Okei, tiedän että tämä on täydellisen höpsö kysymys, mutta...
Onko Diane agentti Cooperin antama lempinimi sanelukoneelleen, vai onko olemassa Diane-niminen sihteeri tai vastaava, jolle hän raportoi?
Dianen arvoitus
5
1054
Vastaukset
- Näkymätön Diane
Diane on Dalc Cooperin sihteeri, joka purkaa sanelunauhat. Dianea ei sarjan kuluessa nähdä tai kuulla kertaakaan.
Dianesta kerrotaan enemmän Dale Cooperin elämänkerta-kirjassa.
- trailer
Dear diary = Diane
Tuskinpa on ketään Diane'a, joka tekisi täyttä päivää purkaessaan postista tulleita kasetteja täynnä tajunnanvirtaa. - TP-friikki
trailer kirjoitti:
Dear diary = Diane
Tuskinpa on ketään Diane'a, joka tekisi täyttä päivää purkaessaan postista tulleita kasetteja täynnä tajunnanvirtaa.Kyllä se vaikuttaakin siltä, että se sanelee itselleen ne jutut, mutta aika pikantti yksityiskohta tuo kun se puhuu koneelle kuin ihmiselle. :)
- Pulp
Muistelen jostakin lukeneeni että kyllä se Diane ihan oikea ihminen on, eikä "lempinimi" nauhurille. Ja myöhemmin sarjassa kun Great Northerniin saapuu meluava ryhmä islantilaisia, Cooper pyytää Dianea lähettämään korvatulpat jotka hän myös myöhemmin saa. Että eiköhän siellä "pääkallopaikalla" ole joku Diane niminen jolle Cooper ainakin osan nauhoistaan lähettää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854990- 983158
- 473052
- 1992433
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302190- 1331989
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161521Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51489- 171385