Huomenta huuhaa

aliisa

ja oikein hyvää viikonloppua kaikille :)) Ulkona mukava talvipäivä,pakkasta 10 astetta....

24

855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sola

      Kiitos samoin...talvi tuli sittenkin.. :)

      • aliisa

        pääsee muksut luisteleenkin jo pian,jos tällästä pakkasta pitää,kaukaloita jäädytellään jo...lunta täällä ei paljoo oo...vielä ainakaan...


    • eestaas

      kivaa eilistä kaikille!!!!!!1

    • Iita evk

      ja muut! Täällä 3 astetta pakkasta ja luvattu lumisadetta tänään..

      • aliisa

        pikkuhiljaa...mä heräsin jo 4 aikaan tänä aamuna...mut häädettiin illalla koneelta ja hitsi vieköön,nukahdin jo 10 aikaan...täällä sitten oon lueskellut ;O))


      • Iita evk
        aliisa kirjoitti:

        pikkuhiljaa...mä heräsin jo 4 aikaan tänä aamuna...mut häädettiin illalla koneelta ja hitsi vieköön,nukahdin jo 10 aikaan...täällä sitten oon lueskellut ;O))

        oltu jo aikapäiviä hereillä..mää kävin jo yheksältä nukkumaan ja heräsin kuuvelta..:)
        Musta on niin ihania nää aamuhetket kun muut vielä nukkuu ja mää saan ihan rauhassa istua koneella..:)


      • Dj Pervo

      • aliisa
        Iita evk kirjoitti:

        oltu jo aikapäiviä hereillä..mää kävin jo yheksältä nukkumaan ja heräsin kuuvelta..:)
        Musta on niin ihania nää aamuhetket kun muut vielä nukkuu ja mää saan ihan rauhassa istua koneella..:)

        tässä yksikseni istuskella...nyt alkaa muksut heräileen...taidan lähteä aamupalaa laittamaan :)


    • S-Y

      aamua täältäkin suunnalta,mittari näyttää 18 astetta :))uuni lämmitetty jo karjalan paisti muhii siellä ;))

      • aliisa

        onpas sielläpäin kylmä...mä oon semmonen vilukissa,että toi 10 astettakin jo tuntuu kamalalta ;O))Sulla sitten leijuu siellä ihanat tuoksut :))


      • S-Y
        aliisa kirjoitti:

        onpas sielläpäin kylmä...mä oon semmonen vilukissa,että toi 10 astettakin jo tuntuu kamalalta ;O))Sulla sitten leijuu siellä ihanat tuoksut :))

        jos ei vaan pala ;)))


    • huooomenta huooomenta, joo talvi tuli... :)

      • S-Y

        saapunut pohjois-savvoon,siksipä piti uuniakin lämmittää jo oikein kunnolla ;))


      • sitä

        paistia jos tullaan porukalla?


      • Alien-8
        S-Y kirjoitti:

        saapunut pohjois-savvoon,siksipä piti uuniakin lämmittää jo oikein kunnolla ;))

        Virkisti se iltainen saunominen,ja sain hyvin nukuttuakin sen raskaan päivän jälkeen:)

        Saunan lauteilla on hyvä mietiskellä asioita.Kuten sitäkin,että miten olet jaksanut kestää tällaista sekopiätä jo yli 2 vuotta;=))))

        Muksaa päivänjatkoa.Soittelen 12 maissa.


    • mikhaildenisov

      sulle.Huomenta!

    • aliisa

      jos mua ei näy täällä enää tänään,niin oon jäätynyt...:O/

      • Iita evk

        lähetkö sää pyöräileen niin kovalla pakkasella..?


      • aliisa
        Iita evk kirjoitti:

        lähetkö sää pyöräileen niin kovalla pakkasella..?

        ei oo autoo taloudessa...ostin likalle eilen talvitakin,eikä se kelvannutkaan(ei outoa),nyt täytyy lähteä vaihtaan se...:O/


      • Iita evk
        aliisa kirjoitti:

        ei oo autoo taloudessa...ostin likalle eilen talvitakin,eikä se kelvannutkaan(ei outoa),nyt täytyy lähteä vaihtaan se...:O/

        sitte pässinpökkimät jalkaan ettet jäävy..:))


    • wanita

      ja hyvät huomenent kaikille...

      on aivan ihana auringon valo tuolta jo mäen takaa näkyy... piristyy mieli ja siivostalkoita ajattelin; petivaatteet ja matot ulos koko päiväksi

      ensimmäiset kunnon pakkaset ( paukkupakaset !! ) tälletalvelle täällä meillä (-12)

    • myöhästyneet vähä.....

    • aliisa

      en ole jäätynyt ...;O))

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe