Twin peaksin metsäsä tapahtui jotain erikoista..kait sielä asuu jokin ihmeellinen pahuus niinku lähes kaikisa jenkki sarjoisa asuu eina pahuus metsäsä:( mutt se agentti cooper selvittää tilanteen se on varma!
oikeasti sielä
5
968
Vastaukset
- halkotäti
Jossain vaiheessa sinne tulee joku nainen, ja ne pihkaantuu Cooperin kanssa. Oli tuossa kysymyslistani vastauksessa linkkinä. Hehheh, mutta siinä kerrottiin että kaupungin pahuus tulee heidän väliinsä.
- Laura Palameri
Kannattaa lukea Cooperin päiväkirja. Sieltä käy ilmi, että Cooper on sillä lailla kirottu, että keneen hän rakastuu, kuolee. Niin on käynyt ennenkin ja siksi hän pyrkii olemaan vain mahdollisimman hyvä poliisi.
- easy ac
Löytyy vastaus ja syyyllinen ellei löydy tekee cuuper sen syyllisen!! kaupungin pahuus on syynä niihin riitoihin sielä mutta onko tutkittu että mikäsen riivatun sahan omistajan osuus on niihin tapahtumiin? epäilen että se virnuleva bobi jolla ne harmaat pitkät hikiset hiukset on joteski pihkasa siihen sahanomistajaan?:(
- B.O.B.
easy ac kirjoitti:
Löytyy vastaus ja syyyllinen ellei löydy tekee cuuper sen syyllisen!! kaupungin pahuus on syynä niihin riitoihin sielä mutta onko tutkittu että mikäsen riivatun sahan omistajan osuus on niihin tapahtumiin? epäilen että se virnuleva bobi jolla ne harmaat pitkät hikiset hiukset on joteski pihkasa siihen sahanomistajaan?:(
Onks nää viestit humalassa kirjoitettu kun on niin paljon kirjoitusvirheitä ettei meinaa saada itse tekstistä mitään tolkkua? =)
- halkotäti
B.O.B. kirjoitti:
Onks nää viestit humalassa kirjoitettu kun on niin paljon kirjoitusvirheitä ettei meinaa saada itse tekstistä mitään tolkkua? =)
Toi on tollainen poikkitaiteellinen haahutyyli, joka sopii varsin hyvin kun puhutaan Twin Peaksista :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569