tietääkö kukaan mitään Ojalan Kirsistä joka kasvattaa shetlanninponeja?
Ojalan Kirsin talli???!!
5
820
Vastaukset
- minä..
Joo, tietäähän siitä yhtä sun toista.
Mutta ei siitä sen enempää.- pööna
tuskinpa tiiät...
- miks en
pööna kirjoitti:
tuskinpa tiiät...
miksen tietäs..? mitä mun ois siitä pitäny kertoa ku ei tossa pyyetty mittään muuta sanomaan ku tiietäänkö ni sannoin että tiiän.
ku ite et tiiä senkään vertaa ni oo vaan hiljaa. - salarakas<3
miks en kirjoitti:
miksen tietäs..? mitä mun ois siitä pitäny kertoa ku ei tossa pyyetty mittään muuta sanomaan ku tiietäänkö ni sannoin että tiiän.
ku ite et tiiä senkään vertaa ni oo vaan hiljaa.haluaisin vaan tietää että onko kirsin tallilla nettisivuja tms.?
- simo sisukas
Hei .Sen verran tiedån ,en varsinaisesti tallista,vaan poneista.Ostin sieltä kantavan shettistamman.Olen tosi tyytyväinen.Paperiasiat sujui mutkattomasti.Tamma on terve,ja juuri sitä mitä Kirsi minulle puhelimessa lupasikin.Varsa syntyi,ja on Bigticon jälkeläinen,ja ihan on isänsä näkönen .Hyväluonteinen,hyvä olisi näyttelyihin viedä varmaankin pärjäisi,mutta kun en niitä sitävarten hommannut.Kirsi soitteli muutaman kerran ,miten menee,ja olen pari kertaa lähettänyt hänelle kuvia poneista ja heidän uudesta kodista.Siis sanoisin,että hyvä kasvattaja.Minä ainakin sain 1500,eurolle ihan sitä mitä hainkin jollen vähän enemmänkin.Nim. todella tyytyväinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776