tänäin oli kuolin tapaus perheessäni,sanat eivät riitä kertomaa,tätä ikävää

kaunismerenneito

Tänäin oli perheessäni kuolin tapaus,olin paikkalla,mutta mitään ei ollut tehtävissä,apu tuli liian myöhään.2-vuotta sitten menettin rakkaan poikani ja nyt taas rakkaan ihmisen.Eilen kävin katsomassa häntä ja hän oli ihan hyvässä kunnossa ja voi hyvin.Olen vielläkin ihan shokissa tästä kaikkesta.En voi uskoa ,että minulle rakas ihminen on poistunut läheltäni.suruni on sanatton ja itkennyt niin paljon kuin olen jaksannut,särkee jo päätäni enkä saa nukkutuksi.suruni on liian raskas olen ruokoillut,että jumala auttaisi tässä surussani.

13

3504

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voimia ylhäältä

Miten satuinkin lukemaan viestisi...
      Itseltäni on viety liian monta liian läheltä...
      Viimeksi kuoli lasteni isä ja ex-avopuolisoni. Siitä on jo aikaa, mutta edelleen suren häntä ja mietin, mitä olisin voinut tehdä... Hän todennäköisesti tappoi itsensä lääkkeillä.

Rukoilen sulle PALJON VOIMIA juuri tällä hetkellä.
      Muuta en osaa sanoa. Rukoilla voin kuten kaikki muutkin!

Halauksia paljon!

• kaunismerenneito

Kiitos oikein paljon!
        Suruni on tosi tuskallinen,olen tässä ajatellut ,kuinka olisi voinnut auttaa ennakolta ,ettei kuolemaa olisi tullut.sÉiln päivät on merkitty jokaiselle,mä olen kiittänyt kaikkista niistä päivistä,jotka sain elää hänen seurassaan.

• noferto
        kaunismerenneito kirjoitti:

Kiitos oikein paljon!
        Suruni on tosi tuskallinen,olen tässä ajatellut ,kuinka olisi voinnut auttaa ennakolta ,ettei kuolemaa olisi tullut.sÉiln päivät on merkitty jokaiselle,mä olen kiittänyt kaikkista niistä päivistä,jotka sain elää hänen seurassaan.

pahoillani,puolestasi.Kylläpä sinua nyt koetellaan.Ihminen on sanaton kuoleman edessä,eli ei muuta kuin kovasti voimia sinulle surussasi.

• saman kokenut
        noferto kirjoitti:

pahoillani,puolestasi.Kylläpä sinua nyt koetellaan.Ihminen on sanaton kuoleman edessä,eli ei muuta kuin kovasti voimia sinulle surussasi.

uskon että olet aallonpohjassa vielä pitkään- mutta ihmeellistä tämä elämä- suru helpottaa kun sen helpotuksen aika on. Sille ei voi edes itse mitään. Jaksamisia.

• läheltä

...auttaa. Isäni kuoli viime kesänä. Suru kuitenkin vielä asuu sydämessä, vaikka ulospäin se ei juurikaan näy. Aina jotkin asiat tuovat erityisesti mieleen. Isäinpäivä, nimipäivä, joulu, kohta olisi ollut syntymäpäivä... Otan osaa suruusi (hali).

• paranee aikanaan

ex-mieheni ja lapseni isä kuoli silmiemme edessä
      atonaattona massiiviseen sydänkohtaukseen.
      Oltiin lapsen kanssa vieressä katsomassa elvytystä
      joka ei johtanut tulokseen. Hän oli täysin terve
      42-vuotias ihminen.
      Järkytys ja shokki kestivät viikon-puolitoista.
      Epäusko siitä että näin EI voi käydä.
      Ruokahalua ei ollut, uni katkonaista painajaista
      josta herää vielä pahempaan painajaiseen eli
      todellisuuteen.
      Viikko sen jälkeen kävimme kasomassa obduktoitua
      vainajaa ja viiko siitä hautajaiset.
      Todellisuus iski viikko hautajaisten jälkeen;
      koko voimallaan, siihen asti sinniteltiin jollain
      opilla. Nyt on tapahtuneesta aika kuukausi,
      suru roikkuu yhä mustana pilvenä pään päällä
      mutta on jo ollut joitakin valoisia hetkiä.

Kuuntelemme yhdessä Antti Tuiskun laulua Hiljaisuus , olemme vain yhdessä lähekkäin jos
      sanat loppuvat.

Voimia, kaukohalauksia ja ymmärrystä täältä
      sinulle ...

• aika lailla

yksinkertainen tapaus? Selvästi sulla on lukihäiriö, ja muutenkin mieleltäsi taidat olla aika häiriintynyt? Melkein ulvoin naurusta kun luin aikaisempia juttujasi.

• kaunismerenneito

ON KIVA,KUN SULLA ON HAUSKAA,MUN SURUJEN TAKIA.
        Kiitos mieli piteistäsi ja sehän saa muutkin ihmiset lukea.Sulla on nyt tosi hyvä mieli,nauti nyt siintä.!!!Hyviä nautinnollisia hetkiä,sen pitkän naurusi kanssa.Toivottasti sä kanssa saisit kokea suruja,niin tiedät mitä on kun on suru aika?Menettät äitisi?Etkä voi tehdä mitään,vaikka elvyttät ,ennen ambulanssin tuloa.poika kasva jo aikuiseksi!!!!!

• kaunismerenneito kirjoitti:

ON KIVA,KUN SULLA ON HAUSKAA,MUN SURUJEN TAKIA.
        Kiitos mieli piteistäsi ja sehän saa muutkin ihmiset lukea.Sulla on nyt tosi hyvä mieli,nauti nyt siintä.!!!Hyviä nautinnollisia hetkiä,sen pitkän naurusi kanssa.Toivottasti sä kanssa saisit kokea suruja,niin tiedät mitä on kun on suru aika?Menettät äitisi?Etkä voi tehdä mitään,vaikka elvyttät ,ennen ambulanssin tuloa.poika kasva jo aikuiseksi!!!!!

jos on äitisi kuollut niin otan osaa suruusi,vaikka en häntä tuntenutkaan.voimia tuleville päiville.t.markku ps olen itse menettänyt äitini 9v ja isäni 14v sitten,mutta kauniit muistot usin mielessäni.pps jos haluat niin kirjoittele

• kaunismerenneito
        velimarkku-65 kirjoitti:

jos on äitisi kuollut niin otan osaa suruusi,vaikka en häntä tuntenutkaan.voimia tuleville päiville.t.markku ps olen itse menettänyt äitini 9v ja isäni 14v sitten,mutta kauniit muistot usin mielessäni.pps jos haluat niin kirjoittele

Moi!
        Kiitos osaan ottostasi!
        Jos haluat kirjoittella niin laitama mailia [email protected]

• älähän nyti

Jos hän on vaikka ulkolainen,virosta tai jostain sieltä.Kaunis ainakin...

• kaunismerenneito
        älähän nyti kirjoitti:

Jos hän on vaikka ulkolainen,virosta tai jostain sieltä.Kaunis ainakin...

Kiitos sulle joka sanoit mua kauniiksi!

• jugi89

Hei!

Otan osaa suruusi.

Itsekin koin suuren menetyksen, vajaa viikon päästä tulee vuosi. Isäni teki itsemurhan.

Jaksamisia sinulle, kaunismerenneito!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      70
      3063
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2855
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2095
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1545
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1329
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1318
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1291
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1263
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1230
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1222
    Aihe