onko teidän mielestä hyvä näyttelemään belleä?mun mielestä se on parempi kuin charity.
martha madison
6
604
Vastaukset
- Monskuliini
Oon aikalailla samaa mieltä sun kanssa. :) Mut...
- ...
mutta olin juuri kerinnyt tottua Charityyn, joka alkoi jo tuntua ihan mukavalta (aluksi se oli mielestäni ihan kauhee)! Alkuperäinen Belle on silti paras ja se "ainoa ja oikea" Belle!
- jhkjg
Martha Madison on hitusen parempi kuin Charity Rahmer,mutta alkuperäinen Belle eli Kristen Storms on silti paras.
- patsy
Martha on mielestäni paras Belle, vaikka vihaankin Belleä ja haluan sen pois sarjasta.
- pindy
Martha on parempi kuin Charity, mutta Kirsten on silti se aito oikee Belle
- jasminA
musta martha osaa näytellä hyvin,mutta ei kuitenkaan ole parempi kirsteniä.mutta onhan martha sentään parempi näyttelijä kuin charity.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647