Huomenta huuhaa

aliisa

ja oikein hyvää viikonloppua kaikille :)) Ulkona mukava talvipäivä,pakkasta 10 astetta....

24

812

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sola

      Kiitos samoin...talvi tuli sittenkin.. :)

      • aliisa

        pääsee muksut luisteleenkin jo pian,jos tällästä pakkasta pitää,kaukaloita jäädytellään jo...lunta täällä ei paljoo oo...vielä ainakaan...


    • eestaas

      kivaa eilistä kaikille!!!!!!1

    • Iita evk

      ja muut! Täällä 3 astetta pakkasta ja luvattu lumisadetta tänään..

      • aliisa

        pikkuhiljaa...mä heräsin jo 4 aikaan tänä aamuna...mut häädettiin illalla koneelta ja hitsi vieköön,nukahdin jo 10 aikaan...täällä sitten oon lueskellut ;O))


      • Iita evk
        aliisa kirjoitti:

        pikkuhiljaa...mä heräsin jo 4 aikaan tänä aamuna...mut häädettiin illalla koneelta ja hitsi vieköön,nukahdin jo 10 aikaan...täällä sitten oon lueskellut ;O))

        oltu jo aikapäiviä hereillä..mää kävin jo yheksältä nukkumaan ja heräsin kuuvelta..:)
        Musta on niin ihania nää aamuhetket kun muut vielä nukkuu ja mää saan ihan rauhassa istua koneella..:)


      • Dj Pervo
        aliisa kirjoitti:

        pikkuhiljaa...mä heräsin jo 4 aikaan tänä aamuna...mut häädettiin illalla koneelta ja hitsi vieköön,nukahdin jo 10 aikaan...täällä sitten oon lueskellut ;O))

        Urheilemaan soittamaan ja juhliin juhlimaan tänään jeah!!!

        http://www.youtube.com/watch?v=vw2Nije5Jns&mode=related&search=


      • aliisa
        Iita evk kirjoitti:

        oltu jo aikapäiviä hereillä..mää kävin jo yheksältä nukkumaan ja heräsin kuuvelta..:)
        Musta on niin ihania nää aamuhetket kun muut vielä nukkuu ja mää saan ihan rauhassa istua koneella..:)

        tässä yksikseni istuskella...nyt alkaa muksut heräileen...taidan lähteä aamupalaa laittamaan :)


    • S-Y

      aamua täältäkin suunnalta,mittari näyttää 18 astetta :))uuni lämmitetty jo karjalan paisti muhii siellä ;))

      • aliisa

        onpas sielläpäin kylmä...mä oon semmonen vilukissa,että toi 10 astettakin jo tuntuu kamalalta ;O))Sulla sitten leijuu siellä ihanat tuoksut :))


      • S-Y
        aliisa kirjoitti:

        onpas sielläpäin kylmä...mä oon semmonen vilukissa,että toi 10 astettakin jo tuntuu kamalalta ;O))Sulla sitten leijuu siellä ihanat tuoksut :))

        jos ei vaan pala ;)))


    • huooomenta huooomenta, joo talvi tuli... :)

      • S-Y

        saapunut pohjois-savvoon,siksipä piti uuniakin lämmittää jo oikein kunnolla ;))


      • sitä

        paistia jos tullaan porukalla?


      • Alien-8
        S-Y kirjoitti:

        saapunut pohjois-savvoon,siksipä piti uuniakin lämmittää jo oikein kunnolla ;))

        Virkisti se iltainen saunominen,ja sain hyvin nukuttuakin sen raskaan päivän jälkeen:)

        Saunan lauteilla on hyvä mietiskellä asioita.Kuten sitäkin,että miten olet jaksanut kestää tällaista sekopiätä jo yli 2 vuotta;=))))

        Muksaa päivänjatkoa.Soittelen 12 maissa.


    • mikhaildenisov

      sulle.Huomenta!

    • aliisa

      jos mua ei näy täällä enää tänään,niin oon jäätynyt...:O/

      • Iita evk

        lähetkö sää pyöräileen niin kovalla pakkasella..?


      • aliisa
        Iita evk kirjoitti:

        lähetkö sää pyöräileen niin kovalla pakkasella..?

        ei oo autoo taloudessa...ostin likalle eilen talvitakin,eikä se kelvannutkaan(ei outoa),nyt täytyy lähteä vaihtaan se...:O/


      • Iita evk
        aliisa kirjoitti:

        ei oo autoo taloudessa...ostin likalle eilen talvitakin,eikä se kelvannutkaan(ei outoa),nyt täytyy lähteä vaihtaan se...:O/

        sitte pässinpökkimät jalkaan ettet jäävy..:))


    • wanita

      ja hyvät huomenent kaikille...

      on aivan ihana auringon valo tuolta jo mäen takaa näkyy... piristyy mieli ja siivostalkoita ajattelin; petivaatteet ja matot ulos koko päiväksi

      ensimmäiset kunnon pakkaset ( paukkupakaset !! ) tälletalvelle täällä meillä (-12)

    • myöhästyneet vähä.....

    • aliisa

      en ole jäätynyt ...;O))

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2013
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1712
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1650
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      56
      1608
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1448
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1403
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1207
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      287
      1203
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1193
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      43
      1123
    Aihe