Voiko Nordean solo-sivuilla tehdä rahavaihtoja rahastosta toiseen? Jos voi, niin miten? Vai täytyykö ottaa puhelinyhteys konttoriin ja pyytää tekemään vaihto? Ottavatko vaihdosta jotain kuluja?
Rahastosta toiseen
12
1769
Vastaukset
- ylläri-lälläri
Ei oo hyvällä tolalla sunkaan rahastosijotukset, jos täytyy tulla suomi24'stä kysymään toimintaohjeita itestään selvyyksiin.
- katsoa...
...rahastotiedote. Yleensä ottavat kuluja jonkun osuuen, paitsi korkosalkku ja eurokorko taitavat olla tältä osin kuluttomia. Ja kun joku kuitenkin kuittaa, niin verottaja saattaa kyllä kuitata oman kulunsa :D
- ...ja....
...ei niitä siirtoja voi solossa tehdä muuta kuin suojatun sähköpostiyhteyden kautta siellä solossa tai soittamalla pankkiin.
- pöllämystynyt
Hei..
Sammossa rahastojen vaihto käy kätevästi netissä ..vaan otappa selvää paljonko häviät , ettei käy kuin minulle !!!! 400 euroa !!!!- myydä
tappiollinen rahasto? vai etkö "huomannut" sen olevan miinuksella?
aloittajalle: nordeassa voi myydä/vaihtaa rahastoja jos käytössä on perussalkku, joka maksaa 3e/kk. alussa voi saada 6kk maksutta, (tai kalliimpi aktiivisalkku) JA LISÄKSI arvo-osuustili (2e/kk) jos näitä ei löydy, niin vaihdot/myynnit pitää tehdä puhelinpalvelussa tai konttorissa. myydä kirjoitti:
tappiollinen rahasto? vai etkö "huomannut" sen olevan miinuksella?
aloittajalle: nordeassa voi myydä/vaihtaa rahastoja jos käytössä on perussalkku, joka maksaa 3e/kk. alussa voi saada 6kk maksutta, (tai kalliimpi aktiivisalkku) JA LISÄKSI arvo-osuustili (2e/kk) jos näitä ei löydy, niin vaihdot/myynnit pitää tehdä puhelinpalvelussa tai konttorissa.Suuri kiitos asiallisesta vastauksestasi. Tällaiseen tulokseen tulin itsekin ja avasin Nordean salkkupalvelun. Katsotaan sitten mitä sitä kautta löytyy. Ihme besserwissereitä täälläkin riittää. Eikös tämä foorumi ole sitä varten että neuvoja voidaan kysyä...
- ylläri-lälläri
Pirkko-Liisa kirjoitti:
Suuri kiitos asiallisesta vastauksestasi. Tällaiseen tulokseen tulin itsekin ja avasin Nordean salkkupalvelun. Katsotaan sitten mitä sitä kautta löytyy. Ihme besserwissereitä täälläkin riittää. Eikös tämä foorumi ole sitä varten että neuvoja voidaan kysyä...
>Eikös tämä foorumi ole sitä varten että neuvoja voidaan kysyä...
<
Täysavuttomuutta kannattais kuitenkin pyrkiä välttämään - !!! :@
ylläri-lälläri kirjoitti:
>Eikös tämä foorumi ole sitä varten että neuvoja voidaan kysyä...
<
Täysavuttomuutta kannattais kuitenkin pyrkiä välttämäänjos kerta tiedät, niin kerro toki muillekin. jos haluat olla kertomatta pidä suusi kiinni. kiitos.
- edellinen
Pirkko-Liisa kirjoitti:
Suuri kiitos asiallisesta vastauksestasi. Tällaiseen tulokseen tulin itsekin ja avasin Nordean salkkupalvelun. Katsotaan sitten mitä sitä kautta löytyy. Ihme besserwissereitä täälläkin riittää. Eikös tämä foorumi ole sitä varten että neuvoja voidaan kysyä...
verkkopankin kautta tehdyt toimeksiannot ovat myös vähän edullisempia kuin puhelimella/tiskillä.
- ylläri-lälläri
!!! :@ kirjoitti:
jos kerta tiedät, niin kerro toki muillekin. jos haluat olla kertomatta pidä suusi kiinni. kiitos.
.........delete .....
olokoot, ei jaksa - riittää hyvin
edellinen kirjoitti:
verkkopankin kautta tehdyt toimeksiannot ovat myös vähän edullisempia kuin puhelimella/tiskillä.
Nordea-rahastojen lunastukset ja siirrot toisiin rahastoihin sujuvat erittäin näppärästi palvelunumeron kautta (02003000). Ei koskaan edes ruuhkaantunut numero.
Ei kannata näiden vuoksi ottaa salkkupalvelua, jos ei käy osakekauppaa. riittää hyvin kirjoitti:
Nordea-rahastojen lunastukset ja siirrot toisiin rahastoihin sujuvat erittäin näppärästi palvelunumeron kautta (02003000). Ei koskaan edes ruuhkaantunut numero.
Ei kannata näiden vuoksi ottaa salkkupalvelua, jos ei käy osakekauppaa.Kiitos näistä hyvistä vinkeistä! Noita kiinteistörahastoja löytyikin melko paljon ja hyvin näköjään tuottavat ja suurin osa ottaa pienempiäkin sijoituksia vastaan. Näistä nyt sitten vaan valitsemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634