???
kuka on Colin Murphy?
3
351
Vastaukset
- hemulikka
Colin Murphy oli lääkäri joka oli Tonyn hommissa. Tapettiin Nicolen ja Victorin hääyönä. Nicole tappoi.Muuta en herrasta tiiä.
- patsy
Colin Murphy kuului Bradyjen klaaniin. Hurmaavasta irlantilaisesta lääkäristä, joka kosiskeli Jenniferiä, kuoriutui ahne ja ilkeä mies. Colin aikoi tappaa Jackin saadakseen Jenniferin, mutta Jennifer makasi Colinin kanssa säästääkseen Jackin hengen. Jennifer pelkäsi tulleensa raskaaksi, mutta huomasi kaikkien onneksi pelon olleen turha.
Colinilla oli kuuma suhde Victorin kanssa seurustelevan Nicolen kanssa. Colin alkoi kiristää Nicolea, joka olisi joutunut suoraa tietä Victorin tappolistalle, jos totuus olisi tullut julki. Nicole tappoi Colinin hänen ja Victorin häissä. Victor sai kuitenkin tietää totuuden ja alkoi vihaamaan Nicolea.- spoileritietoa
Niin,eli tulossa pian:
Paljastuu siis,ettei Nicole tappanut Colinia vaan hän oli Tonyn eka uhri ja joka siis on viellä hengissä,mutta ei kauaa kun kuolee saarella.
Tonyn uhrit tulee siis tässä:
1.Colin Murphy
2.Aba Carver
3.Jack deveraux
4.Maggie Horton
5.Caroline Brady
6.Cassie Brady
7.Roman Brady
8.Billie Reed
9.Victor Kiriakis
10.Doug Williams
11.Alice Horton
12.Marlena Evans
13.Jennifer Deveraux
14.Patrick Lochart
15.Hope Brady
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059