hauskaa katsoo kun kaikki menee samaan aikaan ravintolaan ja vieläpä samaan paikkaan=)
onko kukaan muu samaa mieltä?
hauskaa?
5
301
Vastaukset
- SuklaaSydän_
Todellakin. Huvittavaa, kun kaikki Salemilaiset ovat yhtäaikaa ravintolassa. =D Tai no ainakin melkein kaikki...
- jasminA
joo se on ihan hauskan näköstä,mutta vähä ihmeelistäkö miten kaikki tulee just samaan paikkaan ja melkeempä samaan aikaan.
- pindy
onhan se aika hauskaa ja hiukan omituistaki :D
- *herm_ione*
onhan se ihan hassuu!!!! :D
- Moskuliini
Mun mielestä se on ärsyttävää kun ne kaikki, kun ne on siel samas ravintolassa, niin sit jos ne näkee jotain kavereita siellä, niin sit ne tulee aina vähän niinkuin arvostelemaan, et ``Ai että, ootteks te treffeillä? ;)´´ ja silleen, mut hassuu kuiteskin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647