meidät, kun emme liittyneet Natoon silloin kun se vielä oli mahdollista.
Lasse Lehtinen perustelee 60-vuotishaastattelussaan, että toivottavasti Natoon liitytään ettei tarvitse selitellä jälkipolville.
Mutta ei tarvitse selitellä, ei. Jälkipolvemme puhuvat venäjää eivätkä tiedä mitään sellaisesta valtiosta kuin Suomi eivätkä juuri mitään suomenkielestäkään.
Jälkipolvemme kiroaisivat
10
1290
Vastaukset
- Natoon, niin
jälkipolvemme kiroavat, kuinka Suomi antoi USA:n ja Naton joukkojen miehittää isänmaan ilman sotaa.
- lol,
LOLLOLLOL
- NATOON
Vaan ollaan venäjän pomputeltavana.
- Menkää Natoonne
NATOON kirjoitti:
Vaan ollaan venäjän pomputeltavana.
Hei täältä Tehtaankadulta!
Olemme tässä pitkään vahdanneet tätä loruiluanne täällä palstalla ja annamme teille nyt hyvän ohjeen.
Liittykää siihen Natoonne.
Tämä tekisi meille paljon helpommaksi asioida teidän kanssanne ja teidän päittenne yli ilman turhia rutinoita.
Resurssimme eivät riitä lähtemään ylläpitämään omaa politiikkaa jonkun pienen Suomen kanssa. Turhaa paperisotaa meille teidän tyhjänpäiväisen sisäpolitiikan seuraaminen.
Sitten kun sotilaallisia ratkaisuja Euroopassa tarvitaan sovimme asiasta hyvässä järjestyksessä NATO:n pääsihteerin kanssa. Teidän pikku kenraaleillenne ja presidenteillenne ei meillä ole aikaa.
Suomen maaperän ottamista haltuumme sitä tarvitessamme voimme sopia asiasta helposti Naton kanssa, joka ymmärtää tarpeitamme huomattavasti paremmin kuin joku Suomen piskuinen eduskunta, josta puuttuu todellinen johtajuus kuten meidän maassamme on!
Natossa, joka on demokraattisten maiden yhteisö, ratkaisu Suomen puolustamisesta tehdään demokraattisessa järjestyksessä. Teemme Nato-maille esityksen kuinka moni niistä haluaa tapattaa joukkojaan Suomen takia, ja maiden enemmistön päätöstä tietenkin hyvässä yhteisymmärryksessä noudatamme.
- H.Moilanen
Jälkikasvumme puhuvat venäjää?
No mikä ettei, kielitaito ja sivistys ovat hyvä asia. Mutta opiskellaan sitten myös englantia, ruotsi voisi olla vapaaehtoinen kieli. Saksaakin on hyvä osata ja ranskasta on joissain maissa hyötyä.
Niin. Se, että suomalaisista jotkut osaavat venäjää, ei ole pahin uhkakuva mitä voin kuvitellla. Itse asiassa se ei ole uhkakuva ensinkään.
http://www.svk.edu.hel.fi/
Otshen interesnaja, gospodin Sologdin. Olen itsekin aloittanut tämän Tolstoin ja Tsehovin kauniin kielen opettelun. - että pakko oli
Miten Lasse Lehtinen selittää jälkipolvien sankarivainajien perheille, että oli ensiarvoisen tärkeää, että suomalaiset liitettiin USA:n öljysotiin Afganistanin vuorilla ja Irakissa-Iranissa ja isäukko kaatui siellä?
- Että joku hoitaa
Sen, ettei öljyllä kiristetä maailmaa. Siinä voi Corollat ja muut ajelematta, jos Putinit ja Saddamit liittoutuu yhteen ja alkaa kiristämään maailmaa - ajattelepas järjellä.
- Asdertson
Että joku hoitaa kirjoitti:
Sen, ettei öljyllä kiristetä maailmaa. Siinä voi Corollat ja muut ajelematta, jos Putinit ja Saddamit liittoutuu yhteen ja alkaa kiristämään maailmaa - ajattelepas järjellä.
Jospas tehtäisiin polttoainetta omasta rypsistä. Nykyinen Persianlahden öljyyn perustuva Länsi-Euroopan huolto on kestämätöntä ja johtaa öljysotiin Lähi-idässä.
Suomelle parasta jos energiahuoltomme perustuu useisiin vaihtoehtoihin yhden kanavan tukkeutuessa. Omavaraisuus uusiutuvilla energialähteillä olisi tietysti parasta.
Suomelle Venäjän halpa öljy on ollut lottovoitto ja mahdollistanut sellaisen suuryrityksen kuin Neste/Fortum kehittymisen. 1980-luvulla Neste oli maamme suurin firma - maassa joka ei itse öljyä tuota! - x-x-x-x-x-x-x-x
Että joku hoitaa kirjoitti:
Lasteni henki on minulle arvokkaampi kuin sinun Corollasi pillurallin kustantaminen!
Ajtteles - järjellä!
- Ilta ehtii
”USA:n imago huonontunut entisestään”
”Yhdysvaltain imago muiden maiden silmissä on huonontunut entisestään vuoden aikana.”
BBC:n teettämän kyselyn mukaan vain 29 prosenttia maailman ihmisistä pitää Yhdysvalloista saamaansa mielikuvaa myönteisenä. Positiivisesti suhtautuvien määrä laski seitsemän prosenttiyksikköä viime kyselystä, joka tehtiin vuosien 2005-2006 vaihteessa.
Noin 73 prosenttia kyselyyn osallistuneista ei hyväksy presidentti George W. Bushin Irakin-politiikkaa. Myös noin 57 prosenttia amerikkalaisvastaajista paheksuu Bushin Irakin-politiikkaa. Britanniassa 81 prosenttia paheksuu Yhdysvaltojen toimia Irakissa. Britannia on USA:n tärkein liittolainen Irakissa.
Tutkimusta varten haastateltiin 18 000 ihmistä 18 eri maassa marraskuun ja tammikuun välisenä aikana.
STT-AFP
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997690- 1055532
- 2664748
- 494703
- 713441
- 502778
- 582467
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254