ja kaikille sunnuntain viettäjille. (Muuten jos et vielä tiennyt: sunnuntai on pakanallinen juhlapäivä ja ihmisastus seurakunnassa. Sen on asettanut voimaan itse pimeyden ruhtinas ja ja sen pedonmerkkinä katolisen kirkon vallan tunnuksena)
Siis Jesaja
Jes. 24:5
Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt, hyljänneet iankaikkisen liiton.
Profeetta Jersajan varoitus
4
129
Vastaukset
- Eki-50
Uskoa tarvitaan,että uskoo sunnuntain viettäjien olevan pedonmerkillä merkittyjä.Minun uskoni,ei siihen riitä.
- ei ihminen
Sunnuntai pedonmerkki.
- sapattina kirkkoon
föörpiik kirjoitti:
LAUANTAI ON SATUR DAY, SATURNUKSEN PÄIVÄ.
Jeesus vietti sinun kutsumaasi "saturnuksen päivää" pyhäpäivänä ja kehotti seuraajiaan tekemään samoin. Se että Rooman kalenterissa launtai on saturnuksen päivä ei merkitse mitään. Ei sunnuntaikaan päivänä ole sen kummempi vaikka sillä onkin nimenä auringon päivä. Sillä on merkitystä mitä Raamatu sanoo ja sen sanoma on selvä: Seitsemäs päivä on Herran sinun Jumalasi sapatti. Eikä tämä ole mitätön käsky. Jumala jpoa surmasi niitä jotka rikkoivat hänen sapattiaan. Viimeisenä päivänä Herran surmaamia on oleva paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604996Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362269Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612144- 2192122
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2141347Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181148- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47933- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12859