No joo. On se se Jeesus kuitenki aivan bueno, jumalaksi, ja normaalin ihmisen arkeen sopivaksi. Aina on kriisejä, ja aina on yltäkylläisyyttä.. Ja siksi on helppo tuntea ,Jumalan rakkaus. On ihanaa kävellä vipkortilla taivaaseen. Näin toimii usko minun mielestäni. Mutta miten toimii rakkaus?
Arkikristus
4
166
Vastaukset
- Herran työmies
Rakkaus on:
1.kor.13:4-8
1. Joh. 4:7
1. Joh. 4:18
Miten rakkaus tulee:
Room. 5:5
Gal. 5:22
Rakkaus siis täyttää lain ja Jumalan tahdon ja se taivaallinen Rakkaus tulee Hengen kautta joka on Jeesukseen uskoville luvattu. Hengellinen kasvu tuottaa Hengellisiä Hedelmiä ja yksi Hengen Hedelmistä on Rakkaus. Hengellinen kasvu taas tulee uskon ja kuulemisen kautta. Kasva siis Hengessä Raamattua lukien ja sen uskon pohjalta eläen niin johan rupeaa Taivaallisia Hedelmiä näkymään sinussa.
Siunausta ja rakkauden täyteistä vaellusta- 777
Loistavaa!!! kiitos!
- 777
heh! kuulin juuri hyvän saarnan siitä miten me kristityt monesti kiinnitetään mein huomio ihan epäoleellisiin asioihin.
tämä kaveri oli asettanut tanssivan 1,5metrisen joulupukin kirkon ylistyskorokkeelle ylistyksen ajaksi ja se kerto miten oli nähny savun nousevan monien srk-laisten korvista.
kun se sitten oli alottanu saarnan ja kysyny ihmisiltä että kuinka monen mielestä joulupukki oli ihan väärässä paikassa puolet ihmisistä oli nostaneet kätensä. kysymystä seurasi toinen: kuinka monen mielestä joulupukki tulisi heittää ulos ovesta.. sama vastaus..
ja sitten alkoi itse saarna. tää kaveri sano "hyvä on! heitetään joulupukki ulos, avatkaa te ovi ja kannetaan se pihalle.. mutta ennen sitä keskitytään oleelliseen. heitetään ulos myös ylpeys ja itsekkyys, viha, kateus, katkeruus, panettelu, juoruilu..."
me ihmiset keskitytään niin epäoleellisiin asioihin monesti. Raamatussa sanotaan et meiät kristityt tulis tunnistaa keskinäisestä rakkaudesta, mutta aika usein meiät tunnistetaan jostain aivan muusta.. kuten tiukkapipoisuudesta ja ilonpilaamisesta..
surullista.. mutta Jumala on rakkaus! Hänen rakkautensa on hyvin käytännöllistä ja arkipäiväistä. Kun vastaan ottaa Hänen rakkautensa ja täyden hyväksyntänsä ja ymmärtää oman heikkoutensa ja pienuutensa on helpompaa rakastaa myös toisia..
"uuden käskyn minä annan teille: rakastakaa toisianne!"
rakkaus ei oo vaan sana.. sen tulis näkyä mein teoissa..
siunaus suur!!- Ture
Niin, mitä on rakkaus? Jotenkin muhun tekee vaikutuksen Jeesuksen itsestään usein käyttämä nimitys ihmisenpoika. Mitä se tarkoittaa mulle itselleni? Kaikenlainen ulkokultainen rakkaus on perseestä. Millä sinä ihminen itsesi sovitat? Olet käynyt vieraissa. Olet seurakunnan hyvinvoivana jäsenenä runkannu vuoteesasi rippikoulutytölle, tekemättä hänelle mitäänpahaa, ja päästänyt hänet ripille ja mielessäsi kuitenkin oikeesti hänet siunannut. "Tyttöpieni olkoon elämäsi onnellinen". Esimerkki on karrikoitu mutta kuitekin elävää elämää... Miten voi olla mahdollista, että minä joka kaiken teen, ja teen vaikka ymmärrän, että uskon Jumalaan, että on hyvä elää nuhteetonta elämää, mutta silti mua vituttaa, että työkaveri posauttaa uudella Japsiautolla taivaanrantaa iloisesti, iskelmää kuunnnellen. Ajais ny vaikka ojaan! Jokainen joka haluaa minua seurata ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua. Ihmisen täytyy realisoida itsensä ja antautua siihen kylmään,tosiasiaan että, pelkkä oven avaus lähimmäiselle saaataa kuitenki olla se vilpittömin rakkaudenteko, etkä edes sitä itse huomaa. Eli teetkö syntiä itsellesi kaikessa ulkokultaisuudessa. Koska viimeksi sinä ,joka tämän tekstin luet armahdit itsesi monisanaisuudessasi? Voi V***U.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603