18. päivä Tammikuuta 2003 Lauantai
Kuopion vankila 94 päivää vapautumiseeni.
Mahassa hyrrää perhoset kun ajattelen sitä Keravaa ja kaikkein eniten minua jännittää sinne meno junalla koska matka on niin pitkä ja savuinen.
Mitenköhän minä pärjään Keravalla?
Laittaakohan ne minut nuorisovangiksi?
Äiti, isä ja pikkuveli kävi tapaamassa minua ennenkuin lähden Keravalle.
Mietin tässä, mahtaneeko juna mennä suoraan Helsinkiin vai pysähtyyköhän se Keravalla?
(Muita päivänaskareita)
Luin tänään kirjan joka kertoi saatananpalvonnasta joka on aivan hirveä asia.
(Muita päivänaskareita)
Ei siihen vapautumiseeni ole kovinkaan pitkä aika vaikka nyt siltä tuntuukin. Nopeasti tämä kärsimys on ohi, pitää vain yrittää kirjoittaa tätä päiväkirjaa joka päivä.
Luulen, että Maanantaina voin kirjoittaa tähän aamupäivällä mutta sitten en tiedä Tiistaista ja Keskiviikosta, se riippuu siitä saanko kaikki tavarani heti paikanpäällä haltuuni. Mutta saan sentään olla täällä Kuopiossa vielä kaksi yötä, toivoisin niin että pääsen tänne Kuopion vankilan avo-osastolle sitten vankilaoikeuden jälkeen. Jos en pääse niin jään Keravalle.
Olkoon Jumala kanssani nyt vaikeina päivinä jotka ovat edessäni. Aamen.
(En tiedä tiedätkö sinä lukija millaisia vankien kuljetukseen tarkoitetut vaunut ovat? Vangit kuljetetaan noin 3x1,5m pohjaltaan olevassa matkasellissä jossa on kolme sänkyä ja tavattoman huono ilmanvaihto, ajattele siinä hytissä ei ole edes ikkunaa josta näkisi ulos koska ne ikkunat on peitetty vaalealla läpinäkymättömällä kalvolla joka päästää lävitseen vain valon. Kun siinä hytissä on 5 polttavaa miestä niin siellä saa savumyrkytyksen koska ilmanvaihto on olematon. ja vessatarpeet täytyy tehdä toisten silmien edessä!)
Kalterintakaa Osa 10.
3
741
Vastaukset
- Kalterintakaa
ohos, ei se ihan 3 metriä pitkä ole kun ryhdyin tässä miettimään korkeintaan se hytti on 2m pitkä ja niin leveä että kummallakkin puolelle sopii sänky ja seisomaan poikittain, yleensä toisella sivustalla on kaksi sänkyä kerrossänkynä
- elina
???????.miksi valitat kun olet itse tehnyt rikoksia? pitäisikö nyt sääliä?
olen kolmen aikuisen lapsen äiti,en virheetön
mutta lapseni pärjäävät maailmalla!
jokainen ihminen tekee omat valintansa elämänsä suhteen IHAN ITSE.
ei siinä auta loppuviimeks kuin sinä.
ptää ottaa vaan JÄRKI käteen/ajatella .
ei elämä ole helppoa "TAVIKSELLAKAAN"- vaaan
mä ainakin innolla luen näitä juttuja! tää paöstan nimi on elämänkertani! jos sua ei kiinnosta niin älä lue..tai tuu koko palstalle ollenkaan,, tänne saa kirjottaa omasta elämästään!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen735569Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2734876Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk443194Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172553014Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052643Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52252Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3412101Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik651821Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21566Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555