Huomenta huuhaa

aliisa

ja oikein hyvää viikonloppua kaikille :)) Ulkona mukava talvipäivä,pakkasta 10 astetta....

24

855

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sola

Kiitos samoin...talvi tuli sittenkin.. :)

• aliisa

pääsee muksut luisteleenkin jo pian,jos tällästä pakkasta pitää,kaukaloita jäädytellään jo...lunta täällä ei paljoo oo...vielä ainakaan...

• eestaas

kivaa eilistä kaikille!!!!!!1

• Iita evk

ja muut! Täällä 3 astetta pakkasta ja luvattu lumisadetta tänään..

• aliisa

pikkuhiljaa...mä heräsin jo 4 aikaan tänä aamuna...mut häädettiin illalla koneelta ja hitsi vieköön,nukahdin jo 10 aikaan...täällä sitten oon lueskellut ;O))

• Iita evk
        aliisa kirjoitti:

pikkuhiljaa...mä heräsin jo 4 aikaan tänä aamuna...mut häädettiin illalla koneelta ja hitsi vieköön,nukahdin jo 10 aikaan...täällä sitten oon lueskellut ;O))

oltu jo aikapäiviä hereillä..mää kävin jo yheksältä nukkumaan ja heräsin kuuvelta..:)
        Musta on niin ihania nää aamuhetket kun muut vielä nukkuu ja mää saan ihan rauhassa istua koneella..:)

• Dj Pervo

• aliisa
        Iita evk kirjoitti:

oltu jo aikapäiviä hereillä..mää kävin jo yheksältä nukkumaan ja heräsin kuuvelta..:)
        Musta on niin ihania nää aamuhetket kun muut vielä nukkuu ja mää saan ihan rauhassa istua koneella..:)

tässä yksikseni istuskella...nyt alkaa muksut heräileen...taidan lähteä aamupalaa laittamaan :)

• S-Y

aamua täältäkin suunnalta,mittari näyttää 18 astetta :))uuni lämmitetty jo karjalan paisti muhii siellä ;))

• aliisa

onpas sielläpäin kylmä...mä oon semmonen vilukissa,että toi 10 astettakin jo tuntuu kamalalta ;O))Sulla sitten leijuu siellä ihanat tuoksut :))

• S-Y
        aliisa kirjoitti:

onpas sielläpäin kylmä...mä oon semmonen vilukissa,että toi 10 astettakin jo tuntuu kamalalta ;O))Sulla sitten leijuu siellä ihanat tuoksut :))

jos ei vaan pala ;)))

• huooomenta huooomenta, joo talvi tuli... :)

• S-Y

saapunut pohjois-savvoon,siksipä piti uuniakin lämmittää jo oikein kunnolla ;))

• sitä

paistia jos tullaan porukalla?

• Alien-8
        S-Y kirjoitti:

saapunut pohjois-savvoon,siksipä piti uuniakin lämmittää jo oikein kunnolla ;))

Virkisti se iltainen saunominen,ja sain hyvin nukuttuakin sen raskaan päivän jälkeen:)

Saunan lauteilla on hyvä mietiskellä asioita.Kuten sitäkin,että miten olet jaksanut kestää tällaista sekopiätä jo yli 2 vuotta;=))))

Muksaa päivänjatkoa.Soittelen 12 maissa.

• mikhaildenisov

sulle.Huomenta!

• aliisa

jos mua ei näy täällä enää tänään,niin oon jäätynyt...:O/

• Iita evk

lähetkö sää pyöräileen niin kovalla pakkasella..?

• aliisa
        Iita evk kirjoitti:

lähetkö sää pyöräileen niin kovalla pakkasella..?

ei oo autoo taloudessa...ostin likalle eilen talvitakin,eikä se kelvannutkaan(ei outoa),nyt täytyy lähteä vaihtaan se...:O/

• Iita evk
        aliisa kirjoitti:

ei oo autoo taloudessa...ostin likalle eilen talvitakin,eikä se kelvannutkaan(ei outoa),nyt täytyy lähteä vaihtaan se...:O/

sitte pässinpökkimät jalkaan ettet jäävy..:))

• wanita

ja hyvät huomenent kaikille...

on aivan ihana auringon valo tuolta jo mäen takaa näkyy... piristyy mieli ja siivostalkoita ajattelin; petivaatteet ja matot ulos koko päiväksi

ensimmäiset kunnon pakkaset ( paukkupakaset !! ) tälletalvelle täällä meillä (-12)

• myöhästyneet vähä.....

• aliisa

en ole jäätynyt ...;O))

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      66
      1877
    2. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      81
      1445
    3. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      93
      1078
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      45
      874
    5. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      41
      830
    6. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      286
      828
    7. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      263
      755
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      57
      738
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      110
      708
    10. 39
      653
    Aihe