraan kysymykseen, jonka olen hänelle esittänyt? Mitä asia sitä paitsi sinulle kuuluu?
tämä ei ole mikään privat palsta, vaan kaikille avoin!
Mikä ihme sua vaivaa kun aina toistuvasti muutat puheenaihetta??!
Vastakysymys kysymykseen on typeryyttä! - frihet
on taas kirjoitti:
liikekannalla! Valehurskas frihet siis! Vaikken hyväksy homoutta, niin jos olet oikea uskovainen sinun ei pitäisi herjata toisa. Olet vaan hurskastelija!
Eli se siitä, enkä minä ole ketään herjannu, kirjoittelen ystävälleni, niin että hän ymmärtää ystävyytemme syvyyden.
Meidän tulee rakkaudessa ojentaa jopa ystäväämme ja myös veljeämme, jota poikalapsi ei vielä ole, mutta saattaa vielä syntyä ylhäältä uudesti Jumalan lapseksi, kunhan kerromme hänelle, Isän tahdon.
No moikka taas, en tosin lähde tuonne myrskyn sekaan, kun kaksi jo tänään kuoli ja toinen ei ollu ku 9 vuotta ku tuulen kouriin joutu ja henki meni. - poikalapsi
koska... kirjoitti:
tämä ei ole mikään privat palsta, vaan kaikille avoin!
Mikä ihme sua vaivaa kun aina toistuvasti muutat puheenaihetta??!
Vastakysymys kysymykseen on typeryyttä!Minua ei vaivaa mikään. Sinua vaivaa oikeassa olemisen pakko, ja se se vasta typetää onkin. Osaatkohan lopettaa vänkäämisen?
- - AB -
poikalapsi kirjoitti:
Minua ei vaivaa mikään. Sinua vaivaa oikeassa olemisen pakko, ja se se vasta typetää onkin. Osaatkohan lopettaa vänkäämisen?
oman aikuisuutesi, vaatimatta sitä toisilta. Viisaampi osaa aina vaieta ajoissa.
- ruskean reijän
frihet kirjoitti:
Eli se siitä, enkä minä ole ketään herjannu, kirjoittelen ystävälleni, niin että hän ymmärtää ystävyytemme syvyyden.
Meidän tulee rakkaudessa ojentaa jopa ystäväämme ja myös veljeämme, jota poikalapsi ei vielä ole, mutta saattaa vielä syntyä ylhäältä uudesti Jumalan lapseksi, kunhan kerromme hänelle, Isän tahdon.
No moikka taas, en tosin lähde tuonne myrskyn sekaan, kun kaksi jo tänään kuoli ja toinen ei ollu ku 9 vuotta ku tuulen kouriin joutu ja henki meni.miehiä?! No enpä ihmettele sitä, että olet kovin sekava kirjoittelussasi.Taitaa hellareissa olla paljonkin kaltaisiasi! Eiköhän sinun olis parasta tehdä parannus kaikesta synnistäsi!
- Kyllästynyt
ei kuulu sulle paskan vertaa! Jos et tiedä kysymykeen vastausta, niin ole vastaamatta mitään kun sulla ei ole mitään sanomisen arvosta asiaa!
- frihet
ruskean reijän kirjoitti:
miehiä?! No enpä ihmettele sitä, että olet kovin sekava kirjoittelussasi.Taitaa hellareissa olla paljonkin kaltaisiasi! Eiköhän sinun olis parasta tehdä parannus kaikesta synnistäsi!
homoilu hommat saa hoitaa taas muut.
Se on tosiaan meikäläisenkin tuota parannusta tehtävä, kun siellä isossa-kirjassa ei lue, että minun ei tarvitsisi syntiä hyljätä.
Kiitti muistutuksesta, eihän se pahitteeksi ole, että muistuttelet meitä vajavaisia kulkijoita saatanallisista iljetyksistä. - eheytystä tulossa
"... Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. Ja niin kuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia. He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä; ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahan keksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia, vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta; jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät."
- poikalapsi
Kyllästynyt kirjoitti:
ei kuulu sulle paskan vertaa! Jos et tiedä kysymykeen vastausta, niin ole vastaamatta mitään kun sulla ei ole mitään sanomisen arvosta asiaa!
Kuuluvat kyllä silloin, kun hän itse niitä julkisella paikalla täällä esittelee. Tässä asiassa kuuluvat erityisesti, koska Jukka on oman homofobiansa ja eheytysvalheen tukemisesnsa useasti kietoinkin tempuin näyttänyt.
Mitäpä sanot tukihenkilöstä, joka viettelee tuettavansa lahkoon?
- ystävä.
ovat tälläisessa mukana, siksi he kiihkoilevat, kun Herran Henki puhuttelee ja lihan vastustus nousee. No tuo on hyvä alku tunnustaa siteensä. Jos haluat, toimitan tietoa mistä voit saada apua?
vetoan itseäni korkeampaan aktoriteettiin, Jeesukseen Kristukseen, joka oli syntisten ystävä. Hän ei tullut (oma)vanhurskaita vaan syntisiä varten. "Eivät terveet tarvitse parantajaa vaan sairaat".
Olen siis tällä kertaa tekemisissäni vedonnut Korkeimman Oikeuden Tuomarin sanaan. "Taivas ja maa katoavat", sanoi Jeesus, "mutta Minun sanani eivät koskaan katoa!"
- frihet
Et sinä se Jukka ehdit joka paikkaan, tosin käytiin mekin Tukholma ajelemassa hiukan ristiin rastiin, kun muutaman ystävän luona vierailtiin.
Oletko saanut kutsun evankelioida heidät Kristukselle, ja sehän olisi OK, koska kaikille kuuluu viedä sanoma Jeesuksesta.Täällä on nyt meno rauhoittunut. Yksi nukkuu olohuoneessa humalassa, toiset ovat lähteneet jatkoille.
Jotkut homoseksuellit haluavat kuulla Jumalan Sanaa, tänäänkin yksi. Porukassa oli mukana eräs muslimi, joka vihastui kertoessani Jeesuksen olevan Jumalan Poika.- poikalapsi
jukka.finland kirjoitti:
Täällä on nyt meno rauhoittunut. Yksi nukkuu olohuoneessa humalassa, toiset ovat lähteneet jatkoille.
Jotkut homoseksuellit haluavat kuulla Jumalan Sanaa, tänäänkin yksi. Porukassa oli mukana eräs muslimi, joka vihastui kertoessani Jeesuksen olevan Jumalan Poika.Ihan noin kaikessa ystävyydessä: Rtkö oikeasti älyä, kuinka saatanallisen syrjibä tämäkin viestisi taas on`Oletko OIKEASTI noin tyhmä?
- frihet
jukka.finland kirjoitti:
Täällä on nyt meno rauhoittunut. Yksi nukkuu olohuoneessa humalassa, toiset ovat lähteneet jatkoille.
Jotkut homoseksuellit haluavat kuulla Jumalan Sanaa, tänäänkin yksi. Porukassa oli mukana eräs muslimi, joka vihastui kertoessani Jeesuksen olevan Jumalan Poika.Miten sinä ehdit ja jaksat joka paikkaan.
Olet kyllä esimerkillinen kristitty, kunhan et itseäsi liiaksi väsytä, muistan rukouksin ja jos satut saamaan tietoa siitä tuloni kohteesta, nii pane viestiä, minä en löytäny.
Täytyy kait lukea vielä poikalapsen "kannustukset" työllesi, mitä heidän parissaan teet.
Meidän kaupungissa heillä ei ole kyllä ilmoitettu tuollasia bileitä olevan, siis yleisesti ilmoitettu.
Tunnen pari kaverusta ja olen kyllä jutellu yhden pedofiili-homon kanssa, eikä siinä mitään, hän on tuossa naapuri seurakunnassa käynyt, et kyllä Herra haluaa heitäkin kohdata ja pelastaa, olipa synti mikä tahansa. - maksullisia naisia
mukaasi montakin siellä Tukholman katuja pyöriessäsi. Sitähän ukkelit etsii, ei muuten pyöri tyhjän päiten kaduilla!
- frihet
maksullisia naisia kirjoitti:
mukaasi montakin siellä Tukholman katuja pyöriessäsi. Sitähän ukkelit etsii, ei muuten pyöri tyhjän päiten kaduilla!
Sitä tällä iällä riittää oma vaimo matkaseuraksi ja kun nyt on navikaattorit, nii ei tartte vaimon edes kartanlukua ylläpitää.
Siis tässä sinulle uteliaalle täydentävä vastaus.
- siirtäjä.
....
- merja
Kirjoitus löytyy otsikon: Väärennetty evenkeliumi,alta. Näkyy olevan Ilkan kirjoitus.
Hyvää illan jatkoa sinne Koivukylään ja terkkuja Ilkalle.Ilkalle menee terveiset huomenna. Maanantai on mulla täynnä ohjelmaa: virastoissa käyntejä ja Miron synttärien viettoa. Saanhan kertoa terveitset/onnittelut Sulta, sillä poika muistaa Sua ja joskus kyseleekin Susta?
- merja
jukka.finland kirjoitti:
Ilkalle menee terveiset huomenna. Maanantai on mulla täynnä ohjelmaa: virastoissa käyntejä ja Miron synttärien viettoa. Saanhan kertoa terveitset/onnittelut Sulta, sillä poika muistaa Sua ja joskus kyseleekin Susta?
onnea ja terveisiä Mirolle ja tietenkin koko perheelle. Pitikin heitä tavata työharjotteluni jälkeen, mutta puolison myötä tuli paljon uutta asiaa elämään ja niin se vierailu vain on lykkäytynyt. Vastaileppa puhelin asiasta, kun muilta kiireiltä ehdit.
merja kirjoitti:
onnea ja terveisiä Mirolle ja tietenkin koko perheelle. Pitikin heitä tavata työharjotteluni jälkeen, mutta puolison myötä tuli paljon uutta asiaa elämään ja niin se vierailu vain on lykkäytynyt. Vastaileppa puhelin asiasta, kun muilta kiireiltä ehdit.
Huomenissa menee koko Miron perheelle terveisesi. He muistavat Sinua kaikin tavoin lämpimästi. Erityisesti Marjo, joka on saanut sekä jutella kanssasi että saanut hierontaasi.
Herran apu ja armo olkoon Sinun ja rakkaittesi kanssa, kaikilla tavoin, sydämestäni. Kiitos kaikesta hyvästä ja avusta, mitä minulle osoitit. Herra itse palkitkoon Sinut. En pyydä Sinulle rikkautta vaan Herran rauhaa ja Hänen lisääntyvää tuntemista.
M:lle lämpimät siunaukseni terveiset. Muistathan minua rukouksissasi. Minäkin muistan teitä.
Luin sen ennen "poikien" lähtöä, mutta en katsonut mihin kohtaan sen kirjoittivat ja millä nimimerkillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458