Kalterintakaa osa 4.

Kalterintakaa

9.päivä Tammikuuta 2003 Torstai
Kuopion vankila 103 päivää vapautumiseeni

Täällä taitaa olla pari uutta tyyppiä, ovat aika luihun näköisiä. Aurinko paistaa ulkona ihan kuin keväällä, on aika kaunista. Maksakastiketta oli ruokana äsken, ei oikein maittanut kun olen syönyt niin paljon makeata. (Torstai oli kanttiini päivä ja sieltä pystyi ostamaan aika monipuolisesti elintervikkeitakin)
Kotiväki on ostanut uuden 20 tuumaisen television.
Tänään tulee avaruusseikkailu 2001, muuta se kestää aamuyöhän asti, en tiedä jaksanko katsoa niin myöhään.
Ne ova ne uudet miehet asumassa melkein vastapäätä ja ovat saaneet narikasta tv:n, en minä kyllä saanut, mitähän tyyppejä ne oikein on?
Hitto kun unohdin ostaa kahvia, on mulla kyllä tuota murukahvia pari pussia.
Olen kehittänyt uuden ihan ihmeellisen pelkotilan, se pelko tulee aina kun valot sammutetaan. Minä kuvittelen, että on olemassa eräs hulluvartija joka katselee sellin ovisilmästä ja jos näkee naaman niin voi tehdä vaikka mitä.
Televisio pätki eilen, alkoi pätkiä noin kello 19.00 kuva hävisi ja antennia väänti sen kuva palasi tai sitten piti sammuttaa televisio.
Mitenkähän kauan joudun olemaan vielä kiinni? Toivon että pääsen ennen kesää vapaaksi, toivon tosiaan. Vartijat on ainakin ihan mukavia. Olisi ainakin hyvä minulle jos saisin vähän lomaa.
( Kun kirjoitin että olin kehittänyt pelkotilan niin se kyllä on ihan tosi, lapsellista touhua johon en edes lopulta uskonut itsekkään, ettäkö olisi hullu tirkistelevä vartija? tiedä häntä vaikka olisikin...)

10.päivä Tammikuuta 2003 Perjantai
Kuopion vannkila 102 päivää vapautumiseeni.

Sain tänään odottamani kirjeen Jehovan todistajilta, siinä oli kirja ja kolme lehteä. Pitäisiköhän minun erota Luterilaisesta kirkosta ja liittyä Jehovan todistajiin? Mitähän perhe siitä mahtaa sanoa, kun joskus kerron ja jos nyt liityn, mutta luulen että minä liityn. Tämä päivä on mennyt kohtalaisen nopeasti, kohta on päivällinen, mitähän hyvää Jehova Jumala on meille tänään suonut? Uskon asiat on monimutkaisia ja vaikeasti ymmärrettäviä, mutta olen oppinut tänäänkin todella paljon. En tiennyt että Jeesus on Johanne Kastajan pikkuserkku!

( Voi tavatonta, itselläni meni kylmät väreet ja lievä häpeä moisesta teksistä jota olin päiväkirjaani kirjoittanut, olin ottanut todistajiin yhteyttä jo joulukuussa mutta nyt kirje jossa olin pyytänyt luettavaa saapui. Lievää yli innostumista, etten sanoisi. Mutta mainittakoon että kävin kasteella lokakuussa 2004.)
Sitten 5. osa ilmestyy illalla

2

901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bansku*

koska tulee kalterintakaa osa 5. ?
      jään odottelemaan.

• Kalterintakaa

Se tuli jo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4280
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2161
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      555
      1701
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1425
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1147
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1078
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      903
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      874
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      868
    Aihe