Jos vanhoille autoille tulee käyttäveroa lisää..en välitä paskaakaan paljonko saastutan..jos siitä maksan. en käsitä kuinka se vähentää saasteita.
Käyttävero ?
6
379
Vastaukset
Sinulle näyttäisi tuo oikeinkirjoituskin olevan ylivoimaisen vaikeaa. Laskemisesta ei siis kannata kanssasi puhua mitään.
Joku toinen saattaa äkkiseltään päässään laskien päästä tulokseen, että auton vaihtaminen puolta vähemmän saastuttavaan voi tuoda sievoiset verosäästöt. Ne säästyneet eurot voi sitten laittaa vaikka laajakuvatelkkariin tai ulkomaanmatkaan. Sinun mielestäsi ne eurot kannattaa laittaa ilman saastuttamiseen.
Vapaa maa.
Master Eq- ...perustetaan
"Käyttävero" on aivan hyvä ja kuvaava ilmaisu.
Samaan tapaan kuin esim.pakaste.
Telkkarit eivät valmistu,eivätkä toimi ilman energiaa.
Ulkomaanmatkailusta puhumattakaan!
Pelkkä matkustajakoneen lähtökiito saastuttaa jo
sadan auton verran.
Ei näihin asioihin tarvita monimutkaista matematiikkaa,näiden toteamiseen ei tarvita kuin tervettä "esikaupunkilaisjärkeä" - hahhaa
Täytyyhän myös sen uudenkin auton väliraha korkoineen maksaa.
Mikä mahtaa olla etu? Taitaa jäädä arvoitukseksi !
Autot ovat tuontitavaraa ja on järkevää ajaa ne loppuun asti. Siinä "halpakansa" tekee isänmaallisen teon parempiosaisten hyväksi. Muuten muutaman vuoden vanhat autot menisivät romuksi kuten Japanissa on laita.
Suomi on niin pieni automaa,ettei maailman mittakaavassa meillä ole saaste vaikutusta enempää kuin
hyttysen paskalla Kessin erämaassa.
Saastejutut ovat täyttä sumutusta.
johon eivät usko kuin keskiluokkaiset kanaihmiset! - -------------
Minkäs matematiikan mukaan uusi auto saastuttaa PUOLTA VÄHEMMÄN? Taitaa olla taikauskoa !
- turbiini
Kokeilepa lentää ulkomaille ette ainakin välillisesti saastuta ilmaa.
Vai joko ne on keksineet aurinko energialla lentävän matkustajakoneen? - tyhjänjauhaja
------------- kirjoitti:
Minkäs matematiikan mukaan uusi auto saastuttaa PUOLTA VÄHEMMÄN? Taitaa olla taikauskoa !
Epäilet vailla mitään tietoa. Niin sitä pitää. Ennustajaeukot sentään lukevat kämmenestä, mutta sinä tiedät ilmankin, koska sinä nyt vaan tiedät kaiken & kaikesta.
Kukahan tässä se taikauskoinen on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973