Olitko Megadethin keikalla?

Tämäpä vasta iloinen yllätys

Mahtavaa! Megadeth-palsta! Voiko ihminen enää elämältä enempää toivoa ;-) Sattuuko täällä liikkumaan henkilöitä, jotka olisivat olleet Megadethin keikalla Helsingin jäähallissa joskus 90-luvun puolenvälin tienoilla. Tarkkaa vuotta en muista, mutta se oli Rust in peace -levyn aikainen kiertue. "Lämppärin" virkaa toimitti Panthera.

23

4742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fsdfsdf

      Eikös se oo Pantera? :)

    • 1992

      Vuonna -92 Megadethin lämppärinä oli Pantera ja se oli Countdown To Extinction-kiertue. Eikös se Rust in peace ole vanhempi levy??

    • JohnnieZ

      Rust In Peace ilmesty v. 90... ainoa megadethin
      90-luvun puolvälis(94)ilmestyny plätty on Youthanasia. Eli tuo on todellakin CTE-kiertue(92), mitä tarkoitat.

      • Keskustelun aloittaja

        ...varmaankin sitten on. Rust In Peace -arvio oli vain haparoivaa muistelua. Pakko tunnustaa, etten muista edes tarkkaa vuotta, jolloin tuo konsertti oli. Siksipä tässä kyselenkin :-)


    • cowboys from hell

      Juu oltiinhan siellä..ja Pantera teki lähtemättömän vaikutuksen...

      • Anselmo'sBitch

        voi mahtavuutta kun oot nähnyt panteran livenä joskus. Itse voin vain haaveilla kun enää ei oo mahollista nähä panteraa livenä... :(
        r.i.p dimebag
        Kerrothan lisää keikasta?


      • megadeth

        oliks toi megadethin eka keikka suomeen? Pantera oli loistava bändi, ja lämppäribändi joo,walk jne..potkin itteeni tunnin turpaan.Millon Megadeth soi ekan kerran suomalaisessa radiossa.Ite oon niin tyhmä et löysin bändin vasta tänä vuonna.Nyt tappelen herra Mustainen puolesta vastaan ihku Ulhrich Tanskasta joka varasti mm biisin mechanix..........


    • waar
      • Kenus

        Mä näin Megadethin ekan kerran livenä joskus 80 luvun lopulla vai oisko ollu 90-luvun alussa Elmun bileissä Lepakon pihalla, siellä joras silloin monen muun lisäks mm. Stone.Se tais olla So far, so good, so what levyn kiertueella, se on muuten mun mielestä Megadethin parhaimpia plattoja.


      • sfsgsw
        Kenus kirjoitti:

        Mä näin Megadethin ekan kerran livenä joskus 80 luvun lopulla vai oisko ollu 90-luvun alussa Elmun bileissä Lepakon pihalla, siellä joras silloin monen muun lisäks mm. Stone.Se tais olla So far, so good, so what levyn kiertueella, se on muuten mun mielestä Megadethin parhaimpia plattoja.

        Toukokuussa 1988 Megadeth oli eka kerran Suomessa keikalla Lepakon pihalla. Samoissa kemuissa on soittanu esim. Stone, Melrose ja Sielun Veljet.

        Itse en kymmenvuotiaana voinut olla paikalla. Sitten kun Megadeth tuli toisen kerran Suomeen joskus 1992, lehdissä muisteltiin tuota Lepakon keikkaa. Jotain niissä horistiin bändin lapsellisesta käytöksestä ja sekoilusta keikalla. Mitä sillä keikalla sitten oikein tapahtui?

        Silloin 1992 Megadethistä oli esim. Apu-lehdessä juttua tyyliin Megadeth jätti huumeet, ja siksikin tuota edellistä vierailua muisteltiin... Ja so far, so good... so what on tosiaankin bändin paras levy.


      • Theukka
        Kenus kirjoitti:

        Mä näin Megadethin ekan kerran livenä joskus 80 luvun lopulla vai oisko ollu 90-luvun alussa Elmun bileissä Lepakon pihalla, siellä joras silloin monen muun lisäks mm. Stone.Se tais olla So far, so good, so what levyn kiertueella, se on muuten mun mielestä Megadethin parhaimpia plattoja.

        ..lepakon pihalla samalla keikalla. Muistan ku Dave spiikkasi my darkest hour:n omistamalla sen juuri kuolleelle ystävälleen cliff burtonille, sanoi vielä jotenkin "sehän tapahtui jossain täällä päin".. Noh sit dave katseli lavan takaa ku stone näytti mallia! Stonesta tulikin mieleen jostain syystä airdash, a.r.g, charged.. oi´aikoja!


      • Stonen DVD:llä
        Theukka kirjoitti:

        ..lepakon pihalla samalla keikalla. Muistan ku Dave spiikkasi my darkest hour:n omistamalla sen juuri kuolleelle ystävälleen cliff burtonille, sanoi vielä jotenkin "sehän tapahtui jossain täällä päin".. Noh sit dave katseli lavan takaa ku stone näytti mallia! Stonesta tulikin mieleen jostain syystä airdash, a.r.g, charged.. oi´aikoja!

        Eilen ilmestyneessä Stonen "Get Stoned, Stay Stoned" DVD:llä on yksi Stonen biisi noista ELMUn bileistä. Ainakin se näyttäisi olevan Lepakon pihalta, ja päivämääräkin taitaa natsata (29.5.1988).

        Ja ettei vaan ois itse Mustaine, joka kattelee noin puolet tuosta biisistä lavan sivulla. Hyvin samannäköinen tyyppi siellä näyttäis olevan.

        Tuo DVD kannattaa muuten ehdottomasti hankkia, mikäli metalli-musiikki kiinnostaa.


      • Nimimerkki on jo rekisteröi...
        Stonen DVD:llä kirjoitti:

        Eilen ilmestyneessä Stonen "Get Stoned, Stay Stoned" DVD:llä on yksi Stonen biisi noista ELMUn bileistä. Ainakin se näyttäisi olevan Lepakon pihalta, ja päivämääräkin taitaa natsata (29.5.1988).

        Ja ettei vaan ois itse Mustaine, joka kattelee noin puolet tuosta biisistä lavan sivulla. Hyvin samannäköinen tyyppi siellä näyttäis olevan.

        Tuo DVD kannattaa muuten ehdottomasti hankkia, mikäli metalli-musiikki kiinnostaa.

        Minäkin olin tuolla lepakon keikalla ja muistan "moshanneeni" Stonen keikan aikana itseni niin kuolleeksi, että Megadeth piti katsoa takaata ihan rauhassa :) Voi että Stone oli silloin kova!


      • Anonyymi
        Kenus kirjoitti:

        Mä näin Megadethin ekan kerran livenä joskus 80 luvun lopulla vai oisko ollu 90-luvun alussa Elmun bileissä Lepakon pihalla, siellä joras silloin monen muun lisäks mm. Stone.Se tais olla So far, so good, so what levyn kiertueella, se on muuten mun mielestä Megadethin parhaimpia plattoja.

        Myös siellä


    • meri5

      minä olin!vuotta en kans muista.veikkaisin et 94 tai 95.keikkaa en nähnyt kunnolla kun olin niin kaukana lavasta...

      • Davefani74

        Olin lepakon pihalla eturivissä, olisinko ollut 14 v tyttönen silloin. Muuta en muista kun et Dave oli niiiiin iiihana :))))


    • Lebaman
    • fghjklö

      Näin Megadeth:in HKI jäähällissa 1999 maiden Dickinsonin paluukiertueella (ed Hunter) Megadeth veti ihan suht hyvin ja taisi olla MArty FDriedmanin viimeinen keikka tuossa bändissö

      • thoughtiknew

        Oho. Mäkin olin keikalla, mutten edes muistanut, että Megadeth lämppäsi. :]

        Maiden oli kova. Kuten aina. Megadethin muistaa paremmin muilta keikoilta.


    • Rankaisija_68

      Vaikka onkin vanha keskustelu niin kommentoidaan nyt että -92 olin paikalla ja sanotaanko ny vaikka näin että Megadeth oli Joukahainen ja Pantera Väinämöinen. If you know what I mean!

      • Anonyymi

        Pantera söi Megadethin elävältä tuolta 1992 keikalla..olin paikalla todistamassa sitä.


    • Mega.death

      Ketää menos megiksen keikalle tonne kuopiorock cockkiin?

    • HolyWars

      Brother will kill brother...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe