Mikä on 6. tuotantokauden(eli paraikaa maikkarilla näkyvän) amazing race suosikkijoukkueesi? Voit kertoa pelkästään suosikkijoukkueesi, oman top kolmosesi tai laittaa vaikka kaikki paremmuusjärjestykseen tai ihan miten itse haluat. Mun top 3 on
1. Kris ja Jon
2. Freddy ja Kendra
3. Lori ja Bolo
Amazing race suosikkijoukkueesi?
24
3519
Vastaukset
- Marienhof
1. Gus & Hera
2. Victoria & Jonathan
3. Lori & Bolo- joku
voi tykätä Viktoriasta ja Jonathanista?? Viktoria nyt vielä on ok mutta parinsa on kuin itse piru.. Eihän se ole ihan täysjärkinen..
Mun suosikkini on myös Gus ja Hera. He osaavat nauttia. Muita suosikkeja ei toistaiseksi vielä ole. No ehkä Lori ja Bolo - Ihan vaan sen vuoksi kun ovat niin söpöllä tavalla hassuja :) - Marienhof
joku kirjoitti:
voi tykätä Viktoriasta ja Jonathanista?? Viktoria nyt vielä on ok mutta parinsa on kuin itse piru.. Eihän se ole ihan täysjärkinen..
Mun suosikkini on myös Gus ja Hera. He osaavat nauttia. Muita suosikkeja ei toistaiseksi vielä ole. No ehkä Lori ja Bolo - Ihan vaan sen vuoksi kun ovat niin söpöllä tavalla hassuja :)ovat mielenkiintoisia ja heitä paljon mukavampi katsoa kuin esim. jotain hiljaista hissukkaparia.
- Briliantti
joku kirjoitti:
Mun suosikkini on myös Gus ja Hera. He osaavat nauttia. Muita suosikkeja ei toistaiseksi vielä ole. No ehkä Lori ja Bolo - Ihan vaan sen vuoksi kun ovat niin söpöllä tavalla hassuja :)Toivottavasti voittavat koko kisan.
- Turisti_
Ne vanhukset oli musta huippuja..... harmikun tippuivat (1.)
Se tumma mies ja tytär ovat kaikkein järkevimpiä näistä olemassaolevista ja ihmismäisimpiä. (2.)
ne bodarit säätää ja on sillai hullukurisia (3.) - katsoja
Gus ja Hera! Ehdottomasti paras joukkue!!!
- Reissaaja28
Myös mun mielestä Gus ja Hera ovat parhaat, yhteistyö sujuu eikä mitään erimielisyyksiä mistään :). Victoriasta ja Jonathanista en tykkää yhtään, olen alusta asti toivonut että tippuisivat mahdollisimman pian.
- inhokkini
Jonathan. Eli se kaveri, jonka jokainen ulostulevat lause on riipivän käheää karjumista, joka tönii ja pahoinpitelee henkisesti vaimoaan, joka rakastaa itseään yli kaiken.
Itseäni alkoi ottaa päähän se tyyppi noin minuutin kuluttua siitä, kun olin nähnyt sen eka kerran. Nyt kun näen sen, niin joka kerran tekisi mieli vetää sitä kunnolla turpaan.
Vaimoparkansakin on täysin alistunut tyypin pomotukselle ja rähinälle: "Jonathan vain on sellainen". Totta tosiaan - Jonathan on sellainen, että tekisi mieli tampata koko äijä maanrakoon. - löytyy helpommin...
Kunhan Jonathan ja Victoria eivät voita, niin kaikki on hyvin...
Eniten pidän varmaan Gus&Hera -parista, mutta heillä ei ole todellista saumaa voittoon, kilpajuoksuja tulee taas loppua kohti. Jos Lori&Bolo eivät putoa älyä vaativissa tehtävissä, niin siinä vois olla ihan hauska voittopari. - mun suosikkiusjärjestys
1. Avi & Joe
2. Gus & Hera
3. Jonathan & Victoria
4. Lena & Kristy
5. Don & Mary Jean
6. Kris & Jon
7. Lori & Bolo
8. Meredith & Maria
9. Freddy & Kendra
10. Hayden & Aaron
11. Adam & Rebecca- seuraavilta kausilta:
7. kausi:
1. Meredith & Gretchen
2. Rob & Amber
3. Susan & Patrick
4. Brian & Greg
5. Ryan & Chuck
6. Ray & Deana
7. Debbie & Bianca
8. Ron & Kelly
9. Uchenna & Joyce
10. Lynn & Alex
11. Megan & Heidi
8. kausi:
1. Gaghan family
2. Weaver family
3. Paolo family
4. Aiello family
5. Bransen family
6. Rogers family
7. Black family
8. Schroeder family
9. Godlewski family
10. Linz family
9. kausi:
1. BJ & Tyler
2. Fran & Barry
3. Lake & Michelle
4. John & Scott
5. Lisa & Joni
6. Wanda & Desiree
7. Dave & Lori
8. Joseph & Monica
9. Danielle & Dani
10. Ray & Yolanda
11. Eric & Jeremy
10. kausi:
1. Bilal & Sa'eed
2. Erwin & Godwin
3. Tom & Terry
4. Kellie & Jamie
5. Rob & Kimberly
6. Peter & Sarah
7. Duke & Lauren
8. David & Mary
9. Lyn & Karlyn
10. Dustin & Kandice
11. Tyler & James
12. Vipul & Arti
11. kausi:
1. Charla & Mirna
2. Bill & Joe
3. Oswald & Danny
4. Rob & Amber
5. Teri & Ian
6. Kevin & Drew
7. David & Mary
8. Uchenna & Joyce
9. Dustin & Kandice
10. Eric & Danielle
11. John Vito & Jill
- Moi vaan
Mun suosikki on kans Kris ja Jon. Ne ei riitele ja niillä yhteistyö toimii.
Mut ei muutkaan joukkueet oo huonoja.- jälkeen...
Eilisen jakson jälkeen Kris&Jon nousivat mun suosikeiksi. Mahtava asenne sillä pariskunnalla! Paras oli se, kun Jon potki jalalla vauhtia Trabantia ajaessaan ja lauleli "Flintstones, meet the Flintstones..."
Sen sijaan uusi inhokki on Kendra-prinsessa. Voi jestas jos ei voi istua asfaltilla tai nukkua ulkona yhden kisan ajan... Ja kauhea ahdistus päällä Afrikassa, että miten ne ihmiset voivat elää siinä köyhyydessä ja vielä lisääntyä! - Kahtelija
Mä tykkään kans eniten parista Kris ja Jon. Niillä tiimityö toimii.
- Hyiyök
jälkeen... kirjoitti:
Eilisen jakson jälkeen Kris&Jon nousivat mun suosikeiksi. Mahtava asenne sillä pariskunnalla! Paras oli se, kun Jon potki jalalla vauhtia Trabantia ajaessaan ja lauleli "Flintstones, meet the Flintstones..."
Sen sijaan uusi inhokki on Kendra-prinsessa. Voi jestas jos ei voi istua asfaltilla tai nukkua ulkona yhden kisan ajan... Ja kauhea ahdistus päällä Afrikassa, että miten ne ihmiset voivat elää siinä köyhyydessä ja vielä lisääntyä!Kendra on kyllä oikea kusipää, todellinen ritch-bitch.
Ei selvästi tunne mitään myötätuntoa huonompiosaisia kohtaan,
vaan pitää itseään jotenkin parempana ihmisenä. Toivottavasti
joskus joutuu itsekin kokemaan kovia, niin oppisi arvostamaan
sitä helppoa elämää. - -pauliina-
Kahtelija kirjoitti:
Mä tykkään kans eniten parista Kris ja Jon. Niillä tiimityö toimii.
KRIS JA JON ollut mun lempparit alusta asti =)
- se on se
sinitukkanen äijä. Kunhan se ei voita niin hyvä. Ne tytöt (Lena ja sen sisko) oli suosikkeja, harmi ku tippu.
- äijähän
on Jonathan. Älkääkä liikaa sutä haukkuko vaikka ärsyttävä onkin. Olivat victorian kanssa taannoin dr.phil ohjelmassa usassa kun kaikki katsojat olivat sitä mieltä että victoria kärsii henkisesti jonathanin takia. Oli kuulemma hirveä haloo tehty siitä. No siltähän se näyttää.Kuitenkin oli tullut ilmi että Victoria oli ärsyttänyt monia tunteja jonathania ja haukkunut sun muuta.Televisio kun osaa kaiken näköistä eli he leikkasivat kaiken tämän pois jotta jonathan näyttäisi pahalta. caikka myös victoria oli ollut aivan samanlainen.
Eilisen jakson pystyi siis kattomaan rauhassa.
- suosikkipari
eli 7. tuotantokauden suosikki parini, se pari joka tuli all star selviytyjissä sijoille 1. ja 2. eli toivottavasti mtv näyttää 7. kauden!?
- kisa...
Muuten hyvä, mutta nuo on varmaan Selviytyjistä...
- myöskin
kisa... kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta nuo on varmaan Selviytyjistä...
Amazing raceen että sillee!!!
- tuotantokausi
myöskin kirjoitti:
Amazing raceen että sillee!!!
pari osallistui kisaan vasta 7. tuotantokaudella, ja nyt täällä keskustellaan ihan eri kaudesta.... että sillee!!!
- KAEKKONEN
1. Lori & Bolo
2. Don & Mary Jean
3. Gus & Hera
JOS ET HALUA TIETÄÄ KUKA VOITTAA NIIN ÄLÄ LUE
1. Freddy & Kendra
2. Kris & Jon
3. Adam & Rebecca - babe beabe
Kääpiö ja se sexy blondi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976