Enkelin ääni 11-vuotiaalla. :)
http://www.dailymotion.com/visited/video/x6sfz_amazing-11-year-old
Pistäkää kajarit isolle!
Maanantain musiikkinautinto kaikille. :)
15
637
Vastaukset
- Mr.K.A.T.
Onko mielestäsi puhdasta sattumaa että kävellessäni maantiellä tänä viikonloppuna, löysin edestäni, tienreunasta puhtaana, naarmuttomana CD-levyn jossa laulaa Lordi ?
Monta Lordin kappaletta..
Niin, minusta se on puhdasta sattumaa, mutta siinä on myös Mr.Presidentin kappaleita ,merkkaakos sekin jotain ? ;)- Late 1
Kas kun vedit sen juuri tähän yhteyteen tuon Lordi-löytösi?
Ehkäpä se merkkaa sinulle saatanallisen naamion takaa kurkistelua Piltdownin hengessä?
Ehkäpä se on sinulle uskonvahvistusta siitä että kaikki on lähtenyt vain kuralätäköstä apinoitumaan?
En tiedä mitä, mutta ihmeellisesti koit tarpeellisesti tuon kauniin ja sykähdyttävän laulun jälkeen vetää Lordit hallelujah esiin?? Sattumako?
Oletko koskaan sanut osaksesi todellista rakkautta ja myöskin jakanut sitä muille?
Minä näen tuon 11-vuotiaan tytön silmissä Jumalan rakkauden ja minä näen koko hetkessä rotujenvälisen rakkauden toisiaan kohtaan.
Minä näen isän rakkauden, joka tuskin saa kyyneleitään pidätettyä, kun hänen pieni enkelinsä
laulaa tiensä ihmisten sydämiin.
Rumpalia myöden nuo ihmiset ovat tajunneet rakkauden läsnäolon ja voittovoiman! :)
Olen kuunnellut tuon kappaleen ainakin viisi kertaa ja joka kerta se on tuonut minulle lisää tuntemuksia Jumalan rakkaudesta ja voimasta.
Mitä Lordin kappaleet sitten koroittavat niin ei
ainakaan Jeesuksen rakkautta. Late 1 kirjoitti:
Ehkäpä se merkkaa sinulle saatanallisen naamion takaa kurkistelua Piltdownin hengessä?
Ehkäpä se on sinulle uskonvahvistusta siitä että kaikki on lähtenyt vain kuralätäköstä apinoitumaan?
En tiedä mitä, mutta ihmeellisesti koit tarpeellisesti tuon kauniin ja sykähdyttävän laulun jälkeen vetää Lordit hallelujah esiin?? Sattumako?
Oletko koskaan sanut osaksesi todellista rakkautta ja myöskin jakanut sitä muille?
Minä näen tuon 11-vuotiaan tytön silmissä Jumalan rakkauden ja minä näen koko hetkessä rotujenvälisen rakkauden toisiaan kohtaan.
Minä näen isän rakkauden, joka tuskin saa kyyneleitään pidätettyä, kun hänen pieni enkelinsä
Rumpalia myöden nuo ihmiset ovat tajunneet rakkauden läsnäolon ja voittovoiman! :)
Olen kuunnellut tuon kappaleen ainakin viisi kertaa ja joka kerta se on tuonut minulle lisää tuntemuksia Jumalan rakkaudesta ja voimasta.
ainakaan Jeesuksen rakkautta.>>Minä näen tuon 11-vuotiaan tytön silmissä Jumalan rakkauden ja minä näen koko hetkessä rotujenvälisen rakkauden toisiaan kohtaan. Minä näen isän rakkauden, joka tuskin saa kyyneleitään pidätettyä, kun hänen pieni enkelinsä laulaa tiensä ihmisten sydämiin. Rumpalia myöden nuo ihmiset ovat tajunneet rakkauden läsnäolon ja voittovoiman! :) Olen kuunnellut tuon kappaleen ainakin viisi kertaa ja joka kerta se on tuonut minulle lisää tuntemuksia Jumalan rakkaudesta ja voimasta.
- Mr.K.A.T.
Late 1 kirjoitti:
ainakaan Jeesuksen rakkautta.En ole nähnyt oikeasti mutta sen viehkeyden aistii kauneutena, näen naamarin takaakin sisäisen kauneuden.. jotakin syvempää kuin vain ulkonäkö..
Ja Lordin poppoohan on joukko seurakuntanuoria..
Ihan kuin hän olisi Herran lähettämä testi, rasismia ja ulkonäköön tuijottamisia ym ennakkoluuloja vastaan (joita uskovissa aistin, mm. muukalaisvastaisuuden lisääntyminen heidän keskuudessaan ym).
t. Mr.K.A.T. - Hapkidod
Mr.K.A.T. kirjoitti:
En ole nähnyt oikeasti mutta sen viehkeyden aistii kauneutena, näen naamarin takaakin sisäisen kauneuden.. jotakin syvempää kuin vain ulkonäkö..
Ja Lordin poppoohan on joukko seurakuntanuoria..
Ihan kuin hän olisi Herran lähettämä testi, rasismia ja ulkonäköön tuijottamisia ym ennakkoluuloja vastaan (joita uskovissa aistin, mm. muukalaisvastaisuuden lisääntyminen heidän keskuudessaan ym).
t. Mr.K.A.T.Tai ainakin Enary oli ilman maskia aika kauniin oloinen. Awa on sitä jo maskin kanssa.
- Late 1
illuminatus kirjoitti:
>>Minä näen tuon 11-vuotiaan tytön silmissä Jumalan rakkauden ja minä näen koko hetkessä rotujenvälisen rakkauden toisiaan kohtaan. Minä näen isän rakkauden, joka tuskin saa kyyneleitään pidätettyä, kun hänen pieni enkelinsä laulaa tiensä ihmisten sydämiin. Rumpalia myöden nuo ihmiset ovat tajunneet rakkauden läsnäolon ja voittovoiman! :) Olen kuunnellut tuon kappaleen ainakin viisi kertaa ja joka kerta se on tuonut minulle lisää tuntemuksia Jumalan rakkaudesta ja voimasta.
"--Mutta nuo "jumalalliset rakkaudet ja voimat" ovat puhtaasti SINUN omia tuntemuksiasi t.s. projisoit tuohon videoon mielivaltaisesti omia tunteitasi ja toiveitasi. -------------------"
Ai_ van!
Ei kai sinua vain häiritse minun hyvinvointini? :)
Vai onko se ateistisen kylmän ja tunteettoman maailmankatsomuksen mukaan jopa kiellettyä?
"--Videolla ei ole mitään sellaista, joka ei olisi täysin luonnollista, ja/tai kertoisi millään tavoin jostakin jumalallisesta. --------"
Tietysti todella luonnollista ja kaunista!
Minulle tuli jumalallisia tuntemuksia, mutta se nyt ei liene kovin suuri yllätys, että atteri-illulle ei tullut. ;)HEH! Late 1 kirjoitti:
"--Mutta nuo "jumalalliset rakkaudet ja voimat" ovat puhtaasti SINUN omia tuntemuksiasi t.s. projisoit tuohon videoon mielivaltaisesti omia tunteitasi ja toiveitasi. -------------------"
Ai_ van!
Vai onko se ateistisen kylmän ja tunteettoman maailmankatsomuksen mukaan jopa kiellettyä?
"--Videolla ei ole mitään sellaista, joka ei olisi täysin luonnollista, ja/tai kertoisi millään tavoin jostakin jumalallisesta. --------"
Minulle tuli jumalallisia tuntemuksia, mutta se nyt ei liene kovin suuri yllätys, että atteri-illulle ei tullut. ;)HEH!>>Ei kai sinua vain häiritse minun hyvinvointini?>Vai onko se ateistisen kylmän ja tunteettoman maailmankatsomuksen mukaan jopa kiellettyä? >Minulle tuli jumalallisia tuntemuksia, mutta se nyt ei liene kovin suuri yllätys, että atteri-illulle ei tullut. ;)HEH!
- Late 1
illuminatus kirjoitti:
>>Ei kai sinua vain häiritse minun hyvinvointini?>Vai onko se ateistisen kylmän ja tunteettoman maailmankatsomuksen mukaan jopa kiellettyä? >Minulle tuli jumalallisia tuntemuksia, mutta se nyt ei liene kovin suuri yllätys, että atteri-illulle ei tullut. ;)HEH!
"--Minua lähinnä huvittaa tuo uskovaisten harhainen tapa nähdä jumala vaikka lehmänläjässä. -----"
Miksikähän evouskovan suussa lähes kaikki vääristyy
kuin automaattisesti??
Enhän minä tuossa missään väitä nähneeni Jumalaa, vaan väitän kokeneeni Jumalan rakkautta ja voimaa yms.
"---Minkä ihmeen ateistisen kylmän ja tunteettoman maailmankatsomuksen? Minusta ahdasmielinen ja epärehellinen uskonnollisuus nimenomaan tuottaa niitä kieltoja ja loukkaa yksilönvapautta.----"
Minun elämässäni ei ole ainakaan mitään kieltoja mitkä loukkaisivat itseni tai muiden yksilönvapautta???
Mutta anteeksi puhuitkin epärehellisestä uskonnollisuudesta eli piltdownhenkisten evouskovien hörhöilyistä ja moraalittomasta käytöksestä muita ihmisiä kohtaan. :)
"---Ei tietenkään - sinähän et elä reaalimaailmassa kuten minä.------"
Voi olla sinulle yllätys, mutta voin kertoa sinulle, että "jumalalliset tuntemukset" on tunnetilan yksi erittäin hyvä ilmentymä, joka aiheuttaa valtavasti hyvänolontunnetta ja se tapahtuu aivan vaan kuule reaalimaailmassa. :)
Se että sinä et näitä ole kokenut, ei ole sama asia, kuin että ne eivät kuulu reaalimaailmaan;) - Non Possumus
Late 1 kirjoitti:
Ai_ van!
Minulle tuli jumalallisia tuntemuksia, mutta se nyt ei liene kovin suuri yllätys, että atteri-illulle ei tullut. ;)HEH!Teille uskovaisille on tyypillistä nähdä, kuulla, haistaa, maistaa, ja tuntea jumala joka paikassa.
Ja mahtuuhan se kyllä ( melkein ) joka paikkaan, kuten
tännekin:
http://bitsandpieces1.blogspot.com/2006/09/jesus-image-found-in-dogs-butt.html
HEH :) Late 1 kirjoitti:
"--Minua lähinnä huvittaa tuo uskovaisten harhainen tapa nähdä jumala vaikka lehmänläjässä. -----"
Miksikähän evouskovan suussa lähes kaikki vääristyy
kuin automaattisesti??
Enhän minä tuossa missään väitä nähneeni Jumalaa, vaan väitän kokeneeni Jumalan rakkautta ja voimaa yms.
"---Minkä ihmeen ateistisen kylmän ja tunteettoman maailmankatsomuksen? Minusta ahdasmielinen ja epärehellinen uskonnollisuus nimenomaan tuottaa niitä kieltoja ja loukkaa yksilönvapautta.----"
Minun elämässäni ei ole ainakaan mitään kieltoja mitkä loukkaisivat itseni tai muiden yksilönvapautta???
Mutta anteeksi puhuitkin epärehellisestä uskonnollisuudesta eli piltdownhenkisten evouskovien hörhöilyistä ja moraalittomasta käytöksestä muita ihmisiä kohtaan. :)
"---Ei tietenkään - sinähän et elä reaalimaailmassa kuten minä.------"
Voi olla sinulle yllätys, mutta voin kertoa sinulle, että "jumalalliset tuntemukset" on tunnetilan yksi erittäin hyvä ilmentymä, joka aiheuttaa valtavasti hyvänolontunnetta ja se tapahtuu aivan vaan kuule reaalimaailmassa. :)
Se että sinä et näitä ole kokenut, ei ole sama asia, kuin että ne eivät kuulu reaalimaailmaan;)>>Enhän minä tuossa missään väitä nähneeni Jumalaa, vaan väitän kokeneeni Jumalan rakkautta ja voimaa yms.>Minun elämässäni ei ole ainakaan mitään kieltoja mitkä loukkaisivat itseni tai muiden yksilönvapautta???>Mutta anteeksi puhuitkin epärehellisestä uskonnollisuudesta eli piltdownhenkisten evouskovien hörhöilyistä ja moraalittomasta käytöksestä muita ihmisiä kohtaan. :)>Voi olla sinulle yllätys, mutta voin kertoa sinulle, että "jumalalliset tuntemukset" on tunnetilan yksi erittäin hyvä ilmentymä, joka aiheuttaa valtavasti hyvänolontunnetta ja se tapahtuu aivan vaan kuule reaalimaailmassa. :)>Se että sinä et näitä ole kokenut, ei ole sama asia, kuin että ne eivät kuulu reaalimaailmaan;)
- Late 1
illuminatus kirjoitti:
>>Enhän minä tuossa missään väitä nähneeni Jumalaa, vaan väitän kokeneeni Jumalan rakkautta ja voimaa yms.>Minun elämässäni ei ole ainakaan mitään kieltoja mitkä loukkaisivat itseni tai muiden yksilönvapautta???>Mutta anteeksi puhuitkin epärehellisestä uskonnollisuudesta eli piltdownhenkisten evouskovien hörhöilyistä ja moraalittomasta käytöksestä muita ihmisiä kohtaan. :)>Voi olla sinulle yllätys, mutta voin kertoa sinulle, että "jumalalliset tuntemukset" on tunnetilan yksi erittäin hyvä ilmentymä, joka aiheuttaa valtavasti hyvänolontunnetta ja se tapahtuu aivan vaan kuule reaalimaailmassa. :)>Se että sinä et näitä ole kokenut, ei ole sama asia, kuin että ne eivät kuulu reaalimaailmaan;)
[--->>Enhän minä tuossa missään väitä nähneeni Jumalaa, vaan väitän kokeneeni Jumalan rakkautta ja voimaa yms.>Voi olla sinulle yllätys, mutta voin kertoa sinulle, että "jumalalliset tuntemukset" on tunnetilan yksi erittäin hyvä ilmentymä, joka aiheuttaa valtavasti hyvänolontunnetta ja se tapahtuu aivan vaan kuule reaalimaailmassa. :)
Late 1 kirjoitti:
[--->>Enhän minä tuossa missään väitä nähneeni Jumalaa, vaan väitän kokeneeni Jumalan rakkautta ja voimaa yms.>Voi olla sinulle yllätys, mutta voin kertoa sinulle, että "jumalalliset tuntemukset" on tunnetilan yksi erittäin hyvä ilmentymä, joka aiheuttaa valtavasti hyvänolontunnetta ja se tapahtuu aivan vaan kuule reaalimaailmassa. :)
>>Minuakin huvittaisi, mutta en vain vielä koskaan ole tuollaiseen Jumalan rakkauden kokemiseen törmännyt, enkä ole edes kuullut kenenkään muunkaan törmänneen? ;) Silmää räpäyttämättä korjaat edellisen väärän väittämäsi ja sitten korvaat sen uudella väärällä väittämällä? Tällä laillahan sitä kyllä piltdownhenkisiä keskusteluja tehtaillaan liukuhihnalta vääristyneillä ja valheellisilla väittämillä? :) >Tuo nyt vain paljastaa omia maailmankuvasi mukaisia väittämiä, joihin mielestäsi olisit löytänyt oikeat vastaukset, mutta eihän se tietenkään niin ole! :) >Esim.1 Miksi lapsille ei opettaisi hyviä moraalisia kristillisiä arvoja, jos kerran on kokenut omassa elämässään ja monien muiden elämässä niiden hyvät vaikutukset. Eikö jokainen isä halua lapselleen antaa niitä parhaita mahdollisia eväitä elämän korkeakouluun??? >Esim.2 Mielestäni jokaisen velvollisuus on tavalla tai toisella osallistua kriisitilainteiden hoitoon, jollainen mahdollinen sotakin on. >Itse armeijan käyneenä kannatan oman maamme puolustamista jos joku tänne hyökkää, mutta ulkopuolisiin sotiin osallistuminen saa olla ehdottomasti vain humanitääristä avun antoa lähinnä terveydenhuollon,ruoan ja jälleenrakentamisen kautta. >Nimenomaan "jumalallisiin tuntemuksiini"ei liity tässä yhteydessä mitään yliluonnollista, vaan se on aivan luonnollinen tapahtuma?
Huomaan että sinulle tuottaa hieman vaikeuksia sisäistää tätä asiaa? HEH!illuminatus kirjoitti:
>>Minuakin huvittaisi, mutta en vain vielä koskaan ole tuollaiseen Jumalan rakkauden kokemiseen törmännyt, enkä ole edes kuullut kenenkään muunkaan törmänneen? ;) Silmää räpäyttämättä korjaat edellisen väärän väittämäsi ja sitten korvaat sen uudella väärällä väittämällä? Tällä laillahan sitä kyllä piltdownhenkisiä keskusteluja tehtaillaan liukuhihnalta vääristyneillä ja valheellisilla väittämillä? :) >Tuo nyt vain paljastaa omia maailmankuvasi mukaisia väittämiä, joihin mielestäsi olisit löytänyt oikeat vastaukset, mutta eihän se tietenkään niin ole! :) >Esim.1 Miksi lapsille ei opettaisi hyviä moraalisia kristillisiä arvoja, jos kerran on kokenut omassa elämässään ja monien muiden elämässä niiden hyvät vaikutukset. Eikö jokainen isä halua lapselleen antaa niitä parhaita mahdollisia eväitä elämän korkeakouluun??? >Esim.2 Mielestäni jokaisen velvollisuus on tavalla tai toisella osallistua kriisitilainteiden hoitoon, jollainen mahdollinen sotakin on. >Itse armeijan käyneenä kannatan oman maamme puolustamista jos joku tänne hyökkää, mutta ulkopuolisiin sotiin osallistuminen saa olla ehdottomasti vain humanitääristä avun antoa lähinnä terveydenhuollon,ruoan ja jälleenrakentamisen kautta. >Nimenomaan "jumalallisiin tuntemuksiini"ei liity tässä yhteydessä mitään yliluonnollista, vaan se on aivan luonnollinen tapahtuma?
Huomaan että sinulle tuottaa hieman vaikeuksia sisäistää tätä asiaa? HEH!Täytyy vielä lastenkasvatukseen liittyen lisätä se, että hyvä lastenkasvatus myös ateistiperheissä antaa lapsille vapauden omaksua myös puhtaan uskonnollisia arvoja - ainakin johonkin rajaan asti.
- Late 1
Non Possumus kirjoitti:
Teille uskovaisille on tyypillistä nähdä, kuulla, haistaa, maistaa, ja tuntea jumala joka paikassa.
Ja mahtuuhan se kyllä ( melkein ) joka paikkaan, kuten
tännekin:
http://bitsandpieces1.blogspot.com/2006/09/jesus-image-found-in-dogs-butt.html
HEH :)Sinulla on ilmeisen hauskaa tuollaisen kanssa?
- Non Possumus
Late 1 kirjoitti:
Sinulla on ilmeisen hauskaa tuollaisen kanssa?
Eikö sulla sitten ole?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3311047Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357467V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!803812Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1053780- 423248
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113217Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳433080- 913078
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322023Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul241749