Olen laittanut merkille,että tällä keskustelupalstalla usein arvostellaan Toronton ja Pencacolan (Ja muita vastaavia) herätyksiä siitä,että niiden ansiosta/tähden monille ihmisille tulee mielenterveys ongelmia.Kuitenkaan ei puhuta siitä,kuinka paljon niitä tulee,ellei Pyhä Henki pääse seurakunnissa toimimaan.Olen ajatellut,että kysymys ei olekaan siitä,että mielenterveys ongelmat loppuisivat,vaan siitä,että ne ongelmat kasautuvat herätyksen tullessa,juuri oikeille ihmisille.Jumala on myös Tuomioiden Jumala ja vanhurskas tuomioissaan.Paradoksaalista kyllä,ne jotka eniten vastustavat "menestystä Pyhästä Hengestä",vastustavat myös Jumalalta tulevaa kuritusta,jos se kohdistuu heihin itseensä.
Mielenterveydestä.
Henri Puumala.
2
149
Vastaukset
- herramrks
Hyvä näkökanta.
Monet mielenterveysongelmista kärsivät, joiden kanssa olen työn kautta jutellut, kertovat miten ahdistavaa on /on ollut se että toiset ihmiset määrittelevät mikä minun tulee olla ja miten tuntea ollaksen tarpeeksi hyvä.
Voisi ajatella että jos Pyhä Henki ei ole vaikuttamassa ihmisten sydämiin, mutta raamatun tuomiot (ja ihmisten omat tuomiot) lentää kuitenkin, voipi tuloksena olla suuri määrä tarpeetonta ahdistusta.- ne juuri
ole ensimmäisenä uskovaisten ahdistelemana joilla on mielenterveys ongelmia,heikko itsetunto jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633