Rahastosta toiseen

Voiko Nordean solo-sivuilla tehdä rahavaihtoja rahastosta toiseen? Jos voi, niin miten? Vai täytyykö ottaa puhelinyhteys konttoriin ja pyytää tekemään vaihto? Ottavatko vaihdosta jotain kuluja?

12

1769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylläri-lälläri

      Ei oo hyvällä tolalla sunkaan rahastosijotukset, jos täytyy tulla suomi24'stä kysymään toimintaohjeita itestään selvyyksiin.

    • katsoa...

      ...rahastotiedote. Yleensä ottavat kuluja jonkun osuuen, paitsi korkosalkku ja eurokorko taitavat olla tältä osin kuluttomia. Ja kun joku kuitenkin kuittaa, niin verottaja saattaa kyllä kuitata oman kulunsa :D

      • ...ja....

        ...ei niitä siirtoja voi solossa tehdä muuta kuin suojatun sähköpostiyhteyden kautta siellä solossa tai soittamalla pankkiin.


    • pöllämystynyt

      Hei..

      Sammossa rahastojen vaihto käy kätevästi netissä ..vaan otappa selvää paljonko häviät , ettei käy kuin minulle !!!! 400 euroa !!!!

      • myydä

        tappiollinen rahasto? vai etkö "huomannut" sen olevan miinuksella?

        aloittajalle: nordeassa voi myydä/vaihtaa rahastoja jos käytössä on perussalkku, joka maksaa 3e/kk. alussa voi saada 6kk maksutta, (tai kalliimpi aktiivisalkku) JA LISÄKSI arvo-osuustili (2e/kk) jos näitä ei löydy, niin vaihdot/myynnit pitää tehdä puhelinpalvelussa tai konttorissa.


      • myydä kirjoitti:

        tappiollinen rahasto? vai etkö "huomannut" sen olevan miinuksella?

        aloittajalle: nordeassa voi myydä/vaihtaa rahastoja jos käytössä on perussalkku, joka maksaa 3e/kk. alussa voi saada 6kk maksutta, (tai kalliimpi aktiivisalkku) JA LISÄKSI arvo-osuustili (2e/kk) jos näitä ei löydy, niin vaihdot/myynnit pitää tehdä puhelinpalvelussa tai konttorissa.

        Suuri kiitos asiallisesta vastauksestasi. Tällaiseen tulokseen tulin itsekin ja avasin Nordean salkkupalvelun. Katsotaan sitten mitä sitä kautta löytyy. Ihme besserwissereitä täälläkin riittää. Eikös tämä foorumi ole sitä varten että neuvoja voidaan kysyä...


      • ylläri-lälläri
        Pirkko-Liisa kirjoitti:

        Suuri kiitos asiallisesta vastauksestasi. Tällaiseen tulokseen tulin itsekin ja avasin Nordean salkkupalvelun. Katsotaan sitten mitä sitä kautta löytyy. Ihme besserwissereitä täälläkin riittää. Eikös tämä foorumi ole sitä varten että neuvoja voidaan kysyä...

        >Eikös tämä foorumi ole sitä varten että neuvoja voidaan kysyä...
        <

        Täysavuttomuutta kannattais kuitenkin pyrkiä välttämään


      • !!! :@
        ylläri-lälläri kirjoitti:

        >Eikös tämä foorumi ole sitä varten että neuvoja voidaan kysyä...
        <

        Täysavuttomuutta kannattais kuitenkin pyrkiä välttämään

        jos kerta tiedät, niin kerro toki muillekin. jos haluat olla kertomatta pidä suusi kiinni. kiitos.


      • edellinen
        Pirkko-Liisa kirjoitti:

        Suuri kiitos asiallisesta vastauksestasi. Tällaiseen tulokseen tulin itsekin ja avasin Nordean salkkupalvelun. Katsotaan sitten mitä sitä kautta löytyy. Ihme besserwissereitä täälläkin riittää. Eikös tämä foorumi ole sitä varten että neuvoja voidaan kysyä...

        verkkopankin kautta tehdyt toimeksiannot ovat myös vähän edullisempia kuin puhelimella/tiskillä.


      • ylläri-lälläri
        !!! :@ kirjoitti:

        jos kerta tiedät, niin kerro toki muillekin. jos haluat olla kertomatta pidä suusi kiinni. kiitos.

        .........delete .....

        olokoot, ei jaksa


      • riittää hyvin
        edellinen kirjoitti:

        verkkopankin kautta tehdyt toimeksiannot ovat myös vähän edullisempia kuin puhelimella/tiskillä.

        Nordea-rahastojen lunastukset ja siirrot toisiin rahastoihin sujuvat erittäin näppärästi palvelunumeron kautta (02003000). Ei koskaan edes ruuhkaantunut numero.
        Ei kannata näiden vuoksi ottaa salkkupalvelua, jos ei käy osakekauppaa.


      • riittää hyvin kirjoitti:

        Nordea-rahastojen lunastukset ja siirrot toisiin rahastoihin sujuvat erittäin näppärästi palvelunumeron kautta (02003000). Ei koskaan edes ruuhkaantunut numero.
        Ei kannata näiden vuoksi ottaa salkkupalvelua, jos ei käy osakekauppaa.

        Kiitos näistä hyvistä vinkeistä! Noita kiinteistörahastoja löytyikin melko paljon ja hyvin näköjään tuottavat ja suurin osa ottaa pienempiäkin sijoituksia vastaan. Näistä nyt sitten vaan valitsemaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe