17. päivä Tammikuuta 2003 Perjantai
Kuopion vankila 95 päivää vapautumiseeni.
Tänään minua jännittää lähtö Keravalle, mutta aikomukseni ei ole että jäisin sinne pitemmäksi aikaa, kun vankilaviranoomaiset kysyvät, että missä haluaisin kärsiä rangaistustani, niin vastaan, että Kuopion vankilassa.
Tänään täytyy kertoa asianajajalle etten halua valittaa tuomiosta koska haluan päästä vapaaksi ennen kesää, valittaminen voi pidentää vapautumisenajankohtaa.
JOs päätän olla valittamatta niin lähtö Keravalle on luullakseni tulevana Maanantaina. Pääsen hyvään aikaan vapaaksi, heti vapauduttuani muutamme uudelle paikkakunnalle ja silloin myös kevät on parhaimmillaa.
Jännittää vain tuo Keravalle lähtö.
(Muita päivän askareita)
Kävin äsken vankilan Notaarin luona ja hän kertoi, että jos olisin valittanut niin uusi käsittely olisi saattanut olla vaikka vuoden kuluttua, toivon vaan ettei kukaan osapuolista valita tuomiosta.
Voihan Keravalla olla hyvä, mutta sinne matkustaminen on inhottavaa.
NOtaari kertoi myös vankilaoikeudesta joka järjestetään Sörkän vankilassa, tämä oikeus on muistaakseni 4.2.2003. Maanantaina sitten lähden ja vapaus koittaa 21.4.2003 ja tämän jälkeen elän loppuelämäni ihan lakia kunnioittaen ja noudattaen.
Toivottavasti saisin olla rauhassa Keravalla ettei kukaan kiusaisi ja toivon että vartijat ja muut henkilökuntaan kuuluvat olisivat mukavia.
Toivottavasti kaikki menee hyvin.
Kalterintakaa Osa 9.
kalterintakaa
1
532
Vastaukset
- bansku*
voi pientä ku sua pelotti, tuli melkein itku. tuona päivänä,(katoin päiväkirjastani) olin juuri saanut vasta ajokortin ja huristelin autolla helsinkiin kavereitteni kans..ja mahassa kasvoi pieni elämänalku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019