Tiedoksi ystäville ja viestien lähettäjille

jukka.finland

Olen ollut hyvin sairas muutaman päivän. Jos Jumala suo niin palaan Karjalohjalle huomenna ja yritän ottaa yhteyttä niihin, jotka ovat lähettäneet sähköpostia tai tekstiviestejä.

Muistattehan minua rukouksin! En tänään jaksa vielä seurata palstaa ja puhelin on äänetön, kun en jaksa jutellakaan ihmisten kanssa.

21

985

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frihet

Hienoinen huoli onkin ollut.
      Hyvä kun ehjänä olet, muistetaan jatkossakin.

• *jukan kaveri*

Tiedän sen verran Jukasta, ettei se ole päässyt vuoteesta ylös kuin suurin ponnisteluin. Jalka särkee kovin ja on pahoinvointia. Ruokaa ei voi nauttia kuin harvoin.

• frihet
        *jukan kaveri* kirjoitti:

Tiedän sen verran Jukasta, ettei se ole päässyt vuoteesta ylös kuin suurin ponnisteluin. Jalka särkee kovin ja on pahoinvointia. Ruokaa ei voi nauttia kuin harvoin.

Onpa ikävää.
        Olisin voinut käydä siellä paikan pällä tervehtimässä, mut nyt liput on ostettu ja ato lastattu, et kerro terveiset ja rukoillaan, että voi rauhallisen yön viettää, vaikka kivut tällä hetkellä vaikeuttavat elämän ja jopa uskon tietä.

Ei Jeesus omiaan hylkää.

Kerro Jukalle, et tuon eilisen laulun sanat tulivat sydämmelleni, kun savikselle vastasin, että Näinkö Jukan tietä yhäti kirkastetaan ahjojen kautta.

Monet eivät siihen itseään tahdo, että hedät savenvalajan pöydälle "löydään" ja kipeäähän sekin tekee, siis kun savenvalaja lyö savimöykyn pöytään, että siitä ilmat lähtevät.

Eikä se varmaan muotoilukaan aina mukavalta tunnu, mutta sanaton olen minäkin, kuin Jobin ystävät ensimmäisen viikon, olivat.

Ehkä sinä saat lohdutuksen sanoja, kun tarvis on mehän itsekukin tarvitsemme rohkaisua ja tukea vaikka paremminkin asiat olisivat.

Kiitti ja kerro terveiset.

• ja voimia!

Jumala armossaan vahvistakoon sinua ja sitä uskon henkeä, joka sinussa on!

• RitariOlevainen

j
      Jumala, joka ainut voi sinua nyt auttaa, jos ei kerran lääkäritkään voi, koeta kestää, huono lohdutus, mutta Jumalalla varmaan on sinulle varattuna taas pääsy tuostä vaivastasi,ole siunattu Jeesuksen nimessä !

• nimetön.

Kuuluukohan nuo jonkun ihmisen henkilökohtaiset tiedotukset siitä, mitä paikkaa milloinkin kolottaa tälläiselle palstalle?
      Kukaan ei pakota sinua vastaanottamaan suurta puhelin ja sähköpostimäärää, saat syyttää itseäsi kun olet kyseiseen hommaan ylipäätänsä alkanut. Hoida omat asiasi kuntoon muuten kuin näitä palstoja käyttämällä.

• Henri Puumala

Armahtakaa,niin teitäkin armahdetaan.Herra siunatkoon Jukkaa hänen kivuissaan."Minkä te olette tehneet yhdellekään näistä minun pienimmistäni,sen te olette tehneet minulle".Herran sana sanoo myös:"Vahingon ilo ei jää rankaisematta".

• Jumala kantaa sua,veli Kristuksessa.siunausta t:Aki

• ajatteleppa itte
    • finland ***

Kaltaisiasi tarvitaan täällä. Sinulle Sana on muodustunut elämäksi ja sinä tahdot, että kaikki saisivat elämän Jumalassa ja siksi sinä autat kärsivää ja heikkoa ja näin todistat Jeesuksen rakkaudesta.

Minä rukoilen puolestasi ja uskon, että sinua tarvitaan vielä täällä ja uskon, että Jeesus parantaa sinut jälleen.

Siunausta sinulle ja levollisia elämää Jeesuksen ja autettavien ja ystävien kanssa.

• poikalapsi

Onkos uskiskin joskus sairas? Enpä ole kaivannut homofobiaasi ollenkaan. Näkyvät nuo oikeat hellarit pitävän hyvin esillä lempiviha-aihettasi sinulle rakkaasta, rasistis-ihmisvihaisesta näkökulmasta.

Paranemista silti, vaikka paska hemmo oletkin.

• olevan.

Onkos uskiskin joskus sairas?

-Jeesus parantaa ja tekee ihmeitä. Näin kertovat uskovat jotka ovat jatkuvasti sairaita. Koivistokin julistaa kokoajan tilaisuuksissaan tapahtuneista ihmeparantumisista, jostain syystä hän saa itseään kuntoon vaikka onkin vakavasti sairas.

• poikalapsi
        olevan. kirjoitti:

Onkos uskiskin joskus sairas?

-Jeesus parantaa ja tekee ihmeitä. Näin kertovat uskovat jotka ovat jatkuvasti sairaita. Koivistokin julistaa kokoajan tilaisuuksissaan tapahtuneista ihmeparantumisista, jostain syystä hän saa itseään kuntoon vaikka onkin vakavasti sairas.

Samaa olen kummastellut. Sitä olen myös ihmetellyt, MIKSI nämä jukat ja muut menevät lääkärin luo ollenkaan, kun kerran itse muka USKOVAT ihmeparantumisiin ja Jukka jopa siihen houreeseen, että homotkin heteroiksi voivat rukoillen muuttua, vaikkei kukaan muuttunut olekaan. Siis MUILLE markkinoidaan silkkaa sontaa, mutta itse mennään oikeasti lääkäriin, kun tulee tauti!

Missä on uskiksen moraali?

• ole.
        poikalapsi kirjoitti:

Samaa olen kummastellut. Sitä olen myös ihmetellyt, MIKSI nämä jukat ja muut menevät lääkärin luo ollenkaan, kun kerran itse muka USKOVAT ihmeparantumisiin ja Jukka jopa siihen houreeseen, että homotkin heteroiksi voivat rukoillen muuttua, vaikkei kukaan muuttunut olekaan. Siis MUILLE markkinoidaan silkkaa sontaa, mutta itse mennään oikeasti lääkäriin, kun tulee tauti!

EI SELLAISTA OLE!! Uskovaiselle kyllä kelpaa kaikki tieteellinen tieto ja hoito, mitä on nykyisin saatavissa, koska se on hänen etunsa mukaista. Raamatunaikaiset parannuskonstit eivät uskovallekaan jostain syystä tunnu riittävän.
        Kun asiatietoa tulee homoseksuaalisuudesta niin se ei vaan jostain syystä uskovalle kelpaa, eikä siitä tarvitse välittää. Olisihan se kamalaa jos syrjimishaluilta vietäisiin pohja!
        Siis lääketieteeseen liittyvä tutkistieto kelpaa, mutta seksuaalisuuteen liittyvä ei. Järkevää?

• frihet

Sitä se huono arpatuuri teetättää.
        Vai uskot silloin tällöin Jumalaan??ymmärrän hyvin.

• frihet
        ole. kirjoitti:

EI SELLAISTA OLE!! Uskovaiselle kyllä kelpaa kaikki tieteellinen tieto ja hoito, mitä on nykyisin saatavissa, koska se on hänen etunsa mukaista. Raamatunaikaiset parannuskonstit eivät uskovallekaan jostain syystä tunnu riittävän.
        Kun asiatietoa tulee homoseksuaalisuudesta niin se ei vaan jostain syystä uskovalle kelpaa, eikä siitä tarvitse välittää. Olisihan se kamalaa jos syrjimishaluilta vietäisiin pohja!
        Siis lääketieteeseen liittyvä tutkistieto kelpaa, mutta seksuaalisuuteen liittyvä ei. Järkevää?

vaikka poikalapsi niin toivookin.

• poikalapsi kirjoitti:

vaikka tällä hetkellä maallinen majasi onkin "kipujen mies ja sairauden tuttava", josta minullakin on runsaasti kokemusta, että "missä loukkaantunut raato on, sinne korpit ronkkumaan kokoontuvat".

Lääkärit operoivat ulkoa ja päältäpäin. Jumala korjaa ja uudistaa kaikki sisältä.

"Sen tähden me emme lannistu. Vaikka ulkonainen ihmisemme murtuukin, niin sisäinen ihmisemme uudistuu päivä päivältä". [2.Kor. 4:16, Ef. 3:16]

• sari73
        frihet kirjoitti:

Sitä se huono arpatuuri teetättää.
        Vai uskot silloin tällöin Jumalaan??ymmärrän hyvin.

Mä en mennyt Miian luo tänään.
        Muille tiedoksi että Miia on ikäiseni tyttö, joka on liikunta-ja puhekyvytön koska epäonnistui viimeisimmässä itsemurhayrityksessään. Sinä lupasit soittaa mulle keskiviikkona ja oon vainonnut sua tekstiviesteilläni, koska en tiennyt että olet kipeä ja Miia kutsui meidät täksi päiväksi(samaan aikaan kun hänellä olisi ollut fysioterapia,)sinne.
        Mä olen edelleen sitä mieltä, että Sana sanoo, että evankeliumia tulee viedä eteenpäin pareittain.
        Se käsky on meidän suojaksemme!!!
        Luin että olet ollut jossain homobileissä Vantaalla"Pekun"kanssa.
        Palstalaisia varmaan kiinnostaa tuliko ketään uskoon?
        ...Tästä Miian jutusta vielä..mun täytyy alkaa käymään tän mun paikkakunnan kotikirkossa ja uudistua itsekkin. Jos on Herran tahto, Miia saa sieltä sitten varmaan jonkun sisaren, joka osaa paremmin puhua Jumalasta, niin sinun ei tarvitse enää huolta kantaa.
        Kiitos kun tarjouduit tukihenkilökseni..ja SIUNAUSTa.

• frihet
        sari73 kirjoitti:

Muille tiedoksi että Miia on ikäiseni tyttö, joka on liikunta-ja puhekyvytön koska epäonnistui viimeisimmässä itsemurhayrityksessään. Sinä lupasit soittaa mulle keskiviikkona ja oon vainonnut sua tekstiviesteilläni, koska en tiennyt että olet kipeä ja Miia kutsui meidät täksi päiväksi(samaan aikaan kun hänellä olisi ollut fysioterapia,)sinne.
        Mä olen edelleen sitä mieltä, että Sana sanoo, että evankeliumia tulee viedä eteenpäin pareittain.
        ...Tästä Miian jutusta vielä..mun täytyy alkaa käymään tän mun paikkakunnan kotikirkossa ja uudistua itsekkin. Jos on Herran tahto, Miia saa sieltä sitten varmaan jonkun sisaren, joka osaa paremmin puhua Jumalasta, niin sinun ei tarvitse enää huolta kantaa.

Jukka on saanut viestin minulta eikä ole jaksanut, ehkä sinulle soittaa.

Odota Sari, niin Jukka ottaa sinuun kyllä yhteyttä.

Pyydän jos luet tämän, niin paa viestiä mun kännykkään, koska Jukkakin on kipeenä, en ole sitä yhtä osoitetta saanut.

Huomenna häippäsen hetkeksi muualle, joten kun kotiudun vain hetkeksi, niin en ehkä ehdi suunnitella, mitä autooni lastaan.

No tee kuten parhaaksi näet, siunausta sinulle ja toivon että ystäväsi saisi kosketuksen Jeesukseen.

• vanha setä
        sari73 kirjoitti:

joku aikuinen nainen, ne eivät hae palstalta tyhjää kiitosta tai ruikuta vaivojaan.
        Meillä oli eilen vieraina Sepi ja Ritva sitä ennen Harri ja sen avovaimo, nimeä en muista. Ja totta kai kun mies käy homobileissä "pelastamassa" homoja se on hienoa, hienompaa mitä Jeesus ikinä teki- Jeesus olikin nynny tämän palstan parhaisiin mieheen verrattuna. Ei muuta. Pääasiat tässä jo olikin.

• herra

47!
      Olet ottanut nyt sairaana miehenä Jeesuksen paikan ja yrität parantaa kaikki.
      Vapauta itsesi ihmiseksi ja keskity sairastamaan.
      Se on sinulle nyt enemmän kuin tärkeää!

Ei sota yhtä miestä kaipaa;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1590
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1071
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe