Kalterintakaa Osa 8.

Kalterintakaa

16. Tammikuuta 2003 Torstai
Kuopion vankila 96 päivää vapautumiseeni
KÄRÄJÄPÄIVÄ

Kohtalon päivä oli tänään ja tuomioksi tuli 2,2 vuotta vankeutta.
Mutta koska olen nuori rikoksen tekijä pääsen vapaaksi joskus Huhtikuun kopussa. Äiti taisi säikähtää kun tuomari luki kovan tuomion, mutta kyllä minäkin säikähdin aika paljon. Pitää soittaa kotiin ja kertoa miten se oikeasti on tuo tuomion laita ja pitää pyytää avustajaa heittämään valitus roskikseen.
Minusta ei ole syytä valittaa kun korvauksia on soviteltu jo tarpeeksi ja ei ne enää siitä alene.
On mielestäni hyvä juttu kun pääsen vapaaksi ennen kesää ja syksyllä voin todennäköisesti jatkaa koulua.
Kiitos kuuluu myös Jumalalle joka soi mahdollisuuden päästä pois vankilasta.
Kolme kuukautta menee varmaan nopeasti. Kyllä minä pärjään varmaan myös Keravalla mutta ne vankilaviranomaiset kysyy minulta missä haluan olla kiinni niin vastaan siihen, että Kuopiossa. Onneksi on nyt käräjät ohi, toivotttavasti en enää ikinä joudu käräjille. Lähdenköhän jo ensiviikolla Keravan nuorisovankilaan? Minusta tulee sitten "Keravan kolli"
( Tästä huokuu jo ilmiselvästi suuri helpostus ja vapautuneisuus, käräjät oli valtavan raskas tapahtuma jossa minua sekä hävetti että pelotti samaan aikaan. Lueskelin eilen päiväkirjaa eteenpäin ja huomasin että tästä eteenpäin kirjoitus muuttuu paljon sulavammaksi ja jouhevammaksi, varmasti tämä psyykkinen helpotus vaikutti päiväkirjan kirjoitustyyliinikin. On muuten mainittava tässä yhteydessä että tässä päiväkirjassa on yli 109 päiväkirjamerkintää joka käsittää jokaisen päivän Tammikuusta Huhtikuun loppuun ja siitä vähän eteenpäin, jokaiselta päivältä on A5 lehti täynnä kirjoitusta joten tämä on pitkä projekti kirjoittaa päiväkirja tänne palstalle, mutta aion sen parhaan voimieni mukaan tehdä.)

1

667

Äänestä

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bansku*

onhan se kyllä aikamoinen projekti.. tsemppiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      373
      856
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      842
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      625
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      615
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      142
      585
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      576
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      550
    Aihe