miksi te kiroatte päivän jolloin meidän kristittyjen Herra ,Jeesus Kristus nousi ylös kuolleista. se päivä oli viikon ensimmäinen, SUNNUNTAI.Tästä erotamme kristityt LAHKOLAISISTA,AAMEN.
Vastaukset 13
- sapatin
Helppoa.
Raamattu tuntee vain yhden lepopäivän: Jeesuksen asetuksen, seitsemännen päivän sapatin.
Sunnuntai on vain ihmiskäsky jolle ei löydy mitään tukea Raamatusta. Ainoa tuki löytyy Rooman kirkosta.- papit siunaavat tämän
Mistä kohtaa Raamatusta löytyy, että sunnuntai pitää kirota?
- tuollaista
papit siunaavat tämän kirjoitti:
Mistä kohtaa Raamatusta löytyy, että sunnuntai pitää kirota?
sano. Puhut omiasi.
- jokaisena päivänä
Adventistit kieltävät Jeesuksen Pyhän Hengen ja pilkkaavat Jeesuksen ylösnousemuksen päivää.
Pyhän Hengen voima on ylösnousseessa Jeesuksessa joka tapahtui sunnuntaina.
Adventismi ammentaa uskonsa MUUALTA ja NÄYISTÄ.
Lopettakaa adventistit Jeesuksen ja Pyhän Hengen parjaaminen. - alex-kasi
kuka KIROAA Jeesuksen ylösnousemisen päivän.
- antamaa
föörpiik kirjoitti:
melkein joka aloituksessa sanovat että Herranpäivän viettäjät kantaa PEDONMERKKIÄ.
Herraksihan tuota Lusiferiäkin on kutsuttu. Joten voisiko olla tällä Kahdella herralla sama
päivä. Keisarihan sen Herran päivän nimen antoi.
Kyllä tämä sunnuntai on vielä Lusifeinkin
käytössä. Kysyisin vielä Kummalle näistä Herroista meidän pitää kunnia antaa? Minä olen
vielä Tämän Jeesuksen Kannalla. Hänhän Jätti
meille muistoksi sapattinsa. Eihän tässä Saatanan lahjassa mitään pahaa lie. kuitenkaan
minä en vain ole yhteisymmäryksessä hänen kanssaan. Mitä tämä asia minulle kuuluu Jokainen
pyhittää päivänsä omalle jumalalleen. et sillai?
- olette
Missä kohtaa Raamatussa on sanottu, että Jeesus lepäsi sapattina?
- teologian tohtori
Fariseukset olivat ensimmäisiä adventisteja.
- lepäämistä
tarkoitat? Elossa ollessaan Jeesus meni tapansa mukaan sapattina synagogaan opettamaan (Luuk. 4:16)
Kuollessaan hän lepäsi sapatin haudassa (Luuk. 23:50-56). lepäämistä kirjoitti:
tarkoitat? Elossa ollessaan Jeesus meni tapansa mukaan sapattina synagogaan opettamaan (Luuk. 4:16)
Kuollessaan hän lepäsi sapatin haudassa (Luuk. 23:50-56).nousi kuolleista sunnuntaina, olenko väärässä, sano.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95923
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116731
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80678Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34624- 43621
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
- 36522
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 25502
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok106477Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427