Hyvä kampaaja?

Kutrit kuosiin

Nyt on oiva tilaisuus kehua kampaajaasi - en ole nimittäin vieläkään löytänyt Sitä Oikeaa Kampaajaa itselleni Mäntsälästä. Tähän astiset (kaksi) ovat olleet harvinaisen arkoja toteuttamaan pyyntöjäni räväkästä väristä ja mallista: toinen sortui todella nolosti holhoamaan minua, 4-kymppistä naista sepustamalla ummet ja lammet miksi minun ei pitäisi haluta sellaisia hiuksia kuin pyysin. (Kyllä tähän ikään mennessä tietää jo mitä haluaa, ja ennen kaikkea osaa kantaa vastuun pyytämästään!!!) Kummatkin kampaajat kokeilin keskustan nuorekkaan ja trendikkään oloisessa liikkeessä. Ymmärrän kyllä, että suurin osa asiakkaista haluaa pliisua ja tavallista, mutta olen kuvitellut että jokainen kampaaja innostuisi tilaisuudesta saada vähän revitellä... No, eivät ainakaan nämä kaksi.

Eli: kuka olisi juuri se kampaaja, joka uskaltaa tehdä räyhäkämpääkin kuontaloa, leikkaa hyvin ja joka hallitsee värjäyksen vaikean taidon?

48

11220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suska05

      heippa...noh,sieltä löytyy hiustaikurit,kauneuskeskus taika,hairzone,bellezza...en tiedä onko niistä apua..jos menet ja sanot että haluat räväkkää,niin luulisi toimivan..on toiminut minun kohdallani..tsemiä etsimiseen:)

    • löytänyt

      siksipä käynkin aina järvenpäässä kampaajalla.
      valitettavasti...

    • tämä...

      Terkkarin risteyksessä on joku en muista liikkeen nimeä nyt. Missä oli ennen suutari ja siellä on Paula niminen kampaaja. Minusta sopivan räväkkä :-)

    • kanta-asiakas

      Itse olen myös etsinyt täältä mäntsälästä juuri siktä oikeaa kampaajaa... Kunnes treenamisen yhteydessä kokeilin kuntokeitaalla sijaitsevaa jive hairstudio... Ja olen ollut erittäin tyytyväinen..... Kannattaa kokeilla...

      • on juu todella hyvä!

        ja mukava.


      • ketä

        siellä on kampaajasi, osa tekee suorastaan karmeaa jälkeä, ei osata leikata kerroksittain ollenkaan, pätkästään vaan, mistä sattuu ja tulos on sen mukainen. Ei koskaan enää siihen liikkeeseen.


      • sandra105
        ketä kirjoitti:

        siellä on kampaajasi, osa tekee suorastaan karmeaa jälkeä, ei osata leikata kerroksittain ollenkaan, pätkästään vaan, mistä sattuu ja tulos on sen mukainen. Ei koskaan enää siihen liikkeeseen.

        mitä paikkaa mahdat tarkoittaa?


      • .......

    • just oikea

      .... ja mahtava kampaaja. Olen aina ollut lopputulokseen tyytyväinen. Paula onneksi otti itsestään kiinni ja lähti edellisestä kampaamosta pois, jotta saa näyttää taitonsa paremmin ihmisille. Käyttäkää Paulaa, ainoa oikea kampaaja Mäntsälässä ja ammatin puolesta kaikki antava asiakkaalleen.

    • niksnaksnoks

      Ehdottomasti kauneusstudio VIP ja Sirpa! Rento, osaa asiansa. Anna vapaat kädet hänelle, niin tulee siisti tukka!!
      Hair Zoneen en menis vaikka ilmaiseksi pääsisin.
      Enkä myöskään näihin pikkukampaamoihin.
      Hiustaikureita jotkut sanovat hyväksi, mutta ei ne minulle ainakaan mitään kovin ihmeellistä saaneet aikaan.

      Parikymppinen olen muuten ja nainen sitten...

      • mäntsälässä

        kampaajat kilpailevat keskenään ja kuitenkin työntekijät hyppivät kampaajilta toiselle työhön, haetaan koko ajan parempaa ja parempaa pestiä. Yksi ainoa paras kampaaja on........ se täytyy kokea, suosittelen.


      • näyttävät
        mäntsälässä kirjoitti:

        kampaajat kilpailevat keskenään ja kuitenkin työntekijät hyppivät kampaajilta toiselle työhön, haetaan koko ajan parempaa ja parempaa pestiä. Yksi ainoa paras kampaaja on........ se täytyy kokea, suosittelen.

        ....vihreältä eräillä kampaajilla ja sotkuisilta. Eikä kampaajien pitäisi olla esimerkkinä asiakkailleen ja näyttää ns. hyvältä.
        En itse uskaltaisi mennä sellaisen käsittelyyn, joka ei ole katsonut peiliin aamulla tullessa työpaikalleen.


    • mäntsälän mirkku

      itse olen käynyt useita kertoja Annella K-kaupan (kalaasi) luona.Leikkaa hyvin ja värjää hyvin.Tosin olen aina kertonut minkälaista väriä ja leikkausta haluan.Mukavan tuntuinen hän ainakin on.

      • useimpiin

        Olen huomannut, että mitä nuorempi kampaaja, sitä huonomman tuloksen on antanut värin, raitojen suhteen. Kysyinkin viimeksi, että missä ne raidat näkyy, hän näki ne, minä en. Maksoin kuitenkin mielestäni liikaa tuloksesta, mutta enpä käytä enää menekään sinne. Voisi kampaajatkin myöntää olleensa joskus väärässä, eikö se ole niin, että asiakas on aina oikeassa, ainakin tässä tapauksessa. Kokeneet kampaajat ovat hyviä, iältään 30 - 40-vuotiaita, tuloksetkin on sen mukaiset.


    • Pikkumyy

      Tarkoitatteko kampaamo Belletzzaa? Siellä on ainakin kampaaja nimeltä Paula :)

      • hohtava

        Niin tietääkseni siellä on Paula, Mäntsälän paras.


    • ...........

      se on myös aika hyvin, jos kampaaja pesee värin, föönaa ja laittaa hiukset ja kotiin mennessä huomaat, että väriä on edelleen päässä. Ja kyseinen kampaaja mäntsälässä ja ei ole nuori. Enää en uskalla tälle mennä.. tekee tosi sutasten kaikki...... mielummin käyn tutulla oikealla kampaajalla, joka pitää työstään ja näin myös keskittyy siihen mitä tekee.

      • kärvistää

        Niinpä, tiedän kampaajan, jolla itselläänkin on pää kuin "harakan pesä", väriä vaihtaen. Toivottavasti osaa lopettaa ajoissa ammattinsa.


      • mustapää

        mulle kävi sama juttu, lienee puhutaan samasta kampaajasta. Hiusten väri piti olla suklaanruskea, mikä näytti kampaamossa olevankin ihan ok. kun tulin kotiiin väri oli syventynyt melkein sinisen mustaksi... kauhistuin menin pesemään, niin väriä valui vielä aika reilusti lattiakaivoon. Ihan kamalaa, en uskaltanut mennä enään sinne valittamaan asiasta pelkäsin kampaajan pilaavan lopullisesti hiukset.


    • OK

      Salon 76 Sanna - olen ollut erittäin tyytyväinen sekä leikkaukseen että väriin :)

      • aapeli3

        Tosi hyvä parturi ja muutenkin oikein sopiva palveluammattiin


    • Qtirri

      Salon Hannele kauneuskeskuksen yhteydessä on mukava.Kiva paikka muutenkin

      • tukka palaa

        Kauneushuone V.I.P. on mäntsälän surkein kampaamo. Siellä vaihtuu työntekijää ku pipoo. Joku tykkää, joku ei.


      • Kynnetkin kuntoon

        Hyvin tekee, ainoa miinus on usein paikalla olevia ns entisiä osaajia, kertoilemassa kylän juttuja!


      • juorulehti
        Kynnetkin kuntoon kirjoitti:

        Hyvin tekee, ainoa miinus on usein paikalla olevia ns entisiä osaajia, kertoilemassa kylän juttuja!

        Ainakin vipissä tiedettiin kylän asiat ja lisättiin monta sanaa lisää, mikä ei pitänyt paikkaansa. Jäi paha maku siellä käydessä, tuli miettineeksi, että mitä siellä "minusta" puhutaan.


    • Salon Sisters

      Ootko ajastas vähän jäljessä VIPPiÄ ei ole enää......Että tosi hyvä kommentti.

      • sorry vaan

        No mihin se on hävinnyt? Vai muistinko nimen väärin.


    • Salon Sisters

      Yrittäjä lopetti. Samalla paikalla on Salon sisters nykyään ja hyvät kampaajat. Erityisesti Pia. Onks sulla jotain hampaankolossa Vippiä kohtaan, koska ei sielläkään kampaajat koko ajan vaihtuneet.....

      • sisters myös

        Huonot tulosta, kerran kävin, niin eikö se vie silloin toiselle kampaajalle. Vaihtuvuutta oli tarpeeksi vuosien varrella. Eikö se lopetus jo viesti jotain.


      • Tyytyväinen
        sisters myös kirjoitti:

        Huonot tulosta, kerran kävin, niin eikö se vie silloin toiselle kampaajalle. Vaihtuvuutta oli tarpeeksi vuosien varrella. Eikö se lopetus jo viesti jotain.

        Salon sisterssissä Minna uskaltaa laittaa väriä päähän miten haluaa, kun olin käynyt siellä niin sen jälkeen MONI kysy missä olin käynyt. Todella voin suositella :)


      • tyytyväinen
        sisters myös kirjoitti:

        Huonot tulosta, kerran kävin, niin eikö se vie silloin toiselle kampaajalle. Vaihtuvuutta oli tarpeeksi vuosien varrella. Eikö se lopetus jo viesti jotain.

        Ihan tietämättömälle kaiken tietävälle elostelijalle tiedoksi että vipissä on viimeisen kahdeksan vuoden aikana ollut vain ja ainoastaan samat kasvot töissä! Niin kauan minä sielä kävin asiakkaana! ja toiseksi ,jos vipin lopettamisen syyt sua niin kiinnostaa niin mix et soita sen omistajalle ja kysy mikä oli syy??? Et koskaan voi tietää onko lopettamisen takana sairaus , perhe tai vaikkapa vielä vakavampaa! Kannattaa pitkään miettiä ennenkuin alkaa julkisesti koskaan miettimään ääneen mikä on minkäkin asian oikea laita! Yleensä en tällaisiin sorru , mutta kannattaa mennä itteensä ja ruveta miettii mitä sanoo julkisesti. Yhden kerran käynnin jälkeen on aika vaikea sanoo mitään ! Ja tosiaan V.I.P ei ollu siinä enää syyskuusta et ehkä kantsii ottaa selvää siitäkin ennenkuin alat haukkuu . Vip vo toma vaikka muualla etkä o kokellu ni haukut vielä väärää puuta:-) Oken mukavia kampaajan metsästys hetkiä sulle!


      • Syyn tietäjä
        tyytyväinen kirjoitti:

        Ihan tietämättömälle kaiken tietävälle elostelijalle tiedoksi että vipissä on viimeisen kahdeksan vuoden aikana ollut vain ja ainoastaan samat kasvot töissä! Niin kauan minä sielä kävin asiakkaana! ja toiseksi ,jos vipin lopettamisen syyt sua niin kiinnostaa niin mix et soita sen omistajalle ja kysy mikä oli syy??? Et koskaan voi tietää onko lopettamisen takana sairaus , perhe tai vaikkapa vielä vakavampaa! Kannattaa pitkään miettiä ennenkuin alkaa julkisesti koskaan miettimään ääneen mikä on minkäkin asian oikea laita! Yleensä en tällaisiin sorru , mutta kannattaa mennä itteensä ja ruveta miettii mitä sanoo julkisesti. Yhden kerran käynnin jälkeen on aika vaikea sanoo mitään ! Ja tosiaan V.I.P ei ollu siinä enää syyskuusta et ehkä kantsii ottaa selvää siitäkin ennenkuin alat haukkuu . Vip vo toma vaikka muualla etkä o kokellu ni haukut vielä väärää puuta:-) Oken mukavia kampaajan metsästys hetkiä sulle!

        Tiedoksi tyytyväiselle, että siellä oli samat naamat, kun ei uusia enää saatu, ei kait halunneet mennä sinne, kun parempiakin kampaamoita löytyi. Sananvapaus on kaikilla ja on asiakkaita, jotka eivät ole tyytyväisiä tiettyyn kampaamoon ja se sattui olemaan VIP. Eihän sitä enää ole eikä omistajaakaan, joten ei voi soitella ja kysyä syytä. Ihmisethän rakastaa juoruja, ne vaan kasvavat matkan varrella älyttömyyksiin. Kohteeksi vain sattui nyt tulemaan edesmennyt VIP. Se siitä ja seuraava aihe please!


      • vipitön
        tyytyväinen kirjoitti:

        Ihan tietämättömälle kaiken tietävälle elostelijalle tiedoksi että vipissä on viimeisen kahdeksan vuoden aikana ollut vain ja ainoastaan samat kasvot töissä! Niin kauan minä sielä kävin asiakkaana! ja toiseksi ,jos vipin lopettamisen syyt sua niin kiinnostaa niin mix et soita sen omistajalle ja kysy mikä oli syy??? Et koskaan voi tietää onko lopettamisen takana sairaus , perhe tai vaikkapa vielä vakavampaa! Kannattaa pitkään miettiä ennenkuin alkaa julkisesti koskaan miettimään ääneen mikä on minkäkin asian oikea laita! Yleensä en tällaisiin sorru , mutta kannattaa mennä itteensä ja ruveta miettii mitä sanoo julkisesti. Yhden kerran käynnin jälkeen on aika vaikea sanoo mitään ! Ja tosiaan V.I.P ei ollu siinä enää syyskuusta et ehkä kantsii ottaa selvää siitäkin ennenkuin alat haukkuu . Vip vo toma vaikka muualla etkä o kokellu ni haukut vielä väärää puuta:-) Oken mukavia kampaajan metsästys hetkiä sulle!

        Yhyy, sakset peliin ja polkkatukka.


    • nenäkarvan nykijä

      Kuinka täällä käpykylässä riittää kaikille töitä?

      Mäntsälässä riittää tukankäsittelijöitä, pizzanvääntäjiä ja silmälasimyyjiä.

      Ja Taxeja.

    • Pettynyt taas

      Älä ihmeessä mäntsälässä leikauta. Aivan törkeetä jälkeä. Leikkaavat varmaan pizzataxissakin tukan paremmin.

      • tyytyväinen

        Niinpä, täällä toinen pettynyt, annan kaverin leikata, tulee parempaa jälkeä, vaikka ei parturikampaaja olekaan.


    • tyytyväinen

      Minä olen ainakin ollut tyytyväinen Hanna Lehtikankaan käsittelyihin. Olen käynyt hänellä jo kohta pari vuotta ja aina hän kysyy toiveita hiusten suhteen. Annan yleensä vapaat kädet ja aina on leikattu tosi hyvin. Kampaamo sijaitsee ärrää vastapäätä Rai-torilla..onkohan keskuskatu 2??

      • Hannafani

        siis en ole sama tyytyväinen kun edellä mainituissa kommenteissa...selvyyden vuoksi olen vaikka Hannafani :)


      • blondi7

        Niin onkin hyvä kampaaja tuo Hanna. Huonot kampaamot ovat onneksi lukinneet ovensa tai myyneet liikkeensä eteenpäin, kun asiakasvirtaa ei ole riittänyt. Joukossa on myös kouluttamattomia kampaajia.


      • varoen
        blondi7 kirjoitti:

        Niin onkin hyvä kampaaja tuo Hanna. Huonot kampaamot ovat onneksi lukinneet ovensa tai myyneet liikkeensä eteenpäin, kun asiakasvirtaa ei ole riittänyt. Joukossa on myös kouluttamattomia kampaajia.

        Onko entisiä vipin kampaajia vielä mäntsälässä jossain kampaamoissa?


    • Koittakaa Pärjätä!

      Mun parturi lopetti (jäi eläkkeelle) pari vuotta sitten. Sen jälkeen en ole parturissa käynytkään.

      Mulla on Lidlistä ostettu ladattava kotiparturi, joka maksoi 11.95 € ja sillä mennään.
      Toimii aina vaan. Itseasiassa yhtä hyvä kuin Moser, jollainen löytyy myös. Maksoi markka-aikana saksalaisesta 500 mk.

      Mulla alkaa olemaan aika kivat rahat koossa säästössä... "=)

    • Näin on

      Kaikki huorat eivät ole kampaajia.
      Kaikki kampaajat ovat huoria.

      Huilistilla pilli kuonon alla.
      Pianistilla kulli pianon alla.

    • Hoida omat asiat

      törkeys mitä syytteitä? Kyllä suomessa on sanan vapaus. Jos joku kirjoittelee palstoilla niin eikö se ole kirjoittajan asia eikä sun saatanan kyylä. Kyllä olen vetänyt jos jonkun näköistäkin tiskillä mutta nyt ei puhuttu että mitä.

      • kielikurssille

        Törkeätä kielenkäyttöä, sinulta voi odottaa vaikka mitä.


      • yks

        Kyllä on sana vapaa mutta mieti pari kertaa mitä laitat palstalle tuommoisia tyhmiä juttuja missä ei oo päätä eikä häntää jos oot aikuinen ihminen ota jo järki käteen jos sulla edes sellaista onkaa mitäs jos ne sais tietää mitä oot niistä sanonut täällä ja menee tekee kunnialoukkauksesta poliisi ilmoituksen sitten on jo sulla varmaan paskat housussa


      • ja toinen
        yks kirjoitti:

        Kyllä on sana vapaa mutta mieti pari kertaa mitä laitat palstalle tuommoisia tyhmiä juttuja missä ei oo päätä eikä häntää jos oot aikuinen ihminen ota jo järki käteen jos sulla edes sellaista onkaa mitäs jos ne sais tietää mitä oot niistä sanonut täällä ja menee tekee kunnialoukkauksesta poliisi ilmoituksen sitten on jo sulla varmaan paskat housussa

        Niinpä, aika törkeetä tekstii. Nettipoliisi asialle, kyllä se selviää, kuka tuollaista kirjoittelee. Siinä on kampaamon maine kyseessä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3827
    2. 209
      3058
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2594
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1485
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe