ja oikein hyvää viikonloppua kaikille :)) Ulkona mukava talvipäivä,pakkasta 10 astetta....
Huomenta huuhaa
24
822
Vastaukset
- sola
Kiitos samoin...talvi tuli sittenkin.. :)
- aliisa
pääsee muksut luisteleenkin jo pian,jos tällästä pakkasta pitää,kaukaloita jäädytellään jo...lunta täällä ei paljoo oo...vielä ainakaan...
- eestaas
kivaa eilistä kaikille!!!!!!1
- Iita evk
ja muut! Täällä 3 astetta pakkasta ja luvattu lumisadetta tänään..
- aliisa
pikkuhiljaa...mä heräsin jo 4 aikaan tänä aamuna...mut häädettiin illalla koneelta ja hitsi vieköön,nukahdin jo 10 aikaan...täällä sitten oon lueskellut ;O))
- Iita evk
aliisa kirjoitti:
pikkuhiljaa...mä heräsin jo 4 aikaan tänä aamuna...mut häädettiin illalla koneelta ja hitsi vieköön,nukahdin jo 10 aikaan...täällä sitten oon lueskellut ;O))
oltu jo aikapäiviä hereillä..mää kävin jo yheksältä nukkumaan ja heräsin kuuvelta..:)
Musta on niin ihania nää aamuhetket kun muut vielä nukkuu ja mää saan ihan rauhassa istua koneella..:) - Dj Pervo
aliisa kirjoitti:
Urheilemaan soittamaan ja juhliin juhlimaan tänään jeah!!!
http://www.youtube.com/watch?v=vw2Nije5Jns&mode=related&search= - aliisa
Iita evk kirjoitti:
oltu jo aikapäiviä hereillä..mää kävin jo yheksältä nukkumaan ja heräsin kuuvelta..:)
Musta on niin ihania nää aamuhetket kun muut vielä nukkuu ja mää saan ihan rauhassa istua koneella..:)tässä yksikseni istuskella...nyt alkaa muksut heräileen...taidan lähteä aamupalaa laittamaan :)
- S-Y
aamua täältäkin suunnalta,mittari näyttää 18 astetta :))uuni lämmitetty jo karjalan paisti muhii siellä ;))
- aliisa
onpas sielläpäin kylmä...mä oon semmonen vilukissa,että toi 10 astettakin jo tuntuu kamalalta ;O))Sulla sitten leijuu siellä ihanat tuoksut :))
- S-Y
aliisa kirjoitti:
onpas sielläpäin kylmä...mä oon semmonen vilukissa,että toi 10 astettakin jo tuntuu kamalalta ;O))Sulla sitten leijuu siellä ihanat tuoksut :))
jos ei vaan pala ;)))
huooomenta huooomenta, joo talvi tuli... :)
- S-Y
saapunut pohjois-savvoon,siksipä piti uuniakin lämmittää jo oikein kunnolla ;))
- sitä
paistia jos tullaan porukalla?
- Alien-8
S-Y kirjoitti:
saapunut pohjois-savvoon,siksipä piti uuniakin lämmittää jo oikein kunnolla ;))
Virkisti se iltainen saunominen,ja sain hyvin nukuttuakin sen raskaan päivän jälkeen:)
Saunan lauteilla on hyvä mietiskellä asioita.Kuten sitäkin,että miten olet jaksanut kestää tällaista sekopiätä jo yli 2 vuotta;=))))
Muksaa päivänjatkoa.Soittelen 12 maissa.
- mikhaildenisov
sulle.Huomenta!
- aliisa
jos mua ei näy täällä enää tänään,niin oon jäätynyt...:O/
- Iita evk
lähetkö sää pyöräileen niin kovalla pakkasella..?
- aliisa
Iita evk kirjoitti:
lähetkö sää pyöräileen niin kovalla pakkasella..?
ei oo autoo taloudessa...ostin likalle eilen talvitakin,eikä se kelvannutkaan(ei outoa),nyt täytyy lähteä vaihtaan se...:O/
- Iita evk
aliisa kirjoitti:
ei oo autoo taloudessa...ostin likalle eilen talvitakin,eikä se kelvannutkaan(ei outoa),nyt täytyy lähteä vaihtaan se...:O/
sitte pässinpökkimät jalkaan ettet jäävy..:))
- wanita
ja hyvät huomenent kaikille...
on aivan ihana auringon valo tuolta jo mäen takaa näkyy... piristyy mieli ja siivostalkoita ajattelin; petivaatteet ja matot ulos koko päiväksi
ensimmäiset kunnon pakkaset ( paukkupakaset !! ) tälletalvelle täällä meillä (-12)- sitten alkaa
http://www.tv-opas.com/ohjelma.php?kanava=yle2&aika=1169312400
Eurovision 2007:
Alkukarsinta tv2 klo19.00
myöhästyneet vähä.....
- aliisa
en ole jäätynyt ...;O))
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar932408Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5711818- 91573
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3978Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64977