Tekisi mieli nyrkkinaida varttuneempaa 45-65v naista.Olen kyllä nyrkkinainut, mutta en yli 35v naista.Kertokaa muut kokemuksia, etenkin naiset, mitä tykkäätte? Ejakuloitteko nyrkkinaitaessa? Varttuneempi nainen, ota yhteyttä jos kiinnostaa tai halua kokeilla.Olen 34v mies turusta, enkä ole ensikertalainen nyrkkinainnissa, voin sanoa että osaan sen hyvin ja hellästi ;D
Nyrkkinainti varttuneemmalle(45-65v)
5
3074
Vastaukset
- kenenkään työntää
pilluuni koko kättä, nyrkistä puhumattakaan. Ihan sairasta. Sattuu aivan varmasti - eikä silloin sellaisesta voi kukaan muu nauttia kuin sado. Lapsen synnyttäminen on ihan eri juttu, biologia on valmistellut naisen kehon synnytystä varten soveltuvaan tilaan. Tvallisen orgasmin saamisessa ei ole koolla väliä, 1-2 sormea (mietipä kuinka lyhyt sormi on ja kuinka paksu eli ohut) riittää ihan hyvin. Liian iso estää saamasta.
- fistyman
Niitäkin on jotka tykkäävät, tiedä sitten sado? En kyllä usko! Ei siinä oo tarkoitus runnoa täysillä, vaan pikku hiljaa käyttäen runsaasti liukuvoidetta, ja etenkin kuunnellen naista!!
Olen aina sanonut että jos sattuu niin lopetan välittömästi, ja niin olen tehnytkin. - äitilintu
fistyman kirjoitti:
Niitäkin on jotka tykkäävät, tiedä sitten sado? En kyllä usko! Ei siinä oo tarkoitus runnoa täysillä, vaan pikku hiljaa käyttäen runsaasti liukuvoidetta, ja etenkin kuunnellen naista!!
Olen aina sanonut että jos sattuu niin lopetan välittömästi, ja niin olen tehnytkin.nuniin...
ei se kyllä satu, kun sen osaa tehdä hellyydellä. Ensikerta on kyl varsin mielenkiintoinen ja uskon puutekkin saattaa tulla.
paljon liukastetta ja ymmärrystä niin kumpikin nautii fistauksesta omalla tavallaan.
olen itse 37 v nainen ja tiedän kyllä mistä puhun,,,, - FistFun
äitilintu kirjoitti:
nuniin...
ei se kyllä satu, kun sen osaa tehdä hellyydellä. Ensikerta on kyl varsin mielenkiintoinen ja uskon puutekkin saattaa tulla.
paljon liukastetta ja ymmärrystä niin kumpikin nautii fistauksesta omalla tavallaan.
olen itse 37 v nainen ja tiedän kyllä mistä puhun,,,,Teitä nauttijoita on kyllä liian harvassa ;)
- fistyman
FistFun kirjoitti:
Teitä nauttijoita on kyllä liian harvassa ;)
Todella turussa on harvassa naista joka tykkäisi nyrkkinainnista, tai sitten ei vaan oo osunu kohdalle :(
Kun nainen on saanut kerran nyrkkinaintiä, niin kyllä hän sitä haluaa jatkossakin, puhun kokemuksesta ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt344281Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492263Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471395- 851220
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381168Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251146Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501090Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175889- 59881