18. päivä Tammikuuta 2003 Lauantai
Kuopion vankila 94 päivää vapautumiseeni.
Mahassa hyrrää perhoset kun ajattelen sitä Keravaa ja kaikkein eniten minua jännittää sinne meno junalla koska matka on niin pitkä ja savuinen.
Mitenköhän minä pärjään Keravalla?
Laittaakohan ne minut nuorisovangiksi?
Äiti, isä ja pikkuveli kävi tapaamassa minua ennenkuin lähden Keravalle.
Mietin tässä, mahtaneeko juna mennä suoraan Helsinkiin vai pysähtyyköhän se Keravalla?
(Muita päivänaskareita)
Luin tänään kirjan joka kertoi saatananpalvonnasta joka on aivan hirveä asia.
(Muita päivänaskareita)
Ei siihen vapautumiseeni ole kovinkaan pitkä aika vaikka nyt siltä tuntuukin. Nopeasti tämä kärsimys on ohi, pitää vain yrittää kirjoittaa tätä päiväkirjaa joka päivä.
Luulen, että Maanantaina voin kirjoittaa tähän aamupäivällä mutta sitten en tiedä Tiistaista ja Keskiviikosta, se riippuu siitä saanko kaikki tavarani heti paikanpäällä haltuuni. Mutta saan sentään olla täällä Kuopiossa vielä kaksi yötä, toivoisin niin että pääsen tänne Kuopion vankilan avo-osastolle sitten vankilaoikeuden jälkeen. Jos en pääse niin jään Keravalle.
Olkoon Jumala kanssani nyt vaikeina päivinä jotka ovat edessäni. Aamen.
(En tiedä tiedätkö sinä lukija millaisia vankien kuljetukseen tarkoitetut vaunut ovat? Vangit kuljetetaan noin 3x1,5m pohjaltaan olevassa matkasellissä jossa on kolme sänkyä ja tavattoman huono ilmanvaihto, ajattele siinä hytissä ei ole edes ikkunaa josta näkisi ulos koska ne ikkunat on peitetty vaalealla läpinäkymättömällä kalvolla joka päästää lävitseen vain valon. Kun siinä hytissä on 5 polttavaa miestä niin siellä saa savumyrkytyksen koska ilmanvaihto on olematon. ja vessatarpeet täytyy tehdä toisten silmien edessä!)
Kalterintakaa Osa 10.
3
770
Vastaukset 3
- Kalterintakaa
ohos, ei se ihan 3 metriä pitkä ole kun ryhdyin tässä miettimään korkeintaan se hytti on 2m pitkä ja niin leveä että kummallakkin puolelle sopii sänky ja seisomaan poikittain, yleensä toisella sivustalla on kaksi sänkyä kerrossänkynä
- elina
???????.miksi valitat kun olet itse tehnyt rikoksia? pitäisikö nyt sääliä?
olen kolmen aikuisen lapsen äiti,en virheetön
mutta lapseni pärjäävät maailmalla!
jokainen ihminen tekee omat valintansa elämänsä suhteen IHAN ITSE.
ei siinä auta loppuviimeks kuin sinä.
ptää ottaa vaan JÄRKI käteen/ajatella .
ei elämä ole helppoa "TAVIKSELLAKAAN"- vaaan
mä ainakin innolla luen näitä juttuja! tää paöstan nimi on elämänkertani! jos sua ei kiinnosta niin älä lue..tai tuu koko palstalle ollenkaan,, tänne saa kirjottaa omasta elämästään!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67758
- 113732
- 37696
- 129649
- 67589
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40589Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58483- 26465
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142459Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35458- 41432
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0405Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30398- 64381
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks58377- 29374
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys64374- 32361
Jää tyhjää tila
Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.24359- 23357