Tietääkö joku on tästä sarjasta tehty
3.tuotantokausi? Katsoin juuri 2.tuotantokauden viimeisen jakson ja jäi kyllä aikalailla kesken.
Joten tietääkö joku onko 3.tuotantokausi tulossa?
Pako. tuotantokaudet?
6
3930
Vastaukset
- Hoh hoijaa
Vai että katsoit kakkoskauden viimeisen jakson juuri. Mitenkähän tämä on mahtanut tapahtua, kun kakkoskautta ei ole vielä USA:ssa näytetty kuin puolet eli 13 jaksoa? Jakso 2-13 nähtiin marraskuussa 2006 ja sitten sarja meni tauolle. Prison Break jatkuu USA:ssa 29. tammikuuta 2007 jaksolla 2-14 ja tämänhetkisen tiedon mukaan jaksoja tulee kakkoskaudella täydet 22.
Ylläolevasta riippumatta on vastaus kysymykseesi myös "Kyllä, 3. tuotantokausi on tulossa" - tästä on tehty sopimus, mutta tekijöiden mukaan hahmojoukossa tapahtuu kovaa harvenemista.- selvisi
Jaah, luulin, että tuossa 2.tuotantokaudessa on jaksoja vain 13. Noh, ei ihmekkään kun loppui niin kummallisesti.
- järjen valo
selvisi kirjoitti:
Jaah, luulin, että tuossa 2.tuotantokaudessa on jaksoja vain 13. Noh, ei ihmekkään kun loppui niin kummallisesti.
asiahan on niin että 3.tuotantokautta ei ole enää tulossa ja 2. tuotantokautta tulee vain 21 kpl todennäköisesti
- luultavasti
3 tuotantokausi on tulossa
- michael scofield
ooks sä vähän tyhmä tyyppi kyl pako jatkuu oon kattonu 3.tuotantokaudesta 4 jaksoa
- paremmaksi
Minä olet katsonut kolmatta tuotantokautta jo kolmetoista jaksoa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890