Sen kyllä näki jo sarjaan tullessa että tolla jätkällä ei ole puhtaat jauhot pussissa. Jotain niin vastenmielistä koko persoonassa. Lähtien tukasta, kasvoista... hyh.
niljakas pete
14
1594
Vastaukset
- kouks
raiskannu..yritti kyl mut eihän siinä lopulta mitään tapahtunu..Katri valehteli
- Daaa
Teillä on paljon opittavaa. Kuten se, että ulkonäköön ei voi millään tavalla vaikuttaa (esimerkiksi kasvoihin) Lisäksi, pitäisikö kaikki sarjassa olla jotain Osseja? Ehei, uskoisin, että kaikki lopettaisivat sarjan katsomisen, jos kaikki olisivat lihaskimppuja ja teidän makuun sopivasti pukeutuneina.
- kouks
Daaa kirjoitti:
Teillä on paljon opittavaa. Kuten se, että ulkonäköön ei voi millään tavalla vaikuttaa (esimerkiksi kasvoihin) Lisäksi, pitäisikö kaikki sarjassa olla jotain Osseja? Ehei, uskoisin, että kaikki lopettaisivat sarjan katsomisen, jos kaikki olisivat lihaskimppuja ja teidän makuun sopivasti pukeutuneina.
mä en puhunu Peten ulkonäöstä mitään
- Mikä teitä Pete-faneja oike...
Aivan selkeästi Pete raiskasi Katrin, veti housujaan kiinni kun tuli hissistä ulos! Ja Katri on niin poissa tolaltaan ja järkyttynyt, että on täysin ilmeistä, että hänet ON raiskattu. Ja itsekin Pete sanoi Ossille, että pani/nai/nussi Katria, mutta väitti, että Katri oli suostuvainen! No, jokainen näki, oliko suostuvainen vai ei! Että kyllä Pete raiskasi Katrin.
Katri ei todellakaan valehtele, vaan Pete, sen huomaa kun vähänkään käyttää aivojaan. Petestä huomasi kaikesta, eleistä ja kaikesta, kun asiaa puitiin, että Pete valehteli, kun taas Katri oli todella järkyttynyt ja selkeästi puhui totta.
Ja samanlainen liero Pete olisi, vaikka ei olisi onnistunutkaan, vaan vain yritti. Siitä ei päästä mihinkään. - edellinen
Mikä teitä Pete-faneja oike... kirjoitti:
Aivan selkeästi Pete raiskasi Katrin, veti housujaan kiinni kun tuli hissistä ulos! Ja Katri on niin poissa tolaltaan ja järkyttynyt, että on täysin ilmeistä, että hänet ON raiskattu. Ja itsekin Pete sanoi Ossille, että pani/nai/nussi Katria, mutta väitti, että Katri oli suostuvainen! No, jokainen näki, oliko suostuvainen vai ei! Että kyllä Pete raiskasi Katrin.
Katri ei todellakaan valehtele, vaan Pete, sen huomaa kun vähänkään käyttää aivojaan. Petestä huomasi kaikesta, eleistä ja kaikesta, kun asiaa puitiin, että Pete valehteli, kun taas Katri oli todella järkyttynyt ja selkeästi puhui totta.
Ja samanlainen liero Pete olisi, vaikka ei olisi onnistunutkaan, vaan vain yritti. Siitä ei päästä mihinkään.Petehän väitti poliiseillekin, että Katri oli täysin suostuvainen itse aktiin, ja vasta jälkeenpäin alkoi katua, ja siksi syytti häntä raiskauksesta. Pete siis myönsi panneensa Katria, ja väitti, että Katri oli suostuvainen. No, oliko Katri suostuvainen? EI. Ja se tekee Petristä RAISKAAJAN.
- ikk
edellinen kirjoitti:
Petehän väitti poliiseillekin, että Katri oli täysin suostuvainen itse aktiin, ja vasta jälkeenpäin alkoi katua, ja siksi syytti häntä raiskauksesta. Pete siis myönsi panneensa Katria, ja väitti, että Katri oli suostuvainen. No, oliko Katri suostuvainen? EI. Ja se tekee Petristä RAISKAAJAN.
Pete näyttää venäläiseltä.
- kuiskaaja rajala
ikk kirjoitti:
Pete näyttää venäläiseltä.
Se on edelleenkin VAIN tv-sarja, jolla ei ole mitään tekemistä tosielämän kanssa. Kukaan ei nyt ole oikeasti raiskannut ketään. Lopettakaa siis riehuminen, kiitos.
- ??
edellinen kirjoitti:
Petehän väitti poliiseillekin, että Katri oli täysin suostuvainen itse aktiin, ja vasta jälkeenpäin alkoi katua, ja siksi syytti häntä raiskauksesta. Pete siis myönsi panneensa Katria, ja väitti, että Katri oli suostuvainen. No, oliko Katri suostuvainen? EI. Ja se tekee Petristä RAISKAAJAN.
kuka petri ?????????????????????????
- Jussi,,
Jukolan Jussi 50-luvulta koko jätkä, sopisi paremmin vanhan ajan elokuviin.
Pete valehteli, kun väitti tänään, ettei Katri sanonut ei. Sanoihan hän aivan selvästi kyseisen jakson lopussa: "Pete, ei!" Tästä huolimatta minulle(kin) on epäselvää, oliko Peten teko tosiaan raiskaus. Sarjan sivuilla väitetään, että Kstri raiskattiin, mutta jollei yhdyntää tapahtunut, ei varmaankaan voida puhua raiskauksesta. Mahtaakohan totuus ikinä selvitä?
- ne on vielki hissis
Joo tänään se alko sitä raiskaamaan! Raiskaa koko viikonlopun, voi Katri parkaa.
- maaakari
Mäki katoin tnä sen jakson... Mietin vaa, et raiskasikse se.... o:::
- salkkarifani2011
Kyllä se sen raiskas, vaikka itse tapahtumaa ei katsojillle näytettykkään.
- mama-monster
Aloittaja, mä olen ihan samoilla linjoilla, pukeutuminen on outoa ja hiukset on kaiken vastenmielisyyden huippu! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625