Kuka on Lucasin isä? Onko se elossa? Ja vastaako Sami kyllä Lucaksen kosintaan?
Lucas
6
464
Vastaukset
- -piru
Sami suostuu kosintaan katoin äsken huomisen jakson ja se suostuu :D
- poni pöpi
Missä voi kattoo seuraavan jakson? Kiitos :).
- patsy
Lucasin isä on oletettavasti Bill Horton. Bill työskentelee nykyään Afrikassa lääkärinä ja auttaa kärsiviä.
- ...
Ja eihän Lucasin sukunimi ole Horton?
- -piru
... kirjoitti:
Mä katoin täältä sen jakson
http://www.saleminasukkaat.urli.net/ - patsy
... kirjoitti:
Lucas kasvoi äitinsä Kate Robertsin kanssa, ja sai vasta teini-iässä tietää Bill Hortonin olevan hänen isänsä. Lucas kasvoi Robertsina, eikä ole koskaan ollut erityisen lämpimissä väleissä Billin, kanssa, vaikka vuosi tai kaksi sitten vietti kesän hänen luonaan Afrikassa Willin kanssa.
Kate on myöntänyt, ettei itsekään oikein tiedä kuka Lucasin isä oikeasti on. Kate itse uskoo sen olevan Bill, eikä kellään ole syytä uskoa mitään muutakaan. Jo vuosia on liikkunut huhuja siitä, että Lucas on oikeasti DiMera, mutta ne on pelkkiä huhuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693205
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541849Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471789Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591664- 771574
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3401491Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811349The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581122
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251105