Miltä pillun nuoleminen tuntui

1.kerran?

Kertokaa miehet miltä tuntui ENSIMMÄISEN kerran nuolla naisen pillua? Jotenkin on sellainen fiilis, että hieman kokeneemmat miehet pitää siitä, mutta ei vähemmän kokeneet. Kertokaa kokemuksia! Oliko ensimmäinen kerta hirveä? Opitteko pitämään siitä vain ajan kanssa? Vai oliko jo ensimmäinen kerta mahtava?

Kertokaa myös miltä miltä naisen pillu näytti kun näitte sen eka kertaa? Ihana vai ällö?

Itse olen nainen ja muistan, etten pitänyt alussa miehen kalusta... nyt se on jo niiiin mahtava.. :)

Mulla vaan on tällä hetkellä kokematon poikaystävä ja haluaisin tietää, miltä muista on tuntunut kun on kerran maistanut naista. En halua, että se pitää vastenmielisenä.

Joten kokemuksia, kiitos!

229

54967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanaa hanaa

      Nuolin naistani heti ekalla kerralla. Olin vain päättänyt että teen sen. Aloitimme toistemme pitkällä hyväilyllä. Vaikka olin ensimmäistä kertaa naisen kanssa alasti ja erektio päällä en tuntenut häpeää tai ujostellut. Ehkä ahkera yksityisnudismi auttoi. Kun olin hyväillyt naistani kaikkialta aloitin pillututkimukset. Voi vitsi kuinka nätti pimpsa hänellä oli!! En ole koskaan missään kuvissakaan nähnyt niin somaa. Pieni, sileä, kostea ja lämmin. Kuuma sisältä. Tietysti maistoin sitä!! Ihanaa!! Sellainen hieman kirpeä maku, nami, nami. Olin niin intohimon vallassa että olisin kai nuollut mitä vain, mutta tämä oli oikeasti kaunista ja namia. Lisäksi halusin että nimenomaan hän nauttisi, siksi olin päättänyt olla rohkea. Kyllä nuoleminen on paras tapa tutustua naisen elimiin.

      • Anonyymi

        Ok kiva :) ilman karva voi nuole


      • Anonyymi

        Sehän on aivan mahtavaa jos nainen siitä pitää ja on suihkun puhdas.
        Kerran kävin Treffeillä aamupäivästä vähän ylipainoisella +70 Leskirouvalla .kahvin juonnin jälkeen alettiin pussaileen ja ensin keskityin Jättimäisten tissien suuteluun ne oli pään kokoiset,mutta kun roikkuivat niin paljon isommat vielä,vaikka ei niin isolle paidan päältä näyttänyt,ja sitten laskuduin alemmas pussaileen (oli suihkun puhdas) ensin vastusteli kun ei ole koskaan kokeillut...mutta lupas sitten varovasti ,se meinas seota kun kertoi olleensa 7 v. ilman miestä eikä koskaan ollut kokenut nuolemista ja kun tositoimiin alettiin niin se meni aivan mahdottomaksi:) ja ääni oli sen mukaistaista ,pelotti että naapurit kuulee josta huomautinkin (sanoi että naapuri on töissä) illalla myöhään se pommitti jo tekstiviestein että halusi lisää:) En uskalatanut mennä heti uudelleen kun ajattelin että liika on liikaa sydän tautiselle mummolle..
        Parin päivän kuluttua menin taas kylään oli kesä helle ulkona +30 lämmintä eikä siellä ollut ilmastointia laitoin mummon töihin se oli ensin päällä aivan hiestä märkänä ja minä myös siinä alla kun niitä moukareita väistelin välillä haettiin 1,5 litran pullot vettä ettei tule neste hukka ja jatkettiin annoin välillä mummon levähtää kontallaan kun takaa tulin ja sitten taas panin sen töihin niin että istuin sängyllä ja se tuli takaperin seisaaltaan syliin seinästä tukea ottaen ja hyppi siinä hiestä märkänä kuin hullu ja välillä huusi kuin eläin...ette uskokuin hiestä märkänä joka paikka oli puolentoista tunnin rehkimisen jälkeen:) Tällaisia ne leski rouvat on on kun tositoimiin pääsee,siinä samalla nuortuukin kymmenen vuotta (omien sanojen mukaan kun taas tekstareilla pommitti kuin ka ihanaa oli ja uudelleen pyysi) .Mutta on paljon enemmän leski rouvia jotka vain haaveilee tällaisesta ja kulmat kurtussa kulkee rollaattorin kanssa kun ei uskalla haaveita toteuttaa.
        Se on kyllä ikävää kun mieli tekis mutta ei uskalla...
        Pitäs muistaa nuorempien misten vanhempia ihmisiä auttaa ja kunnioittaa ja kysyä rohkesti voisiko auttaa.
        Monet heistä on joutunut ikänsä puuteessa elämään kun ex. mies on keskittynyt enemmän juopotteluun tai muuhun kuin vaimonsa tarpeisiin.
        Se on parasta hyväntekoa lähimmäiselle.Ainoa tässä on vaan hankala kun lähimmäisiä eikä naapureita eikä tuttujakaan oikein voi auttaa auttajan ja autettavan pitää olla mielellään tuntemattomia.Vaikka miksei sitä naapurinkin leski rouvaa voisi auttaa hädässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on aivan mahtavaa jos nainen siitä pitää ja on suihkun puhdas.
        Kerran kävin Treffeillä aamupäivästä vähän ylipainoisella 70 Leskirouvalla .kahvin juonnin jälkeen alettiin pussaileen ja ensin keskityin Jättimäisten tissien suuteluun ne oli pään kokoiset,mutta kun roikkuivat niin paljon isommat vielä,vaikka ei niin isolle paidan päältä näyttänyt,ja sitten laskuduin alemmas pussaileen (oli suihkun puhdas) ensin vastusteli kun ei ole koskaan kokeillut...mutta lupas sitten varovasti ,se meinas seota kun kertoi olleensa 7 v. ilman miestä eikä koskaan ollut kokenut nuolemista ja kun tositoimiin alettiin niin se meni aivan mahdottomaksi:) ja ääni oli sen mukaistaista ,pelotti että naapurit kuulee josta huomautinkin (sanoi että naapuri on töissä) illalla myöhään se pommitti jo tekstiviestein että halusi lisää:) En uskalatanut mennä heti uudelleen kun ajattelin että liika on liikaa sydän tautiselle mummolle..
        Parin päivän kuluttua menin taas kylään oli kesä helle ulkona 30 lämmintä eikä siellä ollut ilmastointia laitoin mummon töihin se oli ensin päällä aivan hiestä märkänä ja minä myös siinä alla kun niitä moukareita väistelin välillä haettiin 1,5 litran pullot vettä ettei tule neste hukka ja jatkettiin annoin välillä mummon levähtää kontallaan kun takaa tulin ja sitten taas panin sen töihin niin että istuin sängyllä ja se tuli takaperin seisaaltaan syliin seinästä tukea ottaen ja hyppi siinä hiestä märkänä kuin hullu ja välillä huusi kuin eläin...ette uskokuin hiestä märkänä joka paikka oli puolentoista tunnin rehkimisen jälkeen:) Tällaisia ne leski rouvat on on kun tositoimiin pääsee,siinä samalla nuortuukin kymmenen vuotta (omien sanojen mukaan kun taas tekstareilla pommitti kuin ka ihanaa oli ja uudelleen pyysi) .Mutta on paljon enemmän leski rouvia jotka vain haaveilee tällaisesta ja kulmat kurtussa kulkee rollaattorin kanssa kun ei uskalla haaveita toteuttaa.
        Se on kyllä ikävää kun mieli tekis mutta ei uskalla...
        Pitäs muistaa nuorempien misten vanhempia ihmisiä auttaa ja kunnioittaa ja kysyä rohkesti voisiko auttaa.
        Monet heistä on joutunut ikänsä puuteessa elämään kun ex. mies on keskittynyt enemmän juopotteluun tai muuhun kuin vaimonsa tarpeisiin.
        Se on parasta hyväntekoa lähimmäiselle.Ainoa tässä on vaan hankala kun lähimmäisiä eikä naapureita eikä tuttujakaan oikein voi auttaa auttajan ja autettavan pitää olla mielellään tuntemattomia.Vaikka miksei sitä naapurinkin leski rouvaa voisi auttaa hädässä.

        Ja sitten heräsit limaisista lakanoista ja päästit kissan ulos. Sen näkee jo tuosta kirjoitusvirheistä ja yhdyssanojen paskomisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten heräsit limaisista lakanoista ja päästit kissan ulos. Sen näkee jo tuosta kirjoitusvirheistä ja yhdyssanojen paskomisesta.

        Olet oikeassa. Tuo idiootti haluaa tehdä itsestään jotain fiksua


    • yx mies

      kokemus oli kiva jo ensi kerralla. seuraavilla vaan parani. tykkään nuolemisesta itseasiassa jo enemmän kuin varsinaisesta nainnista. myös naisen pillu näytti ja näyttää edelleen erittäin kauniilta.

    • mmmh

      Tule, tule nainen luokseni
      ja anna minun nuolla sinua tuntikausia!

      Nuolisin mielelläni myös takapuolta, mutta pelkään että se ei ole naisesta hienoa.
      Miten te naiset suhtaudutte tähän? Tuntuuko kivalta vai inhottavalta kun rakkaasi nuolee peppuasi?

      • rene

        kyllä pillun nuoleminen on mun mielestä sitä ihaninta seksiä, mun kumppani ei halua seksiä kuin hämyvalaistuksessa mutta minä haluaisin nähdä naisen kunnolla ja varsinkin rakasteltaessa nainen on KAUNIS. pillua voisin vaikka aina nuolla, jo vuosia sitten tuntui hyvältä, paranee vain


      • vittumitäpskaa

        Vähän ällöttävää


      • Anonyymi
        rene kirjoitti:

        kyllä pillun nuoleminen on mun mielestä sitä ihaninta seksiä, mun kumppani ei halua seksiä kuin hämyvalaistuksessa mutta minä haluaisin nähdä naisen kunnolla ja varsinkin rakasteltaessa nainen on KAUNIS. pillua voisin vaikka aina nuolla, jo vuosia sitten tuntui hyvältä, paranee vain

        Olimme kolmestaan vieras mies ja mä vaimon kera. Miehellä oli mahtikalu, ainakin 23 cm, hän pani vaimoani ja vaimo nautti huutaen kun sai kunnon jöötiä. Lopulta kaveri laukesi vaimon sisään ja minä siittyin nuolemaan vieraat spermat! Se oli todella hyvää ja maittavaa pillun nesteiden kera!! it minä menin liukkaille ja tää isokullinen nuoli mun sperat.Tuosta on viikko aikaa huomenna hän tulee päivällä kun meillä kaikilla on vapaapäivät. Ottaa vaimonsa mukaan ja minäKIN saan vierasta oikein kunnolla!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olimme kolmestaan vieras mies ja mä vaimon kera. Miehellä oli mahtikalu, ainakin 23 cm, hän pani vaimoani ja vaimo nautti huutaen kun sai kunnon jöötiä. Lopulta kaveri laukesi vaimon sisään ja minä siittyin nuolemaan vieraat spermat! Se oli todella hyvää ja maittavaa pillun nesteiden kera!! it minä menin liukkaille ja tää isokullinen nuoli mun sperat.Tuosta on viikko aikaa huomenna hän tulee päivällä kun meillä kaikilla on vapaapäivät. Ottaa vaimonsa mukaan ja minäKIN saan vierasta oikein kunnolla!!!

        Näitä toisen miehen spermojen nuolemisia on moni hehkuttanut, minun mielestäni ällöä. Omani kyllä voin nuolla, tämä on kai jotain bi miesten unelmia.
        Kukin toki tekee mistä tykkää, tarkoitus ei ole tässä mitenkään lytätä toisten unelmia.
        Muistan ekan kerran kyllä hyvin kun pääsi pillua nuolemaan, itse pidin aivan valtavasti, mutta valitettavasti kumppanini ei osannut rentoutua, eikä pitänyt siitä, joten se jäi sen naisen kanssa viimeseksi kerraksi. Nyt muut kumppanit on onneksi pitäneet ja olen saanut nuolla kyllä kyllikseni, pidän erityisesti kun nainen lähestyy orgasmia ja alkaa nytkyttää pillua kasvojani vasten, vielä hienompaa jos nainen ejakuloi ja saa maistella kiimanesteitä oikein kunnolla.


      • Anonyymi
        vittumitäpskaa kirjoitti:

        Vähän ällöttävää

        sä oot ällöttävä


      • Anonyymi
        vittumitäpskaa kirjoitti:

        Vähän ällöttävää

        Homo


      • Anonyymi
        vittumitäpskaa kirjoitti:

        Vähän ällöttävää

        Hyi oot ite ällöttävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä toisen miehen spermojen nuolemisia on moni hehkuttanut, minun mielestäni ällöä. Omani kyllä voin nuolla, tämä on kai jotain bi miesten unelmia.
        Kukin toki tekee mistä tykkää, tarkoitus ei ole tässä mitenkään lytätä toisten unelmia.
        Muistan ekan kerran kyllä hyvin kun pääsi pillua nuolemaan, itse pidin aivan valtavasti, mutta valitettavasti kumppanini ei osannut rentoutua, eikä pitänyt siitä, joten se jäi sen naisen kanssa viimeseksi kerraksi. Nyt muut kumppanit on onneksi pitäneet ja olen saanut nuolla kyllä kyllikseni, pidän erityisesti kun nainen lähestyy orgasmia ja alkaa nytkyttää pillua kasvojani vasten, vielä hienompaa jos nainen ejakuloi ja saa maistella kiimanesteitä oikein kunnolla.

        Ei sen sperman kanssa läträäminen oo mikään itseisarvo, itse pidän tärkeimpänä sitä pehmeää lähestymistapaa, suu on vaan niin makee juttu seksiä harrastessa, suutelu on huikeeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä toisen miehen spermojen nuolemisia on moni hehkuttanut, minun mielestäni ällöä. Omani kyllä voin nuolla, tämä on kai jotain bi miesten unelmia.
        Kukin toki tekee mistä tykkää, tarkoitus ei ole tässä mitenkään lytätä toisten unelmia.
        Muistan ekan kerran kyllä hyvin kun pääsi pillua nuolemaan, itse pidin aivan valtavasti, mutta valitettavasti kumppanini ei osannut rentoutua, eikä pitänyt siitä, joten se jäi sen naisen kanssa viimeseksi kerraksi. Nyt muut kumppanit on onneksi pitäneet ja olen saanut nuolla kyllä kyllikseni, pidän erityisesti kun nainen lähestyy orgasmia ja alkaa nytkyttää pillua kasvojani vasten, vielä hienompaa jos nainen ejakuloi ja saa maistella kiimanesteitä oikein kunnolla.

        Se mitä tapahtuu ennen nallin palamista on sitä parasta, kummallekkin, ehkä enempi miehelle, jo naisen maaliin saattaminen on vaan huikeeta. Mimmit unohtaa aika usein sen, et äijä on tyytyväisimmillään ku voi antaa, huolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä toisen miehen spermojen nuolemisia on moni hehkuttanut, minun mielestäni ällöä. Omani kyllä voin nuolla, tämä on kai jotain bi miesten unelmia.
        Kukin toki tekee mistä tykkää, tarkoitus ei ole tässä mitenkään lytätä toisten unelmia.
        Muistan ekan kerran kyllä hyvin kun pääsi pillua nuolemaan, itse pidin aivan valtavasti, mutta valitettavasti kumppanini ei osannut rentoutua, eikä pitänyt siitä, joten se jäi sen naisen kanssa viimeseksi kerraksi. Nyt muut kumppanit on onneksi pitäneet ja olen saanut nuolla kyllä kyllikseni, pidän erityisesti kun nainen lähestyy orgasmia ja alkaa nytkyttää pillua kasvojani vasten, vielä hienompaa jos nainen ejakuloi ja saa maistella kiimanesteitä oikein kunnolla.

        Kaksi kertaa tässä elämässä olen aistinut aivan ällistyttävän huiman pillun tuoksun, lähietäisyydeltä, silkkaa kiimaa, niin huikean hieno kokemus ollut, että olen sanaton...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä toisen miehen spermojen nuolemisia on moni hehkuttanut, minun mielestäni ällöä. Omani kyllä voin nuolla, tämä on kai jotain bi miesten unelmia.
        Kukin toki tekee mistä tykkää, tarkoitus ei ole tässä mitenkään lytätä toisten unelmia.
        Muistan ekan kerran kyllä hyvin kun pääsi pillua nuolemaan, itse pidin aivan valtavasti, mutta valitettavasti kumppanini ei osannut rentoutua, eikä pitänyt siitä, joten se jäi sen naisen kanssa viimeseksi kerraksi. Nyt muut kumppanit on onneksi pitäneet ja olen saanut nuolla kyllä kyllikseni, pidän erityisesti kun nainen lähestyy orgasmia ja alkaa nytkyttää pillua kasvojani vasten, vielä hienompaa jos nainen ejakuloi ja saa maistella kiimanesteitä oikein kunnolla.

        No, viisi lasta plakkarissa, onhan tuo tekotapa mennyt nuolemisesta pidemmälle, siemenetkin löytäneet paikkansa siellä sipukoissa.


      • Anonyymi

        Tttuntuu hyvältä


      • Anonyymi

        Ihanaa nuolla perseenreikää voisin nuolla sunkin


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Oli se kylläkin Ruotsin laivalla.
        Nainen oli ubee ja komee.
        Ja haluttin hänen hyttiin sängylle.
        Mutta Ei,
        Tuoksu niin pakoputkelle.
        Loppu halut ennen kun pikkupöksyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olimme kolmestaan vieras mies ja mä vaimon kera. Miehellä oli mahtikalu, ainakin 23 cm, hän pani vaimoani ja vaimo nautti huutaen kun sai kunnon jöötiä. Lopulta kaveri laukesi vaimon sisään ja minä siittyin nuolemaan vieraat spermat! Se oli todella hyvää ja maittavaa pillun nesteiden kera!! it minä menin liukkaille ja tää isokullinen nuoli mun sperat.Tuosta on viikko aikaa huomenna hän tulee päivällä kun meillä kaikilla on vapaapäivät. Ottaa vaimonsa mukaan ja minäKIN saan vierasta oikein kunnolla!!!

        Kumma kun ei naapurin koirakin tullut apajille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli se kylläkin Ruotsin laivalla.
        Nainen oli ubee ja komee.
        Ja haluttin hänen hyttiin sängylle.
        Mutta Ei,
        Tuoksu niin pakoputkelle.
        Loppu halut ennen kun pikkupöksyt...

        Sanoohan se järkikin että Semmoista naista ei kannata naida eikä varsinkaan nuolla joka ei suihkussa tajua käydä ensin... hyi helvetti kaikkia sikoja naisissakin on kun paskasta värkkiänsä koittavat kunnollisille ihmisille jakaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa nuolla perseenreikää voisin nuolla sunkin

        ex-tyttis tuli hulluks kun nuolin sen peppua teki sitte saman mulle sen jälkeen ymmärsin kyllä on herkkä paikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä toisen miehen spermojen nuolemisia on moni hehkuttanut, minun mielestäni ällöä. Omani kyllä voin nuolla, tämä on kai jotain bi miesten unelmia.
        Kukin toki tekee mistä tykkää, tarkoitus ei ole tässä mitenkään lytätä toisten unelmia.
        Muistan ekan kerran kyllä hyvin kun pääsi pillua nuolemaan, itse pidin aivan valtavasti, mutta valitettavasti kumppanini ei osannut rentoutua, eikä pitänyt siitä, joten se jäi sen naisen kanssa viimeseksi kerraksi. Nyt muut kumppanit on onneksi pitäneet ja olen saanut nuolla kyllä kyllikseni, pidän erityisesti kun nainen lähestyy orgasmia ja alkaa nytkyttää pillua kasvojani vasten, vielä hienompaa jos nainen ejakuloi ja saa maistella kiimanesteitä oikein kunnolla.

        Olet oikea homokkeli. Mene pride-kulkueeseen


      • Anonyymi
        rene kirjoitti:

        kyllä pillun nuoleminen on mun mielestä sitä ihaninta seksiä, mun kumppani ei halua seksiä kuin hämyvalaistuksessa mutta minä haluaisin nähdä naisen kunnolla ja varsinkin rakasteltaessa nainen on KAUNIS. pillua voisin vaikka aina nuolla, jo vuosia sitten tuntui hyvältä, paranee vain

        ON SE NUOLEMINEN IHANAA,,,,KERRAN SANOIN TYTÖLLE ETTÄ HALUAN MAISTAA TIPAT--PESUVETTÄ--HIKEÄ--PISUA--KIIMATIPPOJA-----OTA SANOI TYTTÖ---SAIN,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ex-tyttis tuli hulluks kun nuolin sen peppua teki sitte saman mulle sen jälkeen ymmärsin kyllä on herkkä paikka

        mulla kans nuoli huomas että tykkäsin sitten vibra-sauvaa peppuun panon aikana ja sen jälkeen alkoi uus pano


    • boy-toy

      omalla kohdalla pillun nuolemis himot vain kasvaa ;) on vitun seksikästä nuolla märkää pimpsaa kun tyttökin tykkää ja voihkii:) ja koko ajan vaan tekee enemmän ja enemmän mieli työntää kieli exän pilluun..

      • Shooter1

        Vähän niinkuin Åke Blomqvistin joraus siinä mainoksessa..Oon kuulemma helvetin hyvä nuolemaan!
        Lassiekin pyörii kateudesta vihreänä haudassaan!


    • Yöks

      Pillun nuoleminen on samanlaista kuin, jos ostaisi lohifilettä ja nuolisi niitä.

      • Mitä jos on kala-allergia :(


      • sillis

        Vitsi: Sokea herrasmies käveli kaupungilla ja pystyi tervehtimään kaikkia nimeltä vaikka ei nähnyt heitä. Mutta kalakaupan kohdalla hän sanoi: Terve tytöt.


      • Anonyymi

        Tai ahventa


      • Anonyymi

        tai ahventa


    • Omalta osaltani nuolin silloista tyttöystävääni ihan oma-aloitteisesti ja hän siinä hätkähti aika paljon, mutta vain nautinnosta. Ei vain osannut odottaa, että nuolisin. Aina olen nuolemista rakastanut ja harvoin on kertoja jolloin en orgasmiin asti nuolisi naistani. Se miltä pimppi näyttää on yksilöllistä, mutta aina ne kauniita on. Kahta samanlaista ei kuitenkaan vastaan tule. Kannattaa hienovaraisesti kertoa halustaan kumppanille eikä sen tarvitse olla seksin yhteydessä. Kyllähän mieltymyksistä pitää pystyä puhumaan muutoinkin. Väittäisin jopa, että suurin osa miehistä tykkää nuolla pimppiä.

    • Nuolis jos sais luvan...

      • ukinlupa

        No tämän kerran, ukkisi lupa on nyt: Ja sano jos joku kysyy, että ukki lupas.


      • Norona

        Haluaisin, että joku nuolisi mun turpeaa pilluani panon jälkeen, kun sieltä valuu siemenet noroina.


      • Tule niin nuollaan:)


      • Dri..nd
        Norona kirjoitti:

        Haluaisin, että joku nuolisi mun turpeaa pilluani panon jälkeen, kun sieltä valuu siemenet noroina.

        Ilomielin! Harrastan sitä itsekin!


      • Anonyymi
        Norona kirjoitti:

        Haluaisin, että joku nuolisi mun turpeaa pilluani panon jälkeen, kun sieltä valuu siemenet noroina.

        Minä haluan nuolla sitä! Missäpäin olet??? Vastaa tähän, tarkistan huomenna (perjantaina) illalla.....


      • Norona kirjoitti:

        Haluaisin, että joku nuolisi mun turpeaa pilluani panon jälkeen, kun sieltä valuu siemenet noroina.

        Tästä saa kivan mielikuvan😉


      • Anonyymi
        Norona kirjoitti:

        Haluaisin, että joku nuolisi mun turpeaa pilluani panon jälkeen, kun sieltä valuu siemenet noroina.

        Mä voin nuolla sun märkää pillua jos haluat ehtona että otat mun isoa kyrpääni suuhusi että laukean t.kiimainen m.


      • Anonyymi
        Norona kirjoitti:

        Haluaisin, että joku nuolisi mun turpeaa pilluani panon jälkeen, kun sieltä valuu siemenet noroina.

        Mäkin haluaisin nuolla sun Noronan pillua niin että saat orkut ja tahdot ottaa mun .yrpää suuhusi niin että sperma lentää sun .innoille👍😍👍


      • Anonyymi
        Norona kirjoitti:

        Haluaisin, että joku nuolisi mun turpeaa pilluani panon jälkeen, kun sieltä valuu siemenet noroina.

        ei silloin kannata nuolla, silloin kun pääsee vauhtiin


      • Anonyymi
        Norona kirjoitti:

        Haluaisin, että joku nuolisi mun turpeaa pilluani panon jälkeen, kun sieltä valuu siemenet noroina.

        nuolisin kyyllä ottaisin välillä panijalta suihinki mikäs sen ihanampaa mies vailla sua ja kaverias


    • Aivan mahtavalta. Sen maku ja tuoksu. mmmmmm. Kuuluu aina perussettiini seksissä.

    • asjjsjsjs

      Mitäs nyt, en mitenkään muista koko asiaa? Mutta hyvää varmasti ollut.

    • nuolija20

      Kiihottavalta!!Mikään ei kiihota enempää kuin aikuisen naisen päivän hionnut karvainen pillu,ne tuoksut Ahhh

    • pekko6969

      Aina pitää nuolla pitkään ja hellästi....naisen ehdoilla tietty...jos hän haluaa pati sormea samalla pimppaan sitten vain sormetetaan....ihanaa ku Nainen saa orkun nuolemisesta
      Onko muita halukkaita....

    • tykkään_nuolla

      Alkuaikoina en halunnut nuolla kuin saunapuhdasta. Vähän myöhemmin törmäsin ensimmäisee poslariin. Siinä ilmeisesti haisi ihon talirauhasten tulehdus. Vieläkään en nuole poslaria, mutta kaikenmittainen karvoitus on OK.
      Oliko ensimmäinen kerta hirveä?
      °°° ihan ensimmäinen oli upea kokemus kun sen vaikutus tyttöön yllätti täysin. Ensimmäinen saunapuhdas taas oli miellyttävin.
      Opitteko pitämään siitä vain ajan kanssa?
      °°° en kai vieläkään pidä itse nuolemisesta, mutta sen seuraukset on erittäin mieluisia.
      Vai oliko jo ensimmäinen kerta mahtava?
      °°° oli se sillä tavalla mahtava, että naisen äänekkyys, orkkujen vomakkuus ja määrä yllätti positiivisesti
      Kertokaa myös miltä miltä naisen pillu näytti kun näitte sen eka kertaa?
      °°° se näytti ohuiden punaisten karvojen peittämältä viirulta, aivan liian pieneltä ja kauniilta
      Ihana vai ällö?
      °°° ei muistaakseni kumpaakaan vaan näky oli kiihottava. Tytön omituinen käyttäytyminen alussa oli hämmentävä yllätys jota en ymmärrä oikein vieläkään.

    • Nolo75

      Muistan kun mopo iässä nuolin ekan kerran pillua ja laukesin sitä nuollessa. Muistan kuinka hävetti niin vietävästi. Nyt 41 v. ja se on vaan niin ihanaa edelleen kun saa toisen vaikertamaan kiimasta on se vaan ihana kapistus.

    • vastatuuleenaina

      maistuu postimerkiltä. näyttää uuno turhapurolta.

    • mies25----

      Tyttö jota nuolin oli 16 vuotias, itse olin 18 v, eikä sitä ollut nuoltu ennen. Sitä jännitti aika paljon ja ensin hyväilin sormilla tytön pillua ja suudeltiin aika kauan ja tyttö oli aika kuumana. Sitten aloin kiellä suutelemaan pillun ymprystä ja nainen voihki jo hulluna kun vihdoin nuolin sen pillua. Sormetin samalla ja nuolin ja tyttö saikin äkkiä kolme orgasmia.

    • Moneskerta

      Aivan mahtavalta. Sain tuolloin eka kertaa muutenkin ja halusin tutustua siihen kunnolla. Sormella, kielellä, nuollen ja lopulta...
      Eikä nuoleminen siihen kertaan jäänyt :)

      • Anonyymi

        Kyllä pillun nuoleminen on ihanaa.


    • nrnntyn

      Ihanan kiimaiselta eikä maistunut miltään kun tyttö oli pessyt pillunsa ennen seksiä. Olikin sitten pieni järkytys miten pahalta pesemätön pillu maistuu. Ihan tosissaan naisen kannattaa pestä pillunsa jos haluaa miehen nuolevan sillä se maku on kerta kaikkiaan niin paha että menee halut.

    • joccepappa

      no tietty pillun nuoleminen tuntui vitun hyvältä!

    • euronkangas

      Suomi on juuri siirtymässä Uuden EU asetuksen käytöönottoon .kaikki nuoltavat makeiset ja tavarat siirtyvät uuden verokannan alaisuuteen josta veron osuus 22,5% prosenttiyksikköä alv 24% . Verohallinnon työryhmä pohtii juuri keinoja veron keräämisen valvomiseen ja seurantaan kertoo tuore veroradion toimittaja.
      Haastattelussa veroyksikön päälikkö totesi yks kantaan mitään erittelemättä kaikki nuoltava on verotettavaa niin eetnisyyteen tai sukupuoleen katsomatta.

      • Anonyymi

        Hyvä! juuri näin!


    • lovelick

      huippu hommaa parasta touhua voisin nuolla vaikka kuinka kauan ei siihen kyllästy nam

    • Ei parempaa ole kuin pillun nuoleminen.... Taivaallista antaa naiselle orgasmeja...

    • Sex1984

      Olin silloin 21-vuotias. Pillun maku oli vähän suolainen, mutta pidin kuitenkin kokemuksesta. Tyttöystävälläni oli karvoitusta, mutta ei se kovin paljon haitannut nuolemista. Suuseksi on mahtava esileikki ennen varsinaista panoa.

    • kiälimiäs

      Ensimmäisen kerran, kun pukua nuolin oli 17 ja tyttö 21. Olin aivan saatanan päissäni enkä muista miltä tuntui tai maistui, mutta kyrpä seisoi niin, että haljeta meinasi.
      Seuraavan kerran pääsin nuolemaan 19 ikäisenä 15v mimmiä. Pillu maistui taivaalliselle ja fiilis oli upea, kun näki, miten pimulla silmät muljahteli päässä. Liekö siksi siitä tytöstä vaimon sain 😜

    • iceq

      Kivaa hommaa yli 30v kokemuksella. Ensimmäisen tyttökaverin kans nuolin ensimmäiset 2kk ajan orkasmit tytölle kun se ei antanut naida. Halus pitää neitsyytensä. Mut sitten se pääsi kullin makuun :) , siitä on varmaan jäänyt meikälle tapa et piirakka pitää nuolla huolella ennen työstön alkua. Kaikki on taitoja kehuneet.

      • Anonyymi

        kun hyvin homman tekee nainen tekee sulle kaiken mitä haluat esim. suihin-oton sormen tai dildon peppuun muista nainen ensin eikä sinne heikoille jäille


    • 1718

      No joo... Se oli sitä karvaista -80 lukua. Täytyy sanoa että minulla kävi seksin saralla tuuri koska tyttö oli se jolla oli halut kokeilla kaikkea ja hän ohjasi minua seksin saralla taitavasti. Hän tiesi mistä piti ja häneltä puuttui se ujous joka vaivaa useimpia nykynuoria seksin saralla: Mietitään näytetäänö hyvältä missäkin asennossa. Silloin oma nautinto jää taka-alalle ja seksistä tulee konemaista suoritusta. Ei uskalleta näyttää siitä mistä pidetään. Pelätään että jos oikein heittää itsensä ja sisimmät tunteensa peliin niin toinen käyttää niitä hyväkseen tai väärin. Päinvastoin, juuri niitä tunteita kumppani haluaa nähdä jotta tietää miten tehdä toisen olo taivaalliseksi.

      Mutta asiaan... Meillä oli rauhallinen alku. Eli pitkään hyväiltiin vaatteiden päältä ja aina välillä sai hyväillä vaatteiden altakin. Itse olisin halunnut edetä nopemminkin mutta kun tyttö piti ohjat käsissä sopivalla "nuvottelulla" niin edettiin hänen tahtiaan. Joka sitten kasvoi korkoa suhteen edetessä.

      Kuukauden hyväilyjen jälkeen siirryttiin muutamien viikkojen hyväilyllä tuotettuihin orgasmeihin. Sitten pikkuhiljaa otettiin päälyvaatteet pois ja oltiin alusvaatteisillaan. Sillon sai ensimmäisiä kertoa nuolla pimppaa mutta karvojen keskeltä ei oikein mitään nähnyt tai suuremmin tuntenut. Posket märkinä sieltä aina nousi ja ihmetteli miksi tyttö kiemurteli sitä enemmän mitä pidempää suukotteli ja hyväili pimpan ympärystää. Joka valkenikin myöhemmin.

      Kun sitten aikanaan pääsi nuolemaan pimppaa niin siinä oli kiel syvällä samalla kun klitorista puristeli kielen ja ylähuulen väliin. Tyttö tärisi, kiemurteli ja voihki orgasmien kourissa. Ja mikä parasta, ohjasi päästäni aina siihen kohtaan jonne halusi hyväilyä. Se takasi hänelle nautinnollisimmat orgasmit. Samalla kun itse opin parhaat niksit.

      Olimme suhteessa pitkään. Ja muutaman vuoden päästä hän kertoi että aina kun katson häntä syvälle silmiin niin hän kastuu heti. Sanoisin että rauhallinen alku loi häneen luottamuksen joka syveni useiden orgasmien hyvässä palvelussa.

      Siitä "koron kasvusta" sen verran että kun sitten aloitettiin se oikea seksielämä niin hän oli se joka halusi antaa suuseksiä minulle vähintään saman verran kun olin antanut hänelle. Hänellä oli myös tapana että 69:ssä kilpailtiin kkumpi sai toiselle nopeammin orgasmin aikaiseksi. Ja minä voitin melkein joka kerta. Kaikesta tästä vissiin johtui sekin että hänellä oli aina "pahat mielessä". Jos oltiin vierasilla tai hänen kotonaan hän saattoi sanoa:"Me käydään autolla/keinussa/hakemassa posti/koiralenkillä..." Ja kun päästiin ensimmäisen nurkan taakse niin jo oli rinnat paljaina ja heiluivat kutsuvina edessä. Ja sitten kun oli kymenen sekunnin turvaväli niin taas oli hän kyykyssä ottamassa suihin. Tai pyllisti että sai naida takaapäin. Kerrankin siskonsa kämpillä sisko meni suihkuun niin hän repi housut jalastani ja veti omansa nilkkaan sekä veti toppinsa pään yli. Ja siinä sitten hetken hurmoksessa saatiin molemmat kunnon orgamit.

      No, meni vähän asian sivuunkin. Mutta hyvä muistoja on mukava muistella. Eräs asia pitää mainita kaiken tämän päälle: PUHTAUS. Vaikka meilä harrastettiin useita kertojakin päivässä seksiä, oli kesäkuumaa ja talvikylmää niin ikinä, EI IKINÄ, tyttöni pimppa haissut tai maistunut pahalta. Hän oli hygieniastaan ylitarkka. Myös minun. Ja se oli ehkä se paras anti jonka pimpan nuoleminen aiheutti. Sitä nuoli jo nuorena mielikseen kun se ei koskaan maistunut pahalle tai haissut. Nestettä nieli varmaan litran verran vuodessa ilman muita lisävaikutuksia kuin möreä ääni.

      Niin että naisille vinkiksi. Jos haluatte saada suuseksiä ja paljon suuseksiä niin peskää alapää aina hyvin. Ja läpi päivänkin pitäkää paikat niin puhtaina että koska tahansa kuka tahansa voi lipaista vaikka peräaukkoa. Sen minä tytöltäni opin. Ja puhtaus johtaa todella nautinollisiin suuseksisessioihinkin.

    • Juu. Mitä ihmeettää nuolla. Kaikki siitä pikkasen voisi nuollakin, mulla Pillua pitää Imeä! Varovaisesti ja pikkuhiljaa, ei kannata kovistella heti alkuun. Kyl sit sen näkee mitenkää pitää edetä.

      Eka kerta. Oli se puuma, joka ohjaili. Nuoremmille tytöille on sit ollut ylläri, kun mies tietää mitä mies tekee. Puhtaus on kova sana.

    • Panomestari1

      Itse kun ekaa kertaa nuolin pillua se maistui kirpeältä ja hyvältä. Aina nuolin n. minuutin ja sitten vaimo otti suihin ja laittoi kyrpäni tissien väliin ja se tuntui taivaalliselta. Sen jälkeen aina kun ollaan kyrpä ja pillu kosteutettu niin eiköhä se paneminen ollut paikallaan. Se tuntui niin pehmeältä ja liukkaalta.

    • 00877

      ihanaa se leviti pilluhuulensa ja mä nuolin kuin koira mjuna iha märkä

    • JjokaMiesPillunNuolee

      Erittäin hienolta nuolen vieläkin vaimoani usein ennen yhdyntää ja klitorista myös kun herättelen seuraavalle kerralla toisella kertaa pystyy rakastelemaan kunnolla kun on otettu löysät pois
      Joka mies pillun nuolee harva sen tunnustaa

      • Anonyymi

        Kyllä joka mies vitun märäksi saa, mutta se on mies joka sen kuivaksi nussii


    • ENSIMMÄISEN

      Kertokaa miehet miltä tuntui ENSIMMÄISEN kerran nuolla naisen pillua?
      ¿ vähän jännitti kun en edes nänyt. Nainen vaati sammuttamaan valot
      … kokeneemmat miehet pitää siitä, mutta ei vähemmän kokeneet.
      ¿ tuo koskee kai myös naisia. Luulen, että kokeneet pitävät enenmpi nuolemisen seurauksista.
      Oliko ensimmäinen kerta hirveä?
      ¿ ei hirveä, mutta pesun tarpeessa
      Opitteko pitämään siitä vain ajan kanssa?
      ¿ ajan kanssa aina enemmän
      Vai oliko jo ensimmäinen kerta mahtava?
      ¿ oli ja ei, vaikutus tyttöön oli mahtava yllätys En osannut kuvitella seurauksia. Maku oli siedettävä ei mahtava
      Kertokaa myös miltä miltä naisen pillu näytti kun näitte sen eka kertaa?
      ¿ ohut punainen karvoitus. Avoimena todella kaunis ja mielenkiintoinen, oli ihan pakko ”houkutella” myös klitoris näytille.
      Olin nuollut monesti pimeässä ennenkuin sain katsoa eka kertaa.
      Ihana vai ällö?
      ¿ todella söpö ja mielenkiintoinen elin, en ole nähnyt yhtään ällöä. Ihanuuteen tuntuu vaikuttavan myös se miten sitä näytetään/esitellään!

    • VaimolleTyydytys

      Nainen on kuin enkeli ja rakkauden nektari naisesta on kuin enkelin maitoa puhdas nainen on kaikin puolin vastustamaton taivaan lahja nuolen mielelläni naisen orgasmiin aina välillä kun haluan tyydyttää vaimoni ilman oman tarpeeni huomiota pelkkä vaimon tyydytys mielessä

    • kjhfdglkjdf

      Kiihottavaa se aina on ollut. Sama nainen voi maistua hyvin erilaiselta riippuen hygieniasta ja missä vaiheessa kiertoa on...

      • Pelmis

        Parasta onikin se että maut vaihtelevat. Rakastan pimpin nuolemista. Ne ihanat tuoksut ja maut ovat ihan parhaat. Viikon vaelleksella ilman persua on aivan ihanaa!


    • Suuseksifani

      Se eka kerta tuntui tosi kiihottavalta ja jännittävältä, nainen istui naamani päälle, hänen pillu tuoksui ja maistui tosi hyvältä. Kiihotusta lisäsi se kun pillu kostui nuolemisen edetessä ja hän alkoi voihkimaan ja liikuttamaan lantiotansa edestakaisin. Hän myös samalla opasti mistä nuolla ja miten, koska olin kertonut hänelle kokemattomuudestani.

      Hänen ansiostansa opin suuseksin salat ja kuinka nainen tyydytetään sängyssä. Ehkä paras oppituntini seksin saralla? Ainakin myöhemmät naisystäväni ovat olleet otteisiini erittäinkin tyytyväisiä ja olen ollut toistekin tervetullut yökylään naisen petikaveriksi.

      Ja eikä haittaa vaikka vittu olisi tuuhean karvoituksen peitossa, kyllä ne namupalat sieltä löytää....

    • Olipa vanha ketju jostain nostettu, mutta eipä aihe vanhene.
      Hah, muistan tuon melkein kuin eilisen päivän, vaikka tästä on aikaa jo yli 25 vuotta

      Olin itse 19 ja tyttö 15. Olin heillä kotona yökylässä ensimmäistä kertaa. Olin kerran aikaisemmin ollut tytön kansaa, mutta se oli sellainen hätäinen ähellys, jota ei voi edes laskea.

      Menimme sänkyyn pyjamat päällä. Silittelimme pitkään toisiamme. Suutelimme ja tietenkin oltiin ihan helvetin kiimassa. Tytyö runkkaili minua ja minä sormeilin tyttöä. Tyttö oli jo jo enemmän harrastanut seksiä. Tässä oli kumminkin jollain tapaa jotain muuta. Meillä ei ollut mihinkään kiire. Se, miten päädyin nuolemaan pillua, on vähän hatarassa muistissa, mutta sinne peiton alle könysin. Nuoren tytön märkä ja kiimainen pillu. Maistui hieman suolaiselta, nuoleskelin hieman sieltä ja täältä. Sormetin hieman samalla, joten kielikin osui luontevasti oikeaan suuntaan pillun yläreunalle... tyttö voihki ja kiemurteli. Aikani nuoltuani nousin ylös. Tyttö kysyi, oletko ennenkin nuollut? En ollut, ei olisi uskonut olit taitava. Olin hämmentynyt ja iloinen yhtäaikaa.

      No homma jatkui siitä kumin kanssa räpläämiseen ja ihan paneskeluun. Tuskin tarvi kauaa ährätä kun laukesin.

      Sitä pimpsaa tuli nuoltua vielä monta kertaa sen jälkeen ja nainenkin on syöpynyt muistiin pysyvästi. Silloin tällöin kuullaan vieläkin toisistamme.

      Sen jälkeen on kyllä kaikille naisille tullut suuseksiä annettua ja myös sitä peppuakin nuoltua, se sitten löytyi paljon paljon myöhemmin. Joskus pillu maistuu hyvältä ja joskus joutuu hieman enemmän ottamaan luonnetta kehiin. Hieman menkkojen jälkeen on aika voimakasta vielä. Toisekseen jo kertaalleen pannun pillun nuolenta vaatii aluksi hieman totuttelua. Siitä vaan lipaisu kerrallaan se alkaa kumminkin maiatumaan paremmalta.

      Hyvin tuossa yksi sanoi, että kun pitää pimpsan puhtaana ja nuoltavasaa kunnossa, niin siihen saa suuseksiäkin helpommin. Vaimolla on yleensä aina alakerta siinä kunnossa, että sen pystyy nuolemaan alhaalta ylös saakka. Sitähän se saa, pyydettäessä ja pyytämättä. Mukavinta on minusta pistää se pillu nuoltuna töihin.

    • Ihanalta , tykkään nuolla naista

    • Anonyymi

      Kyllähän se ensimmäisiä kertoja kun pääsi nuolemaan ni tuntui aika jännältä eikä oikein uskaltanu kunnolla nuolla. Nyt kun pillua nuolee niin on mukava katsoa ja kuunnella kun nainen nauttii. Pillu maistuukin nykyään paljon makeammalta.

    • Anonyymi

      Se tuntui helvetin hyvältä! Ei voi muuta sanoa. Uteliaana kaverina olin toki etukäteen tarkasti tutustunut teoria-tasolla naisen sukupuolielimeen, ja ihan siksikin, että tiesi vaikkapa nyt että missä se klitoris mahtaa tarkalleen sijaita! =D Eli nuori poitsu olin vielä silloin. Samalla kertaa sain itse ensimmäistä kertaa suuseksiä naiselta, ja voi veljet mikä fiilis sekin oli! Muutenkin oli jo tuhannen kiihottunut, kun pikku jännityksessä annoin suuseksiä naiselle, ja huomasin että sehän tykkää siitä kovasti! =) Kyllä kaikkiaan ikimuistoinen hetki! <3 Naista on ihana hyväillä suulla, ja kielellä, ja aina bonusta, jos saavuttaa orgasmin jo suuseksi vaiheessa! =) Se, se vasta nannaa onkin kun nainen tärisee ja vapisee hyvästä olosta, kun on saanut orgasmin! <3 Siitä kun jatkaa seisova kalu sinne juuri saaneeseen pilluun, ni useimmiten on nainen melko liekeissä! =) -Mies 40.v-

    • Anonyymi

      Oma eka nuolemiskerta oli sellainen etten viitsi kertoa!

    • Anonyymi

      15v vuotiaana ekan kerran pillun nuolentaan tutustuin.Juhannus oli ja olimme veneilemässä (kalastamassa..juomassa)kun kaveri ohjasi veneen erään saaren mökin luokse..sanoi tuntevansa mökillä olijat.Pariskunta 40v paremmalla puolen...illan mittaan pariskunnan miehen humalatila eteni sängylle nukkumiseen asti.Rouva sanoi et vieraat voi mennä saunaan...kaverini ei lähtenyt jotenka vain minä menin.Kekesin olla saunanlauteilla 10min kun kuulin ääniä(aattelin et kaverini tulee...)mutta se olikin rouva joka sanoi et voiko hän tulla...no en kieltänyt häntä.Vaalea hoikka timmi nainen..sekös herätti veitikan eloon...yritin peitellä vehjettäni.Rouva ei kainostellut peitellä itseään..sheivattu pillu vain loisteli kun nurkassa istui....ja puhuheet siirtyi sitten seksiin ja olenko kokematon ymm,>Sanoin että kyllä olen kaikin tavoin.Hän otti kädestäni kiinni ja vein pukuhuoneen puolelle laverille,Itse levetti jalat ja sanoi,,,,tämä on 40v naisen vittu ja se haluu nuorta miestä nuolemaan sitä....no eikun suu ja kieli sinne..hän ohjaili minua tottuneesti eri paikkoihin...ja kyllä vieläkin 35v päästä muistan kiiman tuoksun ja maun.Ehkä tästä johtuen olen tykännyt nuolla naista todella pitkään.Toki muutakin tapahtui...mutta se jääköön meidän salaisuudeksi!Mies 49v

    • N.20 vuotiaana aloitin ja itse kysyin nuolemiseen halukkuuden. Nyt 50 ukkona paljon pilluja nuolleena ja nähneenä nehän on kaikki erilaisia mutta niin kauniita

    • Anonyymi

      14 vuotiaana nuolin ekan kerran kun seurustelin. Oli se mahtavaa tyttö oli kokematon eikä ollut koskaan seurustellut siis.

    • Anonyymi

      Ensimmäiset kerrat olivat tietenkin kivoja, mutta varsinaiseksi intohimoksi se muuttui exäni myötä. Hän todella nautti saadessaan suuseksiä, ja siitä kehittyi meille jopa yhdyntääkin tärkeämpi juttu. Rakastin hänen ihanaa pimppiään ja rakastin sen makua. Nuolin hänelle 17 vuotisen suhteemme aikana orgasmin lähes päivittäin, aina kun olimme yhdessä.
      Mikään ei ole kiihottavampaa kun löytää suuseksin saralla sellainen yhteys, jossa kielellä ja huulilla saa kumppanin nauttimaan ja janoamaan suuseksiä päivittäin pitkiä sessioita. Vaikka exäni olikin seksuaalisesti hivenen pidättyväinen tai ujo, niin suuseksin saamista hän todellakin rakasti. Emme pidä nykyisin enää yhteyksiä, mutta mikäli hän kaipaisi suuseksiä, niin alkaisin hänen suuseksiorjakseen oikopäätä jos hän pyytäisi sitä. Kenelläkään ei ole totisesti yhtä ihanaa ja suloista pimppiä, eikä kukaan ole yhtä kyltymätön saamaan suuseksiä kuin suloinen exäni oli suhteessamme. Ja ne eritteet, niissä oli täysin huumaava maku. Tulen aina rakastamaan Maija-rakkaani p.llua ja muistelen aina kiihkolla niitä satoja satoja satoja (kenties tuhansia tunteja) kun söin hänen pimppiään aina yhtä ekstaasissa. Hänen nuolemisensa on ollut elämäni ihanin asia, ja vaikka varsinaista suhdetta en kaipaa, niin hänen orgasmiensa tuottamista nuolemalla ja imemällä kaipaan aina. Toisinaan haaveilen että meille muodostuisi tapailusuhde jossa annan hänelle päivittäin suuseksiä

      • Sama. Rakastan nuolla pillua ja antaa naiselle orgasmin sillä keinolla. Kysyn säännöllisesti, haluaako hän, että nuolen orgasmin. Rakastan sitä että nainen lähtee pillu märkänä töihin, kun olen aamulla hänet nuollut tyytyväiseksi.

        Tunnustelen hengitystä ja liikettä, milloin alkaa olemaan lähellä ja ihanaa, kun hän alkaa kiemurtelemaan.


    • Pillu on kielisoitin,ja olen aina rakastanut sen nuolemista.Ei ole tullut sellaista naista vielä vastaan,joka ei siitä pitäisi.

      • Anonyymi

        Upeelta, hyvän makuisella ja kiihottavalta. Mitä estrogeeni pitoisempi tyttö nuoltavana, sen kiihottavampi. Ehkäisemätön pillu parasta. Jos käytti e-pillereitä, täydellinen turn Off. Se keinotekoinen hormoni lima pilaa koko pillun. Tuoksu myös kamala, kemikalimainen, luotaan tunkeva. Ikää oli ekalla kertaa 14v ja tytöllä vähemmän, sen jälkeen on ollut kaiken ikäisiä pilluja. Mitä isommat sisemmät häppärit, sen parempi, sitä enemmän herkkää pintaa nuoltavana ja imettävänä. Samalla siinä on tietty hyvä nuolla, herkät paikat väliliha ja peppureikeli. Porsliinipillut parhaita, ei oo karvat hampaiden välissä..... Muutenkin siistimpi, kuin tuhero.


    • Anonyymi

      Exän kanssa ekasta seksikerrasta asti, annoin aina suuseksillä orgasmin oli sitten menkat tai ei. Nuoleminen on ihanaa ja joskus kun nuolee naiselle heti esileikin jälkeen orgasmin on ihana päästä tuikkamaan oma kalu vielä orgasmista sykkivään pilluun.

    • Anonyymi

      Kokemuksessa löytyy. Olen juuri viisikymppisiä juhlinut.
      Entä muista enää miltä pillun nuolenta eka kerran tuntui. Luultavasti ei erikoiselta.
      Kerran sattui koomillinen tapaus kun yhden tyttöystävän herkkua nuollessa karvat meni sieraimiin ja aivastutti helkkaristi.
      Nykyinen tyttöystäväni ajeli kerran "sen" saunassa posliiniksi ja se kiihotti minua.
      Aloin heti pukuhuoneen penkillä suuhommiin ja häntä se vasta kiihottikin. Huohotti niin , että luultavasti porraskäytävään kuului.
      Tästä minun esinuoleskelusta saimme potkua petiin. Sänkyhommat tuntuivat jo vähän väljähtäneiltä, mutta ei enää.
      Suosittelen muillekin 40 pariskunnille ! Terv. nim. Jo ikämies panohommissa.

    • Anonyymi

      Tykkään nuolla naisen pillua ja nautin paljon ku eka kerta nuolin naisen pillua ja oli mahtava ja ja mä nuolin naisen jalkoja myös tuntui aivan mahtavalta 😋👣👅

      0469552270

      • kynäM

        Amerikkalaisen tutkimuksen mukaan vitun nuoleminen oli seksiä aloittelevilla nuorilla yleisempää kuin yhdyntä.

        Sukupuolielimien nuolemista ei tarvitse opetella tunteakseen siihen tarvetta. Itse en edes muista, kenen vittua hyväilin kielellä ensimmäisenä. Yleensä sekä tytöt että pojat pitävät siitä. 🌹


    • Anonyymi

      Ennen vanhaan pesi piiat pillunsa vain sunnuntaisin niitä sitten kävimme nuolemassa aina lauantaisin

    • Anonyymi

      Mitenkähän sitä nyt kuvailisi. Ekan kerran harrastin seksiä ja nuolin pillua saunassa kun olin tyttöystävän kanssa. Etittiin pitkään paikkaa missä sen voi tehdä kun asuttiin lastenkodissa molemmat ja siellä ei ollut rauhaa niin mentiin yhteen saareen josta vuokrattiin sauna yöksi. Sitä ennen kyllä hieroin tyttöystävää mut se oli aika äänekäs ja ei sitä voinut tehdä lastenkodissa jossa oli omat huoneet kyllä mutta aina joku kotona ja lähellä. Todella kiihottavaa se oli ja tyttöystävä oli piti ääntä saunssakin mutta ei ollut ketään lähimailla. Sit pantiin joka paikassa., Kaverin kotona lintsattin koulusta että päästiin seksiä harrastamaan ja tyttöystävän kaveri katsoi vierestä. Sit laivalla nuolin sitä ja siellä kaverin hytissä lainattiin sitä.

    • Kyllä pillun nuoleminen on parasta mitä tiedän, todellakin kaunista katseltavaa kun nainen nauttii.ja kyllä maistuu aina ihan sama missä.... rakastan sitä.

    • Anonyymi

      Ekalla kerralla oli suurin yllätys, kuinka karkeat pimppikarvat naisella (samanikäinen) oli. Myöhemmät kumppanit ovat kaikki olleet pehmeämpikarvaista lajia :)

      Nuoleminen on aina ollut kivaa puuhaa

    • Anonyymi

      Olen kyllä nainen mutta teille miehille vain vinkki elikkäs korvat höröllä vinkki tuleeeee... Nyt! Kerran ex poikaystäväni alkoi vain yhtäkkiä saunassa nuolemaan pilluani ja meillä oli sauna juomat minä sain ainakin yhden orgasmi kun oyysin häntä ottamaan kaljastansa hörpyn ja kun hänen kiäleeensä jäi ne hapot niin ai että kun tuntu hyvältä. Nykyään me ollaan yhdessä sekä mä haluan käsiraudat ja ketjut aina kun on mahdollista niin keissistä tulee parempi

    • Pillun nuoleminen tuntui kiihottavasta ja on ihana saada nainen nauttimaan. Silloin oli vielä yleisesti melkein kaikilla sheivaamaton pillu🙁 sen jälkeen kun olen posliinin makuun päässyt niin tuntuu mahdottomalta että karvaista nuolisin. Eli sheivaa ja nauti😋 oletko itse pillua nuollut?

    • Anonyymi

      En muista ensimmäistä kertaa, mutta pidän siitä suuresti.
      On sellainen taiteenlaji että kukaan tuskin voi väittää olevansa suurmestari. Jokainen pillu tarvitsee haluamansa lähestymistavan, se selviää vain sen itsensä kohtaamalla. Valitettavasti olen havainnut, että nainen on usein haluton kertomaan että minkälainen ote tai kohdistus on juuri se oikea. Kommunikointikyvyiltään edistyneemmät kyllä saavat sitä mitä haluavat. Pillu on antavaisen ja ottavaisen miehen paras ystävä,
      eikä saa koskaan väheksyä sen ihanuuden omistajaa, niinku vaik ihmisenä, hehheh, olipas huono. Petri 58 v. kokemuksen syvällä rintaäänellä.

    • Anonyymi

      No nyt sen muistan, Helsingin Pakilassa vuonna 1989, oli se hienoa, tyttö vielä pyysi et nuole mua vielä, sitten panna rynkytin. Se kyllä särähti kun kertoi, ettei haluu imee mua ku pystyy vaan sellaista jota rakastaa. Hyvä meininki oli silti, tuo suhde kyl kuivui aika nopeesti.

    • Anonyymi

      Pillut vaan toisisansa upeampia. Joidenkin tuoksu niin huikea, et ei unohdu ei, ei ikinä.

    • Anonyymi

      Rakastuin heti ensimmäisellä lipaisulla. Siitä lähtien on tullut leivottua kaikkia vakituisempia.
      Nykyinen on ylivoimaisesti paras.

    • Anonyymi

      Ai vitsi....nuolispa joku mun pimppiä. Olen hyvännäköinen posliinipimppi. Ikää 40. Kehtaisinpä ehdottaa jollekkin. Haluisin istua naaman päällä ja hieroa siinä itselleni orkun niin että tulisin naamalle. Aaaah. Pakko runkata.

      • Anonyymi

        Mä voisin nuolla sun pimppiä voisit istua mun päälle että voisin kielellä saavuttaa koko sun pimppiä tavoitteena olisi että klotirisi tulisi kuumaksi että haluaisit mun isoa kyrpääni sisään sun pilluun ehdoton edelletys on että olemme molemmat ollert suihkussa t.muolija👍👍


      • Anonyymi

        Milloin me tehdään se että nuolen sun ihanaa pillua👍😍👍


      • Anonyymi

        Ihanaa olis...todella!!!!


      • Anonyymi

        Voidaan olla yhteydessä messingerin kautta ja vidroyjteyden kautta näkisit mun ..yrpää ja minä nåkisin sun karvaista pimppiä voit nähdä kun .edän vehjettä edestakaisin ja minä näkisin kun köytöt dikdoa syn pimppiin miltä kuulostaa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa olis...todella!!!!

        Meidän pitää tehdä se ja saat nauttia kun nuolen sun pimppiä👍😍❤️👍


    • Anonyymi

      Ite tykkään tosi paljon siitä eikä se oo ikinä tuntunut vastenmieliseltä, kun nainen pitää hygieniastaan huolta niin onhan se tosi kiihottavaa tuottaa nautintoa seksikumppanille....ihan orkkuun asti jos mimmi haluaa ja sitte ruvetaan hommiin....kuuluu asiaan mutta toki mennään aina toisen ehdoilla mutta ei oo vielä tullu vastaan semmosta naista joka ei tykkäis siitä.......

    • Hei nuolin 10v ekan kerran hääyönä minusta tuli silloin aisurimies tykkäsin vaimo nauttii siellä oli kyllä miehen spermaa. Mutta nautin siitä

    • Anonyymi

      Ensimmäinen kerta kun näin pillua se näytti ihanalta pillun ympärillä oli vähän karvoja joten sitä oli helppo nuolla lisäksi nainen oli ollut suihkussa joten se oli ihanaa nuolla nuolin naisen pillua niin kauan että klitoris tuli tulikuumaksi ja nainen sai ihanan orgasmin jos haluat voin nuolla sinunkin märkää kuumaa pillua nimimerkki ihana mies👍👍

    • Anonyymi

      Ensimmäinen kerta kun nuolin naisen pillua oli ihanaa kun se oli puhdas ja nainen tuli kiimaiseksi ja pimistä tuli nestettä nainen oli niin kiimainen että huusi että nai minua nainen otti mun kyrpää suuhunsa ja .perma lensi naisen rinnoille naisen rinnat isot ja ihanat👍😍👍

    • Anonyymi

      Olin 16 kesäsenä veljen mökillä, surffailin netissä, veli tuli ja sanoi nyt lähetään verkoille. Suljin koneen, kun tultiin verkoilta irroittelin kalja Kirstin kanssa ja Kari laitteli savutuspönttöä valmiiksi, Katselin Kirstin irtonaisia rintoja paidan alla nännit näkyi aika hyvin pienenänä pahkoina, Kirsti välillä oikoi selkää kun ituttiin penkillä vierekkäin silloin pyöreät rinnat ja nännin näkyi selvästi. Kun Kari meni hakemaan suoloja Kirsi kysyi oletko nähnyt naista alasti, nauroin en mutta haluaisin. Kirsi nauroi kans ja sanoi sulle voisin näytää kun olet surffailllut mun koneella tiedän mitä haluaisit. Mitä muka kokeilin, hakusi perusteella haluat imeä nännejä ja imeä pillua. Älä säikähdä se on normaalia ja en kerro kellekkään, onko minun rinnat nätit ja venytteli taas. Veli antoi minullekkin väkevää viinaa ja Kirsti otti reilusti. Illalla veli sanoi käyn puottaanverkot niemen taakse laitan enemmän että saadaan isällekkin kalaa.
      Kun vene lähti rannasta Kirsi laski mekon ja otti puseron pois. Istui syliin, Lasse ime nännejä tissit oli isot ja pyöreät kun imin Kirsi piti päästä ja huokaili ime ime, nousi ylös laski pikkarit meni sängylle tule ja ohjasi pääni pilluun se oli tosi märkä, kuiski olen haaveillut että nuori poika nuolis ihanaa noin työntelin sormia sisään Kirsi valitti ja kertoi nyt nyt ja sai orgasmin suuhun tulvi kiimaa. Kirsi nousi ja katsoi ulos tuli eteen ja otti kalun suuhun, ihanan kova nuoli j imi sai kokonaan suuhun yritin työntää kuiskas anna minun ja jatkoi laukesin kunnolla tunsin kiveksien alta kuinka sperma lähti Kirsi imi kaiken ja nousi, näkyy Kari tulevan jo rantaan.
      Yöllä kuulin kuinka Kirsi nautti kuiski pane kunnolla ja lujaa ainakin kaksi kertaa naivat kunnolla. Aamulla Kari nousi kuulin kun Kirsi sanoi anna pojan nukkua.
      Kun perämoottori ääni kuului Kirsi tuli olkkariin veti peiton, Lasse kuulitko yöllä olin niin kiimassa kun ajattelin sinua tule nousin päälle Kirsi ohjasi kalun sisään imin nännejä Kirsi levitti jalkoja Lasse nai nyt kun saat en kestänyt pitkään vaan laukesin Kirsi piti pitkään sisällä. kiitos Lasse ja hyväii vatsaa ja kalua,ihanaa se taas kasvaa ja otti suuhun. Nyt Lasse pane takaa pidin leveistä lantioista kiinni ja pillusta kuului loiske ääni Kirsi kuiski ai ai nuorta munaa pane saat tänä kesänä milloin haluat ja voidaan opetan sulle kaiken kun laukesin olin niin sisällä kun voi olla Kirsi kiljui kun tunsi kuuman sisällä. Kaupassa käydessäkin mentiin metsään ja naitiin Kirsi kuiski kuinka kova kalu on ja oikein tyrkytti että pääsen syvälle.

      • Anonyymi

        Tosi kiimaiseksi tulin kun luin sun tekstiä kyrpä alkoi seisoa ja joudun vetää köyeen👍😍❤️👍


    • Anonyymi

      Olin saanut juuri auton ajo lisenssin.
      Lavatansseihin mentiin.
      Tanssittiin mitä osattiin ja kun pääsi tanssimaan.
      Minut pokas Puuma.
      Mut vietiin hänen kesä paikkaan.
      Silloin sain eka kerran nuolla naista.
      Eihän siellä ollut suihkua,ja sen tietää mille pillu maistuu ja tuoksuu.
      Ja nuolin nainnin jälkeenkin, ei ollut niin kusen makuista silloin.
      Myöhemmin oppi lisää

    • Anonyymi

      Ei siinä tarvii olla välttämättä mitenkään kokenut...tai en mä ainakaan pidä itseäni mitenkään kokeneena poikana. Mä olen muutaman kerran nuollut äidin pillua, ja se tekee äidin aina tosi märäksi, sen jälkeen on tosi helppoa nussia äitiä, äiti tulee aina tosi helposti.

    • Minä olen alusta asti pitänyt pillun nuolemisesta olisi ihan jos olisi joku nainen niin että voisi aina välillä nuolla eri asennoissa ja paikoissa.

    • Anonyymi

      U­­­u­­­s­i s­­­ek­­si­­­tea­­­tteri ava­­­utu­u Su­­ome­­en! Kutsu­mme kai­­­kk­i­­. Ilmo­­it­tau­­tum­­­ine­­­n ry­­hmäämm­­e tä­­­äl­­l­­ä - http://blacgendflatacunul.ml/H/6Pd9 👈

    • Anonyymi

      Kysytään sama naiselta! Mille pillun nuoleminen tuntui? Mutta yleisesti. Eiks aina ne ekat kerrat op sellaisia ettei tunnu hyvälle vaan vasta kymmenes niin tietää onko se omaa!

    • Anonyymi

      Nuolispa joku mua 😍 saan ihan parhaat orgasmit siten t. N22

      • Ootko jo löytänyt itsellesi halukkaan nuolijan? Tässä olisi yksi tarjokas :)


      • Anonyymi

        kaipaisiko n22 vähän varttuneempaa nuolijaa, täällä olis m45, mieli tekis päästä nuorta ja tiukkaa ihanan pehmeää ja märkää pillua maistamaan!! ja mieluiten useampia orkkuja putkeen ettei tarvi kesken lopettaa...m45


      • Anonyymi

        No jos kronologiset erot ei ole ylivoimainen este, niin kelpaisiko noin 70v. vaikka sitten hätä tapauksessa jos minua nuorempia ei satu olleen saatavilla. Mitään vastapalveluksia en tarvi, kuten suihinottoja tms. paskaa.


      • Mielelläni😋😘


    • Anonyymi

      Tääl­­­t­­ä löydät nop­easti suku­­­pu­­­olt­­­a, suh­tei­­ta, tre­­­ff­­­it 👉 http://6122333.com/H/T4tZ 👈

    • Anonyymi

      Eka kerta oli extempore-juttu kuumana kesäpäivänä. Tytön pimppi haisi niin vahvasti että pidättelin yökkäystä. Ihan normaali itsestään huolta pitävä nainen, mutta ei ollut nyt käynyt suihkuttelemassa ennen aktia, ja kuumana päivänä paikat oli muhineet hiessä. Lipaisin silloin vaan muutaman kerran, eikä se tuntunut kummastakaan mitenkään erikoiselta. Tehtiin sitten muita seksijuttuja.

      Ekan kerran kun pääsin nuolemaan vastapestyä pimppiä, olin heti koukussa. Suuseksin antaminen on musta todella kiihottavaa, toisen sukupuolesta ja -elimistä riippumatta. On upeaa saada toinen nauttimaan, ja tunnustella, maistella ja katsella sen ihanaa alapäätä niin läheltä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Rakastelussa hinoimta on pillun nuoleminen. Noiden turpeiden huulien välistä lirputtaa klitorista. On hinoa tuntea pillun tuoksu ja juoda sen kiimanestettä. Olen aina pitänyt pillun nuolemisesta. Yhdynnässä saan itse tyydytyksen, mutta naisni saa nuolessani ensimmäisen orgasmin ja yhdynnässä toisen tai kolmannen. Jussi

    • Anonyymi

      Kerra nuolin mun tyttö ystävän pillua oli kaunis pillu mie nuolasin nii miusta tuntuu et maistaisin kaikkien naisien pilluja ne on älyttömän hyviä

      • Anonyymi

        Kyllä pillun nuoleminen on mukavaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uus­­­i s­­­ek­­sitea­­­tteri ava­utu­u Su­­ome­­en! Ku­­tsumme kai­­kk­i. Il­moit­tautuminen ry­­­hmä­ämm­e tä­­äl­­l­ä - http://6311222.com/H/5bQom 👈

    • Anonyymi

      Ei tulisi mieleenkään alkaa nuolemaan jotain limaista pillua. Pitäkää valkovuotonne.

    • Anonyymi

      No sehän maistui samalta kuin caccaa söisi. Yhteen kertaan jäi homma.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tääl­­t­­­ä löydä­­­t nop­easti suku­­­pu­olt­­a, suh­­teita, tre­­ff­­it 👉 http://51678wx.com/H/eY52N 👈

    • Anonyymi

      Ekan kerran kun pääsin nuolasemaan pillua niin yökkäsin pari kolme kertaa.
      Ei tuntunut lainkaan minun jutulta. Ajansaatossa sit lopultakin totuin pillun makuun ja tänä päivänä esim "kuukautispillu" on makuineen ja tuoksuineen helevetin haluttavaa.

    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­a str­eam. Sisää­­­nkäynti k­­aikille, jotk­a haluav­­­at pi­­tää ha­­­uskaa 👉 http://4900049.com/H/1lNp 👈

    • Anonyymi

      Mulla oli ensimmäinen tutustuminen pimppiin joskus yhdeksän vanhana. Se nyt oli sellanen normi sauna reissu, asuttiin maalla ja me koko perhe käytiin lauantaisin silloin aivan uudessa saunassa. Joskus naapurin pennut oli meillä saunassa ja yökylässä ja joskus päin vastoin.

      Saunassamme on kaksi tasoa plus raput ja yleensä aikuiset viihty ylemmällä ja me pennut alemmalla. Se oli sellanen talvi lauantai iltapäivä ja saunottiin isällä oli traditio heitellä vettä kiukaalle naapulla ja kun sitten olimme aivan hikisiä mutta vähän eri aikoihin mentiin pesulle, oli suihkut, uutta ja ihmeellistä siihen aikaan, josta sai kuumaa ja kylmää vettä ja siltä väliltä säädeltynä, kuumavesihana kiinni ja siskoni sai kylmän suihkun, toki sain joskus sitten ittekkin.

      Neljä siskoani, veljeni ja kaksi naapurin poikaa menivät mekastuksen säestyksellä sitten suihkuun jossa ruukasi olla aina tungosta kun kaikki halusi olla sen alla, äiti ja isä olivat jo menneet, isällä oli tapana istuskella saunan terassin penkillä jäähyllä ja hörppiä lappalaista pullosta ja mietiskellä syvällisiä. Naapurin Maija, joka oli kaheksan vanaha sillon, oli noussu ylemmälle ja minä viihdyin paremmin siinä alemmalla lauteella. Maija osasi rentoutua ja makasi osin niin että jalat ulottui melkein samalle tasolle jossa minä istuin.

      Sitten kun pesuhuoneessa alkoi kuulostaa siltä että sinne kohta pääsis, niin nousin ja vilkasin Maijaa. Maija oli varmasti ollu aina ruoka aikaan paikallaja hieman pullukka, hänen jalkansa oli hieman levällään ja kädetkin, silmät kiinni. Hetken mielijohteesta painoin naamani hänen haaroihin ja aloin imeen hänen koko pimppiä, pimpin puoliskot mahtui hyvin suuhuni, ne oli sellaiset pienet hieman pulleahkot ja maistui hielle.

      Maija hätkähti vähän ja alkoi sitten kikattaan ja hetken kuluttua sain pisut nieluuni ja nousin, Maijan pisu osui naamalleni ja mäkin nauroin. Sitten mentiin pesulle ja suihkuun jossa vielä nuorimmat siskoni jynssäsi sienellä toisiaan pulinan säjestyksellä, kun sitten saippuoin Maijaa, niin äkkäsin hänen pimpin olevan hieman punertava ja aavistuksen verran hampaan jälkiä havaittavissa, mietin mitä oli tullu tehtyä, olinko imeny pimppiä liian voimakkaasti ja hellä se tuntu olevan, mutta ei Maija ollu siitä moksiskaan.

      Myöhemmin Maija sanoi topakasti että me mennään isona naimisiin, pulinat pois. Totta se niin täyty olla kun tyttö kerta niin sanoi. Ajattelin katumuksella, pelolla ja vavistuksella jos juttu menee vanhempieni korviin ja mitä siitä seuraa, kasvatushakkuut remmillä ainakin ja jos Maija kertoo jutun kotonaan, meneekö diplomaatti suhteet naapuriin poikki, entä lasten suojelu viranomaiset ja huolestuin todella. Vannotin Maijaa olemaan vaiti koko jutusta ja aikaa kului eikä seuraamuksia tullu, kiitin Luojaa sekä Maijaa, ei selkä ainakaan siitä syystä punottanu ja kirvelly aina sillon tällön.

      En tiiä sitten onko tää oikeasti sellaista nuolemista kuin Ap. tässä perään huuteli, ainakin eka kerta, eikä siitä naimisiin menosta sitten tullu sen kummempaa, Maija löysi vuosisadan rakkaus tarinan, minnoon jääny poikamieheksi.

    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Ku­­ts­­­um­­me sinu­­­t kä­­ym­­ään u­­ude­­ss­a cha­­­tis­sa! Mei­­tä on yli miljo­­­ona! 👉 http://2790000.com/H/p5EV 👈

    • Anonyymi

      H­­ei! Om­­­a str­­eam. Sisää­­­nkäynti k­­aiki­lle, jotk­­a haluavat pi­tää hauskaa 👉 http://2733444.com/H/Er7n 👈

    • Anonyymi

      Ensikerran nuolin 15 vuotiaana samalla kertaa, kun poikuus meni. Ja niin on hyvän makuinen ja kiihottava, että aina olen nuollut ennen yhdynnän ja nykyjään jälkeen myös.

    • Olin koukussa ekasta kerrasta. Kiihotuin nuorena (16v)niin paljon siitä hommasta, että tulin monesti omiin pöksyihini😀. Harmi, kun nykyään rupeaa olemaan harvinaista herkkua.

    • Anonyymi

      Tarkistan hajun ennen kuin nuolena. En halua nuolla sillivittuja.

    • Anonyymi

      Koukluun jäi vaan kun ei vsimoa saa tarpeeks nuolla

      • Anonyymi

        Ei anna ei. Pakko käydä vieraissa nuolemassa. Ja riskihän siinä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei anna ei. Pakko käydä vieraissa nuolemassa. Ja riskihän siinä on.

        Mistähän johtuu alastonsuomi sivusta puuttuvan tyystin asetelma jossa mies saa nuolla pillua. Suihinottoa, viemäri ja lesbojuttua on pilvinpimein, mutta se tärkein puuttuu, olisiko nyt niin että naiset eivät nyt kertakaikkiaan anna miehen nuolla, mutta joku toinen nainen kelpaa kyllä siihen puuhaan. Miksi sitten naiset syrjivät miehiä? Ehkä syynä on jonkinlainen pisteiden keruu olympialaiset meneillään, mitä pornompi sitä enemmän pisteitä. Mutta eipä tuonne ole oikein jaksanu enää mennä, enkä pisteitä oo jaellu porno klisee klipeille ja kuville.

        On todella sääli jonkun upean mimmin olevan kontallaan jonku puolihomon kyrpä kurkussa ja toinen kyrpä viemäriä aukasemassa. Seksi näyttäisi olevan katoava luonnon vara Suomesta ja maailmasta, jos noita sivuja on uskomista. Mutta miksi nuo säälittävät muijat ovat kuvanneet ittensä todella pornotähdiksi ja kynnysmatoiksi, niin että iljettää katella, ehkä he saavat siitä jokinlaista nautintoa tai jotain, tai sitten vain ryhmäpaine, konsensus. En tiijä sitten. Toivottomalta näyttää, onko naiset todellakin lauma idiootteja.

        Alkoi vaan kiinnostaa miksi naiset ei anna miehen nuolla pillua.
        tulos porno konsensuksesta:

        blowjob anal lesbian
        1480000000 eli 1.48 miljardia videoa, naiset eivät vaan uskalla poiketa ryhmäpaineesta eikä alkaa vastarannan kiiskeiksi kun tuijottavat pornoa ja siitä kopioi sp.identiteettinsä.

        Mutta sillä LGBHPTQR, pride, feminism ideologialla on vaikutuksensa josta on parasta olla hiljaa muuten saa syytteet "vihakirjoittelusta" ja "vihapuheesta".

        https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1070935/

        M33.


    • Anonyymi

      Olin suoraansanottuna pentu ekan nuolemiseen aikaan. Se oli todella voimakkaan tuoksuinen. Piti vähän ottaa ”happea” mutta sen oppi. Tuo juttu kesti aikuisuuteen saakka. Meni aikansa ja sain nuolla aikuisen naisen karva tuheros. Se karvatuhero ei tuoksunut tai maistunut millekkään. Oli vähän pettynyt olo.

    • Anonyymi

      Et­­­si seks­ikump­­­pani! Määr­­i­tä para­­metr­­­it j­­­a kaup­­­unki 👉 http://4130555.com/H/8Tb0 👈

    • Anonyymi

      Viimeksi kun nuolin pillua, mua oksetti lähinnä. Oli hapan ja inha maku. Kullia imiessä ei ole koskaan tullut samaa.

      Eikä pillu niin kiinnostakkaan mua. Homomies olen, ja lähinnä vaan satunnaisesti voisin olla naisen kanssa. Muuten haluan miestä.

    • Anonyymi

      Ei ollut kovin hyvää. Sillä muijalla oli karvattomaksi ajeltu pimppi, ja maistui aika hyh hyhille. Veikkaan että kunnon karvakas kasarirömpsä olisi maistunut oikealle pillulle. Sitähän sanotaan että posliiniksi ajelu aiheuttaa tulehduksia ja muita ikävyyksiä. Ja kyllä näin kasari- ja ysäri-ihmisenä olen tottunut siihen, että karvainen römpsä on aikuisen naisen standardi.

      t. Oolofi-83

    • Anonyymi

      1tunnin lipsuttelin maksullista tyttöä.
      kun en muuhun oikein pystnny.
      -Siitä lähtien mr. Lipevähuuli..
      Muisttaako mamma tämän?

    • Anonyymi

      Kiihotti kovasti itseänikin, kuulin kuinka nainen pesi pillun vessassa ennen sänkyyntuloa niin ei maistunut oikein miltään, levitin sen ihan auki ja nuolin antaumuksella niin että puoli naamaa oli märkänä, nainen tarttui hiuksiini ja veti päätäni lähemmäs, samalla naisen selkä nousi kaarelle kun nainen alkoi voihkia, orgasmeja tuli kai monia kun sitä kesti tovi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hei! Om­­a str­­­eam. Sisää­­­nkäynti k­aikille, jotk­­a haluavat pi­tää hauskaa 👉 http://9190000.com/H/8Rqe 👈

    • Anonyymi

      Mies nuolee vielä nyt 40’v. ennen yhdyntää. Aina nuollut. Joskus öisin useita tunteja muuten vaan. Ihana katsoa ja pitää hiuksista kiinni. Itse pyytää voiko ja saako, ja sitten nuolee huolella.

    • Anonyymi

      U­­­u­s­i s­ek­­sitea­tteri ava­­­utuu Su­­­omeen! Ku­tsu­­­mme kaikki­­. Il­mo­­­it­tau­­tumine­­n ry­­­hmä­ämm­e tä­­äl­l­­ä - http://6450777.com/H/r7Kh 👈

    • Anonyymi

      Ensimmäinenkerta jännitti, löysin kuitenkin sopivan rytmin ja kun kuulin naisen voihkivan nautinnosta niin innostuin lisää. Olin pitänyt nuolemistajotenkin vastenmielisenä mutta nykyään haluan nuolla kumppaneitani

    • Anonyymi

      Teki tosi hyvää nuolla pillua ja on kaunis haluvaisin nuolla pillun kun on runsaat kuukautisvuodot

    • Anonyymi

      Olin 18 vuotta ja tyttöystävä oli juuri täyttänyt 16 vuotta, olimme aitassa alasti ja menin peiton alle ja aloin ensin suutelemaan pimppiä ja hitaasti nuolemaan taisin nuolla aika kauan.
      Orgasmin jälkeen hän otti suihin ensimmäistä kertaa, muistan kun ennen kuin laukedin hän sanoi "ei kai se pahalle voi maistua", laukesin ja hän sylki mällit suoraan minun päälle 😂🤷‍♂️

    • Anonyymi

      Ajatus pillun nuolemisesta oli minulle aina jotenkin vastenmielinen. Päätin sitten kerran vaan kokeilla sitä ja jäin heti koukkuun, oli mahtavaa kuulla se nautinnon määrä. Nykyään se kuuluu joka kerta seksiin ja olen kehittynyt hommassa huomattavasti.

    • Anonyymi

      Hei! Om­a str­­­eam. Sisää­­nkäynti k­­aiki­­­lle, jotk­a haluav­­­at pi­­tää ha­­­uskaa 👉 http://7vip.biz/H/X6k1T3

    • Anonyymi

      Kun nuolin ekaa kertaa olin melko kokematon. Niin oli tyttökin.
      Tapahtui kotisohvalla. Ihana vaaleanpunainen pimppi avautui ja tuoksui ihanalle kiihottavalle. Maistui hiukan oudolle korpeälle ehkä vähän pissallekin. Olimme molemmat niin innoissamme puuhastamme ettemme huomanneet että äitini oli tullut kotiin. Hän teki lopun huvillemme. Olimme molemmat viisivuotiaita.
      Tämä on todellinen lapsuuden muisto. Olimme nähneet kaikenlaista toimintaa tyttöni vanhempien vauhdikkaissa juhlissa.
      Oli siis 50-luvun alku ja turun suunnassa äkkirikastunut vanukauppias järjesti huikeita kemuja huvilallaan kaarinassa.
      Ehkä joku jo tunnistaa vihjeistä erikin.

    • Anonyymi

      U­­­u­si s­­­ek­si­tea­tteri ava­­­utu­u Su­­­ome­­­en! Kutsu­mme kaikk­i­. Il­­moit­tau­­­tum­­­ine­n ry­hmä­­ämme tääl­l­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/B5f0Z7

    • Pilluja niin niin moinenlaisia, mutta kaikki kohtaamani ovat ihania nuoltavia, Toki ulkoneva klisu helpottaa homaa miehen näkökulmasta. Nautin nuolemisestaja kiihotun itsekinvarsinkin, kun opin pitämään naistani orgasmissa pitkään samalla tietäen, että vastapalvelus tulee aikanaan, nam. 69 on muuten asento, jota en ymmärrä. On ihanaa antaa oraalista nautintoa kumppanille ja päinvastoin, mutta miksi sen pitäisi tapahtua samalla kertaa.

    • Anonyymi
    • Ensimmäinen kerta tuntui jännittävältä. Olen nauttinut pillun nuolemisesta aina. Tai tarkemmin siitä, mitä se antaa naiselle…

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olin 12 kun ensikerran nuolin tyttöä.kulli seiso ja tytöllä oli halua otaa kulli suihin.tyttö aikansa imi ja mulla oli tiukka esinahka hän yuönsi kielen esinahan alle silloin laukesin .tyttö ihmetteli kullin sykettä .samalla nuolin tytön pillua saa tyttö sanoi mulle justiin siitä ja sain. Hänen laukeamaan.kävimme koulu reissuilla samassa ladossa useammin ja oli tosi miehekäs olo

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olisinko ollut 14 vuotias kun eka kertaa nuolin pisua. Menimme ulkosaunaan samalta kylältä olevan tytön kanssa sekä naapurin pojan. Aloimme suutelemaan tyttöä ja saimme avattua yläosaa että voimme suudella tissejä. Menin tytön jalkojen väliin avasin farkun ylänapin nuolin samalla kunnes tyttö heitti farkut pois. Minä nuolin pimsaa ja naapurin poika tissien kimpussa välillä vuorottelimme. Siitä jäi hyvä maku suuhun, kaikille hyvä mieli.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mun mielestä seksissä on pillun nuoleminen kaikkein parasta. Nuolen joka ikinen kerta vaimolleni orgasmin ennen varsinaista aktia. Se ihan järjetön kiihottuminen minkä pillun tuoksusta ja naiseni ininästä saan on taivaallista. Itse kysymykseen vastaus: noin 17 vuotiaana ekan kerran lipitin kännissä yhden illan tuttua , ei jäänyt mitään erityistä mieleen, mutta sen jälkeen olen nuollut joka ainoaa hoitoani.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eka kerran nuolin keski-ikäisen naisen tavaraa, ja olin hieman pettynyt, mutta nyt olen keskittynyt seitsentoistakesäisiin ja fiilis on parempi sekä mulla että hänellä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pikku kulliset nuolee pillua.

      • Anonyymi

        Mutta sinähän oletkin homostelija.


    • Anonyymi

      Pillustahan se on kiiinni !
      Terve hyvin pesty posliini niin voihan sellaista nuolla ..
      Mutta on sen hajuisiakin pilluja että ei tee kuulkaas pojat mieli nuolla vaikka kuin pesis..sormetkin jos haisee niin että ei saippualla 10 kerran pesun jälkeenkään muuten haju lähde pois kuin auton tankkauksen yhteydessä ja bensaa käsille lorauttamalla.
      Sanoohan se jo järkikin ettei sen hajuisia vehkeitä kannata nuoleskelemaan mennä jos haisee kuin ketun syötti !

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No oli ihan hirveän hajuinen ja makuinen. Peräreikä ja kulli on paljon kiihottavampia. Pillu näyttää myös sairaan hirveältä.

    • Anonyymi

      Aina olen pitänyt pillun nuolemisesta , se vaan tuoksuu ja mastuu niin hyvältä. Kulli seisoo aina kovaa kun pääsee pillua nuolemaan . Parasta on kun nainen samalla imee kullia .
      M 64

    • Anonyymi

      Uu­si s­­ek­si­tea­tteri ava­­utuu Suome­­­en! Ku­tsumme kai­kk­­i­­. Ilmoit­tau­­­tum­­­inen ry­hmä­­­ämm­­­e tääl­­l­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S4h8U6

    • Anonyymi

      rakastan naisen nuolemista tekisin sitä aina. yleensä näykin naisen nupukkaa huulillani ja sitten taas huulille ja nainen maistuu hyvälle ihanallle.ensimmäinen kerta tuntui hieman oudolta ja pelkäsin miltä naisen erite maistuu mutta nyt myöhemmin se maistuu hyvältä ja kun nainen saa orgasmin huulilleni no tuntuu hyvältä. naisen pillu on kaunis ihana riemurasia

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olin 13v kun nuolin pillua eka kerran, tyttö oli pari vuotta vanhempi ja osasi jo jutut miten tehdä. Sain käyttää sisässäkin mutta kun oli eka kerta koko hommassa niin oli vähän harjoittelua. Sain myös silloin eka kerran ja vähän ihmettelin mitä tapahtui muttei viitsinyt siinä kysellä kun se oli tytölle ihan ok, en muista tuliko tytöllä, ehkä ei kun en osannut tehdä oikeita temppuja.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nuolemalla olen aina aliottanut. Pillu maistuu mahtavalta ja se tuoksu saa kaluni, niin kovaksi.

    • Anonyymi

      Oli kuin olisin käynyt jäätelön kioskilta, yhtä hyvää mut kylmyys puuttui🤣

    • Anonyymi

      Olen fantasioinut siitä monella eri tapaa, on vain vaikea löytää sellainen nainen joka antaisi nuolla. Muijat tuntuu jotenkin vaan sisäistäneen pornon ja apinoi sitä ja kapina mieltä pukkaa kun en satu olleen homo, en tarvi suihinottoja kun jo ajatuskin ällöttää on sekin nähty, eikä se persläpi kiinnosta. Miksi muijat haluu olla miehen korvikkeita homoille, mikä niissä vetoaa kun en tiijä ja vielä pressaksikin hinkuvat. Ei ole helppoa olla poikkeava modernissa homojen ja transujen maailmassa. Jostaki pakanamaasta se muija pitää hommata vaan kun jaksais ja viittis. Olkoon, ja pitäkää tunkkinne ja pillunne.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nuorena n15-16 kossina löysin Riihimäen riutan lavalta samanikäisen tytön. Illan mittaan meno kuumeni ja hakeuduttiin sinne hiihtohissien ala lavalle hiplaamaan toisiamme. No homma eteni ja rohkeana poikana ehdotin pillun nuolemista. Eikun hommiin. MUTTA se haju, ei tainnut tyttö tietää alapesuista, tyrmäävä haju pillusta. Hyvä seisokki putosi siihen ja hommat lopahti. No nähtiin vielä viikonpäästä ja vein tytön himaan. En pyrkinyt enää nuolemaan, mutta panin sen. Haju oli kyllä kuvioissa vieläkin mukana, mutta mitä ei nuorimies tekisi jos pillua on tarjolla.
      Siitä lähtien ollut pääsääntöisesti hyvätuoksuisia pimppoja, paitsi yksi hevosnainen. Saunassa hikoilut ja jäähdyttelyt, pesu oli ämpärillisen vettä päälle valuttaen. Tymäkät oli tuoksut tuolla luomupesu pillulla. En pyrkinyt nuolemaan mutta panin kyllä useasti ja huolella ihan ajan kanssa. Ai kun vielä saisi joskus nuolla nuorta tyttöä puhtaalla pillulla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pimpin nuoleminen tuntuu kuumalta. Kasvot toisen kiimanesteissä ja jaettu suudelma ❤

      Pimpan nuoleminen ja nuolluksi tuleminen, jopa samaan qikaan tuntuu järjettömän hullukuumakiimalta.

      Siltä se toisen naisen kiimapimppan nuoleminen tuntuu ❤


      KiimaKissa

    • Anonyymi

      Pimpin nuoleminen tuntuu kuumalta. Kasvot toisen kiimanesteissä ja jaettu suudelma ❤

      Pimpan nuoleminen ja nuolluksi tuleminen, jopa samaan qikaan tuntuu järjettömän hullukuumakiimalta.

      Siltä se toisen naisen kiimapimppan nuoleminen tuntuu ❤


      KiimaKissa

    • Anonyymi

      Eka kerta kieli pillun suulla olin noin 16 vuotiaana ja ei kummempaa mielikuvaa jäänyt, enkä ymmärtänyt saattaa tyttöä perille kielen kanssa vaan lopetin kun kostus. Myöhemmin olen oppinut pitämään ehkä pimpan nuolemista jopa seksin parhaana asiana, se järjetön kiima mikä minuun iskee pimppaa nuolessa on ehkä orgasmiakin hienompi tunne. M60v.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eka pillun näkeminen oli henkeä salpaama kokemus puhunattakaan eka nuolemisesta! Valitettavasti nuolemisen kohde ei pitänyt siitä siksi, että pyörryttävän orgasmin jälkeen varsinainen yhdyntä tuntui pakkopullalta.

    • Anonyymi

      Se oli kuin olisi pannut rahaa pankkiin oli tosi hyvää ja kaunista

    • Anonyymi

      P.llusta meni maku kun bidee suihku keksittiin

    • Anonyymi

      Eka kerran sain nuolla pillua 13 vuotiaana, se oli mahtavaa ja on nytkin. Olen tykännyt aina nuolla pillua ja vielä parempi jos kumppani saa orkut samalla. Joka asento käy, ehkä paras silleen että nainen kumartuu eteenpäin jolloin paikat aukeaa kivasta haara-asennossa, kieli pimppiin ja peppureikään vaan.

    • Anonyymi

      Ihan kivalta tosi hyvä tunne

    • Anonyymi

      Parasta on kun pääsee nuoleen vaikka laivalla jonkun vieraan muijan pillua ja persettä. Sopivasti illan aikana tanssilattialla hikoillutta ja muutamat kuset laskettu pesun jälkeen. Viimeksi muija oli polvillaan sängyllä ja työnsin kieltä pilluun ja perseeseen ennen kuin nussittiin kunnolla. Ihana nainen.

    • Anonyymi

      Ekan kerran nuolin pillua kun oli 14vee ja serkku15vee juhannuksena mökillä istui naaman päälle kun illalla vähä humalassa oltiin. Sillä oli vaalee pillu ja nuolin sitä ja sekin sitte nuoli mua. Ei pantu mut sillä oli niin nätti pillu et en oo saanu sitä mielestä, sellanen pieni pillu ja häpyhuulet näky et sai nuolla kunnolla Runkkas mua monta kertaa sillon illalla. Siit on jo aikaa.

    • Anonyymi

      ei tuntunut paljon miltään mutta kun naisen naamasta näki mikä hyvää teki siten opin

    • Anonyymi

      Hyvällehän se tuntuu.

    • Anonyymi

      Eka kerta kun pääsin nuolee pillua niin se oli nuoruuden tyttöystävä ja auton etupenkillä.sain vieläpä hänet laukeamaan .voi jestas että olin ylpeä siitä hetkestä.siitä on melkein 30vuotta , mutta edelleen muistan sen hetken kuin eilisen 😋

    • Anonyymi

      Vuosi oli 1998 Ruotsinristeilyllä.
      Laiva oli M/S Gabriella ja C-luokan.
      Nainen oli eka tyttöystävä
      Asento oli 69

      :)

    • Anonyymi

      Olen nuollut pilluja varmaan kymmeniä kertoja. Jos on ollut pesemättä niin maistuu "ummehtuneelle" (silti hyvää) Just pesty ei maistu oikeastaan miltään.

    • Anonyymi

      Voi perhana mitä nuijia täällä on!! Nuolkaa hyvät jätkät vittujanne. Kyllä te homot ymmärrätte toisianne

      • Anonyymi

        Mitäs olet täällä nuija. Mee pois.


    • Anonyymi

      Juhannuksena 1978 siskoni oli sammui rantasaunamme terassille. Humalassa olin itsekin, kaiken lisäksi armeijasta lomilla, niin katsoin vähän aikaa kun sisko lepäsi jäsenet levällään. En tiedä mikä tuli mutta annoin suukon hänen pilluun, ihan työnsin kieltäkin sisään vähän?? Yhtäkkiä ymmärrys palasi eikä pahempaa päässyt tapahtumaan.

    • Anonyymi

      Siitä on aikaa, mutta yritän muistella!
      Olin 22 v ja uskalsin ehdottaa tyttöystävälle, että haluaisko hän, että suukottelen pimppiä. Se sopi, ja siirryin oikealle paikalle niin, että suloinen ja kiihottava pimppi oli ihan kasvojeni edessä. Kerta oli kummallekin ensimmäinen. Muuten panimme jatkuvasti, kun vaan olimme kahden. Oli siis suhteemme alku menossa.
      Tyttöni pillu näytti kauniilta ja kostean kutsuvalta. Laitoin käteni karvoituksen kummallekin puolelle ja lipaisin kielelläni alhaalta ylös. Mielestäni se maistui kiimalta ja naiselta! Sitten kielenpäällä tökin emättimen aukkoa ja taas pitkä lipaisu.
      Tyttö huokaili ja värähteli aina kun kieleni kohtasi klitoriksen, Seuraavaksi keskityin klitoriksen härnäämiseen pitäen pieniä taukoja. Välillä taas koko pillun pituisia lipaisuja.
      Ja taas sen pikku nystyrän kimppuun! Nyt jatkuvaa imenistä klitoriksella ja välillä imaisu.
      Sitä ei tyttöni kauaa kestänyt, vaan vartalo kaarella ja voihkien orgasmi saavutti tytön.
      Se jälkeen kömmin taas tytön vieree tai päälle ja sain kunnon suudelman palkkioksi suoraan pillun mehuissa olevalle suulleni.
      Tästä tykkäsimme kumpikin niin paljon. että siitä tuli osa melkein kaikkia rakasteluijamme.
      Eli pidän pillun nuolemisesta ja vaimoni voi sanoa samaa!

    • Anonyymi

      Noh. Kyllä se eka kerta vähän arvelutti kun ei tiebby miltä maistuu, mutta myöhemmin tykästyin oikein kovasti hommaan ja tykkään tehdä sitä ilomielin.

    • Anonyymi

      ihanaa nähdä ja myös kielellä tuntea kun nainen nauttii yhden kerran tuttuni tuli käymään ei ollut kapakasta löytynyt seuraa kysy suoraan saatko naisen tyydytettyä tein parhaani orkku tuli sain mahtavan suihin oton ei yhdyntää aina joskus tyydytämme toisemme olemme ystäviä edelleen

    • Anonyymi

      Oli sunnuntaiaamu ja loikoilimme tyttöystäväni kanssa peiton alla.

      Hetken mielijohteesta laskeuduin alemmas sängyssä ja vain nuolin häntä. Tyttöystäväni ei sanonut mitään eikä kyllä vastustellutkaan. Myöhemmin hän sanoi vain vähän yllättyneensä.

      Siitä tuli meille hauska harrastus... :)

      Tyttöystäväni pimppa oli siisti eikä todellakaan haissut härskille sillille, koska hänkin oli siisti tyttö. Hän oli siisti henkisesti ja fyysisesti.

    • Anonyymi

      Ihanalta Mieti Nyt.

    • Anonyymi

      Mä nuolin toka iltana kultaani se kimppa kämpässä. Tyttöni oli lestadiolainen ja se makasi sängyllä jalat levällään silmät kiinni nuolin. Ihanasti osasin luonnon opettamana. Tytön kämppis uskova sekin meni vessaan huoneesta ja näki hiipi hiljaa vessassa. Tyttöni ei huomanna vaan sai rajusti. Oli kämppis puhutellut tyttöä ja vaatia parannusta..

      • Anonyymi

        Vai parannusta? Tyttöhän kerrankin juuri sai jotain hyvää...

        Olikohan se tytölle paha paikka vai muisteleeko vieläkin kalliina muistona...


    • Anonyymi

      Aikaa on kulunut noin 30 vuotta,kun olimme nuoruuden tyttöystävän kanssa autossa pussailee ja hommat mukavasti eteni siihen pisteeseen, että rohkenin kysyä lupaa vähän nuolla.M.sanoi ,että nuole vaan ja minähän nuolinin .voi jee sitä nautinnnon määrää ,kun tajusin , että likkahan saa pian orkun.hän painoi päätäni ihanaan teinipilluunsa ja sai voimakkaan orgasmin. Se oli mun eka kokemus nuolemisesta enkä oo siihen kyllästynyt ikinä.kyllä hyvin pesty pillu on mukava imuttaa.

    • Anonyymi

      Aivan mahtavaa suuhun ja kasvoihin jää ihanan kiimainen tuoksu.Nyt kun ajattelen rupiaa kypärä seisomaan

    • Anonyymi

      Tyttökaveri aikoinaan pyysi nuolemaan niin alkuun jännitti miltä se maistuu. Yllätyin sen mausta, olin kuvitellut että on jotenkin pissainen ja tunkkainen se maku mutta olikin ihan miellyttävän makuinen. Eka kerran jälkeen itsekin jopa pyysin saada nuolla, nautin siitä kun tyttöystävä nautti.

      • Anonyymi

        Kahta naista olen nuollu aika paljonkin toinen vamhempi toinen nuorempi ja aikamoisiaongasmeja saivat


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 227 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe