tämä viime sunnuntain utopistinen jakso.Huonosti kuvattu se tutuna kohtauksessa oleva hahmo siellä nurkassa...kun unet tuli mukaan kuvaan, minun todellisuuden tajuni heräsi. Olkoonkin vaan vaikka kuinka paras jakso kautta aikojen, minä en enää katso. Voin tehdä jotain muuta kivaa samalla ajalla.
Jos etsivä virnuilee joka käänteessä ja keventelee siitä menee jo maku. Aluksi hänen hahmonsa oli mielenkiintoinen kyllä. Tämä on minun mielipiteeni, ja tuskin palaam tännekään katsomaan enää näitä kirjoituksia.
Ylitti rennosti
3
651
Vastaukset
- haahhha
Miten joku oikein voi suuttua siitä, että katsoo jotain "mikä ylittää hilseen"?
Kyllä taitaa kirjoittaja olla itse kummallisempi kuin kukaan Twin Peaksissa, mutta siksi jaksankin elää kun maailma ei ole tylsä paikka. Onnea maistuvampien sarjojen parissa! - trailer
On sitä muutakin tekemistä kuin tuijottaa töllöä kaiket illat. Hyvääkin ohjelmaa jää katsomatta, mutta kun ei ehdi, niin ei ehdi.
TP-leffa Fire Walk with Me on juuri sopiva paketti kiireisille. Siinä on tiivistettynä kahteen tuntiin kaikki olennainen TP:stä.
Jokaista jaksoa ei välttämättä tarvistse katsoa, koska muutenkin kolmasosa sarjasta on ihan silkkaa saippuasarja-juonittelua.- ...
Leffa on ihan paska, eikä todellakaan tiivistä juttua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854990- 983158
- 473052
- 1992433
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302190- 1331989
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161521Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51489- 171385