Rasismia vastaan tai joku muu hei!
Kirkkoraamatussamme on tälläinen kohta:
Sananlaskut:
23:20 Älä oleskele viininjuomarien parissa äläkä lihansyömärien.
Tarkoittaako tuo "lihansyömärien" yleensä lihaa syövää ihmistä vai sellaista, joka YLENMÄÄRIN ahmii lihaa ruumillisen nautinnon vuoksi.
KYSYMYS ALKUKIELEEN LIITTYEN!
12
1356
Vastaukset
- viinijuomari
eikä lihansyöntiä yleensä.Seuraavassa säkeessä sen näkee paremmin...
- joka tapauksessa
kyllä se tarkoittaa lihaa syöviä ihmisiä nimenomaa sairaaloisen nautinnon ja lihanhimon vuoksi.
- Zool
Älköön sydämmesi liikoja kiintykö maallisiin juhliin se ei ketään pelasta.
Älä tapa,ei pienintäkään maan olentoa joka ryömii tahi liikkuu maassa,Rakasta kaikkea.
Älkäätten huolehtiko mitä söisitte tahi joisitte,Jumala tietää mitä kukin tarvitsee,jo Aikojen alusta alkaen.
Rauha teille.
Z. - rasismia vastaan
on kyse sekä viinin että lihan osalta. Sama ilmaus kussakin.
- Minni-Matleena
tuota kohtaa koska ahmii ketsuppia ja hampurilaiskastiketta juuston kanssa :)
- Fact fo dummies
Tiedoksi vain että raamattua ei ole kirjoitettu millään alkukielellä.
Kieliä ja niiden ikiä:
sanskrit 4000 v kehitetty intiassa
kopti 2000 v egyptissä
latina 2500 v
nuolenpääkirjoitus 6000 v sumerit
hieroglyfit 3100 v
muinaisnuubia 4000 v
Kun taasen vanhin tunnettu kieli on oletettavasti puhuttuna baski mikä on kivikauden peruja.
YLENMÄÄRIN heikko otsikko!- laulamisen,
elehtimisen sekamelskaa, eli äännähtelyä erilaisin sävelkorkeuksin ja rykäyksin, katsein sekä keho-, käsi- ja sormi- ja jalkaelein ryyditettynä
laulua ja tanssia! - Minni-Matleena
laulamisen, kirjoitti:
elehtimisen sekamelskaa, eli äännähtelyä erilaisin sävelkorkeuksin ja rykäyksin, katsein sekä keho-, käsi- ja sormi- ja jalkaelein ryyditettynä
laulua ja tanssia!Minä en ole koskaan nähnyt kenenkään elehtivän jaloillaan, mutta olisi kyllä hauska nähdä :)
- otetaan
Minni-Matleena kirjoitti:
Minä en ole koskaan nähnyt kenenkään elehtivän jaloillaan, mutta olisi kyllä hauska nähdä :)
vankka pystyasento, nostetaan toinen jalka polvesta koukkuun ja ylös ja samantien ojennetaan nopeasti tämä koukkupolvi suoraksi ja tähdätään jalkaterä kohti sen persusta jonka toivois siirtyvän jonnekin muualle, tätähän näkee silloin tällöin
- Minni-Matleena
Minä en ole koskaan nähnyt kenenkään elehtivän jaloillaan, mutta olisi kyllä hauska nähdä :)
Koska jalkaeleet ovat tuollaisia, minun puolestani ne saa lakkauttaa :(
Onko tanssiminen muuten juutalaisuuden mukaan ok? Ovatko paritanssit sallittuja? - Minni-Matleena
Koska jalkaeleet ovat tuollaisia, minun puolestani ne saa lakkauttaa :(
Onko tanssiminen muuten juutalaisuuden mukaan ok? Ovatko paritanssit sallittuja?Siis onko paritanssi juutalaisuudessa sallittua? Ja miten tanssimiseen yleensä suhtaudutaan?
- Minni-Matleena
Siis onko paritanssi juutalaisuudessa sallittua? Ja miten tanssimiseen yleensä suhtaudutaan?
Vai miksi kukaan ei voi kertoa saako tanssia vai ei?!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197526Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista776494- 955244
- 524595
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494256- 2304159
- 444065
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283938- 583080
- 482576