Kalterintakaa Osa 10.

Kalterintakaa

18. päivä Tammikuuta 2003 Lauantai
Kuopion vankila 94 päivää vapautumiseeni.

Mahassa hyrrää perhoset kun ajattelen sitä Keravaa ja kaikkein eniten minua jännittää sinne meno junalla koska matka on niin pitkä ja savuinen.
Mitenköhän minä pärjään Keravalla?
Laittaakohan ne minut nuorisovangiksi?
Äiti, isä ja pikkuveli kävi tapaamassa minua ennenkuin lähden Keravalle.
Mietin tässä, mahtaneeko juna mennä suoraan Helsinkiin vai pysähtyyköhän se Keravalla?
(Muita päivänaskareita)
Luin tänään kirjan joka kertoi saatananpalvonnasta joka on aivan hirveä asia.
(Muita päivänaskareita)
Ei siihen vapautumiseeni ole kovinkaan pitkä aika vaikka nyt siltä tuntuukin. Nopeasti tämä kärsimys on ohi, pitää vain yrittää kirjoittaa tätä päiväkirjaa joka päivä.
Luulen, että Maanantaina voin kirjoittaa tähän aamupäivällä mutta sitten en tiedä Tiistaista ja Keskiviikosta, se riippuu siitä saanko kaikki tavarani heti paikanpäällä haltuuni. Mutta saan sentään olla täällä Kuopiossa vielä kaksi yötä, toivoisin niin että pääsen tänne Kuopion vankilan avo-osastolle sitten vankilaoikeuden jälkeen. Jos en pääse niin jään Keravalle.
Olkoon Jumala kanssani nyt vaikeina päivinä jotka ovat edessäni. Aamen.

(En tiedä tiedätkö sinä lukija millaisia vankien kuljetukseen tarkoitetut vaunut ovat? Vangit kuljetetaan noin 3x1,5m pohjaltaan olevassa matkasellissä jossa on kolme sänkyä ja tavattoman huono ilmanvaihto, ajattele siinä hytissä ei ole edes ikkunaa josta näkisi ulos koska ne ikkunat on peitetty vaalealla läpinäkymättömällä kalvolla joka päästää lävitseen vain valon. Kun siinä hytissä on 5 polttavaa miestä niin siellä saa savumyrkytyksen koska ilmanvaihto on olematon. ja vessatarpeet täytyy tehdä toisten silmien edessä!)

3

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalterintakaa

ohos, ei se ihan 3 metriä pitkä ole kun ryhdyin tässä miettimään korkeintaan se hytti on 2m pitkä ja niin leveä että kummallakkin puolelle sopii sänky ja seisomaan poikittain, yleensä toisella sivustalla on kaksi sänkyä kerrossänkynä

• elina

???????.miksi valitat kun olet itse tehnyt rikoksia? pitäisikö nyt sääliä?
      olen kolmen aikuisen lapsen äiti,en virheetön
      mutta lapseni pärjäävät maailmalla!
      jokainen ihminen tekee omat valintansa elämänsä suhteen IHAN ITSE.
      ei siinä auta loppuviimeks kuin sinä.
      ptää ottaa vaan JÄRKI käteen/ajatella .
      ei elämä ole helppoa "TAVIKSELLAKAAN"

• vaaan

mä ainakin innolla luen näitä juttuja! tää paöstan nimi on elämänkertani! jos sua ei kiinnosta niin älä lue..tai tuu koko palstalle ollenkaan,, tänne saa kirjottaa omasta elämästään!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1299
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1088
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      63
      1073
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1003
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      999
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      876
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      734
    Aihe