tietääkö kukaan mitään Ojalan Kirsistä joka kasvattaa shetlanninponeja?
Ojalan Kirsin talli???!!
5
873
Vastaukset
- minä..
Joo, tietäähän siitä yhtä sun toista.
Mutta ei siitä sen enempää.- pööna
tuskinpa tiiät...
- miks en
pööna kirjoitti:
tuskinpa tiiät...
miksen tietäs..? mitä mun ois siitä pitäny kertoa ku ei tossa pyyetty mittään muuta sanomaan ku tiietäänkö ni sannoin että tiiän.
ku ite et tiiä senkään vertaa ni oo vaan hiljaa. - salarakas<3
miks en kirjoitti:
miksen tietäs..? mitä mun ois siitä pitäny kertoa ku ei tossa pyyetty mittään muuta sanomaan ku tiietäänkö ni sannoin että tiiän.
ku ite et tiiä senkään vertaa ni oo vaan hiljaa.haluaisin vaan tietää että onko kirsin tallilla nettisivuja tms.?
- simo sisukas
Hei .Sen verran tiedån ,en varsinaisesti tallista,vaan poneista.Ostin sieltä kantavan shettistamman.Olen tosi tyytyväinen.Paperiasiat sujui mutkattomasti.Tamma on terve,ja juuri sitä mitä Kirsi minulle puhelimessa lupasikin.Varsa syntyi,ja on Bigticon jälkeläinen,ja ihan on isänsä näkönen .Hyväluonteinen,hyvä olisi näyttelyihin viedä varmaankin pärjäisi,mutta kun en niitä sitävarten hommannut.Kirsi soitteli muutaman kerran ,miten menee,ja olen pari kertaa lähettänyt hänelle kuvia poneista ja heidän uudesta kodista.Siis sanoisin,että hyvä kasvattaja.Minä ainakin sain 1500,eurolle ihan sitä mitä hainkin jollen vähän enemmänkin.Nim. todella tyytyväinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962082Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121929Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2491404Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.811041Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39808- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70724