Amazing race suosikkijoukkueesi?

Amra

Mikä on 6. tuotantokauden(eli paraikaa maikkarilla näkyvän) amazing race suosikkijoukkueesi? Voit kertoa pelkästään suosikkijoukkueesi, oman top kolmosesi tai laittaa vaikka kaikki paremmuusjärjestykseen tai ihan miten itse haluat. Mun top 3 on

1. Kris ja Jon
2. Freddy ja Kendra
3. Lori ja Bolo

24

3487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marienhof

      1. Gus & Hera
      2. Victoria & Jonathan
      3. Lori & Bolo

      • joku

        voi tykätä Viktoriasta ja Jonathanista?? Viktoria nyt vielä on ok mutta parinsa on kuin itse piru.. Eihän se ole ihan täysjärkinen..

        Mun suosikkini on myös Gus ja Hera. He osaavat nauttia. Muita suosikkeja ei toistaiseksi vielä ole. No ehkä Lori ja Bolo - Ihan vaan sen vuoksi kun ovat niin söpöllä tavalla hassuja :)


      • Marienhof
        joku kirjoitti:

        voi tykätä Viktoriasta ja Jonathanista?? Viktoria nyt vielä on ok mutta parinsa on kuin itse piru.. Eihän se ole ihan täysjärkinen..

        Mun suosikkini on myös Gus ja Hera. He osaavat nauttia. Muita suosikkeja ei toistaiseksi vielä ole. No ehkä Lori ja Bolo - Ihan vaan sen vuoksi kun ovat niin söpöllä tavalla hassuja :)

        ovat mielenkiintoisia ja heitä paljon mukavampi katsoa kuin esim. jotain hiljaista hissukkaparia.


      • Briliantti
        joku kirjoitti:

        voi tykätä Viktoriasta ja Jonathanista?? Viktoria nyt vielä on ok mutta parinsa on kuin itse piru.. Eihän se ole ihan täysjärkinen..

        Mun suosikkini on myös Gus ja Hera. He osaavat nauttia. Muita suosikkeja ei toistaiseksi vielä ole. No ehkä Lori ja Bolo - Ihan vaan sen vuoksi kun ovat niin söpöllä tavalla hassuja :)

        Toivottavasti voittavat koko kisan.


    • Turisti_

      Ne vanhukset oli musta huippuja..... harmikun tippuivat (1.)

      Se tumma mies ja tytär ovat kaikkein järkevimpiä näistä olemassaolevista ja ihmismäisimpiä. (2.)

      ne bodarit säätää ja on sillai hullukurisia (3.)

    • katsoja

      Gus ja Hera! Ehdottomasti paras joukkue!!!

      • Reissaaja28

        Myös mun mielestä Gus ja Hera ovat parhaat, yhteistyö sujuu eikä mitään erimielisyyksiä mistään :). Victoriasta ja Jonathanista en tykkää yhtään, olen alusta asti toivonut että tippuisivat mahdollisimman pian.


    • inhokkini

      Jonathan. Eli se kaveri, jonka jokainen ulostulevat lause on riipivän käheää karjumista, joka tönii ja pahoinpitelee henkisesti vaimoaan, joka rakastaa itseään yli kaiken.

      Itseäni alkoi ottaa päähän se tyyppi noin minuutin kuluttua siitä, kun olin nähnyt sen eka kerran. Nyt kun näen sen, niin joka kerran tekisi mieli vetää sitä kunnolla turpaan.

      Vaimoparkansakin on täysin alistunut tyypin pomotukselle ja rähinälle: "Jonathan vain on sellainen". Totta tosiaan - Jonathan on sellainen, että tekisi mieli tampata koko äijä maanrakoon.

    • löytyy helpommin...

      Kunhan Jonathan ja Victoria eivät voita, niin kaikki on hyvin...
      Eniten pidän varmaan Gus&Hera -parista, mutta heillä ei ole todellista saumaa voittoon, kilpajuoksuja tulee taas loppua kohti. Jos Lori&Bolo eivät putoa älyä vaativissa tehtävissä, niin siinä vois olla ihan hauska voittopari.

    • mun suosikkiusjärjestys

      1. Avi & Joe
      2. Gus & Hera
      3. Jonathan & Victoria
      4. Lena & Kristy
      5. Don & Mary Jean
      6. Kris & Jon
      7. Lori & Bolo
      8. Meredith & Maria
      9. Freddy & Kendra
      10. Hayden & Aaron
      11. Adam & Rebecca

      • seuraavilta kausilta:

        7. kausi:
        1. Meredith & Gretchen
        2. Rob & Amber
        3. Susan & Patrick
        4. Brian & Greg
        5. Ryan & Chuck
        6. Ray & Deana
        7. Debbie & Bianca
        8. Ron & Kelly
        9. Uchenna & Joyce
        10. Lynn & Alex
        11. Megan & Heidi

        8. kausi:
        1. Gaghan family
        2. Weaver family
        3. Paolo family
        4. Aiello family
        5. Bransen family
        6. Rogers family
        7. Black family
        8. Schroeder family
        9. Godlewski family
        10. Linz family

        9. kausi:
        1. BJ & Tyler
        2. Fran & Barry
        3. Lake & Michelle
        4. John & Scott
        5. Lisa & Joni
        6. Wanda & Desiree
        7. Dave & Lori
        8. Joseph & Monica
        9. Danielle & Dani
        10. Ray & Yolanda
        11. Eric & Jeremy

        10. kausi:
        1. Bilal & Sa'eed
        2. Erwin & Godwin
        3. Tom & Terry
        4. Kellie & Jamie
        5. Rob & Kimberly
        6. Peter & Sarah
        7. Duke & Lauren
        8. David & Mary
        9. Lyn & Karlyn
        10. Dustin & Kandice
        11. Tyler & James
        12. Vipul & Arti

        11. kausi:
        1. Charla & Mirna
        2. Bill & Joe
        3. Oswald & Danny
        4. Rob & Amber
        5. Teri & Ian
        6. Kevin & Drew
        7. David & Mary
        8. Uchenna & Joyce
        9. Dustin & Kandice
        10. Eric & Danielle
        11. John Vito & Jill


    • Moi vaan

      Mun suosikki on kans Kris ja Jon. Ne ei riitele ja niillä yhteistyö toimii.

      Mut ei muutkaan joukkueet oo huonoja.

      • jälkeen...

        Eilisen jakson jälkeen Kris&Jon nousivat mun suosikeiksi. Mahtava asenne sillä pariskunnalla! Paras oli se, kun Jon potki jalalla vauhtia Trabantia ajaessaan ja lauleli "Flintstones, meet the Flintstones..."

        Sen sijaan uusi inhokki on Kendra-prinsessa. Voi jestas jos ei voi istua asfaltilla tai nukkua ulkona yhden kisan ajan... Ja kauhea ahdistus päällä Afrikassa, että miten ne ihmiset voivat elää siinä köyhyydessä ja vielä lisääntyä!


      • Kahtelija

        Mä tykkään kans eniten parista Kris ja Jon. Niillä tiimityö toimii.


      • Hyiyök
        jälkeen... kirjoitti:

        Eilisen jakson jälkeen Kris&Jon nousivat mun suosikeiksi. Mahtava asenne sillä pariskunnalla! Paras oli se, kun Jon potki jalalla vauhtia Trabantia ajaessaan ja lauleli "Flintstones, meet the Flintstones..."

        Sen sijaan uusi inhokki on Kendra-prinsessa. Voi jestas jos ei voi istua asfaltilla tai nukkua ulkona yhden kisan ajan... Ja kauhea ahdistus päällä Afrikassa, että miten ne ihmiset voivat elää siinä köyhyydessä ja vielä lisääntyä!

        Kendra on kyllä oikea kusipää, todellinen ritch-bitch.
        Ei selvästi tunne mitään myötätuntoa huonompiosaisia kohtaan,
        vaan pitää itseään jotenkin parempana ihmisenä. Toivottavasti
        joskus joutuu itsekin kokemaan kovia, niin oppisi arvostamaan
        sitä helppoa elämää.


      • -pauliina-
        Kahtelija kirjoitti:

        Mä tykkään kans eniten parista Kris ja Jon. Niillä tiimityö toimii.

        KRIS JA JON ollut mun lempparit alusta asti =)


    • se on se

      sinitukkanen äijä. Kunhan se ei voita niin hyvä. Ne tytöt (Lena ja sen sisko) oli suosikkeja, harmi ku tippu.

      • äijähän

        on Jonathan. Älkääkä liikaa sutä haukkuko vaikka ärsyttävä onkin. Olivat victorian kanssa taannoin dr.phil ohjelmassa usassa kun kaikki katsojat olivat sitä mieltä että victoria kärsii henkisesti jonathanin takia. Oli kuulemma hirveä haloo tehty siitä. No siltähän se näyttää.Kuitenkin oli tullut ilmi että Victoria oli ärsyttänyt monia tunteja jonathania ja haukkunut sun muuta.Televisio kun osaa kaiken näköistä eli he leikkasivat kaiken tämän pois jotta jonathan näyttäisi pahalta. caikka myös victoria oli ollut aivan samanlainen.
        Eilisen jakson pystyi siis kattomaan rauhassa.


    • suosikkipari

      eli 7. tuotantokauden suosikki parini, se pari joka tuli all star selviytyjissä sijoille 1. ja 2. eli toivottavasti mtv näyttää 7. kauden!?

      • kisa...

        Muuten hyvä, mutta nuo on varmaan Selviytyjistä...


      • myöskin
        kisa... kirjoitti:

        Muuten hyvä, mutta nuo on varmaan Selviytyjistä...

        Amazing raceen että sillee!!!


      • tuotantokausi
        myöskin kirjoitti:

        Amazing raceen että sillee!!!

        pari osallistui kisaan vasta 7. tuotantokaudella, ja nyt täällä keskustellaan ihan eri kaudesta.... että sillee!!!


    • KAEKKONEN

      1. Lori & Bolo
      2. Don & Mary Jean
      3. Gus & Hera



      JOS ET HALUA TIETÄÄ KUKA VOITTAA NIIN ÄLÄ LUE









      1. Freddy & Kendra
      2. Kris & Jon
      3. Adam & Rebecca

    • babe beabe

      Kääpiö ja se sexy blondi!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1345
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      76
      888
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      807
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      737
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      688
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      665
    Aihe