Viasat myös huono palvelu

Pojanpoika

Pää konttori on Virossa,laskutus ihan miten sattuu, palvelu pelaa huonosti, koska siellä puhutaan "huonoo soomee",jos yrität saada asiantuntian apua et varmasti saa, sieltä vastataan aina"se ny on vain niin".
Kanavat ihan ok ja ohjelmatarjous myös, mutta tuossa palveluksessa saisi olla suomenkielen taitoinen palvelu.

4

1396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakkaillakin

Näköjään on asiakkaidenkin suomen kielen taidossa toivomisen varaa.

• cnyyvannzn

onneksi niillä on sentään se puhelinautomaatti, jossa esim boksin ja kortin sidokset voi vaihtaa itse.

itse olen muutamia kertoja joutunut aspaan soittamaan ja kyllä homma on selvinnyt, kun on puhunut suomen kirjakieltä.

ekalla kertaa ilmoitin tilauksen jälkeen, etten halua asennusseteliä enkä satelliittiantennia. asiakaspalvelu tarjosi oma-aloitteisesti kahta ilmaista kuukautta katseluun.

toisella kertaa soitin kun asiakaslehti ei tullut. tuli sitten soittoa seuraavana päivänä.

kolmannella kerralla en ollut saanut laskua lainkaan ja soitin pyytääkseni sitä.
      tällä kerralla valitsin asiointikieleksi ruotsin ja sillä se onnistui helposti.

mutta kyllä se olisi vähintään kohtuullista, että asiakaspalvelu ymmärtäisi kunnolla suomea.

• Viasatti

Ainakin mulla pelas palvelu kohtuu hyvin. Vähän oli hidasta kierrättää kaukosäädintä Viron kautta, mutta muuten ok. Uusi digiboxi tuli viikossa. Nyt ootellaan MTV-pakettia (päivitin kultapaketin viikko sitten) ja saas nähä millo tulee uusi kortti?

• .................

Mikä ihme on tämä laskutusmaksu 1,6e ja risat
      Eikö kukaan kyseenalaista sitä???????????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3105
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      65
      2653
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1519
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe