kunnon miehiä Savonlinnassa? Tuntuu, että kaikki ovat enemmän ja vähemmän luonnevikaisia sikailijoita. Enkä nyt tarkoita räkäisiä baareja, kuntosalit ei kaikkia naisia tod. kiinnosta...auttakee mistä niitä lähtis kiikaroimaan???
Onko missään enää
19
1393
Vastaukset
Minä olen kunnollinen mies. Naiset suorastaan jumaloivat minua. Mutta minä olen varattu joten älä yritäkään.
Voin kuitenkin lainata sinulle kiikareita sillä olenhan kunnon mies kuten jo kerroinkin.- varattu
Aikuisten vaellus- ja luontoharrastukset ei kunnolle repimistä vaadi.
Siellä liikkuu mieleltään terveitä miehiä. muista, ettet ota kenenkään ukkomiestä.
T. Eija- Tännekin vastakappale
No siinä se tuli sitten kertalaukauksella sanotuksikin: Vaellusviettiset sun muut luontojuttuiset ja terveet mutta... EIKÖ NÄÄ ITE VOIS OLLA NIIN TERVEJÄRKISIÄ JA TERVEVIETTISIÄ jos ovat varattuja, niin eivät lähtisi vieraan matkaan!!!!!!!!!!!!!!!!!
MISTÄ ne erottaa irrallisista? mie vaan kysyn.
Ei voi olla poikamiestytön huoli jos ukkomiehet - kihla, avo tai avio - ovat mukaan lähdossä ihan kylkimyyryä, hei HALÅÅ !
Vastauksia tänne ja piakkoin. - vastauksia..
Tännekin vastakappale kirjoitti:
No siinä se tuli sitten kertalaukauksella sanotuksikin: Vaellusviettiset sun muut luontojuttuiset ja terveet mutta... EIKÖ NÄÄ ITE VOIS OLLA NIIN TERVEJÄRKISIÄ JA TERVEVIETTISIÄ jos ovat varattuja, niin eivät lähtisi vieraan matkaan!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei voi olla poikamiestytön huoli jos ukkomiehet - kihla, avo tai avio - ovat mukaan lähdossä ihan kylkimyyryä, hei HALÅÅ !
Vastauksia tänne ja piakkoin.No siinä se tuli sitten kertalaukauksella sanotuksikin: Vaellusviettiset sun muut luontojuttuiset ja terveet mutta... EIKÖ NÄÄ ITE VOIS OLLA NIIN TERVEJÄRKISIÄ JA TERVEVIETTISIÄ jos ovat varattuja, niin eivät lähtisi vieraan matkaan!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vastauksia tänne ja piakkoin.
Tässä sulle vastauksia:
Sun huolihan se on jos "varattu" kaveri mukaas lähtee, sillä luulet sä ettei se toinen puolisko asiasta selvää saa? Savonlinna on kuule niin pien kyläpahanen, että!!!
(ja tämä on kovin yleinen ilmiö siellä)
Sanonpa vain, ETTÄ SE ON KUIN LOTTOVOITTO JOS KUNNON MIEHEN MATKAASI SAAT SIELTÄ)
- Mä sain, mutta vein sen sieltä poiskin :)
JA minkä itse olen huomannut niin se on aivan sama vaikka olis miehellä millainen misu kainolassa jo ennestään niin..
silti ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella!!!
Tää kertonee jo paljon millaisia miehiä olet etsimässä...
- Metsästys Onnea !!!!
- rumalainen
on niitä kunnon miehiä jos katselee vähän rumempia! niitä ei kukaan täällä huoli, aina vain komeimmat ja paskimmat otetaan, mies vaihtuu kuin sukat jalassa, ottakaa seuraavan kerran joku ei niin kaunis niin suhdekkin voisi kestää hieman pitempään.
- hah..
Kuka nyt ruman miehen haluaa?
- Täytyyhän sen kanssa liikkuu yleisillä paikoillakin ellei sitten tapaa salaa muilta piilossa!
- Katsos kun Savonlinnalaiset ovat niin pintaliitoista sakkii niin eihän niille tavalliset suomalaiset pulliaiset riitä..
- Täytyy olla ulkonäkö,ja kroppa kunnossa ja plussaa tietty saat mitä suurempi lompsa sulla on...
Etenkin Naiset vonkuu sen ilmaisen viinan perään, joten herrasmies täytyy ennenkaikkea olla ja tarjota naiselles AINA baarissa (eli setiksellä) mitä han haluaa, ettei tarvitse selvinpäin olla.. ja jos vielä sattuu ettei ulkonäkös ole aivan kohdillaan niin sen enemmän sulla sitä rahaa palaa, koska kukas sitä rumaa miestä koko iltaa jaksaa tuijotella.. ja mitä enemmän nainen on humalassa niin sitä paremmalta se mieskin rupeaa näyttämään ;)
- pienenä vihjeenä - - Kevättä rinnassa
hah.. kirjoitti:
Kuka nyt ruman miehen haluaa?
- Täytyyhän sen kanssa liikkuu yleisillä paikoillakin ellei sitten tapaa salaa muilta piilossa!
- Katsos kun Savonlinnalaiset ovat niin pintaliitoista sakkii niin eihän niille tavalliset suomalaiset pulliaiset riitä..
- Täytyy olla ulkonäkö,ja kroppa kunnossa ja plussaa tietty saat mitä suurempi lompsa sulla on...
Etenkin Naiset vonkuu sen ilmaisen viinan perään, joten herrasmies täytyy ennenkaikkea olla ja tarjota naiselles AINA baarissa (eli setiksellä) mitä han haluaa, ettei tarvitse selvinpäin olla.. ja jos vielä sattuu ettei ulkonäkös ole aivan kohdillaan niin sen enemmän sulla sitä rahaa palaa, koska kukas sitä rumaa miestä koko iltaa jaksaa tuijotella.. ja mitä enemmän nainen on humalassa niin sitä paremmalta se mieskin rupeaa näyttämään ;)
- pienenä vihjeenä -Tuli aikoinaan käytyä useinkin Setiksellä, ja minusta päinvastoin on KOHTELIASTA, jos mies tarjoaa yhden drinkin, mutta useamman juottaminen alkaa vaikuttaa jo epäluuloiselta!!! Heti alkaa päässä raksuttaa, että sänkyynhän tuonkin luuserin pitää päästä ja ilmaiselle aamupalalle...se siitä drinkin hinnasta, ihan tasoihin menee huoh!
- Tyttö/nainen
Minäkin haluan miehen mukavan.. sellaisen oman rakkaan jota voisi hemmotella ja suukotella...
- typy, mut...
..Mut kaikki parhaat on jo viety..
Ellet käy sitten havittelemaan toisen omaa?
- Voin vaan sanoa että jos näin teet niin nokkis saat!!!
- Savon misut on aika eläimiä!!! - vähän
typy, mut... kirjoitti:
- Savon misut on aika eläimiä!!!BINBO..kuka nyt idiootti menisi toisen omaa ottamaan? HÖLMÖ!
- joilla
typy, mut... kirjoitti:
- Savon misut on aika eläimiä!!!ei ole tyyliä pukeutua.. saati meikata.. hirveet kalalit silmissä.. riekaleiset housut..ja huonossa kunnossa olevia kenkiä.. käsiaukut on ostettu sittarista.. ja alesta... *hih* sitten vedetään niitä halpoja drinkkejä.. ja kaljaa.. niinkuin miehet.. ei mitään käyttäytymistä.. edes sevinpäinkään.. uhotaan kuin miehet.. haistatellaan vee sanoja niin että sylki lentää.. kyllä niitä miehiä on.. =))
- En ole!
vähän kirjoitti:
BINBO..kuka nyt idiootti menisi toisen omaa ottamaan? HÖLMÖ!
"BINBO..kuka nyt idiootti menisi toisen omaa ottamaan? HÖLMÖ! "
Tarkoitit VARMAAN BIMBO?
Sama se varattu tai ei niin kyllä näille meikkipelleille kaikki kelpaa..
Mottona taitaakin olla:
Jos se sulle kelpaa niin kyllä se mullekin kelpaa ;)
ja ennenkaikkea se kierrätys on savonlinnassa valttia!!! - -EteläSuomi-
joilla kirjoitti:
ei ole tyyliä pukeutua.. saati meikata.. hirveet kalalit silmissä.. riekaleiset housut..ja huonossa kunnossa olevia kenkiä.. käsiaukut on ostettu sittarista.. ja alesta... *hih* sitten vedetään niitä halpoja drinkkejä.. ja kaljaa.. niinkuin miehet.. ei mitään käyttäytymistä.. edes sevinpäinkään.. uhotaan kuin miehet.. haistatellaan vee sanoja niin että sylki lentää.. kyllä niitä miehiä on.. =))
" ei ole tyyliä pukeutua.. saati meikata.. hirveet kalalit silmissä.. riekaleiset housut..ja huonossa kunnossa olevia kenkiä.. käsiaukut on ostettu sittarista.. ja alesta... *hih* sitten vedetään niitä halpoja drinkkejä.. ja kaljaa.. niinkuin miehet.. ei mitään käyttäytymistä.. edes sevinpäinkään.. uhotaan kuin miehet.. haistatellaan vee sanoja niin että sylki lentää.. kyllä niitä miehiä on.. =)) "
- Siinä oli osuvasti sanottu (pieniä kirjoitusvirheitä lukuunottamatta)
minkälaisia Savonlinnan Naiset ovat!!!!!!!!!
Helppo saaha mies kuin mies mukaan kun ottaa huomioon mikä tarjonta heillä siellä on :) - Kevättä rinnassa
-EteläSuomi- kirjoitti:
" ei ole tyyliä pukeutua.. saati meikata.. hirveet kalalit silmissä.. riekaleiset housut..ja huonossa kunnossa olevia kenkiä.. käsiaukut on ostettu sittarista.. ja alesta... *hih* sitten vedetään niitä halpoja drinkkejä.. ja kaljaa.. niinkuin miehet.. ei mitään käyttäytymistä.. edes sevinpäinkään.. uhotaan kuin miehet.. haistatellaan vee sanoja niin että sylki lentää.. kyllä niitä miehiä on.. =)) "
- Siinä oli osuvasti sanottu (pieniä kirjoitusvirheitä lukuunottamatta)
minkälaisia Savonlinnan Naiset ovat!!!!!!!!!
Helppo saaha mies kuin mies mukaan kun ottaa huomioon mikä tarjonta heillä siellä on :)Minä olen keski-ikäinen nainen, nuorekkaasti pukeutuva (ei teini)ja hyvännäköinen jopa ilman meikkiä. Silti päälle päin ei kyllä näy, olipa ruma tai komea mies, millainen öykkäri ja kusettaja loppupelissä on. Kokemuksesta tiedän, että juuri täällä Savonlinnassa 1/50:stä ehkä on normaalijärkinen tavallinen suomalainen rehti ja reilu mies (ja nyt en tarkoita rahaa) sitä on ihan omasta takaa. Niin ja näköjään useimmat (vähemmistö) varattuja, eikä todellakaan varatut kiinnosta!!!
- kolahtaa
Kevättä rinnassa kirjoitti:
Minä olen keski-ikäinen nainen, nuorekkaasti pukeutuva (ei teini)ja hyvännäköinen jopa ilman meikkiä. Silti päälle päin ei kyllä näy, olipa ruma tai komea mies, millainen öykkäri ja kusettaja loppupelissä on. Kokemuksesta tiedän, että juuri täällä Savonlinnassa 1/50:stä ehkä on normaalijärkinen tavallinen suomalainen rehti ja reilu mies (ja nyt en tarkoita rahaa) sitä on ihan omasta takaa. Niin ja näköjään useimmat (vähemmistö) varattuja, eikä todellakaan varatut kiinnosta!!!
Heti omaan nilkkaan kun älähdit ;)
Kyllä sä täältä Miehen kuin miehen saat...
Ootko ajatellut vanhempaa vai nuorempaa?
- Tiedän ainakin, että nuoret kollit vonkuu vähän vanhemman ja kokeneemman Naisen perään..
PITÄÄHÄN SE OPPI JOSTAIN SAADA!!!
- Oooo
Kaikki on rumia ja lihavia.. alkoholisoituja renttuja, jotka päivät pitkät istuvat kaljaa juoden lähipubeissaan..
Kannattaa etsii mies jostain ihan muualta kuin täältä..
Minäkin oon mielummin ilman,
Harkitse noita nuorempia.. ovat elämänsä kunnossa ja jaksavatkin paremmin ;) - catcat
Neuvoa kun omanikin olen aikoinaan baarista napannut mukaan..
Kokeile seurahuonetta?
Sieltä tuon omani löysin;)Minä nimittäin löysin Seurahuoneelta 25 tuoppia kylmää olutta.
Ja joinkin ne kaikki kurkustani alas! Olin janoinen kun olin paistattanut aurinkoista päivää eestiläisten mansikanpoimijatyttöjen kanssa.- Jaksat..
SavoRULES kirjoitti:
Minä nimittäin löysin Seurahuoneelta 25 tuoppia kylmää olutta.
Ja joinkin ne kaikki kurkustani alas! Olin janoinen kun olin paistattanut aurinkoista päivää eestiläisten mansikanpoimijatyttöjen kanssa...koko ajan heittää tuota mautonta läppää!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671