Kalterintakaa Osa 8.

Kalterintakaa

16. Tammikuuta 2003 Torstai
Kuopion vankila 96 päivää vapautumiseeni
KÄRÄJÄPÄIVÄ

Kohtalon päivä oli tänään ja tuomioksi tuli 2,2 vuotta vankeutta.
Mutta koska olen nuori rikoksen tekijä pääsen vapaaksi joskus Huhtikuun kopussa. Äiti taisi säikähtää kun tuomari luki kovan tuomion, mutta kyllä minäkin säikähdin aika paljon. Pitää soittaa kotiin ja kertoa miten se oikeasti on tuo tuomion laita ja pitää pyytää avustajaa heittämään valitus roskikseen.
Minusta ei ole syytä valittaa kun korvauksia on soviteltu jo tarpeeksi ja ei ne enää siitä alene.
On mielestäni hyvä juttu kun pääsen vapaaksi ennen kesää ja syksyllä voin todennäköisesti jatkaa koulua.
Kiitos kuuluu myös Jumalalle joka soi mahdollisuuden päästä pois vankilasta.
Kolme kuukautta menee varmaan nopeasti. Kyllä minä pärjään varmaan myös Keravalla mutta ne vankilaviranomaiset kysyy minulta missä haluan olla kiinni niin vastaan siihen, että Kuopiossa. Onneksi on nyt käräjät ohi, toivotttavasti en enää ikinä joudu käräjille. Lähdenköhän jo ensiviikolla Keravan nuorisovankilaan? Minusta tulee sitten "Keravan kolli"
( Tästä huokuu jo ilmiselvästi suuri helpostus ja vapautuneisuus, käräjät oli valtavan raskas tapahtuma jossa minua sekä hävetti että pelotti samaan aikaan. Lueskelin eilen päiväkirjaa eteenpäin ja huomasin että tästä eteenpäin kirjoitus muuttuu paljon sulavammaksi ja jouhevammaksi, varmasti tämä psyykkinen helpotus vaikutti päiväkirjan kirjoitustyyliinikin. On muuten mainittava tässä yhteydessä että tässä päiväkirjassa on yli 109 päiväkirjamerkintää joka käsittää jokaisen päivän Tammikuusta Huhtikuun loppuun ja siitä vähän eteenpäin, jokaiselta päivältä on A5 lehti täynnä kirjoitusta joten tämä on pitkä projekti kirjoittaa päiväkirja tänne palstalle, mutta aion sen parhaan voimieni mukaan tehdä.)

1

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bansku*

      onhan se kyllä aikamoinen projekti.. tsemppiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5604
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      57
      1718
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe