Miltä pillun nuoleminen tuntui

1.kerran?

Kertokaa miehet miltä tuntui ENSIMMÄISEN kerran nuolla naisen pillua? Jotenkin on sellainen fiilis, että hieman kokeneemmat miehet pitää siitä, mutta ei vähemmän kokeneet. Kertokaa kokemuksia! Oliko ensimmäinen kerta hirveä? Opitteko pitämään siitä vain ajan kanssa? Vai oliko jo ensimmäinen kerta mahtava?

Kertokaa myös miltä miltä naisen pillu näytti kun näitte sen eka kertaa? Ihana vai ällö?

Itse olen nainen ja muistan, etten pitänyt alussa miehen kalusta... nyt se on jo niiiin mahtava.. :)

Mulla vaan on tällä hetkellä kokematon poikaystävä ja haluaisin tietää, miltä muista on tuntunut kun on kerran maistanut naista. En halua, että se pitää vastenmielisenä.

Joten kokemuksia, kiitos!

50

13202

Vastaukset

• Nuolin naistani heti ekalla kerralla. Olin vain päättänyt että teen sen. Aloitimme toistemme pitkällä hyväilyllä. Vaikka olin ensimmäistä kertaa naisen kanssa alasti ja erektio päällä en tuntenut häpeää tai ujostellut. Ehkä ahkera yksityisnudismi auttoi. Kun olin hyväillyt naistani kaikkialta aloitin pillututkimukset. Voi vitsi kuinka nätti pimpsa hänellä oli!! En ole koskaan missään kuvissakaan nähnyt niin somaa. Pieni, sileä, kostea ja lämmin. Kuuma sisältä. Tietysti maistoin sitä!! Ihanaa!! Sellainen hieman kirpeä maku, nami, nami. Olin niin intohimon vallassa että olisin kai nuollut mitä vain, mutta tämä oli oikeasti kaunista ja namia. Lisäksi halusin että nimenomaan hän nauttisi, siksi olin päättänyt olla rohkea. Kyllä nuoleminen on paras tapa tutustua naisen elimiin.

• kokemus oli kiva jo ensi kerralla. seuraavilla vaan parani. tykkään nuolemisesta itseasiassa jo enemmän kuin varsinaisesta nainnista. myös naisen pillu näytti ja näyttää edelleen erittäin kauniilta.

• Tule, tule nainen luokseni
    ja anna minun nuolla sinua tuntikausia!

Nuolisin mielelläni myös takapuolta, mutta pelkään että se ei ole naisesta hienoa.
    Miten te naiset suhtaudutte tähän? Tuntuuko kivalta vai inhottavalta kun rakkaasi nuolee peppuasi?

• kyllä pillun nuoleminen on mun mielestä sitä ihaninta seksiä, mun kumppani ei halua seksiä kuin hämyvalaistuksessa mutta minä haluaisin nähdä naisen kunnolla ja varsinkin rakasteltaessa nainen on KAUNIS. pillua voisin vaikka aina nuolla, jo vuosia sitten tuntui hyvältä, paranee vain

• Vähän ällöttävää

• rene kirjoitti:

kyllä pillun nuoleminen on mun mielestä sitä ihaninta seksiä, mun kumppani ei halua seksiä kuin hämyvalaistuksessa mutta minä haluaisin nähdä naisen kunnolla ja varsinkin rakasteltaessa nainen on KAUNIS. pillua voisin vaikka aina nuolla, jo vuosia sitten tuntui hyvältä, paranee vain

Olimme kolmestaan vieras mies ja mä vaimon kera. Miehellä oli mahtikalu, ainakin 23 cm, hän pani vaimoani ja vaimo nautti huutaen kun sai kunnon jöötiä. Lopulta kaveri laukesi vaimon sisään ja minä siittyin nuolemaan vieraat spermat! Se oli todella hyvää ja maittavaa pillun nesteiden kera!! it minä menin liukkaille ja tää isokullinen nuoli mun sperat.Tuosta on viikko aikaa huomenna hän tulee päivällä kun meillä kaikilla on vapaapäivät. Ottaa vaimonsa mukaan ja minäKIN saan vierasta oikein kunnolla!!!

• omalla kohdalla pillun nuolemis himot vain kasvaa ;) on vitun seksikästä nuolla märkää pimpsaa kun tyttökin tykkää ja voihkii:) ja koko ajan vaan tekee enemmän ja enemmän mieli työntää kieli exän pilluun..

• Vähän niinkuin Åke Blomqvistin joraus siinä mainoksessa..Oon kuulemma helvetin hyvä nuolemaan!
      Lassiekin pyörii kateudesta vihreänä haudassaan!

• Pillun nuoleminen on samanlaista kuin, jos ostaisi lohifilettä ja nuolisi niitä.

• Mitä jos on kala-allergia :(

• Vitsi: Sokea herrasmies käveli kaupungilla ja pystyi tervehtimään kaikkia nimeltä vaikka ei nähnyt heitä. Mutta kalakaupan kohdalla hän sanoi: Terve tytöt.

• Omalta osaltani nuolin silloista tyttöystävääni ihan oma-aloitteisesti ja hän siinä hätkähti aika paljon, mutta vain nautinnosta. Ei vain osannut odottaa, että nuolisin. Aina olen nuolemista rakastanut ja harvoin on kertoja jolloin en orgasmiin asti nuolisi naistani. Se miltä pimppi näyttää on yksilöllistä, mutta aina ne kauniita on. Kahta samanlaista ei kuitenkaan vastaan tule. Kannattaa hienovaraisesti kertoa halustaan kumppanille eikä sen tarvitse olla seksin yhteydessä. Kyllähän mieltymyksistä pitää pystyä puhumaan muutoinkin. Väittäisin jopa, että suurin osa miehistä tykkää nuolla pimppiä.

• Nuolis jos sais luvan...

• No tämän kerran, ukkisi lupa on nyt: Ja sano jos joku kysyy, että ukki lupas.

• Haluaisin, että joku nuolisi mun turpeaa pilluani panon jälkeen, kun sieltä valuu siemenet noroina.

• Tule niin nuollaan:)

• Norona kirjoitti:

Haluaisin, että joku nuolisi mun turpeaa pilluani panon jälkeen, kun sieltä valuu siemenet noroina.

Ilomielin! Harrastan sitä itsekin!

• Norona kirjoitti:

Haluaisin, että joku nuolisi mun turpeaa pilluani panon jälkeen, kun sieltä valuu siemenet noroina.

Minä haluan nuolla sitä! Missäpäin olet??? Vastaa tähän, tarkistan huomenna (perjantaina) illalla.....

• Aivan mahtavalta. Sen maku ja tuoksu. mmmmmm. Kuuluu aina perussettiini seksissä.

• Mitäs nyt, en mitenkään muista koko asiaa? Mutta hyvää varmasti ollut.

• Kiihottavalta!!Mikään ei kiihota enempää kuin aikuisen naisen päivän hionnut karvainen pillu,ne tuoksut Ahhh

• Aina pitää nuolla pitkään ja hellästi....naisen ehdoilla tietty...jos hän haluaa pati sormea samalla pimppaan sitten vain sormetetaan....ihanaa ku Nainen saa orkun nuolemisesta
    Onko muita halukkaita....

• Alkuaikoina en halunnut nuolla kuin saunapuhdasta. Vähän myöhemmin törmäsin ensimmäisee poslariin. Siinä ilmeisesti haisi ihon talirauhasten tulehdus. Vieläkään en nuole poslaria, mutta kaikenmittainen karvoitus on OK.
    Oliko ensimmäinen kerta hirveä?
    °°° ihan ensimmäinen oli upea kokemus kun sen vaikutus tyttöön yllätti täysin. Ensimmäinen saunapuhdas taas oli miellyttävin.
    Opitteko pitämään siitä vain ajan kanssa?
    °°° en kai vieläkään pidä itse nuolemisesta, mutta sen seuraukset on erittäin mieluisia.
    Vai oliko jo ensimmäinen kerta mahtava?
    °°° oli se sillä tavalla mahtava, että naisen äänekkyys, orkkujen vomakkuus ja määrä yllätti positiivisesti
    Kertokaa myös miltä miltä naisen pillu näytti kun näitte sen eka kertaa?
    °°° se näytti ohuiden punaisten karvojen peittämältä viirulta, aivan liian pieneltä ja kauniilta
    Ihana vai ällö?
    °°° ei muistaakseni kumpaakaan vaan näky oli kiihottava. Tytön omituinen käyttäytyminen alussa oli hämmentävä yllätys jota en ymmärrä oikein vieläkään.

• Muistan kun mopo iässä nuolin ekan kerran pillua ja laukesin sitä nuollessa. Muistan kuinka hävetti niin vietävästi. Nyt 41 v. ja se on vaan niin ihanaa edelleen kun saa toisen vaikertamaan kiimasta on se vaan ihana kapistus.

• maistuu postimerkiltä. näyttää uuno turhapurolta.

• Tyttö jota nuolin oli 16 vuotias, itse olin 18 v, eikä sitä ollut nuoltu ennen. Sitä jännitti aika paljon ja ensin hyväilin sormilla tytön pillua ja suudeltiin aika kauan ja tyttö oli aika kuumana. Sitten aloin kiellä suutelemaan pillun ymprystä ja nainen voihki jo hulluna kun vihdoin nuolin sen pillua. Sormetin samalla ja nuolin ja tyttö saikin äkkiä kolme orgasmia.

• Aivan mahtavalta. Sain tuolloin eka kertaa muutenkin ja halusin tutustua siihen kunnolla. Sormella, kielellä, nuollen ja lopulta...
    Eikä nuoleminen siihen kertaan jäänyt :)

• Ihanan kiimaiselta eikä maistunut miltään kun tyttö oli pessyt pillunsa ennen seksiä. Olikin sitten pieni järkytys miten pahalta pesemätön pillu maistuu. Ihan tosissaan naisen kannattaa pestä pillunsa jos haluaa miehen nuolevan sillä se maku on kerta kaikkiaan niin paha että menee halut.

• no tietty pillun nuoleminen tuntui vitun hyvältä!

• Suomi on juuri siirtymässä Uuden EU asetuksen käytöönottoon .kaikki nuoltavat makeiset ja tavarat siirtyvät uuden verokannan alaisuuteen josta veron osuus 22,5% prosenttiyksikköä + alv 24% . Verohallinnon työryhmä pohtii juuri keinoja veron keräämisen valvomiseen ja seurantaan kertoo tuore veroradion toimittaja.
    Haastattelussa veroyksikön päälikkö totesi yks kantaan mitään erittelemättä kaikki nuoltava on verotettavaa niin eetnisyyteen tai sukupuoleen katsomatta.

• Hyvä! juuri näin!

• huippu hommaa parasta touhua voisin nuolla vaikka kuinka kauan ei siihen kyllästy nam

• Ei parempaa ole kuin pillun nuoleminen.... Taivaallista antaa naiselle orgasmeja...

• Olin silloin 21-vuotias. Pillun maku oli vähän suolainen, mutta pidin kuitenkin kokemuksesta. Tyttöystävälläni oli karvoitusta, mutta ei se kovin paljon haitannut nuolemista. Suuseksi on mahtava esileikki ennen varsinaista panoa.

• Ensimmäisen kerran, kun pukua nuolin oli 17 ja tyttö 21. Olin aivan saatanan päissäni enkä muista miltä tuntui tai maistui, mutta kyrpä seisoi niin, että haljeta meinasi.
    Seuraavan kerran pääsin nuolemaan 19 ikäisenä 15v mimmiä. Pillu maistui taivaalliselle ja fiilis oli upea, kun näki, miten pimulla silmät muljahteli päässä. Liekö siksi siitä tytöstä vaimon sain 😜

• Kivaa hommaa yli 30v kokemuksella. Ensimmäisen tyttökaverin kans nuolin ensimmäiset 2kk ajan orkasmit tytölle kun se ei antanut naida. Halus pitää neitsyytensä. Mut sitten se pääsi kullin makuun :) , siitä on varmaan jäänyt meikälle tapa et piirakka pitää nuolla huolella ennen työstön alkua. Kaikki on taitoja kehuneet.

• No joo... Se oli sitä karvaista -80 lukua. Täytyy sanoa että minulla kävi seksin saralla tuuri koska tyttö oli se jolla oli halut kokeilla kaikkea ja hän ohjasi minua seksin saralla taitavasti. Hän tiesi mistä piti ja häneltä puuttui se ujous joka vaivaa useimpia nykynuoria seksin saralla: Mietitään näytetäänö hyvältä missäkin asennossa. Silloin oma nautinto jää taka-alalle ja seksistä tulee konemaista suoritusta. Ei uskalleta näyttää siitä mistä pidetään. Pelätään että jos oikein heittää itsensä ja sisimmät tunteensa peliin niin toinen käyttää niitä hyväkseen tai väärin. Päinvastoin, juuri niitä tunteita kumppani haluaa nähdä jotta tietää miten tehdä toisen olo taivaalliseksi.

Mutta asiaan... Meillä oli rauhallinen alku. Eli pitkään hyväiltiin vaatteiden päältä ja aina välillä sai hyväillä vaatteiden altakin. Itse olisin halunnut edetä nopemminkin mutta kun tyttö piti ohjat käsissä sopivalla "nuvottelulla" niin edettiin hänen tahtiaan. Joka sitten kasvoi korkoa suhteen edetessä.

Kuukauden hyväilyjen jälkeen siirryttiin muutamien viikkojen hyväilyllä tuotettuihin orgasmeihin. Sitten pikkuhiljaa otettiin päälyvaatteet pois ja oltiin alusvaatteisillaan. Sillon sai ensimmäisiä kertoa nuolla pimppaa mutta karvojen keskeltä ei oikein mitään nähnyt tai suuremmin tuntenut. Posket märkinä sieltä aina nousi ja ihmetteli miksi tyttö kiemurteli sitä enemmän mitä pidempää suukotteli ja hyväili pimpan ympärystää. Joka valkenikin myöhemmin.

Kun sitten aikanaan pääsi nuolemaan pimppaa niin siinä oli kiel syvällä samalla kun klitorista puristeli kielen ja ylähuulen väliin. Tyttö tärisi, kiemurteli ja voihki orgasmien kourissa. Ja mikä parasta, ohjasi päästäni aina siihen kohtaan jonne halusi hyväilyä. Se takasi hänelle nautinnollisimmat orgasmit. Samalla kun itse opin parhaat niksit.

Olimme suhteessa pitkään. Ja muutaman vuoden päästä hän kertoi että aina kun katson häntä syvälle silmiin niin hän kastuu heti. Sanoisin että rauhallinen alku loi häneen luottamuksen joka syveni useiden orgasmien hyvässä palvelussa.

Siitä "koron kasvusta" sen verran että kun sitten aloitettiin se oikea seksielämä niin hän oli se joka halusi antaa suuseksiä minulle vähintään saman verran kun olin antanut hänelle. Hänellä oli myös tapana että 69:ssä kilpailtiin kkumpi sai toiselle nopeammin orgasmin aikaiseksi. Ja minä voitin melkein joka kerta. Kaikesta tästä vissiin johtui sekin että hänellä oli aina "pahat mielessä". Jos oltiin vierasilla tai hänen kotonaan hän saattoi sanoa:"Me käydään autolla/keinussa/hakemassa posti/koiralenkillä..." Ja kun päästiin ensimmäisen nurkan taakse niin jo oli rinnat paljaina ja heiluivat kutsuvina edessä. Ja sitten kun oli kymenen sekunnin turvaväli niin taas oli hän kyykyssä ottamassa suihin. Tai pyllisti että sai naida takaapäin. Kerrankin siskonsa kämpillä sisko meni suihkuun niin hän repi housut jalastani ja veti omansa nilkkaan sekä veti toppinsa pään yli. Ja siinä sitten hetken hurmoksessa saatiin molemmat kunnon orgamit.

No, meni vähän asian sivuunkin. Mutta hyvä muistoja on mukava muistella. Eräs asia pitää mainita kaiken tämän päälle: PUHTAUS. Vaikka meilä harrastettiin useita kertojakin päivässä seksiä, oli kesäkuumaa ja talvikylmää niin ikinä, EI IKINÄ, tyttöni pimppa haissut tai maistunut pahalta. Hän oli hygieniastaan ylitarkka. Myös minun. Ja se oli ehkä se paras anti jonka pimpan nuoleminen aiheutti. Sitä nuoli jo nuorena mielikseen kun se ei koskaan maistunut pahalle tai haissut. Nestettä nieli varmaan litran verran vuodessa ilman muita lisävaikutuksia kuin möreä ääni.

Niin että naisille vinkiksi. Jos haluatte saada suuseksiä ja paljon suuseksiä niin peskää alapää aina hyvin. Ja läpi päivänkin pitäkää paikat niin puhtaina että koska tahansa kuka tahansa voi lipaista vaikka peräaukkoa. Sen minä tytöltäni opin. Ja puhtaus johtaa todella nautinollisiin suuseksisessioihinkin.

• Juu. Mitä ihmeettää nuolla. Kaikki siitä pikkasen voisi nuollakin, mulla Pillua pitää Imeä! Varovaisesti ja pikkuhiljaa, ei kannata kovistella heti alkuun. Kyl sit sen näkee mitenkää pitää edetä.

Eka kerta. Oli se puuma, joka ohjaili. Nuoremmille tytöille on sit ollut ylläri, kun mies tietää mitä mies tekee. Puhtaus on kova sana.

• Itse kun ekaa kertaa nuolin pillua se maistui kirpeältä ja hyvältä. Aina nuolin n. minuutin ja sitten vaimo otti suihin ja laittoi kyrpäni tissien väliin ja se tuntui taivaalliselta. Sen jälkeen aina kun ollaan kyrpä ja pillu kosteutettu niin eiköhä se paneminen ollut paikallaan. Se tuntui niin pehmeältä ja liukkaalta.

• ihanaa se leviti pilluhuulensa ja mä nuolin kuin koira mjuna iha märkä

• Erittäin hienolta nuolen vieläkin vaimoani usein ennen yhdyntää ja klitorista myös kun herättelen seuraavalle kerralla toisella kertaa pystyy rakastelemaan kunnolla kun on otettu löysät pois
    Joka mies pillun nuolee harva sen tunnustaa

• Kertokaa miehet miltä tuntui ENSIMMÄISEN kerran nuolla naisen pillua?
    ¿ vähän jännitti kun en edes nänyt. Nainen vaati sammuttamaan valot
    … kokeneemmat miehet pitää siitä, mutta ei vähemmän kokeneet.
    ¿ tuo koskee kai myös naisia. Luulen, että kokeneet pitävät enenmpi nuolemisen seurauksista.
    Oliko ensimmäinen kerta hirveä?
    ¿ ei hirveä, mutta pesun tarpeessa
    Opitteko pitämään siitä vain ajan kanssa?
    ¿ ajan kanssa aina enemmän
    Vai oliko jo ensimmäinen kerta mahtava?
    ¿ oli ja ei, vaikutus tyttöön oli mahtava yllätys En osannut kuvitella seurauksia. Maku oli siedettävä ei mahtava
    Kertokaa myös miltä miltä naisen pillu näytti kun näitte sen eka kertaa?
    ¿ ohut punainen karvoitus. Avoimena todella kaunis ja mielenkiintoinen, oli ihan pakko ”houkutella” myös klitoris näytille.
    Olin nuollut monesti pimeässä ennenkuin sain katsoa eka kertaa.
    Ihana vai ällö?
    ¿ todella söpö ja mielenkiintoinen elin, en ole nähnyt yhtään ällöä. Ihanuuteen tuntuu vaikuttavan myös se miten sitä näytetään/esitellään!

• Nainen on kuin enkeli ja rakkauden nektari naisesta on kuin enkelin maitoa puhdas nainen on kaikin puolin vastustamaton taivaan lahja nuolen mielelläni naisen orgasmiin aina välillä kun haluan tyydyttää vaimoni ilman oman tarpeeni huomiota pelkkä vaimon tyydytys mielessä

• Kiihottavaa se aina on ollut. Sama nainen voi maistua hyvin erilaiselta riippuen hygieniasta ja missä vaiheessa kiertoa on...

• Parasta onikin se että maut vaihtelevat. Rakastan pimpin nuolemista. Ne ihanat tuoksut ja maut ovat ihan parhaat. Viikon vaelleksella ilman persua on aivan ihanaa!

• Se eka kerta tuntui tosi kiihottavalta ja jännittävältä, nainen istui naamani päälle, hänen pillu tuoksui ja maistui tosi hyvältä. Kiihotusta lisäsi se kun pillu kostui nuolemisen edetessä ja hän alkoi voihkimaan ja liikuttamaan lantiotansa edestakaisin. Hän myös samalla opasti mistä nuolla ja miten, koska olin kertonut hänelle kokemattomuudestani.

Hänen ansiostansa opin suuseksin salat ja kuinka nainen tyydytetään sängyssä. Ehkä paras oppituntini seksin saralla? Ainakin myöhemmät naisystäväni ovat olleet otteisiini erittäinkin tyytyväisiä ja olen ollut toistekin tervetullut yökylään naisen petikaveriksi.

Ja eikä haittaa vaikka vittu olisi tuuhean karvoituksen peitossa, kyllä ne namupalat sieltä löytää....

• Olipa vanha ketju jostain nostettu, mutta eipä aihe vanhene.
    Hah, muistan tuon melkein kuin eilisen päivän, vaikka tästä on aikaa jo yli 25 vuotta

Olin itse 19 ja tyttö 15. Olin heillä kotona yökylässä ensimmäistä kertaa. Olin kerran aikaisemmin ollut tytön kansaa, mutta se oli sellainen hätäinen ähellys, jota ei voi edes laskea.

Menimme sänkyyn pyjamat päällä. Silittelimme pitkään toisiamme. Suutelimme ja tietenkin oltiin ihan helvetin kiimassa. Tytyö runkkaili minua ja minä sormeilin tyttöä. Tyttö oli jo jo enemmän harrastanut seksiä. Tässä oli kumminkin jollain tapaa jotain muuta. Meillä ei ollut mihinkään kiire. Se, miten päädyin nuolemaan pillua, on vähän hatarassa muistissa, mutta sinne peiton alle könysin. Nuoren tytön märkä ja kiimainen pillu. Maistui hieman suolaiselta, nuoleskelin hieman sieltä ja täältä. Sormetin hieman samalla, joten kielikin osui luontevasti oikeaan suuntaan pillun yläreunalle... tyttö voihki ja kiemurteli. Aikani nuoltuani nousin ylös. Tyttö kysyi, oletko ennenkin nuollut? En ollut, ei olisi uskonut olit taitava. Olin hämmentynyt ja iloinen yhtäaikaa.

No homma jatkui siitä kumin kanssa räpläämiseen ja ihan paneskeluun. Tuskin tarvi kauaa ährätä kun laukesin.

Sitä pimpsaa tuli nuoltua vielä monta kertaa sen jälkeen ja nainenkin on syöpynyt muistiin pysyvästi. Silloin tällöin kuullaan vieläkin toisistamme.

Sen jälkeen on kyllä kaikille naisille tullut suuseksiä annettua ja myös sitä peppuakin nuoltua, se sitten löytyi paljon paljon myöhemmin. Joskus pillu maistuu hyvältä ja joskus joutuu hieman enemmän ottamaan luonnetta kehiin. Hieman menkkojen jälkeen on aika voimakasta vielä. Toisekseen jo kertaalleen pannun pillun nuolenta vaatii aluksi hieman totuttelua. Siitä vaan lipaisu kerrallaan se alkaa kumminkin maiatumaan paremmalta.

Hyvin tuossa yksi sanoi, että kun pitää pimpsan puhtaana ja nuoltavasaa kunnossa, niin siihen saa suuseksiäkin helpommin. Vaimolla on yleensä aina alakerta siinä kunnossa, että sen pystyy nuolemaan alhaalta ylös saakka. Sitähän se saa, pyydettäessä ja pyytämättä. Mukavinta on minusta pistää se pillu nuoltuna töihin.

• Ihanalta , tykkään nuolla naista

• Kyllähän se ensimmäisiä kertoja kun pääsi nuolemaan ni tuntui aika jännältä eikä oikein uskaltanu kunnolla nuolla. Nyt kun pillua nuolee niin on mukava katsoa ja kuunnella kun nainen nauttii. Pillu maistuukin nykyään paljon makeammalta.

• Se tuntui helvetin hyvältä! Ei voi muuta sanoa. Uteliaana kaverina olin toki etukäteen tarkasti tutustunut teoria-tasolla naisen sukupuolielimeen, ja ihan siksikin, että tiesi vaikkapa nyt että missä se klitoris mahtaa tarkalleen sijaita! =D Eli nuori poitsu olin vielä silloin. Samalla kertaa sain itse ensimmäistä kertaa suuseksiä naiselta, ja voi veljet mikä fiilis sekin oli! Muutenkin oli jo tuhannen kiihottunut, kun pikku jännityksessä annoin suuseksiä naiselle, ja huomasin että sehän tykkää siitä kovasti! =) Kyllä kaikkiaan ikimuistoinen hetki! <3 Naista on ihana hyväillä suulla, ja kielellä, ja aina bonusta, jos saavuttaa orgasmin jo suuseksi vaiheessa! =) Se, se vasta nannaa onkin kun nainen tärisee ja vapisee hyvästä olosta, kun on saanut orgasmin! <3 Siitä kun jatkaa seisova kalu sinne juuri saaneeseen pilluun, ni useimmiten on nainen melko liekeissä! =) -Mies 40.v-

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.