niljakas pete

prkln hnttr

Sen kyllä näki jo sarjaan tullessa että tolla jätkällä ei ole puhtaat jauhot pussissa. Jotain niin vastenmielistä koko persoonassa. Lähtien tukasta, kasvoista... hyh.

14

1564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kouks

raiskannu..yritti kyl mut eihän siinä lopulta mitään tapahtunu..Katri valehteli

• Daaa

Teillä on paljon opittavaa. Kuten se, että ulkonäköön ei voi millään tavalla vaikuttaa (esimerkiksi kasvoihin) Lisäksi, pitäisikö kaikki sarjassa olla jotain Osseja? Ehei, uskoisin, että kaikki lopettaisivat sarjan katsomisen, jos kaikki olisivat lihaskimppuja ja teidän makuun sopivasti pukeutuneina.

• kouks
        Daaa kirjoitti:

Teillä on paljon opittavaa. Kuten se, että ulkonäköön ei voi millään tavalla vaikuttaa (esimerkiksi kasvoihin) Lisäksi, pitäisikö kaikki sarjassa olla jotain Osseja? Ehei, uskoisin, että kaikki lopettaisivat sarjan katsomisen, jos kaikki olisivat lihaskimppuja ja teidän makuun sopivasti pukeutuneina.

mä en puhunu Peten ulkonäöstä mitään

• Mikä teitä Pete-faneja oike...

Aivan selkeästi Pete raiskasi Katrin, veti housujaan kiinni kun tuli hissistä ulos! Ja Katri on niin poissa tolaltaan ja järkyttynyt, että on täysin ilmeistä, että hänet ON raiskattu. Ja itsekin Pete sanoi Ossille, että pani/nai/nussi Katria, mutta väitti, että Katri oli suostuvainen! No, jokainen näki, oliko suostuvainen vai ei! Että kyllä Pete raiskasi Katrin.

Katri ei todellakaan valehtele, vaan Pete, sen huomaa kun vähänkään käyttää aivojaan. Petestä huomasi kaikesta, eleistä ja kaikesta, kun asiaa puitiin, että Pete valehteli, kun taas Katri oli todella järkyttynyt ja selkeästi puhui totta.

Ja samanlainen liero Pete olisi, vaikka ei olisi onnistunutkaan, vaan vain yritti. Siitä ei päästä mihinkään.

• edellinen
        Mikä teitä Pete-faneja oike... kirjoitti:

Aivan selkeästi Pete raiskasi Katrin, veti housujaan kiinni kun tuli hissistä ulos! Ja Katri on niin poissa tolaltaan ja järkyttynyt, että on täysin ilmeistä, että hänet ON raiskattu. Ja itsekin Pete sanoi Ossille, että pani/nai/nussi Katria, mutta väitti, että Katri oli suostuvainen! No, jokainen näki, oliko suostuvainen vai ei! Että kyllä Pete raiskasi Katrin.

Katri ei todellakaan valehtele, vaan Pete, sen huomaa kun vähänkään käyttää aivojaan. Petestä huomasi kaikesta, eleistä ja kaikesta, kun asiaa puitiin, että Pete valehteli, kun taas Katri oli todella järkyttynyt ja selkeästi puhui totta.

Ja samanlainen liero Pete olisi, vaikka ei olisi onnistunutkaan, vaan vain yritti. Siitä ei päästä mihinkään.

Petehän väitti poliiseillekin, että Katri oli täysin suostuvainen itse aktiin, ja vasta jälkeenpäin alkoi katua, ja siksi syytti häntä raiskauksesta. Pete siis myönsi panneensa Katria, ja väitti, että Katri oli suostuvainen. No, oliko Katri suostuvainen? EI. Ja se tekee Petristä RAISKAAJAN.

• ikk
        edellinen kirjoitti:

Petehän väitti poliiseillekin, että Katri oli täysin suostuvainen itse aktiin, ja vasta jälkeenpäin alkoi katua, ja siksi syytti häntä raiskauksesta. Pete siis myönsi panneensa Katria, ja väitti, että Katri oli suostuvainen. No, oliko Katri suostuvainen? EI. Ja se tekee Petristä RAISKAAJAN.

Pete näyttää venäläiseltä.

• kuiskaaja rajala
        ikk kirjoitti:

Pete näyttää venäläiseltä.

Se on edelleenkin VAIN tv-sarja, jolla ei ole mitään tekemistä tosielämän kanssa. Kukaan ei nyt ole oikeasti raiskannut ketään. Lopettakaa siis riehuminen, kiitos.

• ??
        edellinen kirjoitti:

kuka petri ?????????????????????????

• Jussi,,

Jukolan Jussi 50-luvulta koko jätkä, sopisi paremmin vanhan ajan elokuviin.

• Pete valehteli, kun väitti tänään, ettei Katri sanonut ei. Sanoihan hän aivan selvästi kyseisen jakson lopussa: "Pete, ei!" Tästä huolimatta minulle(kin) on epäselvää, oliko Peten teko tosiaan raiskaus. Sarjan sivuilla väitetään, että Kstri raiskattiin, mutta jollei yhdyntää tapahtunut, ei varmaankaan voida puhua raiskauksesta. Mahtaakohan totuus ikinä selvitä?

• ne on vielki hissis

Joo tänään se alko sitä raiskaamaan! Raiskaa koko viikonlopun, voi Katri parkaa.

• maaakari

Mäki katoin tnä sen jakson... Mietin vaa, et raiskasikse se.... o:::

• salkkarifani2011

Kyllä se sen raiskas, vaikka itse tapahtumaa ei katsojillle näytettykkään.

• mama-monster

Aloittaja, mä olen ihan samoilla linjoilla, pukeutuminen on outoa ja hiukset on kaiken vastenmielisyyden huippu! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3027
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2991
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2377
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1873
    5. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1763
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1729
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      78
      1294
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1260
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79