Elisa di Rivombrosa-kysymyksiä

angie__

mulla olis muutama kysymys kun jäi pari tärkeetä jaksoa väliin. eli mitä lucrezialle on tapahtunu kun sitä ei oo näkyny kakkoskaudella? Ja kuoliko alvise? miten elisa pysty saamaan agnesen eihän sen pitäny pystya saamaan lapsia? ja sit vielä TOSI TÖRKEETÄ et fabrizio kuoli siis eihän päähenkilöitä saa tappaa!! sit viimeses jaksos kun fabrizio vielä oli elossa niin musta oli tosi sulosta kun se anto elisalle tähden joululahjaksi..:) ai niin ja sit ketä ne victor ja armand ja kumppanit on? niitten tulo meni kans vähän ohi..

7

750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Josuli

      en oo varma osaanko kertoo oikein vai muistanko ihan väärinkin, mutta kuitenkin. Mun mielestä Lucrezia lähti sen uuden palvelijansa kanssa pois maasta, vähän niinkuin pakosalle koska sehän yritti lavastaa Fabrizion, että se ois muka ampunu sen miehen. Ja juuri ennenkuin Fab ois hirtetty rangaistukseksi tappamisesta, Lucrezia katui mitä oli tehny, ja yritti estää sen teloitusta koska vielä rakasti Fabrizioo. Lucrezia ei sitten kai enää kestäny mitä oli tapahtunu, niin se lähti sen uuden palvelijansa kanssa pois (Lucreziahan tappoi sen alkuperäsen palvelijan koska se palvelija ei ollut suostunut tappamaan Elisaan, ja sitten Lucrezia heitti sen palvelijan ruumiin järveen). Asiasta kolmanteen; siinä näytettiin kun se oli heittämässä sen ruumista veteen, että se olikin elossa kun se aukas silmät, mutta sen jälkeen siitä ei oo kulunu mitään. Tietäisköhän joku että hukkuko se sitten, vai tuleeko se kenties takasin jossain vaiheessa?
      Mun käsittääkseni Alvise ei oo vielä kuollu, mutta on kuolemaisillaan. Korjatkaa jos oon väärässä! Ja Elisa sai sen lapsen kun se lääkäri, Ceppi, oli vain luullut (kai) virheellisesti ettei se vois saada lapsia. Mutta Elisa sano Fabriziolle, että Ceppi piti sen raskautta ihmeenä. En tiedä sitten sen enempää. Siinä ei oikein käsitelty sitä asiaa sen tarkemmin. Mulla kans meni vähän ohi, että mitä Victor ja Armant kumppanit on , ja mistä ne tuli... Tossa ohjelmassa on nykyään vähän sellasen olo, että juoni ois vähän väkisin väännetty. Yht'äkkiä tapahtuu jotain josta ei kauheesti selosteta, ja jossa ei oo mitään pointtia. Oonko ainoo joka ajattelee niin? Eka kausi oli parempi.

      • Enni

        Aika lailla hyvin selvitit juonen kulkua, mutta hiukan lisätietoa noista kahdesta veljeksestä, siis Victorista ja Armandista. Rivombrosan tila oli velkaantunut Alvisen aikana ja takia pahasti noille Benacin (olikohan oikein) veljeksille. Näistä vanhempi Victor on hyväsydäminen, ja olisi odottanut vielä velanmaksua seuraavaan satoon, mutta nuorempi on paha, ja himoitsi kovasti suurta omaisuutta, eli Rivombrosaa, jonka saisi ehkä haltuunsa ja kovasti kai halusi myös Elisaa. Ja Ranierihan sitten lyöttäytyi yhteen tämän Armandin kanssa punomaan juonia. Ja siitä koko katastrofi alkoi.

        Huomasin saman asian, eli että tuo veteen heitetty palvelija avasi viime hetkellä silmänsä. Kuitenkaan siitä ei ole myöhemmin mitään kuulunut, niin että oliko vähän turha "tempppu". Tuntuu kuitenkin että Lucrezian osalta kaikki on ohi ja selvitetty ja hän tosiaan muutti muualle.

        Alvisesta vielä, hänet mainittiin menneessä aikamuodossa, niin että taitaa ukko olla kuollut jo. Kuolihan Bettakin aika nopeasti samaan tautiin.


      • Canzone
        Enni kirjoitti:

        Aika lailla hyvin selvitit juonen kulkua, mutta hiukan lisätietoa noista kahdesta veljeksestä, siis Victorista ja Armandista. Rivombrosan tila oli velkaantunut Alvisen aikana ja takia pahasti noille Benacin (olikohan oikein) veljeksille. Näistä vanhempi Victor on hyväsydäminen, ja olisi odottanut vielä velanmaksua seuraavaan satoon, mutta nuorempi on paha, ja himoitsi kovasti suurta omaisuutta, eli Rivombrosaa, jonka saisi ehkä haltuunsa ja kovasti kai halusi myös Elisaa. Ja Ranierihan sitten lyöttäytyi yhteen tämän Armandin kanssa punomaan juonia. Ja siitä koko katastrofi alkoi.

        Huomasin saman asian, eli että tuo veteen heitetty palvelija avasi viime hetkellä silmänsä. Kuitenkaan siitä ei ole myöhemmin mitään kuulunut, niin että oliko vähän turha "tempppu". Tuntuu kuitenkin että Lucrezian osalta kaikki on ohi ja selvitetty ja hän tosiaan muutti muualle.

        Alvisesta vielä, hänet mainittiin menneessä aikamuodossa, niin että taitaa ukko olla kuollut jo. Kuolihan Bettakin aika nopeasti samaan tautiin.

        Jostain muistan lukeneeni, että Isabella (eli siis Lucrezian entinen palvelija) tulee takaisin ja ryhtyy Elisan hovineidoksi. Miten se tulee takasin, siitä mä en tiedä, mutta sen myötä käy järkeen se yksi kohtaus, joka näytettiin siinä yhessä jaksossa, kun se ällö Casparo-tyyppi heitti Isabellan veteen ja sillä oli silmät auki. Mun mielestä sen paluussa ei toisaalta oo mitään järkee, koska sehän paljastas vaan ne kaameet jutut, mitä Lucrezia oli tehny ja Fabrizion kuoltua niiden paljastaminen on jo turhaa.

        Huvittaa silleen ajatella, että siinä suhteessa Ranierin ja Armandin suunnitelmat menivät mönkään, että vaikka ne tappo Fabin, niin ne ei kumminkaan tienny, että Fabriziolla (ja näin ollen myös Rivombrosan linnalla) oli perijä (eli Martino, jonka Fabrizio tunnusti vähän ennen kuolemaansa), joten vaikka Fabrizio kuolikin, ilkimykset eivät voi saada Rivombrosaa ennen kuin Martino taipuu:)

        Viä yks kysymys: onko kellään tuoreempaa tietoo tästä Vittoria-Alessandro-jutusta. Kun IMDB:n tietojen mukaan ne on ollu lähemmäs vuoden kihloissa ja on edelleen ja niillä on se Elena-tyttö, mutta jotkut väittää, että ne on eronnu, siis onks se totta?


      • missä?
        Canzone kirjoitti:

        Jostain muistan lukeneeni, että Isabella (eli siis Lucrezian entinen palvelija) tulee takaisin ja ryhtyy Elisan hovineidoksi. Miten se tulee takasin, siitä mä en tiedä, mutta sen myötä käy järkeen se yksi kohtaus, joka näytettiin siinä yhessä jaksossa, kun se ällö Casparo-tyyppi heitti Isabellan veteen ja sillä oli silmät auki. Mun mielestä sen paluussa ei toisaalta oo mitään järkee, koska sehän paljastas vaan ne kaameet jutut, mitä Lucrezia oli tehny ja Fabrizion kuoltua niiden paljastaminen on jo turhaa.

        Huvittaa silleen ajatella, että siinä suhteessa Ranierin ja Armandin suunnitelmat menivät mönkään, että vaikka ne tappo Fabin, niin ne ei kumminkaan tienny, että Fabriziolla (ja näin ollen myös Rivombrosan linnalla) oli perijä (eli Martino, jonka Fabrizio tunnusti vähän ennen kuolemaansa), joten vaikka Fabrizio kuolikin, ilkimykset eivät voi saada Rivombrosaa ennen kuin Martino taipuu:)

        Viä yks kysymys: onko kellään tuoreempaa tietoo tästä Vittoria-Alessandro-jutusta. Kun IMDB:n tietojen mukaan ne on ollu lähemmäs vuoden kihloissa ja on edelleen ja niillä on se Elena-tyttö, mutta jotkut väittää, että ne on eronnu, siis onks se totta?

        missä italian kaupungissa rivombrosa sijaitsee?


      • Canzone
        missä? kirjoitti:

        missä italian kaupungissa rivombrosa sijaitsee?

        Rivombrosa-nimistä kaupunkia ei käsittääkseni ole olemassakaan, se on vain fiktiivinen nimi (voin olla väärässäkin), sarjaa on kuvattu Piemontessa Pohjois-Italiassa ja linna oli nimeltään Castello Ducale Di Aglie, katso netistä tarkempia tietoja...


      • Anonyymi
        Enni kirjoitti:

        Aika lailla hyvin selvitit juonen kulkua, mutta hiukan lisätietoa noista kahdesta veljeksestä, siis Victorista ja Armandista. Rivombrosan tila oli velkaantunut Alvisen aikana ja takia pahasti noille Benacin (olikohan oikein) veljeksille. Näistä vanhempi Victor on hyväsydäminen, ja olisi odottanut vielä velanmaksua seuraavaan satoon, mutta nuorempi on paha, ja himoitsi kovasti suurta omaisuutta, eli Rivombrosaa, jonka saisi ehkä haltuunsa ja kovasti kai halusi myös Elisaa. Ja Ranierihan sitten lyöttäytyi yhteen tämän Armandin kanssa punomaan juonia. Ja siitä koko katastrofi alkoi.

        Huomasin saman asian, eli että tuo veteen heitetty palvelija avasi viime hetkellä silmänsä. Kuitenkaan siitä ei ole myöhemmin mitään kuulunut, niin että oliko vähän turha "tempppu". Tuntuu kuitenkin että Lucrezian osalta kaikki on ohi ja selvitetty ja hän tosiaan muutti muualle.

        Alvisesta vielä, hänet mainittiin menneessä aikamuodossa, niin että taitaa ukko olla kuollut jo. Kuolihan Bettakin aika nopeasti samaan tautiin.

        Molemmilla oli kuppa etta sai sen Alvisesta joka oli hurvitellut Torinon salongeissa


      • Anonyymi
        Canzone kirjoitti:

        Jostain muistan lukeneeni, että Isabella (eli siis Lucrezian entinen palvelija) tulee takaisin ja ryhtyy Elisan hovineidoksi. Miten se tulee takasin, siitä mä en tiedä, mutta sen myötä käy järkeen se yksi kohtaus, joka näytettiin siinä yhessä jaksossa, kun se ällö Casparo-tyyppi heitti Isabellan veteen ja sillä oli silmät auki. Mun mielestä sen paluussa ei toisaalta oo mitään järkee, koska sehän paljastas vaan ne kaameet jutut, mitä Lucrezia oli tehny ja Fabrizion kuoltua niiden paljastaminen on jo turhaa.

        Huvittaa silleen ajatella, että siinä suhteessa Ranierin ja Armandin suunnitelmat menivät mönkään, että vaikka ne tappo Fabin, niin ne ei kumminkaan tienny, että Fabriziolla (ja näin ollen myös Rivombrosan linnalla) oli perijä (eli Martino, jonka Fabrizio tunnusti vähän ennen kuolemaansa), joten vaikka Fabrizio kuolikin, ilkimykset eivät voi saada Rivombrosaa ennen kuin Martino taipuu:)

        Viä yks kysymys: onko kellään tuoreempaa tietoo tästä Vittoria-Alessandro-jutusta. Kun IMDB:n tietojen mukaan ne on ollu lähemmäs vuoden kihloissa ja on edelleen ja niillä on se Elena-tyttö, mutta jotkut väittää, että ne on eronnu, siis onks se totta?

        Lucrezian rikokset: murhannut miehensä,murhannut paroonitar Cristilla Coneglion.Osallistunut salaliittoon kuningaste vastaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe