23.Päivä tammikuuta 2003 Torstai
Keravan nuorisovankila 89 päivää vapautumiseeni.
Mietityttää vain miten mahdan pärjätä muiden vankien kanssa, varmaankin ihan hyvin.
Eilen kohtasin ensimmäistä kertaa vaikeuksia ruokasalissa, missäs muuallakaan. Kuulin kun joku sanoi aika kuuluvasti, että "Tuossa se pyromaani on" mutta en valitettavasti kuullut mitä muuta he puhuivat mutta oletettavasti eivät ainakaan mitään hyvää.
Ihan kuin olisin heidän mielestään joku pedofiili!
(Muita päivänaskareita)
Kanttiini ostot täällä tulo-osastolla hoidetaan rutinalapulla. En mahda käydä tänään aamupalalla kun eilen siellä oli niitä hulluja.
Olen heräänyt jo kahtena yönä vähän yli 24.00.
(Muita päivänaskareita)
Olen jo aika varma, että minua tullaan kiusamaan ja se ei ole mikään hyvä asia, sen vuoksi pysyttelen paljon sellissäni.
Tämän nuoriso-osaston lyhenne on muuten POS, mistähän sekin mahtanee tulla?
(Muita päivänaskareita)
Huomenna saan töitä avo-osastolta putsarina. Töihin kuuluu vessojen siivous ja käytävien lakaisu sekä varmaankin paljon muutakin ja tämä työ on hieno juttu koska aika menee paljon nopeammin.
Pitääköhän minun laittaa jonkinlainen työpuku päälle ja missä ihmeessä on avo-osasto?
No, kyllä se varmaan selviää.
24.päivä Tammikuuta 2003 Perjantai
Keravan vankila 88 päivää vapautumiseeni (eli ei paljon mitään)
Tänään on mahdollisuus kirjoittaa tähän vasta illalla kun on töitä. Saan nyt aamulla hakata hakaset sellien ovista auki eli herätän porukan HEHEH. Kävin eilen johtajan juttusilla ja ensivaikutelma oli erittäin hyvä. Todella mukavan oloinen ihminen.
Vartijatkin ovat ihan mukavia, kuhan ei vaan aiheuta ongelmia.
Minut herätettiin vähän aikaisemmin kuin muut ja tullaan jatkossakin herättämään kun työni on mitä se on.
Se avo-osasto (Puoli avo-osasto) onkin tämä kerros eli ei taida aljon olla hommia. Kaikki vartijat kysyy, että mistä päin olen ja lisäävät "jostain pohjois-savon suunnalta"
Siis töihini kuuluu: Vessojen siivous, pesuhuoneen puhdistus ja käytävien lakaisu ja pesu sekä roskiksien vienti ja alakäytävän maton tuuletus tarvittaessa. Ovet on koko päivän auki minulla ja saan liikkua osastolla aika vapaasti. Luulen, että on ihan hyvä jopi, tässä näkee kätensä jäljen.
Sairaanhoitaja jututti tänään ja poistettiin iltalääkkeeni joita en enää ole tarviinut moneen aikaan.
Mahtaakohan huomenna olla töitä?
(Tämä puoliavo-osasto on mielestäni oikein viihtyisä vankilaksi, käytävän päässä on iso ruutu ikkuna josta avautui ainakin silloin näkumä pellolle ja aurinko paistoi tästä ikkunasta ison osan päivästä. Keväällä kun lintuja alkoi tulla ja lumi rupesi sulamaan, osastolla oli valtavan miellyttävää työskennellä. Ja koska pidin työstäni niin minulle kerrottiin että olin koko vankilan historian parhain ja perustellisin putsari. Osaltaan siihen vaikutti juuri se ikkuna joka omalta osaltaan sai aikaan melkein kuin vapauden.)
Kalterintakaa Osa.14
Kalterintakaa
2
705
Vastaukset
- bansku*
miks sytyttelit silloin paloja? mikä sun motiivi oli?
- Kalterintakaa
Suoraan sanottuna en osaa sanoa, ilmeisesti koulun karahtaminen ja monet muut seikat johtivat "lievään" vinksahtamineen. mutta motiivia en oikein muista, kai mulla joku oli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868