Jos poistan sieltä sellaisia tiedostoja kuten esim Services.exe, Isass.exe, Winlogon.exe ja Update.exe, kun ovat täynnä matoja. Kone ei sitten varmaan toimi, joten pitäisi kai jo vaihtaa Linuxiin???
Mitä tapahtuu?
2
358
Vastaukset
- tapahtuu
Ensin pitää tulla uskoon.
Kirjoittanut: Jep. 14.12.2006 klo 09.13
Nimittäin uskoon Linuxin kaikkivoipaisuudesta, haavoittumattomuudesta ja kuolemattomuudesta.
Sitten liitytään Linux-hihhuleiden äänekkääseen pieneen rupusakkiiin, ja yritetään maailmanvalloitusta Linuxilla.
Loppuelämä sujuu katkeroituneena, kun kaikki ei alkannetkaan käyttämään Linuxia, ja mikä pahinta, suurin osa käyttää edelleenkin Windowsia.
Katkeroitumista lisää se, kun Linuxin asetuksia pitää muutella koko ajan, ja Linuxeja on kyhätty tuhansia eri versioita, eli kenelläkään ei ole enää tolkkua, mikä niistä on mikä.
P.S.
Linuxia käyttää edelleen vain vajaa 2% kaikista maailman tietokoneen käyttäjistä. - zxcvbnm
Ainakin noiden poiston jälkeen toimii huonosti tai ei ollenkaan.
Linuxiin vaihtaminen vapauttaa viruksista ja muista haittaohjelmista. Palomuuriakaan ei tarvita.
Edellinen kirjoittaja tosin väittää että on vain opeteltava rakastamaan viruksia ja haittaohjelmia. (kaikkea se sairas mieli kehittääkin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797